Meebox.net Bewertungen

881 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Klart "synes godt om" herfra...
Super service på chatten... trods 2 forskellige medarbejdere på sagen fik nr. 2 hurtigt taget over og taget mig det sidste stykke af vejen så jeg kom i mål med mit problem :o)
Tak til Kim og Lotte. :o)

God support, elendig server

Har 10 services registreret hos Meebox. Jeg forventer at det er professionelt styret, for det er jeg vant til hos andre webhoteller til den samme pris.

Det er dog svært at holde begejstringen højt når jeg gang på gang bliver udelukket af FTP'en i forbindelse med et køb af en ny service (webhotel, domæne etc).

I starten kan jeg få forbindelse 2-3 gange, men 4. gang er det som om at ftp serveren ikke eksisterer når jeg vil logge på via mit program (Cyberduck via MAC).
Jeg tager så fat i supporten, og forklarer situationen samt sender brugernavne og adgangskoder og serveradresser for at verificere at det er de korrekte oplysninger jeg har.
Supporten vender alle gangene tilbage og siger at det er min ip der er blevet 'bannet'.
I mine øjne MÅ DET IKKE SKE.. Jeg spilder tid hver eneste gang jeg opretter en ny service på at køre hele møllen igennem.

I gennem tiden har jeg snakket med mange på support chatten. Nogle er mere flinke end andre. Sidste gang havde jeg en rigtig flink support medarbejder som hedder Lotte. Der var hurtig respons, det var meget professionelt - hun fortalte hvad problemet var, og da jeg spurgte ind til noget mere teknisk vedr. DNS fik jeg hurtigt svar.

Jeg er dog voldsomt irriteret over at min IP skal blokkes hver gang jeg opretter et nyt webhotel.

One of the kind

Har tidligere handlet med andre hosting sider men Meebox skiller sig helt ud med deres lynhurtige og professionelle support samt deres markant lave priser gør dem til en fanatisk udbyder!

God service og masser af tålmodighed

Dejligt med tålmodige supportere, når man ikke er så skarp til det tekniske

Godt produkt og god service

Jeg har handlet med en del hosting services igennem årene og Meebox er dem jeg er mest tilfreds med i forhold til produkt der kører uden problemer og hurtig og god kundeservice.

DE 2 S'ER - SUVERÆN SUPPORT

Meebox's support er helt i særklasse. Ønsker du et hurtigt webhotel til en rigtig fornuftig pris - uden at gå på kompromis med god kundeservice, så er Meebox lige netop det du søger.
En KÆMPE anbefaling herfra

support på chatten

Havde en del problemer med mailopsætning, og skrev til chatten på hjemmeside. De svarede med det samme, og fik super god service med en løsning. Meget hurtigt, konkret og professionelt.

Kan varmt anbefales :-)

Supergod og hurtig service da chatten åbende

Havde fået blacklisted mig selv. Det ordnede de på 10 sekunder. Fed service

Fantastisk service!

Det kan siges meget kort.
Fantastisk hurtig service, højest 30 sekunder efter du har skrevet i livechat, er der en medarbejder der svare. Vil helt klart anbefale, at man bruger Meebox til domæne og hvad der høre der til.

MEEBOX ALL THE WAY!

Hurtig og effektiv support

Skulle bruge dedikeret IP-adresse som blev oprettet i løbet af 2 minutter.
Nemt at bestille https://my.meebox.net/aff.php?aff=1346 og 90 dages pengene retur på alm+pro hoteller (undtagen add-ons og oprettelsesgebyr).

Super Support

Super support, jeg har aldrig manglet support og svaret er altid lige inden for rækkevide.
Så hvis du vil have et super produkt og lige så god service, så er det her.

Fantastisk

Mega god support som altid er der når man har brug for det.
Altid super glade og hjælpsomme, intet at komme efter! :)

- de kunne måske få arrangeret noget telefon support.

Men 5 stjerner for at have være så hjælpsomme alligevel :D

Lynhurtig og super god support

Meebox' support er perfekt. Der er en live-chat. De er hurtige til at svare både på chatten og på e-mail. Jeg har fået svar på alle mine henvendelser inden for få minutter hver gang.
Det var nemt nok at komme i gang med Meebox. Deres priser er meget lave og det hele virker fint.

Super god service

Kundeservice er så gode som de påstår. Hurtig og præcis hjælp!

Lyn-hurtig support!

Havde et lille problem, men det blev løst på under et minut via online chat :-)

God pris, super produkt og FANTASTISK SUPPORT

Bruger Meebox til alle mine webhoteller og det fungerer bare upåklageligt.

Samtlige support henvendelser bliver besvaret inden for 15 min (og ofte inden for 5 min).
Derudover kan man stort set altid fange en hjælpsom supporter på chatten.

By far det bedste webhotel jeg har prøvet!

Bruger altid Meebox

Jeg har efterhånden lavet mange websites, og har de sidste mange gang kun brugt Meebox.
Det er nemt, hurtigt og deres service er i top.
Har pt. 4 aktive domæner hos dem, og alle køre som smurt!
Jeg kan derfor klart anbefale Meebox

Super hurtigt og billigt

Havde lige et hurtigt spørgsmål vedr. webhotel, og supporten svarede på mindre end 1 minut. Virkelig god service

Stærk support hotline

Jeg er ved at flytte et komplekst hjemmeside system til Meebox. Jeg har haft temmelig mange spørgsmål, men de svarer nærmest nat og dag - hvilket er rigtig cool.

Meebox

Lav pris, høj kvalitet!

Vi vil altid bestræbe os efter at holde udgifterne nede, så vi kan tilbyde en høj kvalitet, til en lav pris.

Lyn-hurtig support!

Vores gennemsnitlige svartid er på blot 7 minutter. Det betyder at du altid får besvaret dit spørgsmål hurtigt, men tilfredsstillende.

Høj hastighed!

Vi hader at vente... Derfor kører serverne med de nyeste innovative teknologier, så du undgår ventetid, når du surfer på vores websites.

Om Meebox

Meebox tilbyder webhoteller og cloud-servere af højeste kvalitet, til laveste pris.

Hos Meebox har vi gjort det nemt at have sit eget website, domæne og mail. Du er online sekunder efter betaling og vores kontrolpanel er bygget til at være brugervenligt.

Bestil nu:

DNS Provider

Domains

E-Mail-Dienstanbieter

90 dages Pengene-tilbage-garanti

Du skal ikke betale for noget du ikke synes om. Derfor får du 90 dages pengene-tilbage garanti, hvis du ikke er tilfreds med ydelserne.

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.