FONA.dk Bewertungen

FONA.dk Bewertungen

Gut
8.0
von 0 - 10

Über

Hurtig, præcis og effektiv

Hurtig, præcis og effektiv

bare i orden

hurtigt og fint nethandel tak for det

Altid venlige smil

Altid på pinde og finder alternativ i andre Fiona, hvis varen ikke er hjemme. Man føler sig altid velkommen.

Mærkeligt

Jeg blev ringet op at nu var min vare lagt til side, klar til afhentning.
Den var bare ikke lagt til side.
Heldigvis havde de mange eksemplarer I butikken, så jeg kunne bare tage fra hylden.
Men mærkeligt de så ulejliger sig med at ringe.

HURTIGPAKKELEVERING

Det er god service I leverer så snart man har bestilt er der er hurtig svar tilbage
og næste dag kan man hente pakken.
Et godt sted at handle og vil gøre det fremover for jeg føler at jeg er tryg.
Bewertung von verifiziertem Kunden

køb varer hjemme i varmen

hurtigt, let og sikkert

Hurtigt retur svar - Gode priser

De er gode til at svar tilbage denne gang, da jeg havde et spørgsmål

Dejlig hurtig levering

Kan varmt anbefales

mangel på komunikation

reserverede en gps d. 9/4 og fik en mail om at jeg ville blive kontaktet når varen var klar til afhentning.
Da jeg ikke havde hørt fra dem efter 12 dage ringede jeg for at høre om varen snart var klar, jo det var den og så spurgte ekspedienten om jeg ikke havde fået det at vide :o(

Hej Bjarne

Mange tak for din anmeldelse. Jeg beklager at du selv måtte ringe til butikken og de ikke kontaktede dig. Jeg indskærper over for butikken, at de skal huske at kontakte jer kunder, så I kan få de varer I har bestilt.

Bewertung von verifiziertem Kunden

Jeg bestilte en BLU-RAY afspiller, posten kom med den dagen efter.

Det gik mega hurtigt....

Jeg bestilte min vare tirsdag den 15/4 om eftermiddagen, og modtog den lørdag den 19/4 på trods af at det var lige op til Påske!

Hurtig ekspedition

den plade jeg havde bestilt, ankom to dage senere i postkassen Det var fint!

Dårlig lagerstatus

Bestilte en vare i tre forskellige forretninger, som alle var angivet til at skulle have varen på lager. Ingen af forretningerne havde varen.
Spild af tid.

Hej

Mange tak for din anmeldelse. Det er under al kritik, at man kan bestille en vare til afhentning, uden at den er på lager. Vi oplever desværre en gang imellem lagerfejl, men at det sker i hele tre butikker, er yderst sjældent og dybt beklageligt!

Med Venlig Hilsen,

Ganske ok og ok priser

Bestilte 2 bluray film via Fona.dk. Priserne var ok.
Blev sendt fra en af deres fysiske butikker.
Lidt sløv levering men til at leve med.
Generelt god service..

Hurtig forsendelse

Er meget tilfreds med FONA.dk forsendelse, den går dejlig hurtigt, fra jeg bestilte søndag, lå min pakke i postkassen tirsdag :D
Manglede dog muligheden for at følge med i hvor langt min pakke var nået, ellers intet at sige

Super

Fona har altid super hurtig levering og der er aldrig problemer med varerne. Jeg kan klart anbefale dem! :)

Super behandling

Fik det jeg bestilte hurtigt og effektivt

Dårlig information og kundeservice

Jeg havde fået stjålet min computer ved indbrud og havde relativt hurtigt brug for en ny. Da jeg var på ferie hos mine forældre og ikke var i nærheden af butikker, der solgte den computer, jeg ville have, bestilte jeg den på Fonas hjemmeside, hvor der blev lovet 1-3 dages leveringstid. Dog var det påske, men jeg bestilte den mandag og først lørdag blev jeg ringet op med beskeden om, at de sendte den, den dag. Stadig har jeg ikke fået en mail med oplysninger eller pakkenummer, så jeg kan se, hvor min computer er på rejsen og kommer den tirsdag er leveringstiden overskredet for længst. Havde jeg vidst det, havde jeg købt den et andet sted, der kunne leve op til den ca. leveringstid..

Hej Mie

Mange tak for din anmeldelse. Jeg beklager meget, at din forsendelse er så lang tid undervejs. Der går sjældent mere end 2-3 hverdage før vores kunder modtager, det de har bestilt, samtidig garanterer vi levering indenfor 7 arbejdsdage. Det vil sige at du ikke kan regne helligdage og weekender med i de 7 leveringsdage. Jeg beklager hvis dette ikke er fremgået tydeligt nok. Hvis du sender mig en mail på netbutik@fona.dk, vil jeg finde dit Track & Trace nr. og sende det til dig så du kan se hvor pakken er.

Bewertung von verifiziertem Kunden

Aftalt levering p1 dag, men hurtige telefon opkals da at levering om 1 time, darlig kunderbetjening da butik kendt prisnedsettelse hos El Gigant p kr.3.200 hvor vi nvnte at maerklig paa en hurtige exp

Fona er en daarlig for kunder plej jeg handle paa kr. 17.999 samsung Tv, hvor El gigant offenligegoor pris nedsttelse paa; kr. 3.200.Jeg forventer tlbagebetling paa; kr 3.200 ellers kommer reklamtion paa sagen indkobs aftale

Hej Micheal Bestawrous
Tak for din anmeldelse.
Hos FONA har vi ikke altid mulighed for at prismatche vores konkurrenter. Dog kan jeg oplyse, at vi hos FONA i stedet har prissikring. Så hvis vi sætter prisen ned på varen op til 14 dage efter dit køb, kan du få prisforskellen udbetalt, blot du medbringer din kvittering i butikken.

Emilie, FONA Kundeservice

FONA

Stort udvalg og kendte mærker

Du får masser af fordele, når du handler i FONA. Vi har et kæmpe udvalg og alle de kendte mærker – og vi er mere end 1.200 hjælpsomme og motiverede medarbejdere, der står klar til at hjælpe dig i vores mange butikker over hele landet.

Landsdækkende bytteservice

Du kan bytte dine varer i en hvilken som helst FONA i hele landet. Cd'er, dvd-film og computerspil kan byttes – blot plomberingen ikke er brudt, at der er byttemærke på varen, og du gør det senest 14 dage efter købsdatoen. Er varen købt online har du altid 14 dages fortrydelsesret fra varens modtagelse.

14 dages prissikring

Når du handler hos os, er du omfattet af prissikring. Så hvis vi sætter prisen ned på varen op til 14 dage efter dit køb, kan du få prisforskellen udbetalt, blot du medbringer din kvittering. Prissikringen gælder dog ikke timetilbud, køtilbud, endagstilbud, open by night-tilbud og mobiltelefoner generelt.

Finansiering

Du kan få et FONA-kort med op til 40 dages rentefrihed på alle køb. Så kan du samle indkøb af musik, spil, film og andre mindre varer på et kreditkort. Vi samarbejder med Dan-Aktiv om at give dig finansiering af dit køb hurtigt og nemt.

FONA Fordele

Som kunde i FONA er du altid sikker på en lang række fordele fx Landsdækkende bytteservice, prissikring, finansiering m.m. Se mere her
Besøg FONA.dk og se vores store udvalg af:

Besuchen Sie FONA.dk

Drucker & Scanner

Sound

Videospiele

60 butikker fordelt over hele Danmark

Køb online, afhent i butik nær dig.

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.