Albelli Fotoboeken Bewertungen

Albelli Fotoboeken Bewertungen

Gut
8.7
von 0 - 10
Firma bewerten
10527 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Fotoboekjuweeltje!

Een aantal fotoboeken gemaakt. Het is een leuke en creatieve bezigheid om te proberen je fotoboek elke keer nog mooier eruit te laten zien! Dat lukt nog ook, omdat Albelli steeds met nieuwe tips en trucs je op andere ideetjes brengt. Met spanning kijk je dan steeds weer uit naar je nieuwe album. Van de uitstekende kwaliteit ben je inmiddels op de hoogte!
Bewertung von verifiziertem Kunden

hoge kwaliteit en goed doordachte gebruiksvriendelijke software voor professioneel boek

Je hebt met het programma van Albelli de keus of je snel en makkelijk de door jou geselecteerde foto's automatisch in het boek laat plaatsen, (waarna je ook nog wijzigingen kunt aanbrengen, b.v. schuiven met foto's en vergroten of verkleinen)
óf je gaat er helemaal naar je eigen smaak zelf mee aan de slag. Of iets daar tussen in, bijna alles kan! Wat je ook kiest, het wordt een prachtig fotoboek: met harde of slappe kaft, witte of gekleurde (achtergrond) bladen, een foto fullsize als achtergrond over twee pagina's, veel of weining pagina's, liggend of staand,of vierkant...
Bewertung von verifiziertem Kunden

Prachtig album met veel opmaak mogelijkheden

Makkelijk programma om albums samen te stellen. Mooie afdrukken van de foto's die met veel variatie geplaatst kunnen worden, al dan niet met een (transparante) foto op de achtergrond en begeleidende teksten. Levering snel.
Albelli geeft ook veel tips om goede foto's te maken en om een album te creëren.

Mooi jaarboek.

Het boek is goed ontvangen. Duurde wel langer dan normaal en dat ik gewend ben van Albelli voor ik het in huis had.
Achteraf vind ik de foto's te klein, maar dat ligt aan mij.
Ik had er deze keer veel tekst bij gezet, dat is goed bevallen. Duidelijk.
Al met al zeker tevreden.

Heel goed werk.

Ik heb een fotoboek laten maken. Het zag er keurig en verzorgd uit. Het was binnen korte tijd bij mij thuis afgeleverd.
Klasse.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Vele mooie herinneringen in een album

Al vele jaren klant bij Albelli en nog steeds naar volle tevredenheid.
Het fotoalbum is makkelijk te maken en wat je ziet is wat je krijgt.

helemaal naar zin!

Had het fotoboek klaar en kreeg het thuis gestuurd. Bleek de kaft niet helemaal te zijn zoals ik had gedacht. Gebeld en kreeg een prima begeleiding om de fout op te sporen die niet te vinden was. Geen probleem ! Het fotoboek werd opnieuw afgedrukt en thuis gestuurd.
Het geduld van degene die me aan de telefoon hielp was geweldig, helaas heb ik haar naam niet genoteerd en weet het dus niet meer! Dat krijg je als je 76 bent. Dus u begrijpt dat ik uitermate tevreden ben en er weer 2 nieuwe fotoboeken aan komen. Het is bovendien heel makkelijk via Albelli, een aanrader dus.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Wij kiezen altijd voor Albelli dat zegt genoeg

Albelli is een prettig bedrijf dat waardering heeft voor zijn trouwe klanten en dat laat zien door het doen van mooie aanbiedingen. Kwaliteit fotoboeken is top en programma is makkelijk en wordt regelmatig ge- updatet. 1 keer iets minder tevreden geweest ( 2 scheve pagina's) en na 1 mailtje kregen we een nieuw boek.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Snelle service en tevens zeer goede kwaliteit.

Ik kan de Albelli fotoboeken echt aanraden. Het programma is heel gebruiksvriendelijk, uitgebreid en het resultaat is een supermooi album!
Dat wordt ook nog eens heel snel thuis geleverd.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Prima programma / prachtig resultaat!

Prima programma / prachtig resultaat op fraai glanzend papier! Aanbevelenswaardig!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Snelle bezorging van een mooi album.

Wil je een mooie herinnering maken van je vakantie, kies dan voor een Albelli fotoalbum.
Een makkelijk programma met veel mogelijkheden.

goed

Jullie leveren een goed en mooi product af.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Elke keer weer een cadeautje

De software voor het maken van albums is gebruiksvriendelijk. Je zet er snel één in elkaar. Bovendien werkt het goed met geselecteerde foto's uit iPhoto op de Mac. Er zijn veel kortingsacties. En als het album wordt thuisbezorgd voelt dat elke keer weer als een cadeautje.
Bewertung von verifiziertem Kunden

een mooi en netafgewerkt boekwerk

ik vond het een mooi boek. ik heb de foto's er zelf ingeplaatst. ik vond he wel erg jammer dat ik niet kon vinden hoe je de foto met randen kon vervagen zodat je een soort van overloop krijgt met je achtergrond.

Erg tevreden

Albelli producten zijn mooi, verzorgd en niet duur.
Veel mogelijkheden om tot een prachtig resultaat te komen
Bewertung von verifiziertem Kunden

zeer tevreden over prijs/kwaliteit verhouding, leuke aanbiedingen!

Hallo vriend!
Ik heb een mooi fotoboek gemaakt bij Albelli! Het was erg leuk om te doen en onze
herinneringen met mooie plaatjes vast te leggen. Het was niet al te moeilijk om te
doen en het resultaat is ook erg leuk geworden. De kleuren zijn mooi en en binnen
een paar dagen had ik het boek al in huis. Nou ik ben er erg blij mee en jij hopelijk
ook. Misschien begin jij ook eens aan zo'n mooi boek van je vakantiefoto's of voor
je kinderen. Nou veel kijkplezier hoor!
fotogenieke groetjes van
Bewertung von verifiziertem Kunden

Een makkelijk te gebruiken programma met goed eindresultaat.

Zelfs voor digibeten een heel mooi programma om fotoboeken mee te maken.
Je moet even oefenen en je kunt het.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Makkelijk, mooie afdrukken, ben zeer tevreden.

Veel mogelijkheden. Makkelijk programma. Fotoboek ziet er mooi uit, prima afdrukken. Een volgend fotoboek zeker weer bij Albelli!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Goed foto programma, makkelijk en werkbaar, snelle levering vh fotoboek

Goed service, snelle levering, prima kwaliteit
Bewertung von verifiziertem Kunden

Albelli is een super site !!

Ik zou Albelli zeker aanraden omdat het een gemakkelijk te behandelen site is, veel keuze mogelijkheden in alle extra's, goede en snelle service.
Ik maak er al jaren gebruik van en ben nog steeds ontzettend tevreden !!!

albelli.nl Support

Anschrift Niederlande

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.