3 (HI3G Danmark ApS) Bewertungen

3199 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Fantastisk og være kunde ved dem.

Jeg har aldrig nogenside haft problemer med dem.
De har en god dækning & nogen "fede" priser !
De har en god kunde kontakt, har oplevet at de selv ringer ud for at høre om alt var som det nu skulle være, hvor jeg så siger ja, hvor efter den søde dame så fortæller at der er faktisk noget i vejen med min abonnement, hun kan faktisk give mig en bedre rabat end jeg i forvejen have.

Det er virkelig sådan nogen ting der gør at jeg ikke skifter til en anden udbyder

Et bureaukrati der af organisatoriske grunde ikke kan følge den gældende lovgivning.

Hændelsesforløb:
Opsigelse af abonnement d. 21/02
d. 26/02 Jeg ringer til 3 og aftaler med Nana at hun vil tilsende en faktura for restgælden mod at jeg kan afmelde betalingen på PBS.
d. 12/03 Modtager jeg den første rykker på den manglende PBS betaling (Som efter aftale med Nana var slettet). Jeg ringer derfor og får igen samme aftale, samt en sletning af rykkeren, med en ny kvinde (Navnet kan jeg dog ikke huske).
d. 26/3. Modtager jeg den anden rykker på PBS'en. Jeg ringer ind og får "slettet" rykkerne og får ydermere en ny aftale om at jeg betaler en større faktura med det same(fuldt abonnement), mod at få 105,86 kr. tilbage måneden efter.
Jeg tror herefter at alt er i den skønneste orden og jeg inden d. 01-05 vil modtage 105,86 fra 3. (Der var kun 3 hverdage tilbage af Marts og derfor var jeg klar over, at pengene formentlig ikke kunne nå at blive udbetalt d. 01-04.
d. 23/4 får jeg så en ny regning på de rykkere der tidligere blev "slettet", hvor mit tilgodehavende på 105,86, selvfølgelig er trukket fra. Jeg ringer ind og brokker mig, men nu kan hverken rykkere eller andet "Slettes". Hvorefter frasen "Jeg laver jo ikke reglerne.", som henleder tankerne til Anders Matthesens lydklip Ludo http://www.youtube.com/watch?v=rsKWzqOxzLo, bliver benyttet. Tragikomisk nok får jeg tilbudt at få streget den nye regning på 95,- som ’kompensation’. Det skulle dog ikke undrer nogen om der går 14 dage før jeg får den næste rykker på den manglende betaling på 95,- som stammer fra de første ugyldige rykkere.

God behandling

Jeg har af flere omgange oplevet en god behandling af 3's kundeservice.
Bl.a. I forbindelse med 5 reparationer af en Samsung Tlf., hvor jeg fik en ny tlf. eller tilskud til en ny aftalte vi.
Kreditering for de perioder, hvor Tlf. var til rep.

Hej Brian

Mange tak for din fine ros af vores Kundeservice. Det er rigtig positivt, at du er glad for den hjælp og service du fik!

Dårlig service

Køber en IPhone via webshop og bruger bonuspoint tilhørende en af mine abonnementer og betaler samt får tilsendt en ordrebekræftelse via mail. Sidst på dagen får jeg så en mail at 3 har annulleret min ordre!!!!! De mener ikke jeg kan bruge bonus point som er optjent på et nummer til køb af en Tlf til det andet nummer jeg har hos dem. Webshoppen accepterede det og jeg har fået en ordrebekræftelse så mener jeg at aftalen er bindende........skændedes en del med kundeservice og de påstår de kan ophæve en ordre indenfor 3 dage !!!! Øøøøøh hvor står det så lige henne?

Hej Henrik

Jeg beklager ulejligheden, hvis du ikke er tilfreds med forløbet. Jeg vil dog meget gerne forsøge at forklare, hvad årsagen er.

I følge vores 3Bonus vilkår, kan de optjente point kun anvendes på det nummer hvor de er optjent. Hvis du har optjent point på flere abonnementer, kan pointene derfor ikke slås sammen til brug ved køb af én smartphone, og det er heller ikke muligt at bruge point optjent på et nummer på et andet nummer. I og med at du havde forsøgt at forlænge et nummer med point fra et andet nummer, blev din ordre annulleret jf. vores vilkår. Jeg håber, at du har forståelse for dette.

Har du brug for hjælp til at lave en ny ordre, eller har du andre spørgsmål, er du velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Super service og hurtig hjælp hos 3´s kundeservice

Kan kun give 3 mine bedste anbefalinger. Jeg har haft firma mobilabonnement hos et andet stort mobilfirma og de når ikke 3 til sokkeholderne. Tak for 3 :-)

Hej Henrik

Tusind tak for din fornemme ros, og din anbefaling af os til andre. Det sætter vi virkelig stor pris på!

Sophie

Rodet affære og ekstrem dårlig Kundeservice !

Ville indfri mit resterende beløb for min mobilaftale og kontaktet 3. Fik besked om at jeg skulle indbetale det resterende beløb på kr.....og aftalen var afsluttet. 14 dage efter fik jeg en regning på 149 kr. Jeg kontaktede dem derefter for en forklaring da jeg jo havde betalt. De sagde at det lige var det sidste beløb som manglede og beklagede at jeg ikke fik den besked i første omgang.
En måned efter fik jeg så endnu en regning på samme beløb. Grrr...ringede igen til dem og ventede 35 min. For at komme igennem. En konsulent ville så lige undersøge og jeg kom på ventetone igen i ca. 20 min. Herefter en yderligere forklaring men med en opdagelse i jeres system på at i ikke havde registreret min indbetaling. Nu vil man så lige undersøge nærmere igen og ventetone påny for at finde ud af at jeg havde ret.
Kom nu ind i kampen 3!!!!
Det kan sgu da ikke være så svært for jer at give bare en nogenlunde Kundeservice. Elendig service! I har slet ikke styr på jeres kunder og regninger.

Hej Lars

Jeg kan sagtens forstå hvis det virker uoverskueligt og forvirrende, og jeg vil derfor meget gerne forsøge at forklare, hvad årsagen er.

Regningsperioden hos os går altid fra den 11. i en måned til den 10. i efterfølgende måned. Det vil sige, at dit forbrug bliver nulstillet den 11. i hver måned, og din næste regning bliver lavet i vores system.

Da du kontaktede os d. 11. marts var din næste regning allerede lavet, og på denne blev du opkrævet et afdrag for din 3Mobilaftale. Da vi opgjorde resten af din 3Mobilaftale var afdraget på din næste regning altså indregnet i indfrielsesbeløbet. Jeg beklager dog, hvis du ikke blev informeret omkring dette, da du fik oplyst beløbet.

Hvis du har nogle spørgsmål til ovenstående, er du mere end velkommen til at sende en mail med dit telefonnummer til trustpilot@3.dk.

Forkert information - ingen fortrydelsesret

Jeg er i 3-butikken på Falkoner Alle Frederiksberg udsat for hvad jeg ville kalde godt gammeldags bondefangeri - jeg plejer ellers at være god til at gennemskue den slags, men havde måske ved en større virksomhed mine parader lidt nede. Ved mit køb af en mobiltelefon bliver jeg overtalt til at købe internet oveni. Jeg bliver spurgt ind til min nuværende forbindelse og abonnement, og bliver fortalt, at jeg betaler alt for meget for min nuværende forbindelse i forhold til hastigheden. Jeg kan nemlig få 3's '200' forbindelse til samme pris, underforstået 4 gange hurtigere end min nuværende 50 Mbit. Jeg forstår ved købet altså ikke, at der er tale om en limit på 200 gb download, men bliver forsikret om, at forbindelsen ikke bare er stabil, men lynhurtig, og at det naturligvis er det, der fremgår af den kontrakt, jeg skriver under på. Det ER min fejl, at jeg ikke selv læser, hvad der står i kontrakten, men salgsteknikken slår igennem her.

Da jeg kommer hjem opdager jeg fejlen - de 200 betyder ikke hastighed, men download limit - der er ingen tvivl om, at sælgeren har spillet på, at jeg ikke tjekkede det - for så ville han også vide, at jeg havde et bedre abonnement i forvejen.

Summa summarum er jeg nu bundet i 6 måneder til en forbindelse, der i al væsentlighed er mere ringe end den, jeg havde før, for sælgeren var jo flink nok til at tage produktet i brug for mig ved lige at sætte et sim-kort ind i det.

Jeg har sat en alarm til om 6 måneder på min nye telefon. Vi vender ikke tilbage til 3 igen herefter.

Hej Most

Jeg vil gerne starte med at beklage ulejligheden, hvis du ikke er tilfreds med den oplevelse du havde i 3Butikken, og dit nye abonnement.

Som du selv skriver, er der mange tekniske specifikationer at holde styr på, og derfor er det selvfølgelig rigtig vigtigt, at medarbejderen får forklaret det hele tydeligt og forståeligt. Det abonnement du har købt - 3Mobilt Bredbånd 200 GB - betyder, at du har 200GB data inkluderet i dit abonnement pr. måned. Dit abonnement understøtter vores 4G/LTE-netværk, hvor den forventede 4G/LTE-downloadhastighed udendørs er 8-35 Mbit/s, og den forventede 4G/LTE-uploadhastighed udendørs er 2-24 Mbit/s. Mange faktorer afhænger dog af, hvor høj hastighed man kan opnå, og det er derfor svært at sige, om vores abonnement er bedre eller dårligere end dit tidligere. Uanset hvad er det dog ærgerligt, hvis det er din opfattelse, at du har fået et ringere produkt.

Har du spørgsmål til ovenstående, eller er der andet jeg kan hjælpe med, er du meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Sophie

Nedladende og til om med fræk uden lige

Jeg ville købe en ny telefon hos 3 butikken i Rødovre centrum her lørdag, vi kommer ind i butikken frisk og glad, det er jo påske, vi bliver mødt af en medarbejder der slet ikke ser os.
Fordi han har så travlt med at spille på sin telefon, så han ikke kunne ekspederer os.
Faktisk så han slet ikke til vores side i 5 minutter og vi var alene i forretningen

Så da han så endelig fik tid til at ekspederer os kunne han ikke finde mit cpr nr. så han kunne intet gøre, jeg ville sige han gad ikke.

Da jeg gav jeg ham mit Mastercard fra Danske Bank
kom han med den påstand at det ikke var et rigtigt kredit kort

Så vi løb alt af det vi kunne ud af den 3 butik.
Det er nok det frækkeste jeg endnu har oplevet til dato.

Jeg kan på ingen måde anbefale den 3 butik i Rødovre Centrum til nogle overhoved

Hej Arne

Jeg er rigtig ked af at høre om din oplevelse i vores 3Butik i weekenden. Vi har et stort fokus på at yde en god og kompetent service overfor alle vores kunder, og jeg beklager derfor, hvis det ikke var dit indtryk.

Hvis du ønsker hjælp til at oprette et abonnement, vil jeg meget gerne hjælpe dig, og du er derfor velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer. Så sørger jeg for at du bliver kontaktet snarest muligt.

Sophie

Lynhurtige, top-proffessionelle sælgere i butikken på Vesterbrogade!

Konstaterede at mine sydafrikanske kort ikke virkede da jeg ramte Danmark (jeg arbejder pt. i Sydafrika og har kun et par uger hjemme), hvorfor jeg hverken kunne ringe eller gå på nettet. Gik (lettere panikslagen) ind i 3-butikken på Vesterbrogade for at se om de kunne hjælpe. 15 minutter senere havde de 2 unge mænd sørget for alt...nummeret virkede med det samme (hvilket de sikrede sig!) og min dongle virkede (hvilket de sikrede sig). Kan produktet leve op til den service, skifter jeg aldrig selskab igen!

Hej Tommy

Du skal have mange tak fordi du delte din gode oplevelse med os. Jeg har også sendt din ros videre til 3Butikken, da de med garanti bliver glade for at høre, at du var glad for deres service!

nyhedsbrev chikane

Jeg har nok snart afmeldt deres nyhedsbrev 6-10 gange. Efter hver afmelding er der en pause på nogle måneder efterfulgt af en jævn strøm af nyhedsspam. Det er systematisk mangel på respekt og strider mod god markedsføring og loven. Er så træt af at bruge tid på at frasortere deres mail og afmelde det. Jeg overvejer at sende min klage videre til forbrugerstyrelsen. De kan ikke bortforklare det med "ups det er en fejl". Tid er penge og I har spildt min tid! /Rasmus

Hej Simon

Først og fremmest vil jeg meget gerne beklage ulejligheden, hvis du har afmeldt vores nyhedsbrev men fortsat modtager det. Det er selvfølgelig ikke meningen. Derfor har jeg også sendt din henvendelse videre til rette afdeling, så du nu er blevet slettet fra samtlige lister i vores system.

Tip top i orden service

Var i søndags i Lyngby storcenter på jagt efter en ny telefon. Besøgte samtlige tele butikker, hvor der ingen Service var overhoved. Faktisk virkede ingen af de andre som om de var interesseret i at sælge, lige indtil jeg kom ind i 3 butikken. Der var der service fra man trådte ind i butikken. Super sød og dygtig sælger. Det var bare tip top i orden og bestemt ikke sidste gang jeg handler der. Bestemt en anbefaling værdi.

Hej Julie

Tusind tak for din anmeldelse og din fine ros af 3Butikken i Lyngby. Jeg sender straks din ros videre, og jeg er sikker på at de bliver rigtig glade for den!

Ikke særlig prangende

Der er ikke noget direkte galt her, det hele halter bare lidt.
Introduktionen var god og hurtig, og er også grunden til at de får 2 stjerner, men efterfølgende er det bare gået ned af bakke. Først opdager jeg at jeg har en hel del udfald på LTE/4G netværket, selvom jeg befinder mig rimeligvis det samme sted, næsten altid indenfor bygrænsen, derefter begynder jeg at få udfald i mobildata, jeg kan ikke aktivere mobildata, men får beskeden om at jeg skal indsætte et simkort. Jeg går og lurer lidt over om jeg skal brokke mig til 3 og bede om et nyt simkort/forklaring, men da jeg kun har hørt godt om firmaet, fra en ven, så tænker jeg at det må være min mobil. Jeg får så testet mobilen med et andet simkort( ikke 3 ), og det virker perfekt, så ikke mobilen. Men i det at jeg sætter mig til computeren for at skrive til 3, dumper der lige en mail ind, om at de har glemt at bonne mig for oprettelsen, såååå min næste regning bliver liiige 99 kr. højere, men de er da sandelig glade for at jeg er kunde hos dem.. Det var jeg så ca. 15 min. Mere, efter den mail.
Jeg har fundet et andet firma, bedt dem om at opsige mit abonnement hos 3, og nu må jeg jo så rundt til dem, hvor jeg har anbefalet 3, og trække den anbefaling tilbage.
en kedelig afslutning på en kort romance med 3.dk, men kan man ikke holde telefonen i bukserne, så må man jo lære af det.
Farvel 3

Hej Lars

Det er rigtigt, at det normalt er ens første regning der ser lidt anderledes ud i forhold til de efterfølgende regninger. Normalt bliver man nemlig opkrævet et oprettelsesgebyr på den første regning, samt ens abonnement fra startdatoen og næste måneds abonnement. Jeg beklager dog, hvis dit oprettelsesgebyr først kom på den efterfølgende regning. Du er dog kun blevet opkrævet for ét.

Hvis du har spørgsmål til ovenstående, eller ønsker at få tilsendt en kopi af dine regninger så du kan se, at du kun er opkrævet én gang, er du velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk.

God service...

Telenor kunne pludselig ikke tilbyde dækning, der hvor vi bor. Det kunne 3, og vi fik en fin og hurtig service i deres butik i Holbæk. Oven i købet fik vi et bedre tilbud. De har tid til kunderne, og der findes ikke dumme spørgsmål. Servicen omkring abonnementer er fin, men desværre kostede det et rykkergebyr, da min kone ikke havde oprettet netbetaling på den rigtige måde - som i øvrigt indeholdt lidt for mange uforståelige forklaringer med "småt". Her manglede hjælp til nye abonnenter.
Det, at 3 overhovedet har en butik med personlig service er et stort plus, der afgør vores valg af teleselskab.

Hej Per

Tusind tak for din ros, og fordi du delte din gode oplevelse med os!

Jeg håber, at det lykkedes at tilmelde jer til vores automatiske kortbetaling, og ellers er I meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk.

3 butikker lever ikke op til reklamationsretten

For fjorten dage siden købte jeg en Samsung galaxy s4 active. Netop active modellen, fordi den kan filme under vand. Telefonen er IP67 certificeret og skal kunne være på en meters dybe i en halv time.

I dag drog jeg i skoven med min yngste og hans legekammerat. Her var det planen at filme en lille lav bæk. Telefonen blev tjekket, for at sikre, at den sluttede tæt. Herefter blev der filmet i 25 sekundet under vandet.

Da optagelsen var vel overstået, skulle vi natuligvis nyde den forhåbentligt spændende film. Billeder toner frem af rislende vand, der hvirvles til levende bobler og pludseligt er alt sort, telefonen er fuldkommen død.

Alle forsøg på genoplivning er uden resultat. Det er blot tredje gang mobilen kommer under vand og på intet tidspunkt er der overskredet nogle regler for anvendelsen.

Selvfølgelig vender vores trio tilbage til bilen og drøner afsted til 3 butikken i Helsingør. I butikken fortæller jeg om dagens hændelse, og uden at blinke tager den unge ekspedient mod telefonen og sender den afsted til reparation. Som det første, uden på nogen måde, at stille de retslige muligheder op.

Herefter taget jeg hjem og som det første læser jeg reglerne for reklamation. Her fremgår det tydeligt, at jeg som udgangspunkt har RET til, at få mobilen byttet til en ny.

Desuden fremgår det af reklamtionsretten, at køb der fejler indenfor seks måneder er fabrikationsfejl.

Ud i bilen, drøner ned til 3 butikken i Helsingør, hvor jeg fremlægger min nye viden. Og at jeg ønsker at bytte min telefon. For hvem vil overhovedet have en ny, såkaldt vandtæt telefon, der lover noget den ikke kan holde.

Den unge ekspedient og butikkens chef er fuldstændigt ligeglade med mit ønske om, at bytte telefon. Det kan de ikke gøre noget ved. Som chefen sagde " så får vi underskud, og så får jeg ikke min bonus." WHAT !!!!

3 butikken i Helsingør er en af de butikker, der ikke tager deres ansvar alvorligt. En alibiforretning, hvor de dækker sig ind under producenterne af de varer de pusher.

Det er butikkens ansvar at imødekomme kunden, servicere og stå inde for de tingster de sælger.

Hej Martin

Jeg vil gerne starte med at beklage ulejligheden i forhold til din telefon, og den oplevelse du beskriver i 3Butikken. Det er bestemt ikke meningen, at vores kunder skal gå fra en butik med det indtryk.

Generelt kan jeg oplyse, at alt hardware bliver sendt til et uafhængigt værksted, og at det er værkstedet der står for selve vurderingen, og den eventuelle reparation. Vi er nemlig ikke uddannede til at behandle reparationssager. Hvordan den enkelte sag behandles af værkstedet, afhænger af værkstedets vurdering samt den pågældende producents procedurer. I den forbindelse er det også vigtigt at huske på, at det er producentens fabriksgaranti, og deres procedurer der følges, og vi kan derfor ikke selv afgøre, hvordan din sag skal behandles.

Jeg kan se i vores system, at din telefon er sendt til værkstedet, men på grund af påsken, vil de formentlig først behandle din sag i næste uge. Så snart de har undersøgt telefonen, vil du dog blive kontaktet.

Har du spørgsmål til ovenstående, eller er der noget jeg kan hjælpe med, er du meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Sophie

Pas på deres priser på færger mm.

Er ellers ok tilfreds med 3 - dog skal man holde øje med ens abonnement og om der er bedre løsninger i deres sortiment (men sådan er det alle steder).

Vi var en tur på Oslo færgen i weekenden, og ja, der skal man passe rigtigt meget på. Jeg får den normalle SMS om bord på færgen om at jeg nu er på deres Maritime MCP netværk (læs satellit forbindelse) og data koster 100 kr. / MB.
Vi slår Data roaming fra og sågar på det meste af turen også fly funktionen.

Ikke desto mindre får vi en SMS som siger at nu har vi brugt 450 kr. af vores dataforbrug, og forbindelsen lukkes herefter (som er grænsen iflg. loven).

Da jeg kommer hjem tjekker jeg min regning og her står der: 1 MB = 428 kr.
Jeg ringer til 3 og får en del forklaringer, og ingen kan hjælpe mig.
Men det jeg får ud af dem er, at de er en masse små transaktioner, og at de 100 kr. / MB er per PÅBEGYNDT MB. Grænsen skulle ligge ved 50 KB.

Dvs. hver gang telefonen finder sit data netværk (og sender/modtager) 50 kb (læs ingenting), så koster det 100 kr. !
(Det står der ikke noget om i SMS’en man modtaget når man er på færgen)
Så vi har ikke engang brugt 1 MB og den kostede 428 kr.
Smil - vær glad og betal.

3 siger at det er ikke dem som bestemmer priserne, men eftersom alle selskaberne har forskellige priser, så har de sikkert også en del af kagen. (TDC koster eks. 72 kr. for samme service).

Mener de skal informerer om det i den SMS man modtager at det er 100 Kr. per påbegyndt MB og det takseres ved min. 50 KB.

Synes bare det er bondefangeri af værste skuffe !!

Samme besked sendes også til DFDS

----
Hej Sofie. Tak for nedenstående svar.
Og jo, jeg havde tjekket jeres priser inden afgang.
Men når jeg får jeres SMS når vi kommer om bord skriver i: 1 MB = 100 Kr.
I skriver ikke at det er pr. påbegyndt MB. Eller hver gang telefonen blot kobler på nettet, så koster det 100 kr. Man skal blot min. bruge 50 kb for at det tæller for 1 MB (100 kr).
Og en smartphone sender altid små data pakker med mindre den står på fly eller dataroaming er slået fra. (Var den også hos os, det var blot de 1-2 min. det tog at slå den fra der kostede). Vi har ikke brugt nettet overhoved, så det er blot de små data pakker som koster 428 kr. hos jer.

Hej Michael

Jeg kan sagtens forstå, at det er rigtig ærgerligt at komme hjem fra ferie til en ekstra regning.

Generelt kan jeg oplyse, at man altid får tilsendt en SMS når man ankommer til et nyt land - eller et skib, som i dit tilfælde. De priser der står i SMS'en er de gældende, men ønsker man yderligere information kan man altid ringe på +45 70 313 120. Samtalen er gratis, når du ringer fra udlandet.

I og med at det kan være en dyr fornøjelse at bruge sin telefon i udlandet, har vi forsøgt at samle en række nyttige oplysninger, og prislister på vores hjemmeside her: http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Hjaelp_til_mobilen/Udland/I-Udlandet/. Jeg beklager dog, hvis du ikke har været opmærksom på dette.

Har du yderligere spørgsmål til din regning, er du meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Glimrende betjening.

Jeg har købt flere telefoner og en tablet, i såvel butikker samt telefonisk og på hjemmesiden. Det har fungeret fint, med lidt plads til forbedring.

To ønsker har jeg dog.

I webshoppen kunne det være smart, hvis den enten kunne registrere. At man er ved at købe en telefon, hvor et andet simkort er påkrævet. Eller giver kunden, et felt de selv kan krydse af.

Og så kunne jeg godt savne, bedre dækning rundt om i landet. Særligt datadækning. At roame virker jo fint, til tale og sms. Men at bruge GRPS/Edge i 2014. Er så smerteligt, at man hellere lader være.

Hej Kenneth

Mange tak for din fornemme ros!

I forhold til din feedback kan jeg oplyse, at vi altid sender et nyt simkort sammen med den nye telefon hvis vi kan se, at ens nuværende simkort er i en forkert størrelse. Det er ikke alle kunder der ved, hvilken type simkort deres telefon bruger, og derfor er det nemmere hvis det sker helt automatisk uden at kunderne selv skal vælge det.

Vi arbejder stadig på højtryk for at opgradere og udbygge vores netværk i hele landet, for vi er godt klar over, at dækningen i nogle områder fortsat kan blive endnu bedre. Det er dog en lang og tidskrævende proces, men jeg håber, at du vil opleve at dækningen bliver bedre hvor du befinder dig.

meget mærkeligt

Jeg var i fona og købe ny mobil han fik mig overtalt til at skifte til 3 jeg gjorde det fordi jeg fik mere for mine penge men jeg ville have mit nr med jeg købte den den 2.4 og nu skriver vi den 13 og mit nr er stadigvæk ikke flytte over mit nye sim kort virker men med det forkerte nr jeg har intet hørt fra 3 overhovet det der så er mærkeligt er at samme dag beslutte min kæreste at han også ville have det samme abonnement som mig da det var meget billigere end det han har og han fik brev i fredags om at hans nr ville være overført eller hvad man nu kalder det enten var det i morgen eller tirsdag men jeg har ikke hørt noget jeg fik af vide i fona at jeg ville få sms'er om hele forløbet men 1 ting er sikkert i får ikke en krone fra mig før mit nr er overført jeg skal ikke betale til 2 abonnementer

Hej Marie

Tak for din anmeldelse. Jeg beklager dog, hvis du har oplevet problemer i forbindelse med din nummerflytning.

Generelt kan jeg oplyse, at man kan vælge at flytte sit nummer hurtigt muligt, efter ens binding/opsigelsesvarsel, eller til en given dato. For at kunne oprette en nummerflytning, får man også altid et midlertidigt nummer hos ens nye teleselskab. Dog betaler man ikke for det nye abonnement før man tager det i brug eller seneste 30 dage efter købet.

Jeg kan af gode grunde ikke vide, hvad der er sket i FONA butikken, men heldigvis kan jeg se i vores system, at dit nummer bliver flyttet over til os i morgen. Hvis du har spørgsmål til dette, er du meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Jeg håber, at du bliver glad for dit abonnement hos os!

50 kr sparet, tak 3

Fantastisk at få at vide, at man bør skifte til et billigere abonnement der passer til sit forbrug. 50 kr sparet om måneden :)

Hej Birthe

Tak for din anmeldelse og din fine ros! Jeg er glad for at du kan lide vores service med abonnementstjek.

Sophie

Hvad skal vi med en 3 Butik ?

Jeg besøge idag en lokal 3 butik da jeg søge efter en ny mobil med en musik streaming tjeneste. Meget flinke medarbejder som desværre ikke kunne tilbyde en pris på abonnement som er bedre end det der kan findes på nettet tværtimod, da optjente point (penge) kun kan bruges i netbutikken?
Mobilen kunne heller ikke leveres fra butikken? Jeg vil nu efter denne oplevelse overveje at skifte til firma som tilbyder Spotify samt 4G incl. i abbo.
Fik besked fra butiksassistenen at han ikke mistede noget ved at vi skifter.... Det fik mig til at overveje om 3 har for mange kunder, hvis ikke man gider sælge en mobil...

Hej Tommy

Tak for din anmeldelse. Jeg beklager dog, hvis du havde en utilfredsstillende oplevelse i 3Butikken. Derudover er det bestemt heller ikke det indtryk vi ønsker at give vores kunder, i forhold til om de skal skifte til et andet teleselskab.

Som du blev oplyst af medarbejderen, er det kun muligt at bruge sine 3Bonus point via ens selvbetjeningsside. Jeg kan dog sagtens forstå at det er ærgerligt at skulle vente på posten, hvis man forventer at kunne gå hjem fra butikken med en ny telefon samme dag.

Hvis du har problemer med at bestille en telefon via din selvbetjeningsside, eller har andre spørgsmål, vil jeg rigtig gerne hjælpe dig på bedste vis. Du er derfor mere end velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk med dit telefonnummer.

Sophie

Lækkert hår og hængerøvsbukser!

Telefoni når det er værst....

Jeg har igennem de sidste 20 år, været stokkonservativ omkring mit telefoni, da jeg driver 2 forretninger, hvor jeg er særdeles afhængig af telefoni, både i form af omstilling i min forretning, men sågar også i form af internet til daglig arbejde, kommunikation, samt dankort, nogle af de vigtigste parametre for at kunne drive forretningen overhovedet og derfor en selvfølgelighed i forhold til sikker drift og vedholdenhed.
Af denne selv samme årsag, har jeg uafbrudt, igennem de sidste 20 år, pure nægtet at tale med andre omkring vores telefoni, uanset besparelse eller gaver, så var det vigtigste for mig, at det fungerede, dette forblev sådan, indtil d. 29-11-2012, hvor jeg blev kontaktet af en vores samarbejdspartners datter, igennem 10 år, som havde fået job hos 3 mobil, [navn fjernet].
Denne fik samme svar, som alle andre, men efter et stykke tid, stødte jeg på en forhindring omkring vores omstillingsanlæg, som 3 mobil kunne løse iht. Deres app med at have fastnetnummer og mobil nummer på samme enhed.
[navn fjernet] fra 3 mobil, kommer forbi en af mine forretninger i September måned sidste år hvor jeg gør det klokkeklart for hende, at såfremt jeg skal flytte mit telefoni, kræver det, at hun står for alt fra start til slut og at hun installerer det som nu engang skal installeres, der var ingen smalle steder og hun skulle nok stå for det hele.
Jeg underskriver papirer på flytning..... MEN MEN MEN... det skulle jeg dog aldrig nogensinde have gjort.
Efter underskrift, ser jeg ikke mere til [navn fjernet], jeg rykker utallige gange for at denne skal få styr på mit telefoni og det som følger, men jeg bliver holdt hen med snak, mine abonnementer begynder at lukke ned, jeg har ikke fået sim kort på de ting, som jeg har tegnet og abonneret for og jeg ved knap nok, hvad jeg har skrevet og abonneret for, idet at jeg havde gennemgået alt telefoni med [navn fjernet], hun var den vidende og kompetent og jeg vidste blot hvad jeg ville have og hvordan det skulle fungere.
Dette resulterede nu i at Julen stod for døren, jeg kontaktede hende igen, igen og blev mødt med om vi ikke kunne klare dette efter Jul, således vi kunne få styr på alt, vi snakker sammenlagt ca. 10 abonnementer, blandet telefoni og data.
Efter Jul, jeg hørte aldrig fra hende, mine abonnementer begyndte at lukke ned, jeg søgte i blinde efter sim kort og hvilke abonnementer hørte til hvor, det var et stort rod.
Men dette var ikke bunden, bunden ramte vi netop som julen var paseret og jeg igen kontaktede [navn fjernet], regningerne var begyndt at vælte ind for abonnementer, som jeg ikke engang havde modtaget simkort på, sammen med de nuværende regnigner på nuværende abonnementer (det er åbenbart således at der er 90 dages tid på før end at sim bliver aktiveret, da det normalt er den tid der går med opsigelse af tidligere abonnementer), dog havde [navn fjernet], imellemtiden, fundet ud af , at der var 1/2 års opsigelse på det ene abonnement og knap 3 års opsigelse på det andet abonnement, pga. erhverv, således kunne mit telefoni ikke flyttes og jeg stod nu med dobbelt abonnement, nu og 3 år frem, [navn fjernet] var ikke til at få fat på og hun havde modtaget hendes provision og var som sunket i jorden, den sidste besked jeg fik fra hende ultimo Januar, lød således at hun ikke længere var ved 3 mobil og dermed ikke kunne tage sig af min portefølje.
Her stod jeg, skulle til at finde hoved og hale i, hvilke abonnementer som var tegnet, hvilken abonnementer, som hørte til hvor og hvad hendes tanker og ideer havde været. Jeg sidder således nu, på 3 måned, efter hendes afgang, stadig og slås med 3 mobil, da disse forholder sig til min underskrift og abonnementsvilkår og slet ikke lytter til det som jeg siger eller skriver.
Jeg har nu idag, 10 abonnementer hos dem, hvor jeg stadig, efter 1/2 år, mangler sim kort til næsten halvdelen af mine abonnementer, trods det, at jeg siden sidste år, har betalt for disse. Betaler jeg ikke for de abonnementer, som jeg ikke har modtaget simkort på, så lukker alle mine forretninger ned, da det er på en og samme regning.
Efter frustration forsøger jeg, med besvær, at finde frem til distriktschefen, da jeg simpelthen ikke orker, at stille mig i en 3 butik, med musik, strithår og hængerøvsbukser og forklare dem min rimelige kaotiske og katastrofale situation.
Denne distriktschef [navn fjernet], lyder pr. telefon imødekommende og kan godt se at denne situation ikke er holdbar, han lover at kontakte mig ugen efter og personligt nok tage sig af sagen.
Ugen efter, bliver jeg kontaktet af en [navn fjernet] fra Aalborg storcenter, som skal prøve at forstå situationen, her har jeg således nu, forklaret mig for kundeservice [navn fjernet], distriktchefen og nu altså en konsulent fra Aalborg storcentre, og alle som får historien er ved at sætte sig på halen over hvor omfattende det er, men hvad tænker de på med mig, jeg har forklaret den situation nu, et utal af gange, forklaret hvad de forskellige abonnementer de skal bruges til og hvorfor, jeg er ærlig talt, ved at brække mig og det er endnu ikke løst.
Efter meget snakken frem og tilbage, får jeg stukket i hovedet, fra [navn fjernet] i Aalborg storcentre, at han ikke kan gøre mere, denne har talt med [navn fjernet], som var ansat af [navn fjernet] og dennes veninde, at de havde afleveret samtlige sim kort til undertegnet og sagen dermed var afsluttet fra Deres side, der var ikke mere de kunne gøre.
Her falder jeg bare igen tilbage på min stokkonservative tilgang til telefoni, fremfor støj, strithår og hængerøvsbukser, det er simpelthen skandale, jeg er jo ikke en del af en ungdomsklub, hvor man smider rundt om sig med superlativer af løgnagtigheder for at beskytte sig selv eller sine veninder.
Sagen er den, jeg har ikke modtaget mine sim kort, jeg skal betale abonnement, dobbelt de næste knap 3 år, alt dette, pga. en ualmindelig uprofessionel tilgang til tingene og telefoni, at man ikke, som konsulent for kunde, tager og tjekker mine abonnementer, inden man begår sig ud i at tegne alverdens unødige abonnementer, men ikke nok med det, så ikke sørger for at afslutte det som man har sat i søen, således der nu sidder en kunde uden sim kort på de abonnementer som han betaler for og ingen mulighed for at modbevise det modsatte, andet end en e-mail der siger at hun kigger forbi med sim kort ved lejlighed.
Aldrig har jeg brugt så meget tid på telefoni og aldrig er jeg blevet kastet så godt og grundigt rundt i et system, som jeg er blevet ved 3 mobil, det er under alt kritik, men ikke nok med det, så er der ingen, med stor tyk fed streg under ingen, som har kompetencen, evnen, viljen, evt. retten til at tage en beslutning og få det afsluttet, det er da lavmålet.
Derfor er min bedste vurdering, hold på hat og briller, når du forsøger dig ind på markedet, som ikke er stokkonservativ, men strithår og hængerøvsbukser.
Skriv ikke under på så meget som 1 stykke papir, før end at du har fået påført det som du ønsker eller det som de fortæller sker før end du underskriver.
De siger alt, men udretter intet.
Et godt teenage selskab, men intet for seriøse forretninger eller privatpersoner, det har jeg lært, om end ikke, så på den hårde måde...
Betal ved kasse 1!

Hej Ronni

Som jeg også har skrevet til dig på Facebook, vil jeg meget gerne forklare sagen nærmere, og hjælpe dig hvis du har yderligere spørgsmål. Du er derfor fortsat meget velkommen til at sende en mail til trustpilot@3.dk.

HI3G Danmark ApS kundeservice

Om virksomheden

3 tilbyder kvalitetsprodukter indenfor 3G-mobiltelefoni og mobilt bredbånd til både privat- og erhvervskunder.

Hvorfor 3?

• Du får mest ud af din smartphone, da vores netværk og vores abonnementer giver dig fuldt udbytte af din smartphones mange muligheder.

• Du får Danmarks bedste mobile netværk, da vi gang på gang er blevet kåret som testvinder i uvildige tests. Det betyder, at du får en langt bedre og hurtigere oplevelse når du surfer på nettet, tjekker eller skriver mails, eller downloader apps og musik.

• Du har både opkald, sms'er, mms'er og dataforbrug inkluderet i abonnementet, så du undgår ubehagelige overraskelser på regningen. Og for at gøre det endnu mere overskueligt har 3 også fjernet opkaldsafgiften.

• Du skal ikke tænke på datapriser, da dit abonnement automatisk spærres for data i den pågældende måned, hvis dit dataforbrug overskrider den inkluderede datamængde.

• Du kan til hver en tid se dit forbrug, skifte dit abonnement eller se din regning på din selvbetjeningsside; Mit 3 eller 3Admin.

• Du har mulighed for at få 3DataDeling. Med 3DataDeling kan du dele den data du har på dit abonnement på flere SIM-kort - uden at det koster ekstra.

• Du kan blive medlem af 3Bonus, hvor du som medlem optjener point hver måned. Dine point kan du helt eller delvist bruge til at købe en ny smartphone fra vores webshop på 3.dk.

• Du får lokale, danske priser og betingelser på 3's netværk i Sverige, når du ringer eller sender en sms til en anden dansk mobil.

• Du kan få svar på dine spørgsmål ved enten at henvende dig personligt i en 3Butik, eller ved at kontakte vores Kundeservice pr. telefon, pr. mail eller på vores Facebook side. Vi står klar til at hjælpe dig på alle hverdage.

Besuchen Sie 3 (HI3G Danmark ApS)

Schreiben Sie an trustpilot@3.dk

Mobile Netzwerk-Provider für Business

Internet & Mobiltelefone

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.