FONA.dk Bewertungen

FONA.dk Bewertungen

Gut
8.0
von 0 - 10

Über

Dejlig hurtig levering

Kan varmt anbefales

mangel på komunikation

reserverede en gps d. 9/4 og fik en mail om at jeg ville blive kontaktet når varen var klar til afhentning.
Da jeg ikke havde hørt fra dem efter 12 dage ringede jeg for at høre om varen snart var klar, jo det var den og så spurgte ekspedienten om jeg ikke havde fået det at vide :o(
Bewertung von verifiziertem Kunden

Jeg bestilte en BLU-RAY afspiller, posten kom med den dagen efter.

Det gik mega hurtigt....

Jeg bestilte min vare tirsdag den 15/4 om eftermiddagen, og modtog den lørdag den 19/4 på trods af at det var lige op til Påske!

Hurtig ekspedition

den plade jeg havde bestilt, ankom to dage senere i postkassen Det var fint!

Dårlig lagerstatus

Bestilte en vare i tre forskellige forretninger, som alle var angivet til at skulle have varen på lager. Ingen af forretningerne havde varen.
Spild af tid.

Ganske ok og ok priser

Bestilte 2 bluray film via Fona.dk. Priserne var ok.
Blev sendt fra en af deres fysiske butikker.
Lidt sløv levering men til at leve med.
Generelt god service..

Hurtig forsendelse

Er meget tilfreds med FONA.dk forsendelse, den går dejlig hurtigt, fra jeg bestilte søndag, lå min pakke i postkassen tirsdag :D
Manglede dog muligheden for at følge med i hvor langt min pakke var nået, ellers intet at sige

Super

Fona har altid super hurtig levering og der er aldrig problemer med varerne. Jeg kan klart anbefale dem! :)

Super behandling

Fik det jeg bestilte hurtigt og effektivt

Dårlig information og kundeservice

Jeg havde fået stjålet min computer ved indbrud og havde relativt hurtigt brug for en ny. Da jeg var på ferie hos mine forældre og ikke var i nærheden af butikker, der solgte den computer, jeg ville have, bestilte jeg den på Fonas hjemmeside, hvor der blev lovet 1-3 dages leveringstid. Dog var det påske, men jeg bestilte den mandag og først lørdag blev jeg ringet op med beskeden om, at de sendte den, den dag. Stadig har jeg ikke fået en mail med oplysninger eller pakkenummer, så jeg kan se, hvor min computer er på rejsen og kommer den tirsdag er leveringstiden overskredet for længst. Havde jeg vidst det, havde jeg købt den et andet sted, der kunne leve op til den ca. leveringstid..
Bewertung von verifiziertem Kunden

Aftalt levering p1 dag, men hurtige telefon opkals da at levering om 1 time, darlig kunderbetjening da butik kendt prisnedsettelse hos El Gigant p kr.3.200 hvor vi nvnte at maerklig paa en hurtige exp

Fona er en daarlig for kunder plej jeg handle paa kr. 17.999 samsung Tv, hvor El gigant offenligegoor pris nedsttelse paa; kr. 3.200.Jeg forventer tlbagebetling paa; kr 3.200 ellers kommer reklamtion paa sagen indkobs aftale
F GROUP A/S

Antwort von F GROUP A/S

Hej Micheal Bestawrous
Tak for din anmeldelse.
Hos FONA har vi ikke altid mulighed for at prismatche vores konkurrenter. Dog kan jeg oplyse, at vi hos FONA i stedet har prissikring. Så hvis vi sætter prisen ned på varen op til 14 dage efter dit køb, kan du få prisforskellen udbetalt, blot du medbringer din kvittering i butikken.

Med Venlig Hilsen
Emilie, FONA Kundeservice

Upåklageligt

Jeg ville oprindeligt handle i butik, da jeg har et gavekort, men da der ville gå et par uger, inden butikken havde mine varer, valgte jeg nettet, og der har ikke været nogen grund til klage. Varerne kom i løbet af tre dage, så hurtigere end at hente i butikken.
Bewertung von verifiziertem Kunden

God reseverings metode efter landsdel.

Man tror det er netbutik men hvis din bestilling ikke er hjemme i din nærmeste Fonabutik sender de ikke imellem butikkerne uden store ekstra omkostninger hvis de i det hele taget har lyst.
F GROUP A/S

Antwort von F GROUP A/S

Hej JanRoed
Tak for din anmeldelse.
Vores system på FONA.dk hænger sådan sammen, at man kan bestille med afhentning i sin lokale butik på FONA.dk, såfremt at varen allerede er på lager i den pågældende butik. Hvis man ønsker at bestille en vare hjem til sin butik, hvor den ikke allerede er på lager, skal man tage fysisk kontakt til den butik, man ønsker at købe varen i. Her kan vores medarbejdere ofte bestille produktet fra producenten eller et af vores fjernlagre. I forbindelse med større varer, kan vi også sende produkter internt mellem vores butikker.

Med Venlig Hilsen
Emilie, FONA Kundeservice

Ingen problemer

Bestilte en DVD. Kom til tiden i fin emballage.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Det var en rigtig god oplevelse.

Det var en rigtig god oplevelse.

Fantastisk !

Jeg syntes at alt på Fona funger fantastisk! Billig forsendelse tilbud der ikke er i butikken og hurtig afsendelse. Der ud over er der mulighed for at afhente tingene i sin lokale Fona. Jeg vil beskrive det hele med et ord. Fantastisk!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super god og hurtig levering! Dejligt personale rundt i butikkerne!

Fona er helt klart et af de bedste steder at handle -både på nettet, men også rundt omkring i butikkerne. Har ikke én gang prøvet, at det er et surt personale man møder. Har ligeledes heller ikke prøvet at vente længe på en pakke.
Kort sagt synes jeg ikke, at der har været nogle ting at klage over -indtil videre ;)

Alt i alt super godt!

gooood

God betjening og nem service

FONA

Stort udvalg og kendte mærker

Du får masser af fordele, når du handler i FONA. Vi har et kæmpe udvalg og alle de kendte mærker – og vi er mere end 1.200 hjælpsomme og motiverede medarbejdere, der står klar til at hjælpe dig i vores mange butikker over hele landet.

Landsdækkende bytteservice

Du kan bytte dine varer i en hvilken som helst FONA i hele landet. Cd'er, dvd-film og computerspil kan byttes – blot plomberingen ikke er brudt, at der er byttemærke på varen, og du gør det senest 14 dage efter købsdatoen. Er varen købt online har du altid 14 dages fortrydelsesret fra varens modtagelse.

14 dages prissikring

Når du handler hos os, er du omfattet af prissikring. Så hvis vi sætter prisen ned på varen op til 14 dage efter dit køb, kan du få prisforskellen udbetalt, blot du medbringer din kvittering. Prissikringen gælder dog ikke timetilbud, køtilbud, endagstilbud, open by night-tilbud og mobiltelefoner generelt.

Finansiering

Du kan få et FONA-kort med op til 40 dages rentefrihed på alle køb. Så kan du samle indkøb af musik, spil, film og andre mindre varer på et kreditkort. Vi samarbejder med Dan-Aktiv om at give dig finansiering af dit køb hurtigt og nemt.

FONA Fordele

Som kunde i FONA er du altid sikker på en lang række fordele fx Landsdækkende bytteservice, prissikring, finansiering m.m. Se mere her
Besøg FONA.dk og se vores store udvalg af:

Besuchen Sie FONA.dk

FONA Kundeservice

Schreiben Sie an fona@fona.dk
Anschrift Lyskær 1
2730 Herlev
Dänemark

Kategorie

60 butikker fordelt over hele Danmark

Køb online, afhent i butik nær dig.

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.