Invita Køkkener A/S Bewertungen

Invita Køkkener A/S Bewertungen

Gut
7.9
von 0 - 10
Firma bewerten
99 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Fabelagtig Invita/Herning

Købte nyt køkken ved Invita Silkeborg for under et år siden, firmaet er nu lukket og vi opdager at den ene skuffe, har tabt lakken på en lille plet, hvordan det er sket ved vi ikke, kun at vi er frygtelig ærgerlig over det.
Vi kontakter den nærmeste Invita forhandler som ligger i Herning. Må sige jeg er imponeret, der var ingen dikkedar, og har netop modtaget en ny front til skuffen, som vi har fået en ordenlig forklaring på hvordan skulle isættes og kunne vi ikke selv, skulle de nok komme ud. Så når vi skal have nyt køkken om mange år vil jeg på ingen måde være i tvivl om at vælge Invita, som fra den dag vi stod og ville have nyt køkken og til idag har ydet en yderst god service, har der været fejl eller mangler har de fikset det med det sammen, og der har altid hersket en god tone. Så tak til Herning for super service :0)

Godt produkt og et højt serviceniveau

Nem og behagelig kontakt med sælgeren. Kom bag på mig at der kunne laves en så nøjagtig opmåling under hensyn til vandafløb og tilførsel, gas og el. Virkelig kompetent betjening og et godt og rimeligt produkt. Ikke noget presseri, men gode ideer selvom mulighederne er begrænsede. Vi havde Klavs Østergaard (Kbh. afdelingen) som konsulent og sælger,en virkelig behagelig og kompetent herre af slagsen. Der var ingen fejl i leverancerne. Fortryder måske at vi ikke lod Invita foretage opsætningen, men vi havde også mange andre opgaver, der skulle udføres.
Hilsen Britta og Niels

Invita København - udfordr urimelige betalingsbetingelser - Tænk jer om

Ja - det blev aldrig et Invita køkken. Vi var ellers kommet rigtigt langt i planlægningsprocessen godt hjulpet af en flink sælger og vi skulle bare have korrigeret et par detaljer inden vi kunne underskrive kontrakten. Pludselig blev der ikke svaret på vores emails - vi rykkede et par gange - fik at vide, at vi ville få den opdaterede kontrakt i næste uge - derefter larmende tavshed. Ved det sidste møde hos Invita havde vi spurgt ind til betalingsbetingelserne i Invitas kontrakt. Der skulle betales 70% af hele beløbet ved underskrift af kontrakt ! og de resterende 30% mandagen i den uge elementerne blev leveret. Det er rigtig mange penge at betale inden man overhovedet har fået sat køkkenet op. Vi spurgte om vi kunne betale 50% ved underskrift og derefter stille en bankgarati for resten af beløbet. Det kunne på ingen måde lade sig gøre og Invita vil give rabat på dit og dat, hvis man bare lavede en kontant betaling på hele beløbet ved underskrift af kontrakt. Bankgaranti var ikke noget Invita ville acceptere - meget mærkeligt. Alle forbrugerprogrammer advarer stærkt i mod, at man betaler hele beløbet upfront - men Invita gider ikke handle med dig - hvis du ikke acceptere at betale alt før du har fået din vare.
Tænk jer om. Vi fandt efterfølgende et andet køkkenfirma, som efter hård forhanling accepterede en 50 - 30 - 20 ordning for betalingen. Heller ikke der kunne vi få lov at stille en bankgaranti for dele af beløbet.

God service fra Invita Roskilde

Vi havde udset os et køkken i en anden Invita butik - men følte ikke vi var på bølgelængde med sælgeren. Vi kontaktede derfor Roskilde afd, hvor vi fik en fair pris - og ikke mindst god service.

En enkelt transportskade og et par manglende smådele blev klaret uden diskusisoner overhovedet - dog selvfølgelig med nogle ugers forsinkelse.

Vi kan anbefale Kim Johansen som meget samvittighedsfuld og serviceminded. En mand der tager ansvar og service alvorligt.

- Kim, Tåstrup

Kanon køkkenkøb hos Invita Frederiksborggade KBH

Vi har netop haft en yderst positiv oplevelse med køb af nyt køkken gennem Invita på Frederiksborggade i København. Forud for købet gennem Invita havde vi researchet grundigt på emnet, især hvad angår forholdet mellem kvalitet, pris og service, og havde også fået et regulært tilbud fra en anden leverandør. Men Invita viste sig hurtigt at kunne matche konkurrenterne på alle niveauer.

I planlægnings- og tilbudsfasen fik vi rigtig god og kvalificeret rådgivning om den optimale indretning af vores lille københavnerkøkken. Invitas indretningskonsulent Brian Mouritsen var positiv og lyttende over for vores ønsker og ideer i sparringsfasen, grundig og professionel i udarbejdelsen af tilbud og projektplan, god til at kommunikere og altid tilgængelig når vi havde brug for ham. I den fase, hvor køkkenet blev leveret og monteret, blev alle aftaler overholdt til punkt og prikke. Alle involverede håndværkere dukkede op til tiden, var i godt humør og lavede et rigtig flot stykke arbejde – også når der dukkede uforudsete problemer op. Det var virkelig en positiv oplevelse at følge en så professionel og kundefokuseret proces fra A til Z.

Invita Frederiksborggade kan hermed varmt anbefales.

super rådgivning og service hos invita, frederiksborggade i københavn

Jeg er yderst tilfreds med mit nye køkken. Lige fra start til slut, hvor jeg tog ind på frederiksborggade i københavn. Brian fra invita har rådgivet mig meget professionelt og resultatet af mit lille by køkken, er i top. Køkkenet har fået mere skab -og skuffeplads og samtidig fremstår det meget større, lyst og hyggeligt. Jeg skal ikke forglemme at rose køkkenmontøren, som også har gjort sit arbejde så flot.

Jeg vil klart anbefale invita i københavn og takker brian og montøren for det flotte resultat i har givet mit køkken.

Henriette, københavn

Super god service og rådgivning fra Brian / Invita København

Har netop købt køkken og badeværelseselementer hos Brian fra Invita København. Vi er hele vejen igennem blevet rådgivet godt og der har været hurtige svar, når vi har haft brug for det. Der har ligeledes været åben og rigtig god dialog omkring pris, muligheder og løsninger, hvilket har været vigtigt for os. Efter køkken og badeværelseselementer var monteret, opdagede vi enkelte små fejl, hvilket hurtigt og omkostningsfrit blev ordnet af Invita. Alt i alt er vi utrolig glade for vores nye køkken samt badeværelseselementer fra Invita.

Carsten & Ida / Frederiksberg

Super tilfreds!

Jeg har købt mit køkken i Invita.
Fra start af blev jeg mødt med et stort smil, hvor jeg gennem hele processen fik god rådgivning og støtte i mine beslutninger vedr. mit køkken. Jeg havde en køkkenkonsulent, der var ekstremt god til at finde mine behov og ønsker frem ved bare at stille de rigtig spørgsmål til mig :-)

Jeg er super tilfreds med dén service, Invita København ligger for døren. Og jeg vil varmt anbefale dem.

Invita København, sælger Lars Rosenberg

Vi har kun positive ord at sige om Invita København. Vi har fra start til slut fået den bedste service og hjælp til at få etableret et nyt køkken og baderum i vores 70´er hus. Intet blev overladt til tilfældighederne, og Lars Rosenberg har altid informeret og opdateret os omkring næste skridt i projektet. Desuden har Lars Rosenberg været en fantastisk sparringspartner, der har sans for både detaljen og det færdige resultat. Vi har fået to fantastiske rum, som både er æstetisk flotte og praktiske i en travl hverdag. Vi takker for et rigtigt godt samarbejde og kan kun varmt anbefale Invita København og Lars Rosenberg som sælger.

Flot bryggers fra Invita København

Vi valgte Invita København til at give tilbud - realisere vores bryggers.
Servicen var meget fin, sælger kom med forslag, vi ikke selv havde tænkt på, diverse aftaler hele vejen igennem blev overholdt og vi følte os godt orienteret hele vejen igennem. Prisen var også til forhandling.
Snedkeren, Jan, var hurtig, kompetent og med megen erfaring.
Specielt vil vi fremhæve køkkenkonsulent Brian Mouritsen for hans behagelige og lyttende væsen, kompetente forslag, store overblik samt præcise opmålinger af bryggers.

Exclusivt og fantastisk køkken fra Invita

Stor tak og ros til Rasmus fra Invita Hjørring og Per fra PA montage
Fordi de har gjort vores drømme om nyt køkken, bryggers og badeværelser virkelig.
Selvfølgelig er der stødt problemer/udfordringer til med så omfattende en renovering, men alle problemer er blevet løst til UG. Rasmus er kommet med en masse gode ideer til designet, med smarte finesser og det eksklusive udtryk. Per har stået for det praktiske, finishen og at det blev udført med virkelig akuratesse .
Nyder vores nye hjem.

Flot køkken fra Invita København! Mangler dog en sjette og ekstra stjerne til Brian M

Vi har købt en fantastisk køkken, som er blevet lige som vi ønskede. Køkkensælger Brian Mouritsen kom med et forslag - og ramte i mål efter ganske få (og små) justeringer.
Vi var pressede på tid, da vi havde solgt hus og skulle have nyt køkken i det hus vi skulle flytte i. Vi fik køkkenet leveret indenfor ganske kort tid. Alt passede på mål, intet manglede nogle steder. Køkkenet og hvidevarer er nu færdigmonteret - og det hele er intet mindre end perfekt. Tak!

Redigerer lige min anmeldelse til 5 stjerner med et ekstra stort +!
Vi havde fået den forkerte opvaskemaskine leveret, hvilket vi her ca 2 mdr har fundet ud af. Vi ringede til Brian Mouritsen fra Invita Kbh, og den klage skulle han nok tage sig.
Siemens blev kontaktet og her ca en uge efter får vi leveret en ny og afhentet den gamle af Siemens, trods den første vi fik var taget i brug.
Nu roser jeg både Brian M fra Invita KBH og Siemns for deres velvillighed og gode samarbejde.
Jeg er taknemmelig og glad, tusind tak!!

Skønt nyt køkken fra Invita København v. Lars Rosenberg

Vi har i forbindelse med en større ombygning fået et helt nyt køkken fra Invita, der erstattede vores 10 år gamle Invita køkken. Køkkenet er super lækkert. Vi fik det i en Sahara farve med hvid stenplade og sorte antracit vask + sort sokkel. Det ser virkelig godt ud.
Servicen var i top fra start tip slut. Vi valgte at få Invitas snedket til at installere køkkenet, og jeg er lykkelig for at jeg ikke gjorde det selv, selvom jeg går med en lille håndværker i maven. Det er ganske enkelt det forkerte sted at spare. Når man bruger så mange penge på et køkken er det i mine øjne for dumt at risikere at det ikke bliver monteret ordentligt. Og med i prisen er at snedkeren kommer og efterjusterer låger m.v. efter et år.
Elementer og hårde hvidevarer blev leveret til tiden.
Eneste lille minus, og eneste grund til at det ikke bliver 5 stjerner, var at to skuffeudtræk manglede i den ene levering. At snedkeren i første omgang glemte at montere en lille pynterriste over det indbyggede køleskab. Og så er skufferne ikke nær som dybe som vi var vant til i det gamle kvik køkken da soklen er højere. Det giver måske et mere elegant udtryk, men det betød at der var enkelte at vores store gryder og andet køkkenudstyr vi ikke kunne få plads hvor vi oprindelig havde tiltænkt det. Det blev dog løst ved at vi fik to udtræksskuffer i det ene skab med en lågefront der er identisk med de øvrige fronter på skufferskabende, så designet og linierne er ens hele vejen igennem. Men alt i alt et køkken vi kommer til at blive rigtig glade for mange år fremover. Og til nogle meget rimelige penge. Kan klart anbefales.

Næsten perfekt

Jeg har købt køkken i Invita Hillerød. Bor i Vestegnen, men blev anbefalet Invita i Hillerød, hvor vi blev introduceret til Dan.

Jeg vil sige, at jeg har faktisk fået en super fed service af Invita Hillerød. Super hurtig og smertefri levering af køkkenelementerne og der har været god kommunikation og der er altid blevet besvaret mails eller opringninger. Der blev endvidere plads til justering af pris, så vi fik det ønskede køkken som var inden for vores budget.

Dog er der den lille ting, at bordpladen blev leveret senere end elementerne, hvilket er lidt øv, men vi overlever. Tror ikke det er Invitas skyld, men mere leverandøren, hvilket man ikke kan pege fingre ad i forhold til invita.

Så alt i alt, kan jeg anbefale Invita Hillerød v. Dan Madsen. Super flink mand, som overholder sine aftaler og er meget tålmodig i forhold til (dumme?) spørgsmål.

Invita Lyngy / Køge - montering var kaos

Montering var rent kaos. Invita leverancen var en del af en større renovering hvor vi ikke boede i huset, men havde lejet en anden bolig. Dele af renoveringen var forsinket, som er meget normalt, men det gjorde at alle involverede måtte udvise fleksibilitet. Dette var IKKE tilfældet fra Invitas montørs side. Da først ’vinduet’ for montering var overskredet, var det stort set umuligt at få montøren til at komme og fortsætte montagen. I adskillige uger fik vi ’bevilliget’ 3-4 timer om uger, hvor der blev taget baby-skridt mod en færdiggørelse. Dette var skyld i en større forsinkelse af resten af håndværkerne, og ikke mindst vores indflytning i huset.

Dette var meget, meget utilfredsstillende, og har i det store hele ødelagt vores oplevelse af Invita. Selve køkkenet er rigtigt pænt, sælgeren er meget flink, og han var behjælpelig med gode ideer da vi skulle designe køkkenet. Men den helt utrolige mangel på fleksibilitet da det hele skulle monteres er ikke acceptabel for en ordre der indeholdt køkken, bryggers, to badeværelser og en del garderobeskabe.

Rigtig god oplevelse hos Invita - Herning

Vi har fået skiftet gammelt køkken ud med nyt inkl. montering.

Vi var ude og kigge hos mange forskellige køkkenproducenter. Vi endte hos Invita fordi vi her syntes at vi fik en kvalitet og en pris der passede os. Vi er nu rigtig glade for vores valg.

Vi har hele vejen igennem følt at vi har fået en rigtig god service. Sælgeren brugte fra begyndelsen lang tid på at hjælpe os til at finde den helt rigtige løsning. Han kom også selv med inputs og vi kom på den måde frem til den helt rigtige løsning for os.

I forbindelse med montering fandt montøren en fejl i bordpladens limning (laminatplade), han kunne derfor ikke færdiggøre køkkenet på de to dage der var afsat. Samme dag som skaden var fundet var der en representant fra bordplade producenten forbi, og erklære at der skulle en ny plade til. Den kom en uge senere, og dagen efter var Invitas montør forbi og montere den. Jeg er virkelig imponeret over denne proces, det var trods alt en dobbelt bordplade med underlimet vask, så man kunne sagtens have forestillet sig en længere leveringstid, og bøvl med koordinering af håndværker. Men det gik bare som smurt. Det samme gjaldt nogle småfejl på nogle låger. Montøren gjorde selv opmærksom på det, og helt uden tøven blev de skiftet ud med nye uden fejl.

Køkkenet er nu helt færdigmonteret og vi havde i sidste uge besøg af vores sælger, bare lige for at han skulle sikre sig at alt er som det skal være. Det er det, og vi er rigtig glade for vores nye Invita-køkken.

Ubehøvlet tone hos Invita København

Jeg har købt Siemens hvidevarer gennem Invita da der var tilbud. Ifølge skriftlig og mundtlig aftale vil de ringe til mig når varerne er leveret. jeg hører intet og må selv maile for at finde ud af varerne er ankommet. Da jeg kommer for at hente varerne må jeg selv henvende mig på kontoret og afbryde noget der minder om en privat samtale. Sælgeren virker irriteret og ekstremt irriteret over at min meget lille veninde spørger om han kan hjælpe med at bære ud til bilen der holder 10 meter væk. Sælgeren siger aggressivt "løft nu til mand". Ubehagelig oplevelse, og tegn på en dårlig kultur overfor kunderne. Jeg er glad for jeg ikke købte køkken hos Invita, men kun hvidevarer til knap 10.000.- kr.

Smukt Invita Køkken i fredet hus

Valget af køkken faldt på Invita efter en grundig undersøgelse af kvalitet, udtryk og pris hos andre køkkenfirmaer. Disse tre parametre med vægt på design og udtryk var vigtige hos os da elementerne skulle samspille med 150 år gamle gulv teglsten. Hos Invita fandt vi et enkelt og smukt nordisk design som med de originale gulve, vægge og lofter har givet vores fredet hus et enormt løft og skønhed i forhold fredningsbevaringen. På trods af lidt ventetid grundet fejllevering af skuffeindsats, vil vi anbefale Invita Køkken.
En stor tak til indretningskonulent Lars Rosenberg fra Invita, København for support og gode råd fra Familien Jacobsen, Dragør.

Invita København

handlet et super fedt køkken, med detaljer som "cool corner" og bambus bordplade. Især de "cool Corner" gir det sidste look så man kan se det ikke er noget IKEA pis der sat.
God service, god sparing og super flot slut resultat.

1000 tak Invita KBH. og god jul

Dårlig Behandling fra start til slut.

Jeg har købt et helt køkken hos Invita til 85.000kr.
2 og et halvt år efter spræng bordpladen, som er en Granit Bordplade.
Jeg tilkaldte en Invita Personale til at kigge på revnen, som jeg synes ikke var rimeligt at den skal gå i stykker så hurtigt, og fik et svar efter flere måneder's opringninger. At det ikke var producenten's fejl. Jeg er dybt skuffet af behandlingen af hele forløbet fra start til slut. Jeg selfølgelig vil klage videre, både til Invita og KAF.

Invita Køkkener A/S Support

Zum Unternehmen

Personlige indretningsløsninger til køkken, bad og garderobe

Besuchen Sie Invita Køkkener A/S

Dänemark

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.