Befro Bewertungen

3672 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Hurtig ekspedition / høflig og hurtig tlf. betjening

Skulle bruge et kamera inden påske ferien.
Bestilte søndag aften og dagen efter inden kl.12 var ordren ekspederet og kom så om tirsdagen.
Da jeg ringede ind, var der absolut ingen ventetid, og høflig betjening fra en sælger der snakkede lige til pointen og informativ.
Pakken ankom dagen efter, og Befro sender ikke deres vare ud i salgsemballage, men bliver ordentligt pakket ind i papkasse med fyld i. De forstår at salgsemballagen også har en vis værdi.

Der er altså en grund til at Befro har over 9 ud af 10 her på trustpilot - det kan man se både på hvad folk skriver herinde og den professionalitet de udøver.

Som bonus (dog vil jeg ikke benytte mig af det) yder Befro hele 30 dages fortrydelsesret, selvom de kun er forpligtet til at yde 14 dage iht. købeloven.
Så allerede her kan man sige at service er udover det man kan forvente.

Godt klaret!

Go' service :)

Først var jeg skeptisk over hjemmesiden, men så læste jeg anmeldelserne på trustpilot og synes faktisk at de fik nogle gode ord. Så jeg besluttede at sætte mit tillid til dem og købe en ny mobil. Jeg bestilte så mobilen onsdag, så jeg kunne få den fredag, fordi den først kom til Danmark i fredags. Men jeg blev sgu lidt skuffet over at jeg først fik den idag, 1 uge efter at jeg bestilte den .. Men thumps up for en god service og handel. Den koster 5500 kr i Elgiganten, hvorimod den kun koster 4953 kr hos Befro.dk - så jeg fik sgu sparet nogle penge.
Så derfor får de 4 ud af 5 stjerner.
Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg køber noget hos dem.
Kan helt klart anbefales..! :)

Har INTET hørt vedr fejl på produkt - nu et par måneder siden!

Hej købte en GPS til mit Nikon, men efter nogen tid fandt jeg ud af, at den var meget upræcis (viste 50km forkert!!!), så sendte mail til Befro med et billede (så de kunne se meta data) samt link til google maps, hvor billedet var taget.

Jeg har intet hørt fra dem - virker som om de er pisseligeglade - de har solgt et produkt, fået pengene - og så kan kunden rende dem i r***..

Jeg går langt uden om Befro næste gang jeg skal have foto udstyr!!
Befro.dk

Antwort von Befro.dk

Hej Jan,

Jeg kan ikke umiddelbart finde den omtalte mail eller sag i Vor system - har du ikke mulighed for at gensende denne direkte til mig: noel@befro.dk, så vil jeg sikre den håndteres med det samme.

Det er bestemt ikke vor intention eller normale praksis at undlade at svare på henvendelser, jeg tror ganske enkelt denne mail er blevet væk et eller andet sted i cyberspace, og da der ikke er rykket for svar har vi ikke være bekendt med denne sag før nu.

Jeg ser frem til at høre fra Dig så vi kan få løst sagen!

Med venlig hilsen,

Noel Christensen
Befro ApS

Hurtig, seriøs og go' service * * * * *

Bestilte en NAS u./HD, den var klar til afhentning på posthuset næste dag, som aftalt.
Returnerede den samme NAS da den manglede et menu punkt til styring af power saving. Noget Buffalo havde gjort, uden at ændre i tekniske data eller manualen.
Bestilte en anden NAS som også var fremme dagen efter.
Pengene fra det første køb var tilbage på min konto, dagen efter eller måske samme dag som Befro havde modtaget min retur pakke !! Det er er god service, ingen dikkedarer her, bare go' gammeldags kunde service.
Fik også lige lidt hjælp over telefonen til at spore min pakke. Ikke noget med at vente i halve timer, nej under et minut så var der hul igennem * * * * *

Super fast

Great service, ordered yesterday around 14-00, recevied it today morning!!!

Super hurtig ekspedition

Bestilte på hjemmesiden tirsdag eftermiddag. Onsdag formiddag lå pakken i døgnboks...
Det går lige an, som vi siger her oppe nord på.

Jeg skulle have en ps4 til min søns fødselsdag og ring kl 14
og de sender allerede sammen dag super service
kan klart anbefales

Perfekt pris og hurtig levering

Bedste pris, hurtig levering - alt perfekt

Helt perfekt

Kiggede på en Philips dockinghøjttaler, den stod til 1799 kr. I Elgiganten fandt den på. Befro til 799 kr. Bestilte den søndag og fik den tirsdag.
Ikke sidste gang jeg har handlet der...
Bewertung von verifiziertem Kunden

God pris på kamera linser

Købte to Hoya linser til spejlreflekskamera, da prisen var bedst hos Befro. Jeg hentede selv varen, hvilket fungerede uden problemer. Alt i alt en fin oplevelse.

God oplevelse

Upåklagelig oplevelse ved køb af Canon kamera.

super service

Jeg havde bestilt et undervandskamera som Befro ikke længere havde på lager kl. 22.30, næste morgen var der en mail med et tilbud på et andet og bedre kamera til samme pris. Dagen efter stod jeg med super godt kamera til prisen. Dejligt at få et godt kamera, men endnu bedre at få et hurtigt svar og levering allerbedst er den gode service og hjælp til at finde det rigtige produkt
Bewertung von verifiziertem Kunden

OK sted at handle, ingen problemer ...

Har handlet hos dem flere gange, har aldrig oplevet problemer, - alt OK

Havde ingen problemer

Blev leveret til tiden, og havde ingen problemer.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Levering til tiden uden problemer

hurtig handel

God og hurtig handel, kan anbefales

Alt OK

Købte Canon 100D med diverse tilbehør.
Hurtig betjening og levering.

Ikke godt nok

Befro var ikke istand til at levere den vare de annonceret med, og ej heller i stand til at levere efter de selv havde mailet om at ordre var i rest og ville blive leveret på en anden dato.

Resultat: 2 uger spild.

Bestilte samme produkt, godt nok 5% (100 kr) dyre et andet sted og fik varen leveret dagen efter. Yes, de fik 5 stjerne i stedet for Befro !
Befro.dk

Antwort von Befro.dk

Kære kunde

Vi må desværre erkende vi ikke kunne levere produktet, da det beklageligvis udgik efter kunden placeret ordren, hvor varen ikke var på lager.

Vi ville ønske det var muligt at gardere sig mod udgående produkter, men en sjælden gang i mellem er det desværre umuligt.

Vi undskylder oplevelsen og håber du har mod på at handle hos www.befro.dk endnu engang.

Bedste hilsen
Befro ApS

Super, Super

Hurtig levering og hjælpsom og imødekommende kunderservice :-)

Super betjening

Varene blev leveret som lovet til den aftalte tid. Dejligt med et firma som yder god kundeservice.

Befro.dk Support

Zum Unternehmen

Befro ApS har siden selskabets etablering i år 2000, etableret et tæt samarbejde med såvel danske som internationale leverandører, med dette har vi skabt bredt sortiment af forbrugerelektronik samt kvalitetshardware til faste lave priser. Vi differentierer os væsentligt fra andre udbydere ved en omfattende og høj service.

Besuchen Sie Befro

Lichtanlagen

TV & Bildschirme

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.