Mytrendyphone Bewertungen

Mytrendyphone Bewertungen

Gut
8.7
von 0 - 10
Firma bewerten
17422 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Meget tilfredsstillende

Jeg har handlet flere gange ved My-trendy-phone indenfor de sidste 2 år. Vi har købt cover, hør-telefoner, bilholder og alt muligt andet til både iPhone og Samsung Galaxy. Vi vender altid tilbage for at få den rigtige vare til den bedste pris og top service.

Levering af varen -hurtiger end ordring

Har handlet flere gange indenfor de sidste 6 - 7 år. Vender altid tilbage for at få den rigtige vare + top service

super hurtig levering

stort vareudvalg til en god pris og super hurtig levering
hverken første eller sidste gang jeg handler der :)

Stort udvalg, hurtig levering

Har foretaget flere køb, og altid uden problemer. Man informeres om sin ordre hele vejen, fra købsbekræftelse til forsendelsesadvis. Anbefales.

Nemt og hurtigt.

Skulle bruge en ny Samsung lader, MTP var billigst på pris, og hurtige til at levere.

hurtig og nem, kan helt sikkert anbefale siden...

jeg bruger tit denne side især pga deres hurtige service og gode kvalitet af produktet

God side, fik hvad jeg betalte for, hurtigt.

Jeg købte for nyligt et cover til en Galaxy S4 (som jeg modtager i løbet af ugen, afhængig af Post Danmark), og jeg er fuld ud tilfreds med firmaet. Det var nemt og hurtigt, og det hele gik smertefrit. Post Danmark havde en hurtig leveringstid for en gangs skyld så jeg fik coveret i dag selvom at det var bestilt i fredags. Business done right, bliv ved med det!

Varer og service god. Post Danmark var bare en uge om at aflevere.

Jeg modtog både ordrebekræftelse og afsendelsesbekræftelse (med Track&Trace) hurtigt. Varerne er nu modtaget, efter at Post Danmark har "klokket" i det og været mere end en uge om at aflevere varen.

Fuld tilfredshed

Stort udvalg, hurtig levering. God indeksering gør det nemt at browse i kategori eller direkte til modelafhængigt produkt.

Havde lidt problemer med indkøbskurv der blev slettet ved login. Det kan systemer godt håndtere andre steder, så plads til forbedringer.

Fantastisk service

Bestiller sent på eftermiddagen, modtager lynhurtigt en ordrebekræftelse, senere på aftenen endnu en mail om at varen er afsendt og næste dag kl. 10.00 ankommer det bestilte med posten.
Så kan det ikke gøres bedre!

Rest order igen igen

Jeg har handlet med Mytrendyphone 3 til 4 gange over de sidste 2-3 år, og hver gang har jeg fået beskeden om at det jeg har bestilt er i restorder.

Denne order har jeg nu ventet på i næsten 1 måned, da de bliver ved med at udskyde hvornår de forventer igen at have den på lager.

Jeg synes det er under alt kretik at man sælger noget som man grundlæggende ikke ved hvornår man kan leverer, og jeg sætter samtidig spørgsmål om det overhovedet er loveligt.

Tror kun det er lykkes mig en enkel gang at modtage noget fra dem, de andre gange er jeg blevet træt af at vente.
Mytrendyphone.dk

Antwort von Mytrendyphone.dk

Når der er en grøn prik på hjemmesiden, betyder det ikke altid at varen er på lager og kan afsendes med det
samme. Hvis du går hen på “Læs mere” og kigger på lagerstatus, er lagerstatus mere detaljeret beskrevet. Hvis der står “På lager. Dag til dag levering”, så er varen på lager i Hillerød i øjeblikket og kan afsendes samme dag. Hvis der står “På lager. Forventet levering 3 - 7 dage” eller “Bestilt”, Forventes på lager den DD/MM”, så er varen på fjernlager, og er desværre behæftet med ventetid. I alle tre tilfælde er der grøn prik på hjemmesiden. En rød prik betyder, at varen ikke er på fjernlager, men ankomst afventes fra producentens side, og figurerer derfor som “Ikke på lager”.

Når det gælder leveringsdato, så giver vi vores kunder altid den leveringsdato som vi også får fra vores leverandører, men de kan også være forsinket. Som kompensation for din lange ventetid har vi nu trukket 20% rabat fra din ordre.
Tak for din forståelse.
Fortsat god dag.

Hurtigt, nem billigt og gode varer.

har brugt mytrendyphone en del gange, og det samme perfekte resultat hver gang. Vil til enhver tid anbefale mytremdyphone til andre, og jeg vil også fremover selv fortsætte med at handle der, når jeg skal have noget til min telefon eller tablet.

Nemt, hurtigt og billigt

Hurtig betjening og god information om levering m.m.

Hurtig og tydelig

Super hurtig betjening og tydelig kommunikation. Firmaet er gode til at holde kunder opdateret med når varen er afsendt., hvilket skete samme dag jeg bestilte varen. Jeg er meget tilfreds.

supersted at handle

jeg har handlet mange steder på nettet, men dette sted har de sidste 3 gange
været det bedste

hurtig levering

Bestilte fredag formiddag og fik fredag eftermiddag mail om at jeg kunne afhente min ordre lørdag formiddag! Da jeg kom for at hente varen måtte jeg dog vente 10 min da deres levering ikke var ankommet. Er glad for at jeg ikke var der lige da de åbnede...

Stort udvalg, små priser og super hurtig service.

Jeg bestilte et cover til min HTC One mini kl 15:00 (til afhentning) og allerede dagen efter kunne jeg hente det i butikken på Fiolstrædet.
Det kunne kun være gået hurtigere, hvis jeg havde haft en 3D-printer.

God service

Jeg bestilte varen en torsdag og modtog den næste dag, om fredagen.

Intet at udsætte

Jeg har handlet hos mytrendyphone mange gange, og har altid været tilfreds med pris og service.

Mytrendyphone.dk Support

Kategorie

Handy-Zubehör

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.