Mediamarkt Bewertungen

Mediamarkt Bewertungen

Gut
7.8
von 0 - 10
Firma bewerten
992 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Top!

Ik heb altijd al een goede ervaring in de Media Markt winkels gehad.
Ik heb laats iets op de webshop besteld en het was de dag erna in huis, op tijd bezorgd en goed verpakt.

Dus ik een woord top!

Snelle levering en goede service!!

Bestelling was binnen 24 uur op te halen bij de afhaalbalie. Doordat ik geen tijd had om mijn factuur en afhaalbewijs uit te printen deden ze dit ter plekken waardoor ik snel geholpen was.

Goede en snelle service.

De bestelling was snel gedaan en nog sneller geleverd. Zeer tevreden.

Gr. Peter Wit

Perfecte service

Ik had de dyson dc35 besteld, volgende dag in huis !!

doelmatig en correcte verkooporganisatie

Na wat rond snuffelen kwam ik een mooie aanbieding tegen bij Mediamarkt.
Vergeleken met andere aanbieders maar niemand kon me een mooier aanbod doen. Toen ze ook nog snel en netjes leverden wat ze beloofden was ik helemaal gelukkig.

Perfecte, zeer vlotte levering

De Mediamarkt levert zoals ze op de site beloven. Dit is sneller dan er zelf naartoe rijden! Ik kan het iedereen aanraden.

MediaMarkt Met Manieren

Super service met duidelijk en snel aangegeven stappen wat ik wanneer kan verwachten. En mocht het pakketje mooi aankomen zoals ze hebben aangegeven en het valt toch tegen, dan heeft mediamarkt de nette manieren om daar op gewenste manier mee om te gaan en niet moeilijk te doen.

snelle levering!

Zeer snelle en correcte levering van mijn producten.
Zeer behulpzaam bij een gedeeltelijke retourzending.

Zeer slechte klantvriendelijkheid

Vandaag kostbare oordopjes van Sennheiser aangeschaft, maar ik mocht het product niet in de winkel passen (deze oordopjes moeten om het oor heen gedragen worden). Toch de gok gewaagd en gekocht. Bij thuiskomst gelijk gepast en de oortjes blijken te groot te zijn. Direct terug naar de winkel, maar de een na de andere gladjakker zegt dat ze niks terug mogen nemen als de verpakking geopend is. Slechte klantvriendelijkheid en onbeleefde verkopers.

Snelle service

Zeer snelle service, laptop was binnen een dag binnen. Dank!

in een woord "PRIMA"

Beste ....,

Wat een gemak en wat een betrouwbare service.
Na het plaatsen van de bestelling is mijn nieuwe tablet
keurig afgeleverd conform de voorwaarden van Media Markt.
Niets op aan te merken.

Groet,

M Motz

Geen service in Mediamarkt Zwijnaarde België

Net aan de balie geweest met een Iphone waarvan de speaker het niet goed doet.
Wat een vreselijke ervaring! De man aan de balie was enorm onbeschoft en behandelde ons alsof we er niets van kenden. Volgens hem lag het aan de simkaart en we zijn zo snel mogelijk weg gestuurd. Nog gevraagd of hij geen bewijsje kon opmaken dat we er de dag na de aankoop van het product geweest waren met deze klacht. Zodat we dit konden voorleggen als het niet aan de simkaart gelegen was. Hij zei spottend dat we wel op de bewakingscamera's zouden staan.

Zeer tevreden over het product en de snelle aflevering

Ben erg tevreden over mijn product wat ik besteld had. Gisteren besteld en vandaag in huis. Kortom: het is voor herhaling vatbaar. Geweldig!!

Betrouwbaar en snelle levering!

Bestelproces is zeer eenvoudig en ik had het produkt al binnen twee dagen in huis.

Mooi prijsje goede service

Is allemaal goed verlopen zeer te vreden

Media Markt NL, waar blijft onze wasmachine!?

Media Markt NL, waar blijft onze wasmachine!?

Voor het gemak bestelde wij vorige week zaterdag 29 maart een koelkast, magnetroncombi en een wasmachine in één bestelling bij de Media Markt. Niet omdat dit de goedkoopste oplossing was, maar het leek ons handig om alle apparaten bij dezelfde partij te bestellen. Hier hebben we een week later grote spijt van.

Doordat de apparaten binnen een kort tijdsbestek nodig waren, keken we mede naar de levertijd van deze producten. Bij alle bestelde producten staat op de website "voor 22:00uur besteld, morgen in huis". We betaalde de bestelling direct via iDeal. De koelkast werd netjes op dinsdag 1 april in de ochtend geleverd, de magnetroncombi in de middag. Tot onze grote verbazing kregen wij een leveringsbewijs per mail toegestuurd waar op stond dat de koelkast en de wasmachine tegelijkertijd afgeleverd zouden zijn, terwijl enkel de koelkast op de door ons ontvangen pakbon staat.

Op dat moment namen wij direct contact op met de klantenservice van de Media Markt. Deze vertelde ons dat de wasmachine dezelfde dag nog geleverd zou worden. Niet dus. In de afgelopen week hebben wij dagelijks de klantenservice van de Media Markt gebeld met de vraag wanneer onze wasmachine geleverd wordt. Telkens kregen wij het antwoord: "We zetten de vraag door naar de desbetreffende afdeling en u krijgt morgen bericht van ons.". Uiteraard werden wij de volgende dag NIET op de hoogte gesteld van de status van onze bestelling, waardoor wij weer zelf het initiatief moesten nemen om de klantenservice te bellen. Door deze klantenservice werden wij er nog even op gewezen dat in de algemene voorwaarden staat dat de Media Markt tot 30 dagen de tijd heeft om de bestelde artikelen te leveren. Houd er allen hierdoor rekening mee dat de zin: "voor 22:00uur besteld, morgen in huis" geen enkele meerwaarde heeft op de website van de Media Markt. Halen ze dit niet, is het niet hun schuld, maar heb je gewoon dikke pech!

Op het moment hebben wij nog steeds geen wasmachine, maar zijn we wel een paar honderd euro lichter. Daar zijn de kosten voor het bellen van de klantenservice nog niet eens bij opgeteld.

Denk er allen maar een keer over na voordat je daadwerkelijk bij de Media Markt besteld. Wij zijn zo "gek" niet meer.

Prima vlotte afhandeling van de bestelling

Mijn laptop sleeve werd netjes de volgende dag afgeleverd. Fijn ook dat ik hem gewoon in de winkel kan terugbrengen als ik hem toch wil ruilen. Hij werd alleen wel afgeleverd in een immense doos met veel plastic: zonde van al dat verpakkingsmateriaal voor het milieu (en wat kan er nou beschadigen aan een stoffen laptop sleeve?).

Bestelling en levering optimaal.

Bestelling en levering is een juweeltje.
Het apparaat is een juweeltje.
Wat wil je nog meer.

Snel, perfekt verpakt.

Ik kreeg mijn bestelde ipad de andere dag al. Ze doen, wat ze beloven. Vóór 22.00 uur besteld, de andere dag in huis. Kijk, dat is nou toppie. Daar hoef je nie voor naar de winkel te gaan. Puur gemak van kopen online. Niets dan lof voor mediamarkrkt.

Ist Mediamarkt Ihre Firma?

Lernen Sie Ihre Kunden kennen.

Unternehmen registrieren Erfahren Sie mehr

Ist dieses Ihr Unternehmen?

Unternehmen registrieren

Support

Zum Unternehmen

Besuchen Sie Mediamarkt

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.