Trustpilot Bewertungen

Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Fin service

Fona i Wawes har nogle rigtige gode sælger. Jeg købte en samsung galaxe tab, troede jeg kun gå på nettet ovveralt. Det går op for ig at det kunne den ikke. Jeg kontakte Jesper som tog tabletten retur og sammen fandt vi den i pad air til mig.
Jeg betalte forskelen mellem varerne.
Jeg var en glad kunde der forlod forretningen. Butikken kan varmt anbefales

Fredie-Pedersen Danseskole afkræver betaling samt rykkergebyr for danseundervisning som vi ikke har fået.

Vores søn på 3 år begyndte til showdance for 3 årige. Han elsker at danse, og er en dygtig dreng til mange ting, men han blev ked af at gå der, og græd når han skulle derhen. Det var en dårlig oplevelse, og min fornemmelse var at de ikke tog sig rigtigt af ham. Vi måtte stoppe med at gå til det.

Jeg troede at vi havde opsagt undervisningen, men det viste sig at det havde vi ikke. Vi modtog for april måned en regning, samt et rykkergebyr på totalt DKK 500 kr for danseundervisning som vi ikke har fået. Jeg skrev tilbage til dem om at vi ikke vidste at vi stadig var tilmeldt, og at vi ikke havde modtaget nogen danseundervisning. Jeg fortalte også om vores dårlige oplevelse med undervisningen, og om hvorfor vi var stoppet.
Vi fik svaret:
Du kan ikke opsige din købskontrakt. Du har skrevet under på at betale din kursuspris kr. 1.600,- i 4 rater a kr. 400,-
Sidste ratebetaling er den 1. juni 2014.
Læs venligst din egen kopi af købekontrakten.
MvH
Britta Mikkelsen, bogholder

Det vil altså sige at vi bliver afkrævet 1600 kr for danseundervisning som vi ikke har fået eller kan modtage. De kræver, at vi skal betale for noget som de ikke leverer. Vi kan ikke tage vores grædende søn derhen, når de ikke tager ordentligt imod ham og ikke levererer den danseundervisning vi har betalt for på acceptabel måde.

Smart

hurtig, nemt, giver en god bedømmelse og overblik

Super redskab til at tjekke op på virksomheder inden man køber noget

Jeg ville ønske at man altid fik en mail ang. om man ville rate virksomheder, når man havde bestilt noget på nettet - Når man kun får det nogle gange, så glemmer man at gå ind at gøre det, med mindre man har noget at klage over.

Falske brugeranmeldelser

Hvis en virksomhed henvender sig, og ønsker at få nul stillet sin konto grundet at hjemmesiden som brugerne har anmeldt er HELT udskiftet (ikke bare design, men alt), så nægter TrustPilot. Dvs. alle de anmeldelser der står om siden er skrevet om en side der var der engang, og ikke den nuværende side. Det er for dårligt, at denne type henvendelser ikke tages seriøst. Kan man så regne med anmeldelser på Trustpilot overhovedet??

Uigennemskueligt ?????

Meget lidt brugervenligt system - kan man ikke ændre login, brugerprofil m.m. nogle steder ? havner samme sted (forsiden) når jeg forsøger?

Har efterfølgende fået en hurtig tilbagemelding med support fra Trustpilot, hvilket var rigtig fin "service" - tak for hjælpen.
Synes måske at det kunne fremgå tydeligere af hjemmesiden, hvordan man redigerer/opretter profil korrekt ;o)

Hej Birgitte

Tak for din anmeldelse.

Du kan helt sikkert godt ændre dine brugeroplysninger. Det du skal gøre, er at gå til forsiden og logge ind ved at trykke på *log ind* oppe i højre hjørne.

Når du er inde, kan du tilgå og ændre alle dine brugeroplysninger ved at klikke på det lille profilbillede oppe i højre hjørne - samme sted som før - og herefter trykke på *gå til min profil*

Hvis det stadigvæk ikke er helt lige til, er du altid velkommen til at skrive tilbage til mig eller til vores support på support@trustpilot.com - de sidder klar til at hjælpe dig.

underligt

folk med facebook kan kommentere, men os der ikke har facebook kan så ikke svare..
Ideen med Truspilot var god, men jeg er bange for at økonomiske interesser har ødelagt konceptet..
czm fand die Bewertung nützlich

Hej Anders

Tak for din kommentar.

Du har ret i at det kræver en Facebook profil for at kommentere på anmeldelser. Vi udskiftede kommentarsystemet til det nuværende i september 2012. Den væsentligste grund er, at vi ville sikre at kommentarerne kom fra rigtige brugere. Vi har også reduceret mængden af anonyme hadefulde kommentarer med det nye kommentarsystem.

Du kan læse mere om kommentarsystemet her:

Trustpilot

Trustpilot et godt sted at slå netleverandører op

Det første sted jeg tjekker net virksomheder, de er en stor hjælp til at sortere dårlige leverandører fra.

Uigennemskueligt kundesystem giver urimelige bedømmelser

Jeg er med på, at Trustpilot ikke er sat i verden for kundernes men kapitalens skyld. Man kan nemlig ikke betale med idealisme ved kassebåndet i Netto.

Dog er de seneste historier om Trustpilots sorteren i kunder og ikke-kunder ikke just troværdighedsskabende.

Indtil nu har jeg brugt hjemmesiden som parameter for, om en virksomhed var værd at handle med, men det er da med en god sjat skepsis, jeg (måske) fremover vil rådføre mig med hjemmesiden.

Hmm... You better start working on that trust, pilot ;-)

Hej Jacob

Jeg har fuld forståelse for, at du på baggrund af de artikler stiller spørgsmålstegn ved vores troværdighed.

Det eneste, der kan give en virksomhed en bedre TrustScore, er hvis den aktivt engagerer sig med sine kunder online og bruger kundernes feedback til at forbedre sin kundeservice. Enhver virksomhed – ikke blot dem, der er kunder hos Trustpilot – kan gå i dialog med deres kunder og bede dem om at skrive en anmeldelse på Trustpilots hjemmeside. Virksomheder, der er kunder hos Trustpilot, har typisk højere TrustScores, fordi de aktivt forsøger at forbedre deres kundeservice og benytter vores værktøjer til lettere at gå i dialog med kunderne og måle effekten af deres kundeservice.

Du kan læse mere, om hvordan vores forretningsmodel er bygget op omkring principperne åbenhed og gennemsigtighed her: http://blog.trustpilot.com/at-adskille-fakta-fra-fiktion/

Trustpilot

Diese Bewertung wurde von der Firma gemeldet, da unsere Richtlinien nicht eingehalten worden sind..

Trustpilots Kundenservice ist nun damit beschaftigt, die Bewertung zu überprüfen.

Nach eingehender Überprüfung wird diese entweder gelöscht oder wieder auf Trustpilot veröffentlicht.

Hier können Sie mehr zu unseren Richtlinien lesen.

God idé med store mangler

Ideen med Trustpilot er super god, men der er alt for store mangler:

- Det er ikke muligt at sortere efter antal stjerne hos en virksomhed, så man hurtigt kan læse/finde anmeldelser der eksempelvis har fået 1 eller 5 stjerner.

- Brugerne er ikke CPR-valideret.

- Man skal have en Facebook profil for at skrive kommentarer.

- Man kan ikke vedhæfte billeder, lydfiler mv. som dokumentation, for det man skriver.

- Man kan ikke finde en virksomheds kommentarer nyttige.

- Selvom du har haft en dialog med en virksomhed omkring et køb, kan du ikke lave en anmeldelse af virksomheden.

Hej Anders

Tak for dine ideer - dem sætter vi pris på.

Dine ideer omkring sortering af anmeldelser, 'like' virksomhedskommentarer og links til anmeldelser er rigtigt gode. Jeg sender dem videre internt, så vores udviklere ved, hvordan vi kan forbedre os i fremtiden.

CPR-validering er også en rigtigt god idé, der dog ikke helt passer ind i vores koncept med mange brugere for hele verden.

Vi udskiftede kommentarsystemet til det nuværende i september 2012, så du rigtigt nok skal logge ind med din Facebook-profil, før du kan skrive en kommentar. Den væsentligste grund er, at vi ville sikre at kommentarerne kom fra rigtige brugere. Vi har også reduceret mængden af anonyme hadefulde kommentarer med det nye kommentarsystem.

Hele ideen med Trustpilot, er at skabe en side, hvor du som bruger kan læse andre brugeres købsoplevelser med de anmeldte virksomheder. Derfor skal du have haft et køb hos en virksomhed, før du kan beskrive din oplevelse i en anmeldelse på Trustpilot. Kravet om købsdokumentation giver os mulighed for at trække en helt klar grænse for, hvornår en anmeldelse er gyldig.

Lobbyister og kapitalister

Dette firma er bundkorrupt og snyder folk på kapitalens vegne.

Kan det virkelig passe?

Jeg har mistet mere og mere for jeres hjemmeside. jeg har været kæmpe fan af konceptet I har kørt, og stort set samtlige handler jeg har haft på nettet de sidste par år har altid startet med en tur forbi trustpilot - men...

Først skal man ind og se anmeldelser igennem, da mange virksomheder nu opretter brugere og giver dem selv bedre rating. Har I tænkt jer at indføre noget kontrol over brugerne, så der ikke er mulighed for at manipulere med ratingen (som jo er hele grundstenen for jeres hjemmeside)

Nu hører jeg i nyhederne, at betalene erhvervskunder for bedre rating end ikke-betalende. Jeg ved lige hvordan det hænger sammen, men synes I skal have en fair chance for at komme med modargument inden jeg går helt bort fra jeres hjemmeside.

Hej Kevin

Tak for din kommentar.

Jeg er ked af at høre om dine oplevelser med Trustpilot, så jeg vil bruge noget tid til at besvare dine kommentarer. Skulle du have yderligere spørgsmål, er du velkommen til at skrive tilbage til mig ved at opdatere din anmeldelse.

Troværdighed til vores anmeldelser er altafgørende for os. For at opretholde en høj troværdighed har vi eksempelvis flere udviklere, der ikke laver andet end at forbedre processerne, der genkender mistænkelige anmeldelser.

Du kan læse mere om arbejdet her:

Virksomheder, der er kunder hos Trustpilot, har typisk højere TrustScore, fordi de aktivt forsøger at forbedre deres kundeservice og benytter vores værktøjer til lettere at gå i dialog med kunderne og måle effekten af deres kundeservice.

Trustpilot

Diese Bewertung wurde von ein Trustpilot Benutzer gemeldet, da andere Webseiten und Firmen genannt wurden..

Hier können Sie mehr zu unseren Richtlinien lesen.

Godt overblik

Trustpilot er nem at bruge. Man får et godt overblik over hvor skal handle, og hvordan firmaet er inden man gør købet. Giver en god tryghed, og læse andres erfaringer :-)

Useriøs websiden

Laver man en negativ anmeldes så skal frem lægge dokumentation for handel
Laver man positiv anmeldes gå den lige igennem.?

Men penge får man mange gode anmeldser.

Hej Natasha

Tak for din anmeldelse.

Det er bestemt ikke vores oplevelse. Trustpilot er en åben platform, hvor alle brugere kan beskrive deres købsoplevelse i en anmeldelse. Her fungerer rapportering som en måde at sikre, at du som bruger kan stole på, at de anmeldelser du læser, rent faktisk er baseret på en købsoplevelse.

Alle brugere har mulighed for at rapportere en anmeldelse, de mener overskrider vores retningslinjer. Vi oplever på denne måde en ligelig fordeling i mellem positive og negative rapporterede anmeldelser.

Bredt omfang

Det fungerer bare, dette her koncept. :)
Er helt vild med, at man kan installere den lille trust-pilot-måler i Chrome, så man ikke engang behøver åbne selve hjemmesiden, men bare kan kigge op på ikonet.
Jeg bliver også gang på gang imponeret over, hvor mange sider, Trustpilot rent faktisk dækker.
Keep up the good work! :D

trustpilot.dk Support

Om virksomheden

Trustpilot er Danmarks største platform til brugeranmeldelser. Her kan du læse og skrive anmeldelser af virksomheder, du har handlet hos, og dele erfaringer med andre forbrugere. Vores mission er at gøre det mere gennemskueligt at handle.

Til virksomheder tilbyder vi en service, der giver mulighed for automatisk at invitere alle kunder til at skrive en anmeldelse, besvare feedback og dele virksomhedens anmeldelser og troværdighed på deres eget website.
Vi er blandt de 25 største websites i Danmark og har over 600.000 besøgende hver måned.

Besuchen Sie Trustpilot

Dänemark

Kategorie

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.