ShopUSA Bewertungen

ShopUSA Bewertungen

Gut
8.3
von 0 - 10
Firma bewerten
1166 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

fremragende

Hurtig ekspedition, og god service.
Jeg kan ikke forestille mig at det kan gøres hurtigere.

God service og ekspedition

God information undervejs om forsendelsen inkl. billede af varen, da den blev modtaget hos ShopUSA.
Der var kun en enkelt lille intern kommunikationsbrist. Da jeg havde aftalt at varen skulle sendes med fly, blev jeg to dage senere stillet det samme spørgsmål af en anden medarbejder hos ShopUSA, hvilket skabte nogen forvirring omkring forsendelsen og om den kunne nå at komme med den første flyafgang, hvilket den dog gjorde.
Jeg modtog heller ikke en SMS som lovet, da varen kunne afhentes, men fik kun en mail.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Helt fantastisk og trygt.

Hat ved flere lejligheder før forsøgt mig med at handle over nettet i USA og har desværre ikke været heldig før nu. Jeg kan kun varmt anbefale deres service og tålmodighed. 😊 Jeg har bestemt Ike været nem
Med alle mine spørgsmål Men hvor hjælpsomme og imødekommende samt trygheds skabene havde jeg ikke forventet. 👍👍 vil bruge jer igen i næste uge allerede har talt med venner og bekendte og der kommer flere henvendelser og brug af jeres service. Tak og på gensyn. 👍
Bewertung von verifiziertem Kunden

God hjemmeside, enkel vejledning og hurtig opsætning af konto, der åbner mulighed for at handle på netbutikker i USA

Super service, god information om status for varens levering, punktlig og præcis, aldrig skadet emballage og udmærket info om omkostninger til told, skat og fragt. Simpelt at bruge

Hurtigt og nemt

Bestilte mine ting i USA. Fik dem sendt til min adresse i USA via Shopusa, de klarede resten og ret hurtigt efter havde jeg min pakke i DK😊

Helt uden problemer

Alt gik nemt, venligt personale som hjalp med de små ting som kan gå lidt galt, hurtig levering og ok pris på 8,5 pr $ med fly så den er vel ikke helt gal

Ikke hurtigt men effektivt

Kun en afgang fra USA om ugen, så afhængig af hvornår pakken ankommer til ShopUSA, kan der gå lidt tid før pakken når til Danmark. Min pakke var ifølge ShopUSA ikke mærket rigtigt, så den fik en uge ekstra inden den kom til Danmark. Pakke kunne også først trackes fra midnat samme dag som jeg fik leveret pakken. Ellers venlig og hurtig svar på mail og stor hjælpsomhed. Kan anbefales hvis ikke tiden er afgørende.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Nemt - hurtigt - effektivt.

Jeg bestilte en vare hos et firma i USA, de ville ikke sende direkte til Danmark, derfor brugte jeg ShopUsa og det var super nemt.
Efter jeg havde bestilt varen og angivet min ShopUsa adresse oprettede jeg varen hos ShopUsa, det eneste der ikke var så nemt , var da jeg ikke lige kunne finde en passende varekategori, men ellers gik det super nemt.
Jeg kunne følge varen fra firmaet til ShopUsa og derfra videre til mit udleveringssted.
Hvis det var muligt gav jeg den 6 stjerner ;-)

Det koster meget

De tager over 30 dollar på en lille pakke, det kan jeg virkelig ikke lide
www.SHOPUSA.com

Antwort von www.SHOPUSA.com

Hej Lea,

Tak for din kommentar. Vi er kede af, at du ikke anvendte vores prisberegner, inden du besluttede dig for at handle i USA.

Prisberegneren på forsiden er ShopUSA’s ’ butiksrude ’ . Her kan man som kunde altid se sin pris på fragten fra USA samt hvor meget man skal betale i told og moms, inden man beslutter sig for at handle.

Man vil også bemærke her, at det ikke nødvendigvis koster 4 gange så meget at handle for $400, som det koster at handle for blot $100.

Man kan også sagtens handle i flere forskellige online butikker i USA og stadig samle sine køb under en registrering. Herved opnår man ikke kun en fordel på fragtprisen, men også at få sendt sine varer samlet.

Det amerikanske online marked er fantastisk at handle på. Udvalget af varer er fabelagtigt. Her finder man både besparelser og varer som ikke er i handlen på disse breddegrader.

Vi håber at du vil kigge forbi en anden gang.

Venlig hilsen
Charlotte
ShopUSA Danmark & Sverige

Fin service

Ingen problem alt forløb glat

Smertefrit indkøb fra USA

Når jeg bestiller vareprøver hjem fra USA, så bruger jeg ShopUSA.
Når jeg bestiller mærketøj med store besparelser, så bruger jeg ShopUSA.

Tingene fungerer uden større problem. Savner lidt muligheden for, at kunne uploade mere dokumentation ad en enkelt omgang, men selve importprocessen fungerer uden problemer.

Langsommelig levering

Pakken blev ikke korrekt registreret ved modtagelsen i USA og endte i en rodekasse, hvor der efterfølgende ikke blev gjort noget for tage kontakt, efter to forsøg lykkedes det SHOPUSA at finde pakken og få den afsendt.

Hold godt og grundigt øje med din tracking, så kan man hurtigere respondere så hele processen ikke bliver så langsommelig som min ordre.

Men det skal siges at efter pakken blev fundet gik det stærkt med at få den afsendt og modtaget som aftalt.

alt gik som det skulle

Det gik fint at anvende shopUSA, alt forløb som lovet på deres hjemmeside.

Meget tilfreds

Jeg købte 4 dæk i USA. ShopUSA ordnede forsendelsen til min fulde tilfredshed. Tak for det ;0)

hurtig og professionel service

jeg har kun brugt shopusa 1 gang , indtil videre, men jeg kan kun anbefale dem, da alt kørte på skinner også med hensyn til hjælp da det var første gang.
så ingen tvivl, det er helt sikkert ikke sidste gang.

Alt i orden!

Købte nogle hudplejeprodukter og fik dem et par hundrede kroner billigere, end sidst jeg købte dem - hvor de blev fortoldet. Alt er fint og jeg fik mine vare rimelig hurtigt. Det eneste lille bitte minus er at det er en anelse besværligere end at få det sendt direkte. Men så spare man lige 200 kr. og så tror jeg nok de ekstra 5 min. er givet rimeligt godt ud.

mangelfuld information

siger syntetisk motor olie kan komme med fly da det ikke er brandfarlig. efter langs tids venten fra pakken er ankommet til deres terminal, vælger de at sende det med skip. efterfølgende spørg jeg hvorfor pakken ikke er ankommet, da jeg i god tror regnede med at pakken kommer med fly. herefter får jeg af vide at jeg skal vise dokumention for at pakken ikke er brandfarlig. det kunne de da ha spurgt om før de sendte pakken med skip eller de kunne da ha læst det på dunken .

Nemt

Det nemt og sikkert, måske lidt dyrt i forhold til selv at importerer varene, men hvis man ikke orker besværet, kan det anbefales.

Besværlig forretningsgang.

Meget besværlig forretningsgang, med at skulle fremskaffe fakturaer, anmelde varerne, oprettte en forsendelse og hvad der ellers var af skriverier frem og tilbage.
www.SHOPUSA.com

Antwort von www.SHOPUSA.com

Hej,

Vi er selvfølgelig kede af at du har fundet det besværligt at have adresse i USA.

Ved en gennemgang af den korrespondance vi har haft med dig, kan jeg se at det er dine købskvitteringer fra sælger i USA, der har drillet.

Uanset hvilken online butik du handler i, skal der altid følge en kvittering med for at kunne få en vare ud af USA og ind i Danmark. Hvis vi ser at en ordre er registeret uden kvittering reagerer vi med det samme, blot for at undgå en forsinkelse ved afsendelsen.

Venlig hilsen
Charlotte
ShopUSA Danmark & Sverige
Bewertung von verifiziertem Kunden

God service hele vejen fra ordre og til døren.

God service hele vejen fra ordre og til døren.

Velkommen til SHOPUSA.com

Billig og sikker fragt fra USA til Danmark

Shop i alle de amerikanske web-shops og fragt din varer billigt og sikkert hjem til Danmark med ShopUSA.

Undgå bøvl med told og moms

ShopUSA håndterer fragt, told og moms på dine forsendelser fra USA til Danmark så du ikke selv skal bøvle med det. Hos os betaler du ikke noget ekstra toldgebyr som hos andre typisk er på 160 kr.

Beregn fragtprisen

Du kan altid beregne din fragtpris inkl. dansk told og moms inden du handler via beregneren på ShopUSA.com.

Postadresse i USA

Du modtager en gratis postadresse i USA når du opretter dig som bruger hos ShopUSA.com. Denne adresse anvender du som din ”shipping address” hver gang du e-handler i amerikanske webshops. Dermed fragtes alle din online køb til din ShopUSA adresse og vi sikrer at dine varer sendes sikkert og billigt hjem til dig i Danmark.

Vi er selvfølgelig e-mærket

Din sikkerhed har stor betydning for os og vi er derfor selvfølgelig e-mærket.

Kundeservice

Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte ShopUSA's kundesupport i Danmark. E-mail: dk@shopusa.com telefon: +45 70 34 50 36. Vi besvarer e-mails indenfor 24 timer i hverdagen

Om ShopUSA.com

Enhver, der har spenderet blot et par dage i USA, bliver hurtigt klar over, at dette er verdens indkøbsmekka. Udvalget er gigantisk, priserne er lave og kundeservicen er i top. ShopUSA er en fragtservice der gør det nemt at e-handle i amerikanske web-shops. Vi håndterer fragt, told og moms for dig, så du ikke selv skal besvære med det og leverer dine varer sikkert og billigt til dig i Danmark og Sverige.

Besuchen Sie ShopUSA

Dänemark

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.