JeansandFashion.com Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Zeer tevreden

Mooi op tijd erg tevreden

Diese Bewertung wurde von der Firma gemeldet, da die Bewertung groben Sprachgebrauch enthält.

Trustpilots Kundenservice ist nun damit beschaftigt, die Bewertung zu überprüfen.

Nach eingehender Überprüfung wird diese entweder gelöscht oder wieder auf Trustpilot veröffentlicht.

Hier können Sie mehr zu unseren Richtlinien lesen.

Bewertung von verifiziertem Kunden

Kleding is prima, ophalen en terugsturen veel werk!

Leuke website, met leuke kleren (die mij helaas te klein net iets te klein uitvielen). Vind het alleen jammer dat het bezorgen evt. geld kost of anders opgehaald moet worden. Vooral als je moet retourneren vind ik het wel duur 3.95.
Als ze betere leveringsvoorwaarden hadden zou ik hier nog wel eens bestellen, maar anders kijk ik liever op websites waar ze deze merken ook aanbieden en waarvoor geen bezorg/retourkosten in rekening gebracht worden

Beste Annet,

Dankjewel voor je beoordeling.
We vinden het erg jammer dat je teleurgesteld bent over de kosten van het retourneren.
In de bovenstaande link kun je alle informatie terug vinden over het retourneren.
Voor de €3,95 is je pakket wel verzekerd voor eventuele schade en verlies.

Ik wens je desondanks toch veel plezier van de behouden artikelen.

Indira Mulder

geweldig

snelle en nette levering

beschadigde kleding ontvangen

beter is het om in een echte kleding winkel te gaan passen en kopen als online
want dan sturen ze geen beschadigde kleding op

Geachte heer Amhan,

Dank u wel voor uw review. Wat vervelend dat er bij uw bestelling een beschadigd artikel bleek te zitten. Natuurlijk is dit niet de kwaliteit die u van ons mag verwachten. Graag komen we zo snel mogelijk met u in contact zodat we een passende oplossing kunnen bieden. Alvast bedankt voor uw reactie.

Bewertung von verifiziertem Kunden

Wegens verzendkosten voor retourneren van artikelen maak ik geen gebruik meer van J&F

Als je hier iets bestelt en het past niet, dan kom je van een koude kermis thuis want dat betaal je voor het retourneren gewoon verzendkosten (min €3,95). Hier ga je natuurlijk nooit meer iets bestellen omdat andere sites, die dezelfde producten verkopen, hier geen extra kosten voor rekenen. Kortom, voor mij nooit geen Jeansandfashion meer, de kans dat iets niet past en dat je dit dus moet retourneren is veel te groot.

Beste M. de Vries,

Dankjewel voor je beoordeling. Jammer dat je zo teleurgesteld bent over de retourkosten. We proberen dit vooraf duidelijk te communiceren via onderstaande pagina.
Het spijt ons dat het desondanks niet duidelijk is geweest. Voor de €3,95 is je pakket wel verzekerd voor eventuele schade en verlies. We hopen je toch weer terug te zien bij Jeansandfashion.com!

sneller levering

snel, wel jammer dat ik alles meteen moest strijken

Goed

Tot de volgende keer!

goede service

bij de kleding staat model met vermelding welke maat ze aanheeft en haar lengte
was voor mij makkelijker om te kiezen tussen 2 maten,had ook goede maat thuis gekregen

Helemaal goed!

Snelle levering en goede producten.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Schnell, schneller, am schnellsten - Jeansandfashion.com!

Heute bestellt, morgen schon da! So macht shoppen Spaß!
Auch bei Problemen wird einem sehr freundlich geholfen.
Mind. 20mal bestellt, noch nie unzufrieden gewesen!

Snel maar vaak niet op voorraad

De bestelling is meestal wel op tijd maar ik heb nu al 3x op rij gehad dat een van mijn aankopen niet op voorraad was. Dit terwijl er stond dat er nog 2 exemplaren op voorraad waren.

Beste Jounne,

Dankjewel dat je de moeite genomen hebt een review te plaatsen. Deze feedback stelt ons in staat onze service te blijven verbeteren. Wat ontzettend vervelend dat je nu al 3x een artikel bestelde dat niet op voorraad bleek te zijn. De artikelen waar een levertijd op zit hebben we niet hier op voorraad maar bestellen we direct bij de leverancier nadat we jouw bestelling hebben ontvangen. We gaan dus uit van een virtuele voorraad die onze leverancier naar ons communiceert. Soms blijkt helaas dat een andere klant ons dan nét voor is met bestellen. We willen je benadrukken dat je wel erg veel pech hebt gehad en dat dit geval niet onze standaard is.
Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog een bestelling willen plaatsen, nodig ik je uit vooraf contact met ons op te nemen zodat we de voorraad kunnen dubbelchecken alvorens je je bestelling plaatst, zodat je zeker bent van de levering.

Bewertung von verifiziertem Kunden

Modieuze keuze en snelle service via de eigentijdse, vriendelijke site.

Genoeg keuze om een passende, voordelige, combinatie te maken.
Bewertung von verifiziertem Kunden

geweldige kleding, goede service en super snel!!!

Je moet echt je kleren bij jeansandfashion halen, veel variatie kwa style en je heb het de volgende dag al in huis. Plus je kan lekker passen, kijken of het jou style is en daarna pas betalen. Of is het toch niks voor jou of niet de goede maat, je kan het heel gemakkelijk retourneren!
Bewertung von verifiziertem Kunden

makkelijk, duidelijk, en gratis verzending bij gebruikmking van een Kialapunt. Dus waaróm niet?

super gemakkelijk! 1e keer en geen enkel probleem ondervonden

Mooie kleding, goede bezorging

Opmerkingen die bij het artikel wordt geplaatst, wordt ook in behandeling genomen!

Goed assortiment

Een jeans is goed op maat te zoeken, dat scheelt een hoop tijd in vergelijking met andere webshops. Wel is de levertijd voor bijzondere maten voor verbetering vatbaar en vind ik het betaalsysteem onduidelijk, via een soort tussen winkel. De beschrijving van de modellen jeans kan beter, ik heb 2 jeans besteld met "normale pasvorm", zelfde merk, zelfde maat. De ene jeans past wel, de andere totaal niet. Dat ligt ook aan de pasvorm, maar dat wordt op de website niet duidelijk aangegeven. Dat is jammer want nu moet ik deze jeans weer retourneren. Verder zijn de medewerkers erg attent, prima shop!

Goede klantenservice

Artikel was beschadigd na eenmalig gebruik. Volledig bedrag inc. verzendkosten teruggekregen en snelle service. Perfect.

Outstanding

Van bestelling tot aan levering goed voor elkaar en snel.

Retourkosten teleurstellend

Er worden retourkosten in rekening gebracht. Wanneer je als online partij reguliere winkelprijzen hanteert mag je ook vergelijkbare service verwachten.

Inmiddels meer dan een week verder en aankoopbedrag is i.t.t. Toezegging nog niet terug gestort..

Beste Evert,

Dankjewel voor je review.
Het klopt dat wij een bedrag vragen om een pakketje te retourneren. Voor het retourneren wordt een kleine bijdrage van €3.95 gevraagd bij Kiala. Dit zodat je een trackinglink ontvangt en je pakket verzekerd is voor evt. schade of diefstal onderweg.
Nadat wij je retourpakket ontvangen hebben betalen wij je direct terug, zodat je binnen 1 a 2 werkdagen over het restitutiebedrag beschikt.
Voor dit bedrag geven wij de beste retourservice die mogelijk is.

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben.

Maartje Frenken
Customer service
jeansandfashion.com

Jeansandfashion.com - The Ultimate Fashion Store

Merkkleding voordelig online bestellen

JeansandFashion.com is een gebruiksvriendelijke webshop met o.a. overzichtelijke navigatie, super-filter, makkelijke zoekfunctie, uitgebreide productinformatie, duidelijke foto's met super-zoom!

Veilig en vertrouwd betalen

JeansandFashion.com biedt je een veilige betaalomgeving met een simpele 4-stappen check-out! Je kunt op 7 verschillende manieren (vooruit)betalen bij JeansandFashion.com: iDeal, PayPal, CreditCard (Mastercard-Visa) , GiroPay, Bancontact-Mister Cash of achteraf betalen via AfterPay.

Achteraf betalen via AfterPay

Met AfterPay kun je online winkelen en veilig achteraf betalen bij JeansandFashion.com d.m.v. een digitaal betaaloverzicht in je mailbox. Bestel gemakkelijk jouw producten zonder in de weer te moeten met online bankieren of creditcards. Het grote voordeel van achteraf betalen via AfterPay is dat je op deze manier eerst je nieuwe items kan voelen en beleven alvorens ze te moeten betalen. Voldoen ze uiteindelijk niet aan jou verwachting? Geen nood aan de man!

Gratis verzending binnen Nederland en België

Bezorgen of afhalen? JeansandFashion.com biedt jou grenzeloze mogelijkheden qua verzending. Jouw bestelling morgen in huis? Bestel vóór 16.00 uur en kies voor UPS of PostNL. (Mits alle artikelen voorradig zijn én direct leverbaar) JeansandFashion.com hanteert een vast laag tarief van €3,95 voor UPS en PostNL binnen Nederland ( UPS €4,95 naar België) GRATIS. Ben jij weinig thuis? Wil je jouw bestelling binnen 48 uur (1-2 werkdagen) afhalen in een van de 1300 afhaalpunten in Nederland en België? Dan is Kiala jouw verzendpartner! Je betaalt geen verzendkosten voor verzending met Kiala. GRATIS. Haal jouw bestelling binnen 24 uur (1-2 werkdagen) op bij onze fysieke winkel Paganini in Valkenswaard, nabij Eindhoven. Paganini heeft ruime openingstijden en is op vrijdagavond (koopavond) geopend tot 21.00 uur. Tot ziens bij Paganini, de koffie staat klaar!

Niet goed, geld terug binnen 3-5 werkdagen

Niet geheel tevreden met je aankoop of heb je je vergist? Geen probleem! Bij JeansandFashion.com kun je een artikel binnen 14 werkdagen retourneren. Bij ontvangst van de artikelen ontvang je altijd binnen 3-5 werkdagen het restitutiebedrag retour! In 99,9 % van de gevallen doen wij de terugbetaling dezelfde werkdag nog! Niet goed, geld terug garantie!

Persoonlijke klantenservice

Heb jij een prangende vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van JeansandFashion.com! Vul het contactformulier in op onze webshop of stuur een e-mail naar: info@jeansandfashion.com. Telefonisch kun je ons natuurlijk ook bereiken: 0900-JEANSANDFASHION (0900-5326726) Kosten: 10 ct p/m. Jij krijgt altijd antwoord op jouw vraag binnen 24 uur!

Grootste aanbod trendy merkkleding online

JeansandFashion.com is dé 'ultimate fashion store'. Trendy merkkleding veilig, vertrouwd en voordelig online kopen. Bij JeansandFashion.com vind je de nieuwste en grootste collecties merkkleding van G-Star, Replay, Diesel, Bjorn Borg en meer. JeansandFashion.com heeft de laatste trends, groot assortiment, hoge kwaliteit, scherpe prijzen, gratis verzending & snelle levering!

Orderstatus per e-mail

Jij ontvangt per e-mail een bevestiging van verzending. In deze e-mail staat een tracking-link waarmee je zelf jouw zending kunt volgen. Zo kun je zien waar jouw pakketje zich bevindt en wanneer de geplande afleverdatum is.

Beschikking over het 'Thuiswinkel Waarborg' keurmerk!

Jeansandfashion.com draagt het 'Thuiswinkel Waarborg' keurmerk, hét Nederlandse keurmerk voor bedrijven die producten en/of diensten verkopen via internet, catalogi, post en andere verkoopkanalen op afstand. Als consument kun je ervan op aan dat JeansandFashion.com de Algemene Voorwaarden Thuiswinkelen en de gedragsregels van de vereniging onderschrijft, dat ze zich houdt aan en aanspreekbaar zijn op naleven van de relevante wet- en regelgeving.

Over JeansandFashion.com

JeansandFashion.com is dé ultimate fashion store. Trendy merkkleding voordelig online kopen van G-Star, Replay, Diesel, Bjorn Borg en meer. JeansandFashion.com heeft de laatste trends, groot assortiment, hoge kwaliteit, scherpe prijzen gratis verzending & snelle levering!

Besuchen Sie JeansandFashion.com

Schreiben Sie an info@jeansandfashion.com
Rufen Sie an 0900-5326726 (0,10 ct/min)
Anschrift Den Engelsman 16E

Bekleidung & Mode

Herrenbekleidung

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.