Astina.dk A/S Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Strålende

Fantastisk service, aldri opplevd lignende fra andre leverandører :-)

Kunne bare ikke levere varen

Jeg bestilte flere ting på deres hjemmeside, og fik hurtigt en mail om at de ikke kunne en af varerne. Fair nok, hurtig reaktion. Jeg var på ferie og skulle ikke bruge varen før en uge senere, som de så skal prøve at skaffe varen i. Efter et par dage, skriver de, at de ikke kan skaffe den, og tilbyder et alternativ som de kan levere. Jeg tager imod alternativet, men skriver at jeg selv kommer og henter det hele i deres butik. Da jeg dagen efter står i butikken, viser det sig så at de først skal skaffe varen hjem, og de vil eftersende den. Lidt irriteret får jeg de øvrige varer og kører hjem. Et uge efter ser jeg der er hævet penge på min konto, og tænker så er shampooen på vej, men ak, jeg får aldrig min interør shampoo og der blev hævet for mange penge på min konto. Efter henvendelse får jeg differencen tilbage, og har i mellemtiden bestilt min interør shampoo billigere et andet sted. Det var første og sidste gang jeg handlede på astina.dk

Hej Jens,

Tak for din anmeldelse.

Ang. Autoglym interiør shampooen, er problemet at Autoglym importøren ikke har det på lager og derfor ikke kan levere. At du har fundet den et andet sted hvor de stadig havde nogle på lager er jo bare super, men det er lidt svært for os at gøre noget når importøren ikke har flere på lager.

Ang. at du mener der er blevet hævet "for meget", er det sådan at man kun kan hæve penge een gang med en betaling. Da du afhenter alt andet end det ene produkt, hæver vi det beløb du "handler for", da ud fra hvad jeg kan se, har du ønsket det alternative produkt, hvilket vi ville eftersende til dig fragtfrit.

Er ked af du har oplevet sagen på den måde, du er velkommen til at ringe til mig eller skrive til mig direkte på rene@astina.dk. Så vil jeg selvfølgelig gerne finde en løsning så du kan blive tilfreds, såfremt du er interesseret i dette.

Mvh René, Direktør Astina.dk A/S
Bewertung von verifiziertem Kunden

Meget Service minded personale! og fin levering.

Jeg har købt en større leverance hos Astina, Med en masse dele til min Toyota Corolla, og det har bare været som forventet.

Hos Astina er det nogle super søde og servicemindede medarbejdere, og der har ingen problemer været med leverancen selv om den var delt op i et par rater! :)

Antwort von Astina.dk A/S

Du har da købt meget mere end det Marlene :o)))

Du er en af de kunder der fortjener at få en flise med dit håndaftryk på når vi skal have lavet det engang :D

Kan være vi skulle lave en væg med alle kundebiler gennemtiden og få dem signeret, det kunne være cool!

De bedste hilsner - René

Super Forretning

Jeg købte en pioneer radio og en ramme til at holde den på plads (da jeg var uviden om der følger en med radio'en)
bliver så ringet op dagen efter (mandag) om det var meningen jeg ville have rammen med, da der følger en med radio'en + den ikke er på lager så der ville gå noget tid før jeg ville få den.
Det synes jeg der er skide god service, at de lægger mærke til sådan en lille ting som sparede mig nogle penge pga. uvidenhed :-D

Kan kun anbefale Astina

Antwort von Astina.dk A/S

Super forretning til super kunder, sådan skal det være Daniel! :o)

Dejligt at høre, vi gør meget for at prøve at kontrollere det giver mening, så rart at en har været vågen, det er faktisk ikke robotter der pakker vores ordrer :o)

God weekend! Mvh René // Astina.dk

Super god service.

Jeg bestilte mine varer på nettet og de blev leveret indenfor den oplyste tid.
Super god behandling. De får min varmeste anbefaling !!!

Hej Claus,

Tusind tak for din anmeldelse, rart at vi levede op til dine forventninger, hvis der er det mindste du syntes vi kan gøre bedre eller andet, så kontakt os endeligt, vi vil jo gerne have alle vil kunne give os 6 stjerner ud af 5 :o)))

God weekend, René // Astina.dk

Super Cool

Super service Post Danmark havde mishandlet min pakke fik lavet en Rma sag hos dem ringet til astina.dk og forklaret hvad der var sket hvor de sendte en ny med det samme fik den dagen efter super service

HC

Hej Hans Christian,

Tak for din anmeldelse, dejligt at vi det hurtigt løst, desværre må man nogle gang selv løse tingene, selvom Post Danmark ødelægger det kunne de ihvertfald godt være bedre til at tage ansvar, men vi fik det løst, så det er perfekt!

Bewertung von verifiziertem Kunden

Men, emballagen - eller rettere manglen på samme er under al kritik.
En tynd polsteret kuvert er ikke god at sende vare på 1,3 kilo i.
Kun glad for der var tale om dåser. De overlevede, omend godt bulede og kuverten - eller resterne af den havde ikke klaret 2 meter mere.

Hej Steen,

Tak for din anmeldelse, ang. indpakningen er det taget til efterretning, vi vil ændre proceduren for indpakning af disse produkter, dog vil jeg sige at det lyder som om det slet ikke har været pakket godt nok ind, for sådan som det skal pakkes ind, må ting ikke kunne bevæge sig i indpakning/kasse.

Dennis har ringet til dig for at høre om vi kan gøre andet for dig, hvis du ønsker produkterne ombyttet gør vi selvfølgelig det uden omkostninger for dig, alternativt kan jeg tilbyde dig fri fragt på din næste ordre.

Hvis du har spørgsmål eller andet så skriv endelig til mig direkte på rene@astina.dk

super service

Super virksomhed nemt og overskueligt
bare find din bil og derefter modellen og vupti så er man klar til at handle
super. Kunde rådgivning får svar når man spørg/skriver med det samme
og ingen sure beskeder selom jeg mente det var det forkerte jeg havde fået tilsendt

en virksomhed jeg varmt kan anbefale

Hej Lasse,

Sådan det skal være ;o)

Tak for de pæne ord og din anmeldelse, vi kunne aldrig finde på at være sure på vores kunder, det er dem vi lever af jo :o))

Fantastisk service

Jeg købte søndag aften Pioneer baskit til 2495 kr,
Mandag eftermiddag undrede jeg mig over den ikke var blevet sendt, og skrev så til support. Det viste sig at den ikke var på lager >_>
Gutten fra support begyndte så at tilbyde mig alternativer, da det var lidt en hastesag for mig at få anlægget. Han ville finde nogle tilbud til mig næste dag, og vi fandt derefter frem til en super god løsning, og modtog så varen dagen efter :-)
Kan stærkt anbefale Astina.dk til alle. Deres service er simpelthen noget af det bedste jeg har oplevet :-)

Hej Jesper,

Tak for din anmeldelse, dejligt at høre at du er tilfreds med løsningen, og tusind tak for de flotte ord :o)

god service :)

fint firma at handle med.. den vare jeg bestilte stemte desværre ikke overens med billedet på hjemmesiden. men fik et fint afslag i prisen så jeg er tilfreds..

Hej Rune,

Tak for din anmeldelse, håber du er tilfreds, hvis ikke eller der er andet du føler vi kunne have gjort bedre taget i betragtning af vi selvfølgelig ingen interesse har i at levere noget der er misvisende på siden, så skriver du bare til mig på rene@astina.dk

Bewertung von verifiziertem Kunden

I am impressed with astina.dk!

A while back I decided to order a steering wheel boss kit for my 1996 Toyota Corolla, after having paid for the item I was informed that it was not in stock and the expected delivery date would be April 4th, well guess what?

I got it yesterday on April 1st! :D Too say I was surprised was an understatement, I was really impressed with their customer service, and I WILL spend more money there when I have the chance, I give Astina.dk an 8 out of 10 (the only way they could have gotten a 10 out of 10 is if they had delivered the item I ordered at my home themselfs).

I highly reccomend Astina.dk to anyone who is looking for good customer relations, dedicated staff and fair prices.

Antwort von Astina.dk A/S

Thank you Joachim, reading a review like this makes me smile and makes it worth working a bit hard to achieve happy customers :o)

Thank you very much for the brilliant review, it's highly appreciated!

Best regards, René // Astina.dk

Fantastisk udvalg

Købte ting til min Seat, og fandt på Astina.dk tilbehør jeg ikke anede eksisterende,fantastisk!

Hej Torben,

Det er jo dejligt, husk vi skaffer det meste, så selvom det ikke er på siden kan vi som regel trylle det frem, blot det er lavet :o)

Tak for din anmeldelse, 5-stjerner er også fantastisk! :D

1. klasses kundeservice!

Skrev ind til Astina med henblik på lidt vejledning af højtaler valg til min bil/radio og fik lynhurtigt svar og en masse gode råd!
Blev linket nogen forskellige muligheder og vi fandt sammen det bedste setup til netop min bil. Efter vejledningen og jeg fik lagt de varer i kurven jeg skulle bruge, fik jeg tilmed et super godt tilbud på det hele!
Super godt bilsite og helt sikkert ikke sidste gang jeg handler der.

Hej Martin,

Tusind tak for din flotte anmeldelse, det er super dejligt og sådan det skal være, håber du er tilfreds med anlægget.

Godt

Kan klart anbefale Astina.dk, og helt sikkert ikke sidste gang jeg handler der!

Hej Mathias,

Jeg kan også klart anbefale andre virksomheder at være god ved dig :o)))

Vi glæder os allerede til at ekspedere din næste ordre, tusind tak for din anmeldelse.

Bewertung von verifiziertem Kunden

Helt klart dk's nr 1 side inden for styling! ;)

God service, god pris, stort udvalg og hurtig levering.

Antwort von Astina.dk A/S

Vi har også helt klart dk's bedste kunder, de er søde, de er venlige og så laver de gode anmeldelser på Trustpilot - så SELVFØLGELIG skal de have god service den anden vej :o))

Tak for din anmeldelse!

OK - MEN.

Fin service og hurtigt lev.
Bare for dyrt at få sendt, 60 kr. For 6 forlygtepære, syntes det er røveri......!

Hej Jesper,

Tak for din anmeldelse, ang. fragten, så sender vi det altid som pakke, uanset om du køber noget til 1 kr. det er den eneste måde vi kan give dig en sikkerhed for pakken når frem, dvs. pakken er forsikret mod skader samt hvis den bliver væk. 60 kr. er mindre end hvad vi betaler for at sende pakken, hvis du kigger på Post Danmarks takster er pakkeprisen 80 kr. med omdeling.

Vi kan hvis du ønsker sende det som brev, så er det oftest billigere, MEN der er ingen forsikring på pakken såfremt den bliver væk eller beskadiget - vi arbejder på en løsning så man evt. kan vælge pakken tilsendt uden omdeling, der vil man kunne spare ~15-20 kr.

Men det er altså ikke os der røver dig hvis du føler det, men Post Danmark :o))

En anden gang så kontakt endelig vores support såfremt du har nogle spørgsmål.

Mvh René // Astina.dk

Vi fandt ud af det til sidst

Der var lidt problemer med de forlygter jeg havde bestilt, med leveringstiden. Men vi fik det ordnet, utrolige flinke mennesker og hjælpsomme.

Antwort von Astina.dk A/S

Dejligt at høre Dennis, vi er her for DIG/JER - vores kunder :o)

God weekend, tak for ordene, det gør det værd at løbe lidt ekstra for!

De bedste hilsner, René // Astina.dk

Udemærket

Jeg bestilte noget som ikke kom, så skrev jeg til online support, og de fandt ud af der var sket en fejl også havde jeg varene dagen efter, og følte mig godt behandlet.

Hej Jens,

Er ked af hvis der har været lavet en fejl, men jeg er utrolig glad for at se vi alligevel har gjort så vi fortjener 5 stjerner, det kan aldrig undgåes at der sker fejl, vi er trods alt kun mennesker, men det er vigtigt at man som kunde ikke føler sig forsømt.

Så mange tak for de pæne ord trods hændelsesforløbet - rigtig god weekend.

Super hjælpsomme

Fik en forkert ventil men fik den byttet til en anden uden problmer god service

Hej Morten,

Dejligt at fejl også kan rettes til positive oplevelser, og det er jo ofte der man har problemer som kunde, at sende en vare kan de fleste trods alt finde ud af :o))

Tak for din anmeldelse - god weekend!

Perfekt.

Alt har været som det skulle være med mine bestillinger igennem de sidste 4-5 år, så bare bliv ved med jeres gode service og hurtige levering :o)

y0 Triple X!

Du er faktisk en af de kunder der bør få en præmie, kan se du har handlet her i mange år og brugt mange $$$ - så det er jo dejligt! Vi syntes også du er lige så perfekt som vores service, så det fortsætter vi med så længe vi har kunder som dig i folden :o)))))

TAK! For de flotte ord.

astina.dk Support

BEDSTE SERVICE

Vi er altid kun et telefonopkald væk, vi kan altid kontaktes på telefon 70 900 800

LIVE SUPPORT - ØJEBLIKKELIG HJÆLP

Husk at du altid kan chatte med vores kundeservice direkte på hjemmesiden

HURTIG LEVERING - ALTID KORREKT LAGER

Vi er den eneste danske styling virksomhed som har live lagerstyring, du kan altid se vores præcise lagerstatus på hjemmesiden, over 60% af vores ordrer er leveret den kommende hverdag, 85% inden for 4 hverdage!

Om virksomheden

Hos astina.dk er det vigtigste for os at du som kunde oplever en god handel, vi ønsker at være det største, stærkeste og bedste brand indenfor stylingsbranchen.

Besuchen Sie Astina.dk A/S

Kfz-Ersatzteile

Transport & Verkehrsmittel

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.