Kinderkleding Tekoop Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Prima gegaan

Alles is naar tevredenheid gegaan.

Prima service

Ik vind het prettig in de webshop te bestellen om vervolgens thuis op je gemak te passen met de kindjes. Wat niet past gaat retour via een Kiala pint in de buurt en dat is ook handig en snel. Ik ben een tevreden klant!

super aangevaam verrast

wil je toffe kinderkledij voor een super prijs wel één adres + een snelle levering
in één woord top

Snelle afhandeling en goedeservice

Bedankt voor alle goedeservice

Geweldig,snel en netjes.

Altijd de volgende dag in huis. Netjes verpakt , prima service
Bewertung von verifiziertem Kunden

Heel fijn dat je niet in 1x het bedrag hoeft te betalen maar dat je betaalt wat je houdt! Ideaal!

Fijne webshop met veel keus in alle categorieen van prijs.

Super tevreden !

Hallo,

Sinds kort koop ik kleding voor mijn zoon bij Kinderkleding-Tekoop en ik ben hier zeer tevreden over. De site is zeer toegankelijk, goed geordend en de producten voldoen aan de verwachtingen. Ook qua betaling zeer makkelijk om te doen. Er worden verschillende mogelijkheden aangeboden. Bijkomend, en niet minder belangrijk is het feit dat de producten binnen de 24u geleverd worden. Een echte aanrader !

Bedankt !

Goed

Leuke kleren, snelle levering.
Bewertung von verifiziertem Kunden

jullie zijn fantastische mensen bij k-k-t-koop.

5 sterren
betaalbaar
goede uitleg bij maten van kinderen
mooie kleding
goede service voor en na
mooie site om in te schoppen samen met de dochters
dus 5 sterren

super goed!

Hele goeie serves en snelle bezorging

aanrader!

Snel levering, overzichtelijke site en eenvoudig in gebruik.
Jammer dat er aan zowel levering als retourneren kosten zijn verbonden.
Dat is het enige drempeltje om te bestellen.
Verder prima service!
Kinderkleding-tekoop.nl

Antwort von Kinderkleding-tekoop.nl

Beste Moes, bij een bestelling met nieuwe collectie van meer dan € 50.00 is het gratis verzenden. Deze kosten zijn bij uw laatste bestelling ook niet gerekend.
In sommige gevallen is het ook gratis retourneren. De voorwaarden hiervan staan op onze website vermeld. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met ons via 013-4620230 of via info@kinderkleding-tekoop.nl. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, van kinderkleding-tekoop.nl
Bewertung von verifiziertem Kunden

Goede service en snel geleverd!

Ik ben erg tevreden over kinderkleding-te koop.nl Al meerdere bestellingen geplaatst en altijd snel geleverd. De merken die zij verkopen zijn van goede kwaliteit en ze hebben een gevarieerd assortiment.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super levering en erg tevreden met de gekochte artikelen

Een dikke 9! Ben erg tevreden over de snelle levering van de artikelen. Duidelijke site waar ik zeker vaker iets ga bestellen.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Nette, snelle levering. Bedankt!

Leuke prijzen, soms zelfs met extra korting daarbovenop. Al meerdere keren besteld en ging iedere keer prima.

Super!

Een erg fijne site waar ze veel kinderkleding hebben. Een goede service en een snelle bezorging. Het verwerken van een retour soms lang. Het is vaak fijn als je de verkeerde maat hebt besteld de juiste maat opnieuw te bestellen met het tegoed dat je dan krijgt. Het verwerken duurt soms meer dan een week. Verder is het een super site waar ik veel kleren voor mijn zoontjes koop!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Zeer vlugge en correcte levering.

Alles correct geleverd.
Bewertung von verifiziertem Kunden

zeer goede kwaliteit, snelle service

super service, snelle afhandeling
goed kwaliteit, leuk aanbod

perfect

Super site, mooie spullen, snel en netjes geleverd!

Leuke site!

Zeer toffe kinderkleding! Supersnelle levering (ook voor België)
Bewertung von verifiziertem Kunden

Nette afhandeling na een te late levering, zo hoort het.

Nadat ik bijna een week op mijn pakket heb moeten wachten die ik bij een kiala ophaalpunt wilde ophalen, kwam mijn pakket kapot, open en geplet in mijn bezit, ik heb de foto´s doorgestuurd naar kinderkleding te koop en daarop een nette reactie gekregen met de toezegging dat ik volgende keer geen verzendkosten hoef te betalen.
Ik zelf had dit anders afgehandeld.
Uit ervaring met mijn eigen zaak vinden klanten het extra fijn als ze een extra´tje krijgen als er onverhoopt iets mis gaat, bijvoorbeeld 5% of 10% korting bij een volgende bestelling en geen verzendkosten.( en helemaal bij een klant die al zo lang klant is bij kinderkleding te koop) voor de rest koop ik graag bij deze webshop naar alle tevredenheid. Wat ik fijn zou vinden is dat zodra ik inlog, ik automatisch standaard bij de jongenskleding begin, en niet weer moet aangeven dat ik geen meisjeskleding nodig heb.

Kinderkleding-tekoop.nl Support

Over dit bedrijf

Een groots aanbod in kinderkleding zowel voor meisjes als jongens vindt u op kinderkleding-tekoop.nl. Kinderkleding-tekoop.nl verkoopt kinderkleding voor de allerkleinsten van maatje 44 tot en met de jeugd van maat 176. We hebben een zeer uitgebreid assortiment casual mode,feestkleding,jassen,kraamkado's en communiekleding op voorraad, zodat ook uw kind er altijd tiptop bijloopt. Er is veel kinderkleding van meer dan 100 verschillende merken, zoals Armani,Retour,Vingino,Ikks,Carbone,Gsus . Als u boven de € 100 bestelt, zijn de verzendkosten nihil én bestelt u voor 17 uur, dan heeft u het de volgende dag in huis.

Besuchen Sie Kinderkleding Tekoop

Niederlande

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.