Notanshop Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

SUPER SERVICE

Var ved at være desperat efter at finde ordentligt ventetøj og faldt ved tilfældighed over notanshop.dk - endnu mere fantastisk, fandt jeg rent faktisk noget tøj jeg virkelig stod og savnede og i min størrelse - "Oh, happy day!".
Bestilte og var egentlig klar til at skulle vente et par dage, men levering blev allerede dagen efter - "WOW!"
Super service og et solidt udvalg! :-)

Super produkter og hurtig levering

Er meget tilfreds med mit køb som var nemt og med hurtig levering. super gode produkter og ligeså gode priser, så vil bestemt anbefale at handle der. Købte solhatte og synes udvalget var godt og er rigtig glad for mine nye solhatte som virker rigtig gode i forhold til solbeskyttelse og kvaliteten er helt i top.

Vildt

Bestilte og havde varerne dagen efter. Leveret direkte til døren.
Super hurtigt og ingen problemer.

Bedste service!

Fantastisk service. Hurtig levering - og hurtigt og venligt svar da jeg skrev til dem. De sendte en forkert vare til mig, men erstattede den straks med en ny... og som undskyldning fik jeg lov til at beholde den forkerte vare også. Mange tak!

Hurtig og effektiv levering

Lynhurtig

Kan på det varmeste anbefales. Lynhurtig levering! og priser som er langt billigere end andre webshops med samme produkter.

Professionel og hurtig betjening

Der gik mindre end 24 timer fra jeg afsluttede min bestilling til jeg havde varene i hånden. Det er jo forrygende!
Jeg måtte desværre returnere en af varene, da den ikke passede, og jeg oplevede ved den lejlighed, at returneringsprocessen forløb lige så nemt som bestillingen.
Alt i alt en super oplevelse.

Upåklagelig og super service

Bestilte 3 par bukser, kunne ikke passe det ene. Kontaktede Notanshop for at høre om jeg kunne få byttet dem om til et nyt par. Det var der ingen problemer i, yderligere sendte Notanshop mig straks et par i den anden model som ønsket, uden endnu at have modtaget dem jeg ikke kunne passe.
DET er godt nok god service. Gav gerne 100 stjerner - men må nøjes med topkarakter.

velsiddende hatte, hurtig levering

velsiddende hatte, hurtig levering

Let og hurtigt køb

Det var nemt og hurtigt at handle her. Varen er i rigtig fin stand, og en lækker kvalitet.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Havde varen dagen efter bestilling. Varen lever op til hjemmeside. Prisen er iorden.

Tilfreds kunde :)
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super hurtig levering. Kan varmt anbefales.

Du får ikke en bedre service og levering :-)

Hurtig og nemt.

Nemt at handle hos jer.

Problemfrit

Hurtig levering - ingen problemer.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super shop - vandvittig hurtig levering

God hjemmeside, billige kvalitetsvarer og lynhurtig levering. Vi fik vist ikke helt det vi havde bestilt, men er fint tilfredse med det vi har modtaget. Kan klart anbefales!

God service!

Trods manglende følgeseddel, fik jeg tilsendt en anden størrelse på baggrund af en hjemmelavet seddel - super fedt. Dog manglede følgesedlen igen i næste omgang, så har ingen kvittering, ved evt. reklamation.
NoTanShop

Antwort von NoTanShop

Hej Maria,
Vi beklager at der har manglet en faktura i din ordre. Normalt double tjekker lageret ordren og sikre sig at fakturaen er vedlagt (derfor printes adresse lablen på fakturaen). Yderligere er fakturaen også vedhæftet din ordrebekræftelse som fremsendes til din e-mail. Hvis det drejer sig om returseddel, så skiftede vi til et nyt ordre system for 10 mdr. siden. Desværre kunne det system ikke håndtere returseddelerne. Dette er nu løst og vi overgår (start feb 2014) til en nyere version af ordre-systemet som kan udskrive og håndtere returseddler. Alle reklamationer tages manuelt og skal du have byttet eller returnere skal vi blot have et faktura nummer (hvis byttes til hvilken størrelse og produkt), så sker resten automatisk.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Meget nem bestilling og superhurtig levering.

Fin og hurtig handel.
Bewertung von verifiziertem Kunden

god og hurtig levering, meget tilfreds.

produktet lever op til min forventning og levering kom dagen efter.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Meget brugervenlig side, og virkelig hurtig levering.

NoTanShop Support

Zum Unternehmen

Ventetøj til gravide. vi har ventetøj i alle størrelser. Find dit ventetøj her.

Besuchen Sie Notanshop

Dänemark

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.