Cdon Bewertungen

Cdon Bewertungen

Schlecht
4.6
von 0 - 10
Firma bewerten
162 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Delivery time!!!!

I will NEVER order from CDON.se again. They say on the website it will take only 1-3 working days!!! I order a D-Link 5222l on Friday around 12:00 and now it's Tuesday and when looking status it the same it was yesterday. Then I contact CDON.se by chat and they just say sorry it will be sent today or tomorrow. Tomorrow are you stupit. DON'T ORDER FROM CDON.se and belief that it only will take 1-3 days ;-(

Uruselt!

Fick vänta två månader på en vara som skulle finnas i lager vid beställning. När varan kom var den defekt och sönder. Otaliga mail-korrespondens angående sen leverans och skadad/defekt vara har gjorts, men när jag ska svara på deras "support" går det inte utan jag måste lägga upp nya ärenden med hänvisning till föregående osv. Det är väldigt frustrerande att inte kunna ringa dem, telefonnummer som finns ger hänvisning till mail och kontaktformuläret... En evighetsprocess. Min vara är betald och nu vill cdon skicka en ny vara med faktura! Helt uppåt väggarna, ett sådant stort företag och ingenting är seriöst.

Det ulovligt som dansker at registre sig på den svenskeranske side

Jeg fandt nogle film, billigere end på cdon.dk., en af dem kostede 99 dkr. samme
på cdon.se 49 skr. altså dobbelt så dyr herhjemme og ville registrere mig på
den svenske side kunne IKKE lade sig gøre svenskan skriver cprnr. for det første bagvendt og for det andet er det selvfølgeligt forskelligt fra vores. Dette kun for at se
om man nu er over 18 ved kreditbetaling og det kan heller ikke lade sig gøre overhovedet ved kontant betaling selvom de skriver kun fødselsdato fordi man er
udlænding. Skrev så til cdon.dk men har her 2 dage efter ikke hørt fra dem endnu.
De bryster sig ellers med at de har cdon.eu; .dk; .no; .fi; og cdon.se - altså en koncern måske en mindre en.
Går man ind på cdon.eu finder man kun 12+de nordiske eu lande d.v. s. de "gamle eu lande".
Har ikke prøvet at registre mig på .eu siden for som de skriver på den danske
"Jeg bor ikke i Danmark, kan jeg da bestille fra den danske side?" og svaret
"Bestillinger som foretages på den danske hjemmeside kan kun sendes indenfor Danmark." og ellers må man se de andre sider. Såfremt de ikke har den der hvor man bor vil de nådisk se på sagen.
Der er da heldigvis andre "skorstene der ryger" så drop dem.
Hvis den bliver send til cdon.se håber jeg så de for står den fulde danske ordlyd.

Aldrig igen!

Förboka inte ett skit via CDon, lagersaldot stämmer inte... Så medans du tror att din bokning är kirrad tar de dina pengar medans produkten du söker blir uppbokad på alla andra tillgängliga

Lång leveranstid

Lång leveranstid, ingen uppdatering på orderhistorik samt dålig packning för priset på frakten.

Dålig hantering av reklamation

Cdon är mycket dåligt på att hantera reklamationer. Otroligt dålig kommunikation och dåligt kundbemötande. Det tar lång tid innan man får svar från dom på deras hemsida och ännu längre tid att nå ett avslut i ärendet. Det var absolut sista gången jag handlar på CDON ! Rekommenderas inte!

Uppfyller inte svenska lagar

Jag hade inte rätt till 14 dagars öppet köp, då min nya telefon hade en missfärgning vid ankomsten så blev den skickad på verkstad, då kan man inte häva köpet vilket resulterar i att de 14 dagarna löper ut utan att man kan göra något. Dessutom säger de sig inte se felet i telefonen, trots, att jag fått det bevisat från lokala elektronikfirmor som jag visat den för..konstigt, undrar vem som ljuger. Dålig kommunikation, då man måste mejla dem och de är inte alltid snabba på svar, när jag bad om ett nummer att ringa svarade de att de inte har den kundkontakten..jag har gett dem flera chanser att lösa problemet men de är helt ofrivilliga att göra detta, ingen god kundservice med andra ord.

Lite olika

Väldigt stort bolag som säljer det mesta till bra priser.
Om man är ute efter film, spel osv är det väldigt bra sortiment.
Verkar även samarbeta med Tretti och Lekmer för att utöka deras sortiment.
Vad som är bra med detta bolag är deras enorma sortiment, vad som är sämre är att deras leveranstider inte stämmer, beställde tex GHOST (If you have ghost) skiva för 3 månader sedan som jag betalade direkt och den har inte ännu kommit även om det stod 5-15 dagar på leveransen.
Vid felleverans så är dom tillmötesgående, fick tex "En syster till nunna" istället för "critters" och fick då 50kr i värdecheck som ursäkt för deras felleverans, detta har hänt 2ggr men det sköttes snyggt av deras personalavdelning.
Allt som allt ett stort och bra bolag, så länge man förstår att det är ett bolag med många bollar i luften och inte kan ta alla mail på samma dag.
Rekommenderas med vissa förbehöll.

Totalt värdelöst!!!

25 dagar tog det efter att jag lagt ordern och betalt tills jag fick hem min Philips Wake-up Light väckarklocka från CDON. Helt värdelöst. Otroligt dålig kommunikation. Fick oftast inget svar från dom på deras hemsida. Ingen telefonsupport eller e-post. Bara deras kontakt-formulär. Det slutade med att jag fick gå in på deras Facebook sida och lägga ut meddelanden jag skickat och fått svar på. Då kom den på 2 dagar
Det var sista gången jag beställde något därifrån.

Nöjdkund!

Jag köper allt från kurslitteratur till favoritfilmer, köksredskap och diverse födelsedagspresenter från er. Snabb leverans, fungerande retursystem och pålitliga betalningsmetoder. Nöjd kund sedan flera år tillbaka.

Nöjd

Alltid varit nöjd och dom har bra rabatter, erbjudanden och snabb leverans.
Däremot är det väldigt svårt att hitta på hemsidan ibland. Vissa saker man skriver i sökfältet kommer inte upp, men dom går att leta sig fram till på andra sätt eller hur man ska förklara, krångligt helt enkelt!

Levererar inte

Helt felaktiga leveranstider på hemsida. Rena sagorna.

Total respektløs kundebehandling

Efter at have været en god kunde i flere år, har jeg fået slettet min kundeprofil pga. flere situationer med en nonchalant og nedladende kundeservice.
Især har deres samarbejde med Klarna givet anledning til flere kontroverser, i starten for ca. 4 mdr. siden var det svært at få info omkring hvornår man fik sin faktura og derved kunne nå at betale i tide, hvilket gav en del skriverier frem og tilbage, det ser ud til at der er kommet mere styr på denne del i dag. Dråben der væltede læsset var den seneste kontakt, der også var omkring Klarna og omkring manglende betalings alternativer ved betaling i kassen, som virker som en kodefejl hos cdon, men svaret retur opfattede jeg som nedladende og ren basis svar. Og jeg har krævet at få en voksen og en chef i tale, hvilket ikke er sket endnu.
CDON er godt, så længe det er hjemmesidens robot du har gang i.
Så de kan uden problemer undvære sine kunder, så med dette værdisæt hos dem kan vi også undvære dem.

Sendte en klage d. 18. Juni om svar for den ringe og amatøragtige behandling, d.d. 19 dage/456 timer efter er der stadig ikke svaret jf. deres 24 timers sagsbehandlings tid.
Til sammenligning tog det deres chatsupport ca. 10 sekunder at slette min kundeprofil, med samlet køb på over kr. 8500,- de seneste 12 mdr.

Dog er det sikkert til glæde for Webhallen.com og Elgiganten/web som fik den bestilling på ca. 1400,-, som Cdon oprindelig havde i forbindelse med denne sag.

Nytt Apr14:

Ok, Kanske blir jag kund igen, med denna senasta nyhet. Ploblemet här var bl.a. Klarna i Cdon.

Bra Cdon!

Den værste online butik, jeg nogensinde har handlet på!!

Jeg havde en opfattelse af, at CDON var en pålidelig virksomhed. Jeg har handlet der før, men det var en cd og noget andet jeg skulle have. Så der har aldrig været brug for deres kundeservice.

Da jeg bestilte en ASUS Transformer, virkede den ikke da jeg modtog den. Jeg skrev til ASUS om hvad jeg skulle gøre, de skrev tilbage at jeg skule sende den ind til CDON og få en ny tilsendt. Jeg skrev til CDON om hvordan jeg skulle forholde mig. Den danske kundeservice fortalte mig, at jeg skulle sende den ind til dem med en besked om hvad der var galt med den, det gjorde jeg så. 2 dage senere modtager jeg så en besked fra CDONs it-afdeling om jeg ikke ville få den ombyttet da jeg ikke havde fulgt deres anvisninger. Problemet var så der, at nu var den på vej med post danmark til Sverige, og jeg ville ikke få en ny.

Det skal lige siges at deres it support er på svensk, så hvis du ikke kan forstå hvad de siger, så er du bare på den! De siger jeg ville få mine penge igen om en uge. Fint tænker jeg, så køber jeg den bare et andet sted. Da der er gået en uge modtager jeg ingen penge, jeg sender CDON en besked om hvor mine penge bliver af. En uge senere skriver de så, at jeg vil få pengene om en uge til to når deres lager havde checket hvad der var galt med den, og om den nu også var i stykker. Da der er gået en måned har jeg stadig ikke fået mine penge på trods af jeg gentagene gange har skrevet til dem vedr. dette. De vælger simpelthen bare at lade være med at svare. Da jeg efter 1,5 måned skriver til deres IT-support får jeg en besked tilbage om, at de havde modtaget den og havde glemt den og nok skulle kigge på den, ugen efter modtog jeg så de penge jeg havde brugt på den, men da jeg også havde brugt et gavekort til den. Ville jeg få et til gode bevis til deres online butik også. Det fortæller de bare ikke noget om, det skal man selv finde ud af ved at skrive til deres kundeservice som svarer en uge senere.

Jeg snakkede med deres live kundeservice og de sagde til mig jeg skulle finde noget jeg ville have for de 800 kr, og så ville sørge for der ikke blev reserveret eller trukket penge fra min konto. Alligevel reserverer deres system så 804,97 kr på min konto som jeg var blevet lovet ikke ville ske. Nu står jeg så med mine varer modtaget, men med 804,97 kr der er låst på min konto. Jeg har skrevet til deres kundeservice, men de gør som altid svarer ikke!

Jeg håber snart de penge bliver frigivet på min konto! Så til folk der har tænkt sig at handle på CDON prøv lige at kigge lidt længere nede af denne side og se hvad andre har skrevet om dem.

Det er den værste kundeservice jeg nogensinde har oplevet!! De burde virkelig stramme op, og når man så opretter et firma med en dansk hjemmeside. Så skal man også yde en dansk support lige meget hvad det er! For det andet, så er det er brud på købeloven at de ikke vil ombytte deres fejl artede produkt! Det er de hamrende ligeglade med! ASUS havde aldrig hørt noget lignende da jeg skrev til dem de ikke ville ombytte den.

Så lad for guds skyld være med at handle hos dem!! Hvis i finder nogle stavefejl eller andet grammatisk der ikke er iorden. Så er det simpelthen fordi jeg skrev dette i raseri!

Toppen

Har handlat flera gånger och är toppen nöjd.

Helt respektlös kundhantering

Tänkte köpa en extern hårddisk.
Jag mailade och frågade om en specifik produkt fanns på lager och hur lång leveranstiden var. Fick svar att frågan skickats till deras hemelektronikavdelning som skulle komma med svar. Strax efter det fick jag svar att varan fanns på lager och leverantiden var 1-3 arbetsdagar. Då la jag min beställning direkt.
2 dagar efter beställning gick jag in på deras "Min sida" för att se var leveransen befann sig. Då fick jag se att de hade annullerat ordern utan något meddelande till mig.
Jag skickade ett mail och frågade varför ordern var annullerad och fick som svar att den var annullerad pga. av produkten inte fanns på lager! Ingen mellanförsäljning hade skett.
Det var ju just det jag frågade innan order!
Hur får man egentligen hantera en kund? HELT respektlöst verkar det som, Dels var det fel svar om lager och leveranssituationen, dels annullering av ordern utan att meddela mig.
Mycket dåligt!

funkar varje gång

har handlat på cdon flera gånger och alltid varit jättenöjd. Bra priser och grymt sortiment. Rekommenderas!

Den här brevväxlingen säger väl mycket, men har annars ännu fler, de fattar trögt, är en kund som handlat för tiotusentals kr hos de::

Fråga 2013-03-14 19:03
En månad till utan fungerande spelmus är inte lite tid. Ni får kompensera mig förutom att få musen utan vidare väntan och en musmatta eller FM-sändare i 300.- prisklass.
Det verkar ju numera bara vara strul med er, Sagan om ringen vill Klarna ha en påminnelseavgift för trots att jag aldirig ens har fått en faktura på denna delorder. Armbandet kom först med en faktura för den delen och sedan kom SoR utan faktura varken med eller efter. Ni skrev inte ens att ordern skulle uppdelas. Vill ni ha kvar era kunder?
Svar 2013-03-15 07:47
Hej X,

Ifall du inte vill vänta på leveransen kan vi häva köpet istället om du vill det men vi kommer inte göra någon sådan kompensation som du begär.

För fakturan ber vi dig Kontakta Klarna då dom sköter fakturorna och ska kunna ta bort påminnelseavgiften om du förklarar din situation: https://klarna.com/sv/kundservice

Ordern uppdelas då den skickats från olika lager och därför uppdelas automatiskt.

Elendig service og reparationstid

Bestilte og fik for godt et år siden en PS3, der nu midt i januar gik i stykker. Jeg sendte produktet ind den 14/1 og pr. 3/3 2013, godt halvanden måned senere har jeg stadig ikke fået mit produkt returneret. Track & Trace funktionen på deres hjemmeside fungerer ikke og service gennem cdons hjemmeside sker i sneglefart. Jeg fik i går 2/3, efter en rykker sendt gennem deres kundeservice sidst i februar!?, beskeden at mit produkt allerede var returneret til mig, de havde bare glemt at underrette mig dette, informationer der hverken kunne ses gennem postdanmarks eller cdons egen track & trace.
Jeg har flere gange bestilt varer gennem sitet, men pga. reparationstiden og den ringe service, vil jeg fraråde kraftigt at bruge sitet cdon.com

plat og svindel

Plat og svindel

Man handler med CDON, og ender i kløerne på et scammerfortagende der hedder Klarna !! da deres Visa/dankort betaling ikke virker, så man ryger direkte på en tvangs fakturering/delbetaling via et fub-firma der hedder Klarna
her er forløbet:

bestilte nogle DVD'er hos CDON, og satte hak i Visa/Dankort.
og trykkede "næste" og vups, jeg havde bestilt med faktura fra et firma kaldet klarna... med delbetaling..
Jeg skrev så til CDON-da jeg ikkelige kunne finde et telefonnummer.
De sendte så et link til deres faq side retur om at jeg selv havde valgt det..samt at de ikke kan se mit screendump pga størrelsen af screendumpet ( 39kb) hvilket er for meget for deres mail system..og fejlen er min.. samt at at faktureringsspørgsmål er CDON uvedkomne og skal tilgå klarna.

Allerede HER er der grund til at ryge i det røde felt..

Hvorpå jeg skrev tilbage at jeg IKKE ønskede at betale via et andet firma,.
Jeg gjorde opmærksom på at jeg har handlet med CDON og IKKE klarna, og ikke ønskede andet end at betale for de film jeg havde bestilt, og det med det samme, og IKKE til april, på delbetaling eller anden underlig løsning.

Intet svar.

I dag 4 dage senere:

brev fra posthuset, :" vi skriver til dig da vi tror du ikke har fået besked om at denne forsendelse ligger klar til afhentning..osv..."
( jeg har INGEN mail fået om at pakken skulle være sendt, eller klar til afhentning) ej heller info om track&trace, eller andet til fremvisning på posthuset således at pakken kunne afhentes, ensige at jeg kunne vide at dette overhovedet var muligt.
Der ud over lå der i postkassen et brev fra et firma, klarna, der indeholdt en kontooprettelse til kr 39,95 samt et faktureringsgebyr på 39,95.
Jeg ringer til Klarna, og får en dansk talende mand i telefonen.
Da jeg begynder at forklare, foreslår han at vi taler engelsk.. sjovt nok siger han dette på dansk..
OK jeg taler flydende engelsk, så no problemo..og jeg forklarer ham at jeg ALDRIG har indgået nogen aftaler med Klarna, og har sat hak i Visa/Dankort, samt at jeg har taget et screendump af dette.. da det før er sket at deres dankort ikke har fungeret!
Han går ind i deres system og begynder at ævle løs om nogle dvd'er jeg har købt hos CDON i 2011.. , dette er korrekt, her virkede cdon's system heller ikke, og jeg måtte annullere ordren før afsendelse og så genbestille før bestillingen gik igennem med dankort. Dette kan man ikke længere, har man bestilt så fanger bordet!!
Han vil så sende mig en faktura på mail, så jeg kan betale med en bankoverførsel til CDON siger han..
mailen kommer og det er en kopi af min cdon faktura.. men INGEN bankoplysninger+ oplysninger om at jeg IKKE skal betale noget før jeg får en tilsendt faktura fra Klarna,, hvilket vil ske i april.. (i dag er 1. marts)
Jeg ringer op igen, og får samme person i telefonen på flydende dansk, og da han hører hvem jeg er afbrydes forbindelsen.
Jeg ringer op igen og efter at have været nr.1 i køen i 5-10 minutter ringer telefonen bare i flere minutter, derefter tager en gut ved navn Rasmus i telefonen, og jeg får at vide at jeg har selv bestilt med betaling i april, samt delbetaling, han bliver ved med at påstå at jeg selv har valgt Klarna, jeg nægter kategorisk og afslutter samtalen med at sige at jeg ikke afhenter DVD'erne, jeg har handlet med CDON og ingen andre, og hans faktura er mig totalt uvedkommende, og handlen så må gå tilbage.. sjovt nok skifter hans accent mellem dansk og svensk og gebrokkent engelsk ( når han er presset)
han påstår også at det var en anden jeg har talt med tidligere... uanset han kvajer sig ved godt at vide hvad det drejer sig om...
Jeg afslutter samtalen..
Jeg forsøger så at finde et telefon nummer til CDON på deres hjemmeside
Dette er IKKE eksisterende...
og skriver så til deres kundeservice på chatten, men intet svar
derefter en "mail" til deres kundeservice at hvis ikke de kan komme op med en løsning lige nu, så ryger dvd'er retur ( bliver ikke afhentet)

og der står den så nu...

plat og svindel.. renter hos klarna er 22,7%
oprettelses gebyr er 39,95 og faktureringsgebyr er 39,95..
plat og svindel!!

kan man ikke tjene penge på Bluray kan man jo altid tjene penge på gebyrer og renter.. Klarna har fået samme bedømmelse

Ist Cdon Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Cdon Support

Zum Unternehmen

Nordens största nätbutik för musik, film böcker och spel till bästa pris med snabb leverans. Miljontals titlar av DVD filmer / Blu-Ray filmer, musik på CD skivor, dataspel mm

Besuchen Sie Cdon

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.