Telestar Bewertungen

49 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Systematisk snyd og bedrag af internethandlende

Jeg har lige som alle I andre købt en mobiltelefon gennem Telestar og har modtaget en telefon i ringere kvalitet. Har i løbet af en måned ringet utallige gange til de tre telefonnumre, der står optegnet på telestars hjemmeside og kvitteringen for telefonen. Der er enten ingen forbindelse eller man får at vide, der er fejl i systemet og der er åbent igen fra på mandag.
Jeg har nu haft ringet til Forbrugernævnets HOTLINE: 7013 1330 (tak Charlotte). De har en bagatelgrænse på 800 kr. for at tage en sag og jeg har kun betalt 599 kr. for mobilen. Men jeg skal skrive en mail til forbrugerombudsmanden på forbrugerombudsmanden@kfst.dk og beskrive at pga. bagatelgrænsen på 800 kr kan Forbrugernævnet ikke tage sagen, beskrive sagsforløbet med Telestar samt linke til denne side med TrustPilot-anmeldelser. Så håber jeg der vil ske noget for at få lukket Telestar. De udnytter kundernes tillid for at snyde og bedrage. Jeg kan kun opfordre jer andre til at gøre ringe til hotlinen og skrive til ombudsmanden.

Derudover har jeg talt med min bank og jeg skal sende mobil, Indsigelseserklæring (fås af banken) samt dokumentation for kontakt til Telestar (liste med datoer for telefonopkald) til dem. Så trækker de kortbetalingen tilbage. Så har jeg i det mindste fået mine penge tilbage.

Jeg kan kun opfordre nye potentielle kunder, der overvejer at købe hos Telestar til at holde sig langt væk.

Venlig hilsen
Joe

Forbrugerstyrrelsen og politi anmeldelse!

Jeg har i tirsdags bestilt en Nokia 6700. Som ligesom jer alle andre modtog jeg nokia 1616. Jeg har snakket med en fyr ved navn Jacob. Har tjekket cvr nr. Og fandt ud af at der har været 2 andre selskaber som også hed telestar, som har ligget i Glostrup og KBH Ø. Politiet vil følge op på sagen. Bankenråder til at få spærret sit kort, så telestar.dk ikke kan trække flere penge. Desværre er det sådan at vi som alle har fået nokia 1616 skal returnere vareren før de vil give vores penge igen. MEN de bruger den nokia 1616 til at sende videre til andre som falder i fælden. Til sidst melder de sig konkurs og starter i et nyt navn og cvr nr. Det er et fup firma og det skal stoppes øjeblikkeligt! De er nu blevet taget af mobilpriser.dk

Firmaet har været meldt ophørt længe...

Firmaet har været meldt ophørt siden 19.09.2008.
Godt råd til folk, tjek firmaerne på www.cvr.dk inden i køber fra firmaet.

Fusk og svindel fra ende til anden..

Ja alt er jo stort set sagt, kunne bare ikke modstå fristelsen. I skylder min kæreste en mobil...

Systematisk svindel

Har lige som så mange andre bestilt en telefon, men modtager i stedet en billig Nokia. Ingen svar på mails eller telefoniske henvendelse. Har nu sendt indsigelse til banken for at få penge retur. Hold jer fra denne webutik - det er systematisk svindel og politiet burde se på sagen.

har ikke hørt fra telestar selvom jeg har ringet og skrevet til dem

købt en nokia 3720 men fik en nokia 1616 og kan ikke komme i kontakt med dem .det drejer sig om telestar

Snyd og bedrag

Som mange andre snydt af telestar, et fupfirma, der sender Nokia 1616 uanset hvad du bestiller.

Røg også i fælden

Hej alle

Vi fandt Telestar via mobilpriser.dk, bestilte en Sony Ericsson og fik som så mange andre en Nokia 1616. Jeg ringede og talte med firmaet og fik i første omgang fat i en dame, der talte lidt gebrokkent dansk. Hun sagde, at de allerede havde sendt os en "label". Vi havde ganske rigtigt modtaget en mail fra dem den morgen med en vedhæftet fil, der skulle forestille en pakkelabel. Dog stod der intet i selve mailen, og vi havde ikke engang modtaget en pakke fra dem endnu, så vi anede ikke, hvad vi skulle bruge denne label til. Det viste sig så åbenbart at være et led i deres organiserede fupnummer. Siden ringede vi og talte med en mand, men lige lidt hjalp det os.

I første omgang var vores bank ikke umiddelbart indstillet på at hjælpe os, men det er de heldigvis blevet siden - sikkert i takt med, at klagesagerne er væltet ind.

Hurra for Trustpilot, så den slags sager kan minimeres. Ville blot ønske, at vi havde tænkt over at tjekke firmaet i tide... :-/

Super hurtig levering!

Bestilte min nye nokia 1616 i fredags klokken 3, og havde egentlig ikke regnet med at se den før onsdag.

Telefonen virker, og jeg er meget glad for den. Tak Telestar.

Var ellers blevet bekymret da jeg så deres score her på trustpilot.

Samme historie som alle andre....

Er blevet snydt ligesom alle andre. Vil bare håbe, at der ikke er flere, som hopper på og sender deres surt tjente penge til denne fusker.
Håber virkelig at vi en dag får vores penge igen alle sammen......
Mia Falland

Det samme som alle

Har kontaktet politiet som siger at det ikke er en sag for dem da vi trods alt har fået en varer som blot var den forkerte. Han kunne fortælle at hun var eftersøgt for hvad ved jeg ikke. Derudover fortalte han at firmaet nu var lukket, men kan se at deres hjemmeside stadigvæk er oppe. Han fortalte ligeledes at det var rigtig mange i hele landet der var blevet snydt. Tror sku at vi må erkende at vi har tabt vores penge. Kontant er nok den eneste vej.

Rengøringsfirma

Nu må folk simpelthen lære at tjekke firmaer på nettet inden de handler. Især Trustpilot er fantastisk her.

Men man kan ovenikøbet slå Telestar CVR nummer op. Det giver følgende:
Tele Dubai v/Alyaa Mukdad Jawad Watot
Enkeltmands virksomhed i rengøringsbranchen.

Hvis I køber en mobil dér, så har I sgu fortjent den lærestreg venner. Længere er den ikke. Det er et fup firma.

ØV, ØV, ØV - hvor ussel kan man være...?

Havde købt en "Sony Ericsson x10i mini" til 1199,- kr via Telestar. Alt så fint ud og jeg modtog mobilen som lovet efter 2-3 dage, men så knækkede filmen. Da jeg åbnede pakken lå der i stedet for min nye Sony Ericsson en Nokia 1616 til 194,- kr. Jeg prøvede at ringe til Telestar men fik blot en telefonsvarer i røret, som sagde at deres systemer var nede og at de de ville være åbne igen mandag. sendte straks en mail til dem om fejlen men har intet hørt, og mandag da jeg ringede igen fik jeg nøjagtig samme besked. Herefter søgte jeg på google om der var andre der havde problemer med Telestar og fik desværre min frygt bekræftet - nemlig at TELESTAR er et FUPFIRMA!!!

Telestar = ØV ØV ØV... Samme historie om og om igen :(

Kan kun fortælle at jeg har oplevet det samme som mange andre! :( Bestilte forrige onsdag en HTC wildfire til omkring 1900 kr, og modtager nogle dage efter en NOKIA 1616! De 1900 blev trukket på kontoen samme dag som Telestar afsendte den FORKERTE mobil! Sendte nokiaen tilbage samme dag jeg modtog den med lovning fra Telestar om at de ville sende den rigtige mobil dagen efter, men har stadig ikke modtaget den nu en uge efter og nu kan jeg ikke komme i kontakt med dem!

Telestar snyder og bedrager...

Jeg bestilte en HTC Desire... modtog en nokia 1616.... Kontaktede telestar som ville sende den rigtige telefon når de havde modtaget den lille nokia... men men men... nu, efter 6 dage har jeg stadig ikke modtaget en HTC Desire og kan ikke komme i kontakt med Telestar, som på en svarersiger de har en systemfejl og først er klar igen på mandag..... Ja, det må jo være en sag for Ombudsmanden, Politi, Kontant osv.... HOLD JER LANGT VÆK FRA TELESTAR!!!

Nokia 1616 igen igen igen

Bestille 2 Stk. Sony Ericsson x8 d.3/3 men har ligesom jer andre modtaget den famøse nokia d. 9/3... fik fat i telestar efter et par timer kimen... fik sendt en pakkelabel... og lortet røg retur... så der er nok en af jer andre der har fået den jeg modtog :-(... fik desværre først øje på trustpilot idag ellers havde man nok reageret noget før... og et stort tak til mobilpriser for at linke til sådan en tosse... har lavet indsigelse hos nordea og de regner med at jeg får pengene retur løbet af et par uger

forkert telefon 2 gange !

bestillte en Nokia C7 , fik en C5 ... klagede til dem hvorefter vi blev enig om jeg beholder C5 til min datter.
Da jeg dog mangler en C7 , skulle jeg bare bestille en C5 , skrive i bemærkning med henvisning til ordrenummer der skal sendes en C7 .
og så er der vel ingen der kan gætte hvad jeg fik ... en 1616 :-(
nu er det bare gangen til bank og politi i morgen der mangler ....

Endnu en Nokia 1616

Jeg kan nu indskrive mig i rækken, der har fået en Nokia 1616 istedet for den bestilte Nokia C5. Trist at der findes mennesker som i den grad snyder.

Endnu engang NOKIA 1616

Jeg har oplevet det samme som alle jer andre.... Venter fortsat på X3-02. Har også kontaktet danske Bank og afventer svar, da jeg har returneret varen (NOKIA 1616) og annulleret ordren indenfor 14 dage.
Er der nogle af jer, der har haft succes med at få jeres penge retur?
Jeg er frisk på at gå videre med sagen.

Ist Telestar Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

telestar.dk Support

Zum Unternehmen

Besuchen Sie Telestar

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.

Telestar ist in folgender Kategorie gelistet: Mobiltelefone

1. Hotbiddo