AV-Connection A/S Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Super handel!

Udvalget, hjemmesiden, leveringstiden og de konkurrencedygtige priser er alt sammen med til at siden får 5 stjerner af mig.
Der er absolut intet at sætte en finger på! Manglede et langt netværkskabel (Skærmet CAT6) hvilket hastede lidt. Bestilte tirsdag kl. 13.05, og det lå til afhentning kl. 11.43. Det er saftsusemig hurtigt! Alle tiders.

Intet at udsætte!

Jeg har efterhånden handlet hos AV-Connection mange gange gennem flere år og har ikke noget at udsætte på dem overhovedet. Vareudvalget er stort og overskueligt. Ekspeditionen hurtig. Der er ingen problemer med returvarer eller reklamation. Og yderligere så er de villige til at lave specielle leverancer. Top dollar her fra :)

God betjening - hurtig levering

Fik hurtigt svar på de spørgsmål jeg havde til produktet. Varen blev afsendt samme dag som bestilling. Kan varmt anbefales

Det var hurtig

Jeg bestilte Fredag middag og Lørdag kl.10.05 fik jeg en sms om at min pakke var ankommet på posthuset, det er godt nok en hurtig handel og det virkede som det skulle.

Godt udvalg hurtig levering

Som sagt, gode produkter og hurtig levering. Super sted at handle.

super god hjemmeside og hurtig levering

super god hjemmeside og hurtig levering, prisen for fragten var helt i top 0 kr , et meget seriøst firma, der lever op til alle forventninger, har anbefalet dem til andre jeg kender. perfekt

Skarpe priser og hurtig levering

Siden har et godt udvalg, kvaliteten af produkterne er fin og prisen i den absolut lave ende :-)

Det tar kun 5 minutter.

5 minutter tog det nu ikke men det tog kun 4 så det var nem hurtigt og billigt det var første gang jeg handlede her men helt sikkert ikke sidste gang.

Hurtigt og godt. Det er bare perfekt.

Ingen problemer hurtig levering

Ingen problemer med bestilling eller levering, perfekt

Rigtigt, hurtigt og billigt

Igen havde AV-Connection hvad jeg ledte efter - og endda en bedre vare end konkurrenterne og til en lavere pris. What's not to like? :-)

Flot.

Har nu købt en medieafspiller og en antenne. Hver gang har prisen været rigtig og leveringen hurtig.

God service

Fik både god vejleding over telefon om hvilket produkt jeg skulle købe og hurtig levering. Og nu hvor forstærkeren er i brug, var det den helt rigtige og til den rigtige pris.

Hurtig levering, fin kvalitet

Jeg skulle bruge en adapter og noget højttaler kabel, bestilte og fik det leveret dagen efter, kvaliteten var som forventet og svarende til det jeg havde læst mig frem til på deres hjemmeside, så jeg er fuldt tilfreds

Kompetent, hurtig & venlig betjening, perfekt kundeoplevelse.

Havde brug for at få kombineret et ældre B&O anlæg til vores LED tv, hvilket AV-Connection havde kablerne til. Rådgivningen blev givet gennem mail, så jeg nemt kunne bestille de kabler der skulle bruges. Det viste sig at det ene kabel ikke havde rette dimension til anlæg men via mail fandt AV-Connection løsningen og tilsendte mig det rette kabel.
Så vi har nu fået den gode B&O lyd på vores LED tv til en billig penge ift køb af tilsvarende nyt grej.
Kan kun anbefale AV-Connection's service og produkter.

God leveringstid og jeg fik endda en lille gave med ;)

Slow

Langsomt levering
AV-Connection A/S

Antwort von AV-Connection A/S

Hej Hans.

På den første ordre du lavede har du også valgt økonomi forsendelse, hvilket betyder at denne også bliver sendt med skib. Vi kontaktede dig også få dage efter du lavede ordren, hvor vi gjorde dig opmærksom på, at varen var i restordre hos leverandøren og tilbød dig samme produkt bare i en anden farve som kunne leveres med det samme. Dette blev afvist og vi fik at vide at du gerne ville vente på varen i den bestilte farve.
Du er meget velkommen til at kontakte os for yderligere information og for muligheden for evt. at få ændret forsendelses metoden.

M.v.h.

AV-Connection A/S

AV-Connection A/S Support

Zum Unternehmen

AV-Connection er en dansk virksomhed, som er specialiseret i at tilbyde et bredt udvalg af kabler, hi-fi og hjemmebio udstyr. Virksomheden er drevet af personer med en brændende interesse for hi-fi og en solid teknisk indsigt, hvilket sikrer, at vi altid kan tilbyde vores kunder den bedste rådgivning og service, således er du sikker på at få den løsning, som er rigtig for dig.

Besuchen Sie AV-Connection A/S

Elektronische Ersatzteile & Komponenten

TV & Bildschirme

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.