Stickerland Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Snelle levering

Een aantal stickers besteld bij Stickerland. Deze werden sneller bezorgd dan de site vermeldde. Zijn makkelijk aan te brengen en de kwaliteit is prima!

Super!

Gebruiksvriendelijk, snel, prima product en een hele goed na service!!!

gewoon .... perfect !

Niets o9 aan te merken. En als dat dan toch moet....het duurde een weekje.... maar waarom moet een mens altijd direct, direct bediend zijn hé. Is best zo :)
Bewertung von verifiziertem Kunden

Zonder STICKERLAND is uw auto ( of bedrijf etc. ) niet interessant !!!!!

Beste Dennis.

Ik bezit een NISSAN 300ZX twin turbo, alleen ontbrak het Nissan logo op mijn achter
spoiler. Ik heb op internet naar veel mogelijkheden gezocht maar niets beviel, totdat ik op jullie site stuitte en de mogelijkheden om iets te laten maken waren legio en duidelijk omschreven. Vandaar mijn keuze en ik ben heel erg tevreden ik heb veel bekijks met mijn auto, dus als ze naar die pracht letters vragen zeg ik. "DOOR STICKERLAND IS MIJN AUTO ZO INTERESSANT".

zeer goed en snel

Zeer goed en zeer snel thuis.

Alles naar wens, maar dat hadden we ook niet anders verwacht

Alles naar wens, maar dat hadden we ook niet anders verwacht
Bewertung von verifiziertem Kunden

Eenvoudig te bestellen en mooi resultaat

Ik heb een tekst sticker ontworpen. De kleur van de sticker is heel mooi . Het enige wat opviel was dat het een vrij dunne sticker is, dus voorzichtig te werk gaan.

stickertjes

Snelle levering, kwaliteit prijsverhouding wat matig.
Redelijk duur voor de dunne stickervelletjes die je net zo hard verliest bij wasbeurt.

Kleur en scherpte goed.

gr

Twan

klasse!!!

stickers netjes en snel afgeleverd en NIET DUUR!!

VOLGENDE KEER ZAL IK ZEKER WEER BIJ JULLIE BESTELLEN!!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Goede kwaliteit tegen redelijke prijs !

Stickers bestelt, en de leertijd was redelijk, had sneller gekund.
Kwaliteit van de stickers is goed vooralsnog !
Even kijken hoe ze zich houden op langere termijn !

Prima service.

Alles is prima gegaan!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Professioneel, goede communicatie en kwaliteit!!

In de toekomst zal ik nog meer stickers bij jullie bestellen..
Bewertung von verifiziertem Kunden

snelle levering en mooi resultaat

Snelle levering en mooi resultaat

Prima

Snelle levering. Voldeed aan alle verwachtingen!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Prima stikkers, snelle service.

Veel keuze uit stikkers en lettertypes. Makkelijk samen te stellen en snel geleverd.
Bewertung von verifiziertem Kunden

helaas net niet wat ik bedoelde.

Helaas invulvelden niet goed begrepen waardoor ik de sticker met de voor mij verkeerder kleur. Daarnaast was het voorbeeld op de site 1 geheel en in bij aflevering bleek het 2 stcickers te zijn die ik zelf weer moest samenvoegen. Voor een leek moeilijk on de beide sticker precies recht naast elkaar te plaatsen. Door de verkeerde kleur en een sticker uit 2 delen, kan ik de bestelde sticker(s) niet gebruiken. Jammer, maar helaas.
Stickerland

Antwort von Stickerland

Goedemorgen Simon,

Jammer om te horen dat u een ander product verwachtte.
Ik heb uw order erbij gezocht en zie dat u een Friese vlag met uw naam besteld had. Een racenaam met vlag dus.

In de omschrijving van het product hebben wij staan dat deze sticker in 2 delen geleverd word. Een losse vlag en uw naam namelijk. U kunt daardoor de vlag links of rechts van uw naam plakken (voor de linker of rechterkant van een auto bijvoorbeeld)

Ook leggen wij uit dat de kleur sticker die u kiest de kleur is van de letters van uw naam.

Nogmaals vinden wij het jammer dat u dit niet vooraf gelezen heeft waardoor deze verwarring ontstaan is.
Wij hadden u anders (bij vragen) eventueel ook voor uw aankoop te woord kunnen staan met behulp van onze live chat.

Met vriendelijke groet,
Dennis van Orsouw
Klantenservice Stickerland.nl
Bewertung von verifiziertem Kunden

Topkwaliteit product en snelle levering!

Ik had de 3M Dinoc carbon folie besteld en deze was zeer snel aangekomen. Het product op zich is top om mee te werken en geeft een mooie carbon look zonder te 'glossy' of fake over te komen. Je kan het zeer makkelijk bewerken en kan er zelfs ,als de amateur/beginneling die ik ben, een quasi perfect resultaat mee behalen, zonder blazen in het midden ofzo. Het eindresultaat viel zo goed mee dat vrienden aan me kwamen vragen of ik voor hun ook onderdelen wou wrappen. Als ik nog eens iets wrap in carbon zal het met deze folie zijn en geen ander!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Fijn bedrijf om mee samen te werken, ze begrijpen hoe het werkt

Mijn ervaringen met Stickerland zijn erg goed. ze zijn meedenkend en visionair.
Het is één van de toeleveranciers waar ik compleet ontzorgd word en altijd zijn afspraken nakomt.

Een super bedrijf!

Het zijn goede kwaliteit stickers voor weinig geld. En er wordt telkens een mailtje gestuurd als je bestelling verder in de productie komt. Het is echt een heel goed bedriif!

Superservice komen afspraken na

Zeer netjes en op Tyd geleverd voor een mooie prijs ga er zeker vaker bestellen

Stickerland Support

Zum Unternehmen

Stickerland is een productiebedrijf voor stickers, stripings, spandoeken en kleding bedrukken. Wij zorgen ervoor dat iedere sticker met de hand wordt gecontroleerd op eventuele foutjes en onvolkomenheden. Daardoor kunnen wij garanderen dat Uw stickers perfect van kwaliteit zijn. Daarnaast werken wij enkel met zeer hoogwaardige stickermaterialen. Hierdoor kunnen wij ook garanderen dat Uw stickers niet alleen mooi zijn bij ontvangst, maar ook zo blijven. Ook na enkele jaren zien de stickers er nog steeds als nieuw uit.

Besuchen Sie Stickerland

Wohnzimmer

Schilder & Drucksachen

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.