Helsingörspiller Bewertungen

5 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Missvisande kampanjerbjudande och otrevligt / spydigt mailsvar vid kontakt.

Missvisande kampanjerbjudande från Helsingörspiller.se.
Enligt kampanjrubrik på startsidan så gäller priset 699 kr - 3 burkar av Helsingörspillret. Samma information får man när man lägger produkten i varukorgen och även på orderbekräftelsen man erhåller via mail. När man sedan får paketet så visar det sig att det innehåller 2 burkar Helsingörspiller och 1 burk Slim Fit Diet.
Kunde ej få kontakt med företaget via telefon då det endast verkar ha telefonsvarare.
Efter att jag mailat dom tre gånger fick jag till slut ett spydigt svar att att jag skulle "titta längst ner på deras produktsida" vad som ingick i kampanjen. Varför anges det inte på förstasidan vad som gäller, så man inte blir missvisad och lurad ????

Första och sista gången jag handlar hos ett sådant här företag och jag kommer absolut INTE rekommendera Helsingörspiller.se till någon.

kanon bra leverans

Hejsan jag beställde i går från helsingörpiller fick det i dag snacka om snabb leverans:)

funkar bra:-)

har bara använt dom ett par dagar men hungern är borta och jag har tappat en massa sparat vatten

Fint

Hurtig levering - intet at klage over.

snabba treviga och bra

mycket bra kundservice och snabba leveranser har inte gått på pillerna mer än tre dagar så jag hoppas dom funkar lika bra som alla säger

Slanka Linjen Support

Zum Unternehmen

Helsingörspiller är Sveriges mest kända och beprövade bantningspillret sedan 20 år tillbaka som verkligen fungerar som ett bantningspiller skall göra, dvs bränna fett och dämpa hungern.

Besuchen Sie Helsingörspiller

Schweden

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.

Helsingörspiller ist in folgender Kategorie gelistet: Medikamente & Apotheken

1. 121doc Österreich