I'm still waiting for the refund
2. Jänner 2025

Antwort von 360 Licenses
Hello Bernd Creutz,
We are sorry to read your negative review.
The refund was processed immediately. Unfortunately, due to the difference in country, the fund transfer took a few days. According to our system, the amount was credited on January 15, 2025.
If this is not the case, please contact us immediately so we can take the necessary steps. We sincerely apologize for the inconvenience caused.
If you have received the refund correctly, as we believe, we would appreciate it if you could update your review. Additionally, if you contact us privately, we would be happy to offer you a discount code as an apology for the inconvenience.
Best regards,
The 360 Licenses Team







