Abovetheloop Bewertungen 333

TrustScore 5 von 5

4,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic was abit sceptical but after reading reviews ordered some Nike air Jordan’s after searching high street shops for weeks and no luck, got these shoes ordered and delivered the next day! Would... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer service is amazing! I ordered a pair of size 9 Jordan’s for a Christmas present and I didn’t read the dispatch time properly which said 3-7 days so I messaged the company on Instagram and the... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I was very mindful about reading reviews before I parted with my cash for a pair of Jordan’s. I was nervous about counterfeits and poor service from other sellers. I was encouraged by the reviews for... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing service . Kept up to date with my order arrived day after dispatch after being let down by another company my daughter missed out on jordans for xmas but these arrived in time for her birthday... Mehr ansehen

4,8

Hervorragend

TrustScore 5 von 5

333 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Won't be buying from these again and…

Won't be buying from these again and the customer service was appalling.

I'm my eyes you are like the people who buy the games consoles as soon as they go on sale and put almost 100% mark up on them and then resell them on other sites.

I leave good reviews for other companies who deserve it and you do not in this instance.

I do not expect phones calls begging me to change my reviews its my opinion and everyone is entitled to this.

You have other customers that purchase from you just because I will not purchase from you again doesn't stop other people from buying from you!!

You have also disclosed information about my conversations with you in this reply which again is 100% out of order

I will not be changing this review

16. April 2022
Abovetheloop-Logo

Antwort von Abovetheloop

Hi Vicky,

In all honesty, our team's quite shocked that we've been given a 1-star rating for our customer service.

We were super fast in shipping out your order like we are with all of our orders. You then received your order the following working day after despatch. We provided this next day service for free.

One week after your order arrived we received an email from you complaining about the price you paid and that you felt it was 'extortionate'. We replied to this email within 10 minutes. Plus, this was beyond our working hours. As we are a relatively small company, a 24/7 customer service operation is yet to be established. Though we do reply as soon as we can. Like we did. In this reply, we explained our business model, which is also clearly stated on our What We Do page. We resell limited edition trainers that are difficult to acquire. Though some people are not in favour of this model, it's something that cannot be avoided. And it's better to have a reliable source to rely on in this huge aftermarket. We are super reliable and we have great availability. As many know, if these awesome trainers are readily available in retail shops, that would be quite boring. It wouldn't be satisfactory seeing everyone in the same trainers. Plus, there's a whole community built around having cool kicks and we love it. We're simply in the middle of this ever-growing market, helping people get access to these limited trainers. Therefore, we have to price our products in relation to supply and demand.

The trainers you purchased retailed at £70 but were listed for £109.99 on our website. We priced these very well and very competitively with similar companies charging much more... £160, even £200! Though, as a business, we have to keep a set margin in order to sustain profitability and continue business activities. This is decided in the backend, though we try to provide items at the best value possible. We've even recently added designer clothing to our website which we sell for with heavy discounts, under retail prices!

How we price item/s is completely up to us as a business. Whether we want to charge a thousand pounds or a hundred pounds for an item. You as a consumer are in charge of making a rational decision as to whether you would like to purchase the product. It's quite unfair to leave a review, especially a damaging 1-star review, wholly based on the fact that you were not happy with the price. If you weren't happy with it, you shouldn't have bought it in the first place. Or, if you purchased it, and regretted buying it when you received it, you could have returned it. We have an easy return process and you would have received a refund. Plus, we did consider applying our welcome offer for you, but this was already used at checkout.

We, therefore, believe this review is very unfair. We did also give you a call, which we do in rare cases to try to explain our business model. Also, you have purchased from us before, and that seemed to be fine. So we're quite confused.

This review does not accurately represent our service. Though we do hope you, or the person you bought them for, enjoy the trainers.

Kind Regards,
Above The Loop Customer Service

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing customer service

Amazing customer service! I could not ask for more. Delivery was extremely fast - I received my trainers in 24 hours! Will definitely be purchasing again in the future! 🙌🏽

12. April 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Absolutely amazing from start to…

Absolutely amazing from start to finish! After I realised I had ordered the incorrect size, I immediately messaged them and they were prompt in replying and were super understanding and very happy to change my order for me. They kept me fully up to date with everything. I couldn’t be more delighted with ATL - thank you guys!

13. März 2022
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Delivery took absurdly long

Delivery took absurdly longer than what was said during the payment

16. Februar 2022
Abovetheloop-Logo

Antwort von Abovetheloop

Hi T,

I hope you are enjoying your new sneakers!

I understand that you were not so happy with the time it took for you to get these delivered. However, I think there has been some confusion! The particular size you ordered was part of our source service. As explained in our What We Do page, this procedure involves the collaboration between Above The Loop and other sneaker suppliers around the globe. One of our trusted suppliers then ships the requested item to us, which we then swiftly despatch for next day delivery. This can be accessed here: https://www.abovetheloop.co.uk/pages/what-we-do.

The item and size you ordered therefore had a despatch time of 3-7 working days as stated on the product page. Our records show that the item was despatched in 5 working days, so well within the time frame stated. It was then delivered the very next day after despatch as stated.

This is how we currently process a large number of orders. Our recently updated 'Track My Order' page also provides you with this information.

Anyway, I hope that has cleared that up! If in the future you do need something ASAP, feel free to contact us and we can give you a more accurate delivery date. Items that are not part of our source service will arrive the following working day.

Kind Regards,
Above The Loop Customer Service

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr