Verner & Verner Bewertungen

Verner & Verner Bewertungen

Gut
7.7
von 0 - 10
Firma bewerten
352 Trustpilot Bewertungen
Die letzte Bewertung

Bewertungen

Über

Uppringd

Man kan inte mer än säga tack till den kundmedvetenheten som verner & verner har.
när man blir uppringd ang leveransen av ens nyss beställda varor..
Bewertung von verifiziertem Kunden

Inte så bra eftersom inga grejer kommit.

Inte så bra eftersom det inte kommer några grejer.

SOLSKEN I FELLEVERANS

LÄTT SOM EN PLÄTT VAR DET ATT BESTÄLLA NÅGRA OSTHYVLAR MEN NÅGON HADE PACKAT NER FEL HYVLAR......RETUR INGA PROBLEM FICK NY ADRESSLAPP HYVLARNA ÅTER, NU KOMMER DOM JAG BESTÄLLT OM NÅGON DAG.
KANONBEMÖTANDE AV PERSONAL.......
Bewertung von verifiziertem Kunden

Kommer aldrig mer beställa!

Efter en vecka började jag fundera på om något hade skett med min order.

När jag mailade V&V så fick jag detta svar:
Hej xxxxxxx

Först måste jag verkligen be om ursäkt för att ingen hört av sig till dig tidigare, det ska vi absolut göra. Det är inte alls meningen att du som kund ska behöva kontakta oss och undra var din order har tagit vägen.
Det är nämligen så att din vara du beställt var slut på vårt lager och när vi fick leverans igår från vår leverantör var denna brickan restnoterad.
Detta är mycket beklagligt och meddela oss gärna om du önskar ändra din order

Jag ska inte behöva vänta en vecka för att få reda på om något är restnoterat!
Engångstillfälle eller om det är dags att byta system?

Snabb leverans

Allt gick bra och snabbt

Jag fick en vara levererad som inte motsvarade beskrivningen på hemsidan, returnerade varan, men har inte fått återbetalt pengarna

Jag är mycket besviken på Verner och Verner. Jag köpte en kaffekvarn, men fick inte levererat den som de visade på hemsidan. När jag returnerade varan fick jag inte pengarna tillbaka.

Onödigt stor förpackning

Köpte en marineringsspruta väldigt bra men en onödigt stort ytteremballage som den kom i. Det hade räckt med en vadderad påse. Annars är jag nöjd

Värdelöst!

Beställde en vara som på hemsidan visade att den var i lager. Kunde beställt från andra sidor som var billigare men där var de slut i lager. Efter en vecka inget paket ingen info. Mailar och får reda på att varan är slut. Kommer ta två veckor innan jag har varan.

Dålig information, dålig webbshop, rekommenderas inte.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Dålig leveransförmåga - visar produkter som inte finns i sortimentet

Beställde Le Creuset uppsättning. Visar sig att hälften inte fanns i lager. "någon" hade publicerat produkterna fast de inte längre säljs. Tydligen inte första gången..
Personligen ser jag detta som en trend bland flera nätbutiker. Skruva upp din range och inventory för att få så mycket trafik som möjligt. Sedan får kundtjänst hantera efterbörden med att be kunderna köpa något annat.

De produkterna som kvarstod på min order skulle skeppas veckan därpå. Detta var tre veckor sedan och jag väntar fortfarande. Inte ett ljud från Verner & Verner. De kan omöjligt jobba med uppföljning och MPS aktivt. (även om denna enkät indikerar något annat)

Jag är inte imponerad. Kommer inte köpa fler produkter hos Verner & Verner.

Vi handlar gärna hos Verner & Verner igen

Vi fick snabb leverans av varorna, visserligen i fel färg, men med omedelbar rättelse och kompensation utan diskussion. Vi uppskattar detta bemötande.

Verner o Verner.

Bra o snabb leverans, grejerna man beställde var helt ok. ja kan rekomendera detta
företag.

Tydligt och snabbt

Fick det jag var ute efter, utàn krångel. Snabb leveran. Enkelt!

SNABB LEVERANS

Bra pris och snabb leverans. Hopas att kvaliteten håller samma nivå.

Julklappen kom till Nyår

Jag är besviken eftersom jag beställde julklappen före Lucia men den kom ändå inte fram till Jul. Jag fick inga indikationer på att den inte kulle hinna fram, då hade jag kanske avbeställt och försökt köpa den i ngn butik.
Bewertung von verifiziertem Kunden

Fick inte varorna, ej heller svar på mina mail.

Uruselt! Bottennapp! Kommer inte att handl igen. Kommer inte rekommendera denna butik direkt.

falsk marknadsföring

Hej!

Jättebra hemsida dock aningen vilseledande.
Gjorde en beställning och fick orderbekräftelse samt senare under dagen ett mail om att ordern nu packas. Kl 2230 på kvällen får jag ett nytt mail om att min vara ej finns i lager och att jag nu får välja en annan produkt istället för den beställda

Katastrof

Köpte en gryta och ett kastrullset 10 dagar innan julafton. Grytan fick jag ett mail om att den hade försvunnit ur sortimentet och kastrullerna har fortfarande inte kommit trots att de lovade mig leverans personligen innan jul

Superdupermegafantastiskt!

Kanonbra allting otroligt bra service och trevlig personal kan inte bli mindre än fem stjärnor.

Blixtsnabb leverans!

Mycket snabb leverans höjer omdömet.
100 kr högre pris på samma produkt sänker omdömet.
Annars en femma....

Inget svar

Skickade en fråga via mail då jag inte fick svar via telefon gällande några Demeyere produkter. Skickade denna fråga via för 4dagar sedan och har ännu inte fått svar. Dåligt!!!

Verner & Verner Details

Om verksamheten

Jan Hedstrand och Olle Carle. Två vänner och restaurangkollegor sedan många år. En affärsidé, en lokal och så var allt igång. Året var 1986 och lokalen låg i Nordstan i Göteborg. Affärsidén var en köksbutik där god mat- och dryckeskultur kunde främjas genom riktiga redskap som skulle passa lika bra i hemmaköket som i restaurangköket. Idén visade sig lyckad och flera butiker öppnades, nu med hjälp av franchisetagare. 2007 såldes större delen av kedjan till danska Zone samtidigt som ett antal egna butiker avvecklades. En större satsning gjordes på webshopen och butikerna i Göteborg. Konceptet har utvecklats och finslipats, men ursprungsidén ligger fortfarande fast. Sedan mars 2008 driver Jan Hedstrand Verner & Verner som ensam ägare. Under juli - augusti 2010 utvecklades webshopen ytterligare med helt ny design och ny teknik. Webshopen tillhandahåller fler än 2000 produkter och leveranser sker till tusentals kunder över hela landet och även till utlandet. Även försäljning till företag sker och offert lämnas vid större kvantiteter. Förfrågan ställs till jan.hedstrand@verner-verner.se

Besuchen Sie Verner & Verner

Kategorie

Küche

Trustpilots Verpflichtungen

Trustpilot Abonnent

Keine Firma kann Bewertungen löschen oder anderweitig zensieren.