Filabel Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Bewertung von verifiziertem Kunden

Super kvalitet og service til gode priser

Jeg fandt på Filabel.dk en masse gode tilbud, fik ekstra 10 procent i rabat, bestilte i påskedagene og fik det hele leveret to hverdage efter. Kunne ikke være mere tilfreds!

Altid en fornøjelse..

Det er altid en fryd at handle hos Filabel.dk. Man modtager den bedste service og de lækreste produkter. Siden er brugervenlig og illustrationerne er troværdige :)

Alt perfekt!

Alt gik som smurt, varerne kom hurtigt og var som beskrevet. Vil helt sikkert handle her igen!

Dag til dag levering

Helt perfekt.

Altid super service!

Har nu købt her flere gange, og service og Info følger altid hinanden rigtig godt. Er en tilfreds kunde. Varerne er samtidigt i top!

Lækkert sted

Elsker og handle hos Filabel de har så meget fint og der er ikke problemer hverken med ombytning eller andet

Altid en fornøjelse

Det er let at bestille fra hjemmesiden. Gode nyhedsmails. Hurtig betjening. God kundeservice, også når varerne skal retur.

Hurtig levering! :)

Super hjemmeside! Har købt en del gange nu ved Filabel, og varene er perfekte og hurtig levering! Jeg kan helt klart anbefale Filabel :)
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super service og gode produkter

Bestilte 2 par Green sko til mine drenge midt i påsken og alligevel havde jeg ordren efter 3 dage - fantastik service og hurtig levering :)
Fandt skoene til en god pris og er mere end tilfreds med dem.
Så alt i alt; tak for en god handel

Fantastisk Filabel service!!!

Rigtig god service! Meget søde og behjælpelige med at skaffe bestemte varer hjem, som var udsolgt. Kan varmt anbefale Filabel.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super webshop - elsker at handle der

Jeg har nu flere gange handlet hos filabel og altid er der samme gode service og lækre varer : )
Bewertung von verifiziertem Kunden

God handel og hurtig levering

Et sted jeg ville handle igen.

Fint og hurtig handel

Siden er nem at bruge med gode priser på udsalgsvarer. Varerne kommer hurtige til døren.

Meget tilfreds 😃

Nemt 😃 fik tøjet meget hurtigt 👍
Bewertung von verifiziertem Kunden

hurtigt og lige til døren!

Stort udvalg og gode billeder. Hurtig leveringstid og lige til døren

Fin oplevelse!

Der var ingen problemer ved at handle her! Priserne er fair og portoen er billig.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Er okay tilfreds, men én af varerne var beskadiget ved ankomst

Jeg er altid glad for at handle ved Filabel, men denne ene gang var en rangle beskadiget - Det betyder at den ikke kan bruges af vores barn, da den udgør en stor risiko. Jeg har kontaktet Filabel, men har endnu ikke fået svar tilbage. Det håber jeg snart jeg gør.

Super god service

Man mødes altid med et smil, både personligt og over Tlf. Jeg kom forbi en lørdag og der var god tid og fik også pakket mine gaver fint ind.

Great service

I have shopped at Filabel several times, and have been fully satisfied every time. One of the first orders I made arrived and there was a small hole in the onesie. It was a small and probably insignificant hole, but a hole, nonetheless. I called and talked to them, and they resolved the matter completely within a few hours. That pretty much sealed the deal - I always look at Filibel first for any clothes I need for my kiddos.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Fine produkter og god service

Kan kun anbefale at handle i Filabel :0)

filabel.dk - en god købsoplevelse

Dag til dag levering

Bestillinger som modtages på hverdage før kl. 14.00 bliver afsendt samme dag. (Dog vil der forekomme længere leveringstid under udsalg og kampagner)

Tilfredshedsgaranti

Det kan være svært at vurdere en vare ud fra billeder, så har du købt en vare som ikke lever op til dine forventninger, giver vi fuld returret indenfor 14 dage.

Chat med os

På hverdage mellem 8 og 16 er vi næsten altid at fange på vores chat hvis du har spørgsmål til størrelser, levering eller andet.

Om filabel.dk

Filabel.dk åbnede den 1. marts 2005. Hos os finder du lækkert børnetøj og skønne accessories til mor og barn. Du kan altid komme i kontakt med os enten via mail, chat eller telefon. Intet spørgsmål er for lille eller for stort. Ringer du til kundeservice vil du komme i kontakt med enten Inge Marie, Jeanette eller Mette som står klar til at vejlede og hjælpe dig.

Besuchen Sie Filabel

Kategorie

Kinderbekleidung

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.