Lowcostholidays Bewertungen

Lowcostholidays Bewertungen

Gut
7.6
von 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Firma bewerten
1542 Trustpilot Bewertungen
|
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Very good polite and helpful

Tried to book online but couldn't get the final payment to go through so phoned and did it through one of your agents very quick and helpful
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Low cost virgin says this is good

This was my first time with low cost and it was all really easy. Thanks low cost. If the holiday is all it promises you will have a booker for life!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Terrific!!!

Just booked holiday - so easy to use, and to find what we wanted. Thanks
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Simple, Effective and Cheap

I have used lowcost before and when looking for an easter break it seemed a good place to start. I am happy to book all my services separately but with my trip to Tenerife I actually used lowcost for everything - flight, accommodation and transfer.

everything went well and all the instructions were clear and concise.

I recommend lowcost to all my friends all will definitely use them again
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

JUST BRILLIANT

WE HAVE BOOKED THROUGH LOWCOST HOLIDAYS FOR THE LAST SIX YEARS PLUS & NEVER HAD A PROBLEM THATS WHY WE KEEP COMIMG BACK TWICE A YEAR.

MANY THANKS LOWCOST HOLIDAYS

Debbie Griggs
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Would recommend to anyone, honest and accurate!

This is the first time that I used LCH's but after the faultless experience my family and I have just been through, I will be back. The complete process was simple from start to finish. Flights, transferred and hotel were all as expected if not better.

Thank you for your service.

I am looking forward to booking our next holiday soon.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Saved me £15 by telephoning them

I had a discount coupon, which wouldn't work, so I phoned them and they explained that it was for holiday bookings only, not hotels, but offered me an other code, saving me £15 off a great deal. Thanks
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Holidays from heaven

Low cost holidays provide an excellent service ensuring that the less we'll off hardworking population the chance to enjoy fantastic holidays in excellent locations in good quality accomadation I can't thank them enough. We have just come back from clube Praia de rocha excellent service,staff amazing, location spot on, beaches stunning!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Very happy with the service provided.

Very happy with the service provided, quick and very helpful.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

EXCLUSIVE FLIGHTS... So Exclusive they don't exist!!

Booked with lowcostholidays in January on some of their 'EXLUSIVE FLIGHTS', expecting to be advised of airline and flight times when balance paid. With just over 5 weeks till departure I am being constantly fobbed
off with them saying flights are booked and confirmed when there is no such airline as LCH and no flight times for the the flights I am supposedly booked on from the airport I should be flying from. Called their customer services to be told will be advised 12 weeks before which is when I paid the balance, which if I am correct I am travelling well within that date and still keep being passed from pillar to post with no joy. Not impressed just want to cancel and re book with a honest company.

UPDATE: 23/04/14

Would like to thank Jo for all her help in resolving the issue, excellent customer service and understanding, very impressed :)
Lowcostholidays

Antwort von Lowcostholidays

Hi Darren

I am sorry to hear of the problems you are experiencing. Please can you e-mail onlineanswers@lowcostholidays.com with your booking reference and I will look into this for you.

Thanks
Jo
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Brilliant, simple and does what it says - provides low cost holidays!

Online booking is simple, easy, clearly priced, lets you access reviews etc online and lets you create your perfect holiday to suit your budget.

Would reccomend to everyone. Also, sign up to emails as the lovely people send you frequent money off codes!

Also, when i have booked with LCH before (I am a returning customer!) and i have had any questions and called up, staff have been wonderful and lovely and brilliantly helpful!
Lowcostholidays

Antwort von Lowcostholidays

Hi Jemma,

Thank you for your review, we really value your feedback and find it useful for all our customers. We look forward to hearing from you again.

Kind regards
Jo
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

LOW COST HOLIDAYS EVERY TIME

This is my third time of booking a holiday with Low Cost Holidays and have had a great time every holiday. Easy to process all in one go. Accomodations advertised and reviews checked all as advertised and found them to be clean and comfortable. Congratulations Low Cost Holdays, and thanks for the 10% discount.

John from Middlesbrough
Lowcostholidays

Antwort von Lowcostholidays

Hi John

Thank you for taking the time to give us your feedback and we are happy to hear of your continuous satisfaction with our holidays. We look forward to hearing about your next holiday soon!

Kind regards
Jo
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

absolutely sensational, and brilliant

Amazing, katy from low cost holidays was lovely and very helpfull, she gave us the best deal, and I had the best first holiday in magaluf, I was in fantasy world for 10 days, amazing hotel, lovely people and a lovely country, what an amazing experience, I will give low cost holidays 10 out of 10 abosolutely sensational I will recommend it to every one I know, Because low cost holiday is the best, one again thank you very much for a wonderfull experience
Lowcostholidays

Antwort von Lowcostholidays

Hi Asab,

Thank you for the positive feedback on your experience, we are very happy to hear this and appreciate the time you have taken to let us know. We hope to hear about your next holiday experience with us soon!

Kind regards
Jo
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

good and cheap in comparison to others but price shot up 250 quid once I reached the payment page'

I queried it on the phone and apparently it was down to Ryanair increasing their price because there weren't many seats left. So I suppose this wa s out of lowcostholidays hands. Was disappointing all the Same and was a struggle to find.
Lowcostholidays

Antwort von Lowcostholidays

Hi Julie,

Thank you for your feedback. Our website works through a live system and unfortunately prices fluctuate constantly - especially when it comes to flights. We apologise for the inconvenience and hope you have an enjoyable holiday. Please do not hesitate to contact us if you require any further assistance.

Kind regards
Jo
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Good service although one small hiccup caused us hassle we could have done without!

We looked online and found a holiday at a price we quite liked, we phoned an advisor who informed us the online package was risky as it offered no protection if individual services went wrong. I was a little suspicious but the price difference was fairly small so booked through the telephone advisor.
Unfortunately when we received the paperwork, I spotted a mistake for our meet and greet parking, it had been booked for 24 hours too early. I phoned and spoke to a new advisor (after holding for ages) and she assured me she had altered the booking and all would be fine.
When we arrived back at 1 a.m from a late flight with a 5 and 3 year old we were kept hanging around as the lady looked for our car and booking as the error had not been corrected and our car had been waiting for us the night before. A small mistake that could and should have been rectified when we informed them of it. We only paid for the meet and greet parking for the ease of travelling with the little ones, so quite annoying at the time.
Apart from that, they met all our expectations and we may or may not travel with them again in the future.
Lowcostholidays

Antwort von Lowcostholidays

Hi Kate

Thank you for your feedback and we are very sorry to hear about your meet and greet parking experience. If you would like us to look into this further please e-mail us with your booking reference to customerrelations@lowcostholidays.com for our team to further investigate what happened on your holiday.

Kind regards
Jo
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

absolutely fantastic!!

I saw your advert on TV and thought I would have a look to see if you were indeed "low cost". You found my husband and I plus our young son, 8 nights at the Benelmadena Palace which was great! Flights with Norwegian, who were superb...and transfers for £660 all in, over the Easter holidays!! Genuinely fantastic price and a great holiday. Cannot fault anything at all !
Heartfelt thanks!
Mr and Mrs Cann
Lowcostholidays

Antwort von Lowcostholidays

Hi Mr and Mrs Cann

Thank you for your review and taking the time to tell us. We are happy to hear about your booking and holiday experience. We look forward to another review from your next holiday with us!

Kind regards
Jo
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Great value, easy to use & see resort details

Pricing here was better than anything else I found online. I like how you can see details of resorts without having to click on each one and leave the main page.
Lowcostholidays

Antwort von Lowcostholidays

Hi Jaime,

Thank you for your feedback we are happy to hear about your positive booking experience and wish you a lovely holiday.

Kind regards
Jo
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

great value holiday but need to improve services

On the good side, the holiday was brilliant value for money and we have booked family holidays with locost several times. But this time I was overcharged and emails were ignored atfirst and when calling I was always in a lengthy queue at my expense. After I spoke to someone we were emailed a message to say there would be a refund, over £100, but never explained what had happened.
Also they have changed the way they use transfers from Arricife airport to resort. Lots of standing around waiting and poor customer service. Was much better with resort hoppa!
So, holiday great value but customer services lacking on this occasion, which is a shame as they have been great in the past!
Lowcostholidays

Antwort von Lowcostholidays

Hello

Thank you for your feedback. Could you please provide your booking reference so we can look into the services provided. Many thanks, Jo.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Really easy, straightforward online booking process and competitive prices. Excellent.

Really easy, straightforward online booking process and competitive prices. Excellent
Lowcostholidays

Antwort von Lowcostholidays

Hi Alan

Thank you for your review, we really value all feedback from our customers. We hope you have an excellent holiday!

Kind regards
Jo
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

No issues with booking holiday for 6 adults

Booked with lowcost for a week in Tenerife for 6 adults, easy to use website, good clear prices, chances to add on optional extras. Only downside was it wouldn't let me book online, and there was a promo code for buying online, so when I called to book, we couldn't get the extra discount.
Lowcostholidays

Antwort von Lowcostholidays

Hi Emma,

Thank you for your feedback and we apologise for the problems you experienced with booking online, we will look into this as we continuously check and update our systems to ensure a smooth booking process for all our customers.

Please do not hesitate to contact us should you need further assistance. We hope you have a lovely holiday in Tenerife.

Kind regards
Jo

Support

Zum Unternehmen

Book cheap holidays online with lowcostholidays.com; find last minute holidays, bargain holidays abroad, all inclusive holidays and cheap city breaks. Now anyone can go anywhere!

Besuchen Sie Lowcostholidays

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilots Ziel ist es, Online-Shopping-Erlebnisse zu verbessern. Dies bedeutet auch, dass wir stets alles tun werden, um gefälschte Kundenbewertungen zu finden und zu löschen. Mehr erfahren

Sollten Ihnen auf diesem Profil gefälschte Kundenbewertungen auffallen, geben Sie uns bitte Bescheid. Kontaktieren Sie Trustpilot

Trustpilot Abonnent

Diese Firma abonniert Trustpilot Business Services. Lesen Sie hier mehr darüber was wir Ihrer Firma anbieten können..

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.