Coolshop Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Bewertung von verifiziertem Kunden

Endnu engang: hurtig levering til en god pris - vil absolut handle hos Coolshop igen!
Bewertung von verifiziertem Kunden

God kundeservice og hurtig levering!

Coolshop var rigtig hurtige til at behandle min bestilling. Da jeg købte min Ps4 på Coolshop, blev jeg kontaktet af en medarbejder som vil sikre sig at den pågældende vare jeg havde bestilt var til mig. De ville blot sikre sig at der ikke var tale om dankortfusk, hvilket jeg tog meget positivt. Udover dette blev min vare bestilt lige op til påsken, og på trods af helligedage, skulle jeg ikke vente yderlige for at modtage min pakke. Varen var i perfekt stand da jeg modtog den. Alt i alt en god oplevelse at handle på Coolshop.dk, de varmeste anbefalinger herfra.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Har købt alt gaming udstyr & consoler hos Coolshop - Altid været perfekt!

Coolshop er en fantastisk butik. Har aldrig oplevet noget negativt. Har købt Xbox 360, Xbox One, massere af spil, og har altid fået det super hurtigt, simpelt, og meget billigt. Er MEGET tilfreds med Coolshop. Og har også altid sagt til mine venner, at de skal bruge Coolshop, da det er billigt og sikkert.

Det funker bare...

Bedst i pris!
Bewertung von verifiziertem Kunden

God pris og fri fragt = PERFEKT!

God pris og fri fragt = PERFEKT!

rigtig god service

Jeg bestilte varer ved coolshop, og dagen efter var de hjemme hos mig, fantastisk service.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Nemt og vildt hurtig levering.

God og nem hjemmeside med ekstrem hurtig levering.

Solid!

Coolshop er en nettbutikk som leverer kjapt til lavest priser! Trenger ikke å si mer, vil velge denne butikken i 100 av 100 tilfeller så lenge de har varen jeg ønsker.

Hurtig forsendelse .. Fornuftig pris

Hurtig ekspedition

Skål i stykker.

Synes servicen og leveringstiden er fin. Men var lidt træt af at modtage en skål der var i stykker, fordi at indpakningen ikke var i orden. Medarbejderen som jeg derefter talte med var helt forstående og jeg modtog en ny.

Hurtigt og nemt

Det var hurtigt og nemt
Bewertung von verifiziertem Kunden

Første levering var hurtig.

Første gang jeg har bestilt. Og levet op til forventninger om levering som denne.
Er nok ikke sidste gang jeg bestiller der fra

super

Billigste pris. God service.

Ødelagt

Hej

Jeg bestilte Fifa 2014 til Xbox og en controller til. Jeg er helt tilfreds med controlleren, men Fifa 2014 er jeg sådan set også tilfreds med, men jeg er SLET ikke tilfreds med at coveret til spillet er i stykke da jeg modtager det?

Synes i selv at det er i orden?
Bewertung von verifiziertem Kunden

Flott utvalg, gode tilbud og kjempebra service!

Kjempebra nettside for kjøp av spill. Topp tilbud og man slipper å betale toll for varer over 200kr. Definitivt en side jeg kommer til å kjøpe mye fra i tiden fremover :) Anbefales på det sterkeste.

God handel

Gikk raskt og enkelt.

Coolshop ved hvad SERVICE er! :)

Min kæreste og jeg bestilte nogle vaser fra coolshop for 2 uger siden ca. Vi modtog pakkerne efter nogle dage, hvor det viste sig, at den ene vase var desværre gået i stykker. Dette var sket under transporten i posten. Jeg kontaktede dem via deres chat, fortalte dem om problemet, fik instrukser om hvad jeg skulle gøre. Samme dag sendte Coolshop en ny vase til mig. Det gik virkelig hurtigt uden nogen former for hovedpine med dit og dat. Ville have givet 20 stjerner, men man kan kun give 5 herinde.

Tak for en god oplevelse, Coolshop. Her handler jeg helt sikkert igen!

Benyt jer af dem, i fortryder det ikke!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Kanon service, og hurtig levering

Meget hurtig levering, selv i påskeferien
Bewertung von verifiziertem Kunden

hurtig og professionel behandling af ordre trade markedet levede fuldt op til mine forventninger

Benyttede trade markedet og der gik 2 dage fra jeg havde solgt mine spil og sendt dem ind til de var godkendt og fik point til shoppen for dem. Og de nye spil jeg købte kom dagen efter jeg havde bestilt

Hurtig og problemfrit

Det fungerede bare som det skulle, super godt.

coolshop.dk Support

Fri fragt

Prisgaranti

Optjen rabatpoint

Zum Unternehmen

Nordens største udvalg af spil og konsoller, legetøj, elektronik, skønhed, tøj og gadgets med PRISGARANTI og FRI FRAGT

Besuchen Sie Coolshop

Dänemark

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.