SAXO.com Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Bewertung von verifiziertem Kunden

Hurtig levering og altid billige bøger!!

Sender hurtigt og har meget ofte tilbud hvis man tilmelder sig nyhedsbrevet... Vil klart anbefale denne side!!!
Bewertung von verifiziertem Kunden

Hurtig levering og god service.

Jeg bestiller alle mine studiebøger på SAXO.dk og hver gang modtages bestillingen 1-2 dage efter og uden problemer. Kan varmt anbefale denne hjemmeside.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Super god info om hvor bogen er i leverings stadiet på SMS - Hurtig levering.

Hej Saxo
Tak for det gode samarbejde til den afsluttende opgave.
Hilsen den udmattede, men meget klogerer skriver.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Hurtig levering - E-bog:-)

Det er hurtigt og enkelt at bestille E-bøger hos Saxo og så fungerer det bare.

Diese Bewertung wurde von unserem Erfassungssystem für grobe Sprache und Betrug gemeldet, da die Bewertung groben Sprachgebrauch enthält.

Trustpilots Kundenservice ist nun damit beschaftigt, die Bewertung zu überprüfen.

Nach eingehender Überprüfung wird diese entweder gelöscht oder wieder auf Trustpilot veröffentlicht.

Hier können Sie mehr zu unseren Richtlinien lesen.

Bewertung von verifiziertem Kunden

SAXO holder ..... også hvad de lover!

Jeg er simpelthen så glad for at handle hos Saxo. Det er supernemt at hente e-bøger, og der er altid de sidste nye bøger på hylden. Rigtig mange gode bøger på tilbud har de også. Hvad der også er rigtig brugervenligt er, at man ikke nødvendigvis behøver at eje en smartphone, I-pad eller Tablet for at hente bøgerne ned. En gammeldags computer kan også bruges - i modsætning til mofibo, der lokker med tilbud, som man så altså ikke kan bruge til en sk.., hvis man kun har en "gammel" svend af en computer. Der er altid hurtig og smidig levering fra SAXO - uanset om det er almindelige bøger eller e-bøger man bestiller. Rigtig god support også, hvis man har spørgsmål eller problemer med downloads. Kan kun anbefale SAXO til alle, der gider høre om det :-)

Hurtig ekspedition

Prøv Saxo, ebøger er i din mailboks i løbet af ganske kort tid, klar til super læsning.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Hurtigt, effektivt og billigt!

Hurtigt, effektivt og billigt!

saxo -dansk - sprogformidler

alle stjerner lyser over saxo-som huskes af min generation sm
saxo gramaticus - et værdifuldt værktøj i bahandling af det danske sprog-det klinger
stadig -fordi saxo optræder som en værdig sprogformidler

god hjemmeside, hurtig levering

Kan varmt anbefales
Bewertung von verifiziertem Kunden

stort udvalg af bøger og lynhurtig levering.

Køb roligt online hos Saxo, de leverer hurtigt og holder dig underrettet om forløbet. Ingen vrøvl med indbetalingerne de falder på plads med det samme.

Hurtigt nemt og studierabat

Jeg kan kun anbefale SAXO.COM. Både til indbundne og til E-bøger
Bewertung von verifiziertem Kunden

Det bistilte kom som lovet

Positiv oplevelse

Næsten tilfredsstillende handel med Saxo.com

Alle trin i handlen forløb ubeklageligt - bortset fra at pakken blev lagt i vores carport. Selv om vi var hjemme

Det ender altid med bestilling på saxo.dk

Det starter altid med en Googlesøgning når der skal findes bestemte bøger, men det ender altid med en bestilling på saxo.dk. Der har aldrig være problemer med bestilling og levering. Også ukendte bøger kan stort set altid findes der, og priserne er ok.

hurtigt

Jeg har igen bestilt en bog hos Saxo.com og som altid har jeg bogen indenfor
et par dage, skønt når man næsten ikke kan vente med at komme igang.

Super forretning. Jeg er da fremover en fast kunde.

Jeg er umådelig tilfreds med Saxo.

Prisen er i top, leveringstiden god, og de har et kæmpe udvalg af faglitterære bøger (dette værdsatter jeg personligt).

En enkel gang har postbudet (IKKE Saxos fejl) stillet min pakke ved døren, selvom jeg havde bestilt pluslevering (så den hellere afleveres til nærmeste posthus). Da klagede jeg naturligvis, og så fik jeg mine penge tilbage fra betaling af pluslevering i form af et gavekort (jeg fik både valget mellem kontant og i form af et gavekort).

Så alt i alt, jeg er ovenud tilfreds med Saxo, er der problemer så fikses de let og gnidningsfrit.

fint

det er meget fint

Hurtig og præcis levering

Bestilling og levering af bog fungerer nemt og hurtigt. Bestil dine bøger og kort tid efter er de leveret. Dejligt med flere muligheder for at få leveret sine bøger.

no problemers

Der her ingen problemmer været.

SAXO.com kundeservice

12 måneders fuld returret

Vi giver dig 12 måneders fuld returret til dig eller modtageren af en gave købt hos SAXO.

Fri fragt

Ved køb over kr. 399,-

Over 4 mio bøger

SAXO.com er danmarks største boghandel. vi sælger over 4 mio bøger og mere end 500.000 e-bøger

Sikkerhed

SAXO.com er e-mærket.

Leveringsgaranti

Vi bestræber os på at levere din ordre på den lovede tid. Men skulle uheldet være ude, og bliver din ordre mere end 3 dage forsinket, får du et gavekort på 20% af ordrens værdi.

Om SAXO.com

Danmarks mest populære netbutik 2013 SAXO.com er Danmarks første og største internetboghandel.

SAXO.com har næsten 5 mio bogtitler indenfor emner som danske bøger, studiebøger, e-bøger, lydbøger, engelske bøger og kogebøger samt diverse skønlitteratur og fagbøger. Også havebøger, ordbøger m.m.
Har du spørgsmål kan du altid skrive til os på info@saxo.com

Du kan ringe til os
mandag til torsdag fra kl. 9-16 og fredag fra kl. 9-15.

Besuchen Sie SAXO.com

Schreiben Sie an info@saxo.com
Rufen Sie an 38 15 05 10
Anschrift Strandboulevarden 89 2. th.
2100 København Ø
Dänemark

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.