Kinderkleding Tekoop Bewertungen

Bewertungen

Über

Een echte aanrader

Super leuke kleding!
Volgende dag al in huis!!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Makkelijk shoppen en snel geleverd!

Shoppen van uit je zetel is nog nooit zo gemakkelijk geweest! Snel aan huis geleverd! Zeer veel keuze en regelmatig kortingen die zeer interessant zijn!

Hoge verzendkosten

Het is jammer dat als je wilt retourneren via PostNL je nogmaals verzendkosten moet betalen. Je betaalt dus eigenlijk twee keer verzendkosten als de artikelen niet bevallen of passen.....
Kinderkleding-tekoop.nl

Antwort von Kinderkleding-tekoop.nl

Beste Evelien, we hebben een extra service en in sommige gevallen kunt u bij ons gratis retourneren. Dit kan via een kiala punt. Er is een mail naar u gestuurd met daarin de uitleg over het retourneren. Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoon 013-4620230 of via mail info@kinderkleding-tekoop.nl. Met vriendelijke groet, van Kinderkleding-tekoop.nl

Snel en tip-top in orde

Toffe kleertjes en snelle levering.

Fantastische websitge

Op deze site vind je een heel ruim en mooi assortiment met een super snelle service en vriendelijke klantendienst.
Een echte aanrader :)

mijn beste kinderkledingwinkel

Heel erg fijn dat jullie op aanvraag een artikel willen opmeten, dat wordt heel netjes en duidelijk gedaan, ook snelle reactie.
Het enige nadeel is dat het retourneren niet gratis kan, en dit is bij de grote concurrent wel het geval. Dit trekt ook veel klanten, dus misschien nog eens een idee voor jullie om dit punt te her-overwegen, ik denk dat dit veel extra klanten zal trekken, omdat mensen uit mijn vriendenkring dit als argument gebruiken om niet bij uw webshop te bestellen. Misschien is dit nog eens een idee. Verder vind ik het allemaal prima, vooral de mooie merken als LCEE, Garcia, Blue Seven, Knot so Bad, dat hebben ze bij de grote concurrent allemaal niet en daarom blijf ik trouwe klant. Veel succes met jullie mooie winkel.

Prima gegaan

Alles is naar tevredenheid gegaan.

Prima service

Ik vind het prettig in de webshop te bestellen om vervolgens thuis op je gemak te passen met de kindjes. Wat niet past gaat retour via een Kiala pint in de buurt en dat is ook handig en snel. Ik ben een tevreden klant!

super aangevaam verrast

wil je toffe kinderkledij voor een super prijs wel één adres + een snelle levering
in één woord top

Snelle afhandeling en goedeservice

Bedankt voor alle goedeservice

Geweldig,snel en netjes.

Altijd de volgende dag in huis. Netjes verpakt , prima service
Bewertung von verifiziertem Kunden

Heel fijn dat je niet in 1x het bedrag hoeft te betalen maar dat je betaalt wat je houdt! Ideaal!

Fijne webshop met veel keus in alle categorieen van prijs.

Super tevreden !

Hallo,

Sinds kort koop ik kleding voor mijn zoon bij Kinderkleding-Tekoop en ik ben hier zeer tevreden over. De site is zeer toegankelijk, goed geordend en de producten voldoen aan de verwachtingen. Ook qua betaling zeer makkelijk om te doen. Er worden verschillende mogelijkheden aangeboden. Bijkomend, en niet minder belangrijk is het feit dat de producten binnen de 24u geleverd worden. Een echte aanrader !

Bedankt !

Goed

Leuke kleren, snelle levering.
Bewertung von verifiziertem Kunden

jullie zijn fantastische mensen bij k-k-t-koop.

5 sterren
betaalbaar
goede uitleg bij maten van kinderen
mooie kleding
goede service voor en na
mooie site om in te schoppen samen met de dochters
dus 5 sterren

super goed!

Hele goeie serves en snelle bezorging

aanrader!

Snel levering, overzichtelijke site en eenvoudig in gebruik.
Jammer dat er aan zowel levering als retourneren kosten zijn verbonden.
Dat is het enige drempeltje om te bestellen.
Verder prima service!
Kinderkleding-tekoop.nl

Antwort von Kinderkleding-tekoop.nl

Beste Moes, bij een bestelling met nieuwe collectie van meer dan € 50.00 is het gratis verzenden. Deze kosten zijn bij uw laatste bestelling ook niet gerekend.
In sommige gevallen is het ook gratis retourneren. De voorwaarden hiervan staan op onze website vermeld. Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met ons via 013-4620230 of via info@kinderkleding-tekoop.nl. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, van kinderkleding-tekoop.nl
Bewertung von verifiziertem Kunden

Goede service en snel geleverd!

Ik ben erg tevreden over kinderkleding-te koop.nl Al meerdere bestellingen geplaatst en altijd snel geleverd. De merken die zij verkopen zijn van goede kwaliteit en ze hebben een gevarieerd assortiment.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super levering en erg tevreden met de gekochte artikelen

Een dikke 9! Ben erg tevreden over de snelle levering van de artikelen. Duidelijke site waar ik zeker vaker iets ga bestellen.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Nette, snelle levering. Bedankt!

Leuke prijzen, soms zelfs met extra korting daarbovenop. Al meerdere keren besteld en ging iedere keer prima.

Kinderkleding-tekoop.nl Support

Over dit bedrijf

Een groots aanbod in kinderkleding zowel voor meisjes als jongens vindt u op kinderkleding-tekoop.nl. Kinderkleding-tekoop.nl verkoopt kinderkleding voor de allerkleinsten van maatje 44 tot en met de jeugd van maat 176. We hebben een zeer uitgebreid assortiment casual mode,feestkleding,jassen,kraamkado's en communiekleding op voorraad, zodat ook uw kind er altijd tiptop bijloopt. Er is veel kinderkleding van meer dan 100 verschillende merken, zoals Armani,Retour,Vingino,Ikks,Carbone,Gsus . Als u boven de € 100 bestelt, zijn de verzendkosten nihil én bestelt u voor 17 uur, dan heeft u het de volgende dag in huis.

Besuchen Sie Kinderkleding Tekoop

Niederlande

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.