Airport Parking Deals Bewertungen 

146
•
TrustScore 1.5 von 5

1,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I wish I’d read these reviews before booking. At the airport they demanded a £10 surcharge! I was told the receipt would be sent to my email. No such thing happened. On return I noticed that my c... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

When arriving I nearly missed my flight due to the delays in a duvet making it into the airport to pick up my car. On the way back I called as soon as my plane hit the tarmac, but was still left waiti... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible service, wouldn't touch again with barch pole. Stay away,aditional charges apply for entering&exiting airport short stay car park(£26). Been waiting more then half an hour for driver ,to col... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

drop off easy? collection i actually called the number requested at 12:45am and he answered spoke and literally fell asleep during the call and made my partner listen to him literally snoring .. tyres... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Parkplatz
  2. auch in
  3. Parkservice

Vom Unternehmen geschrieben

AirportParkingDeals.uk is a UK-based airport parking comparison platform that helps travellers compare and book cheap, secure, and convenient airport parking across major UK airports, including Heathrow, Gatwick, Manchester, Stansted, and Birmingham. We compare meet and greet parking, park and ride services, and on-airport car parks, allowing customers to find the best airport parking deals based on price, distance to terminal, and service quality. Our platform partners with trusted and vetted parking operators to provide reliable service, transparent pricing, and a smooth booking experience. Whether you need long stay airport parking, short stay parking, or last-minute deals, AirportParkingDeals.uk makes booking simple and stress-free. We are focused on helping UK travellers compare airport parking, save money, and book with confidence. Important: AirportParkingDeals.uk is not affiliated with airportparkingdeals.co.uk or any similarly named websites. Always ensure you are using our official domain when booking.


Kontaktinformationen

1,4

Ungenügend

TrustScore 1.5 von 5

146 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 71 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

1,4

Alle Bewertungen

(146)

128 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It would be 0 stars if possible, scammers!

It would be 0 stars if possible. Absolute scam company. Left my car with them at Stansted Airport and on top of the charge there was a £13 entry and exit fee but worse than that, when I returned I received a notification from my lease company that I had received a parking ticket whilst I was still on holiday so that means that they were driving my car around without permission. I have spent 3 weeks trying to get someone on the phone or respond by email but it is like trying to get an audience with the pope. Total bunch of scamsters do not use them!!!

31. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Drop off no problem although 1 guy was…

Drop off no problem although 1 guy was dealing with 3 cars, returning was the problem, I phoned from the plane, gave reg number and ref number, they had no record of my car,I just flew in from Turkey after surgery on my mouth, already in pain dred set in, the only reason they found my key was because of the keyring it was on, I was then told to walk to meet and greet, not the place I was already at in the returning car park, after a hour I then saw my car being driven out the car park I was standing in at first with no lights on, they drove straight past me, on the phone again and after another 1/2 hour got my car, all together 2 hours for the 30 minute pick up it was meant to be, I would never do meet and greet again as the service was beyond a joke.

20. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Appalling Service and Zero Accountability

I booked a Meet & Greet service at Heathrow T4 through this company, and what I received was the complete opposite of what was advertised. I followed every instruction, called ahead, and arrived exactly where I was told to be. Instead of meeting me at the terminal, the provider sent me to a random address and then claimed he was “waiting at his car park.”
On my return, things got even worse. I waited over an hour outside the terminal, only for someone to show up in a van, without my car. I was then driven around to pick up other customers before being taken to a car park in Datchet, miles away from Heathrow. This is NOT Meet & Greet by any definition.
To make matters worse, the booking company refuses to take responsibility, even though I booked through them, paid them, and received confirmation from them. They are now trying to push the blame onto the operator.
This is unacceptable. Avoid this company at all costs.

21. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Totally poor service. Avoid them .

I had booked 30th May to 6th June. Drop off no problem. But problem with collection. When i arrive i call straight away. After 9 times someone answered and say 35 min. After 40 min i still waiting for a car. I have tracking system on my car and i can see that it still doesn't move from outside aof airport. Then i right them again. Nobody answered. I tried 30 times finally get answer that my car on the way. But by tracking system it still doesn't move. After 1 hour waiting, car still not moving. I ring them again, and get answer that car on the way. But car still not moving. When i ask them why they are laying me,straight away cancel call and not answer anymore. Finally i get car after 1h 20 min waiting. Because it dark in airport i not see damage on car. Next day when i look i find that my car rear bumper left side are scratch. Tried to contact with them but no answer. That's my first and last booking with this company. They customer service are rude and silly. I not recommend this company to anyone. Better pay more but no stress.

6. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

if i could leave zero stars i would


Over the last weekend I had an extremely disappointing experience with your company .
Having booked a Meet and greet which was confirmed on your paperwork , but when turning up at T5 i was informed that i only had Park and Ride. Arguing with the supplier when I had to catch a flight did not leave me in a good mood. They eventually sent me a driver but tried to charge me - which I refused. On my return on Sunday night the offer was park and ride or nothing to retrieve my car ! When I eventually was dropped at the car park where my car was parked they tried to get more money out of me before they would give me my keys. I argued the point and eventually they gave me my keys.

12. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I arrived home to find I had been fined…

I arrived home to find I had been fined by Stansted airport parking, due to my car being driven WITHOUT my consent, while I was on holiday. I phoned the number to report, the woman was evasive and kept telling me to make a complaint online (I have done and 4 days later still no response!) and then she just muted my call until I gave up and hung up. STAY AWAY!! They are clearly not a reputable company, and the fact a member of their staff had been using my car while I was away, is not acceptable. Supposed to be stored in an offsite car park.

23. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid at all cost

Avid at all cost, absolutly shocking, booked beleiving i was parking my car and leaving it at the airport, once booked, we got an email saying we had to pay £13 to get into the car park then £13 to get out of it on top of the payment made for parking, when we got to the car park i was asked to phone a mobile number, after 30min a car pulled up to me and the man inside in jeans and a tshirt said " im taking your car". i Asked for id and he had nothing on him, just wanted me to hand over the keys to a 50k car, the best he managed was a whatssapp group with my detials on. On return we were asked to call them once we had out luggage, we did this and was told the car would be 30min to be delivered. i thought it remained in the car park so was frustrated. 40min passed and no sign of the car, we were in shorts and t shirts and it was freezing, we also had 2 small children with us, we were told it will be another 10min, again 10min passed and nothing, then a guy came upto me and said whats your car reg, i told him and he said its just coming it will be a few min. another 15 min later again i called, and was told really sorry it wont be long now. after another 40min of being fobbed off and being told the car was on route but the driver had got lost, he finnally turned up, and it was the guy who had approached me saying it would be a couple of mins. Nearly 2hrs waiting for my car in the cold, then had to pay £13 to get out the car park, avoid at all costs.

22. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely disgusting company

Absolutely disgusting company. please do not book anything with them as you will spend couple of hours waiting for your car. Reported to the Police they are under investigation!!!!!

13. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BOOK WITH THIS COMPANY

DO NOT BOOK WITH THIS COMPANY! Absolute joke have to pay an additional £16 on top of booking charge and waited over 2 hours for them to bring back our vehicle. Manager and staff are rude and useless. Empty promises for wait time and then parked the car on the level below and left key on the wheel arch. AVOID BOOKING!

12. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If you don't want to have problems

If you don't want to have problems, just avoid this company. I received a ticket from Stansted Airport, and they claim it wasn't their fault. They're running some irresponsible companies. There's no confirmation of car pickup, no contact information, just a phone number. It's a lot of stress when picking up your car. Think twice before booking this parking service.

23. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not even worth 1 star

Not even worth 1 star. The most horrendus experience. Got lied to. Was told the car was on its way when it wasn't. Outbound wait time was over an hour. Inbound wait time was 3.5 hours. Overall poor experience. Phone was put down on me more than once. Also have to pay extra for short stay parking charges. Terrible! Shouldn't be allowed to trade

11. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Would give no stars if possible

Would give no stars if possible. Terrible experience! A complete waste of time and money! Can not get through to anyone when you've been told to contact prior to arrival. All staff very unprofessional and unhelpful! No customer service standards at all. Had to wait nearly an hour for someone to collect the car at time of drop off. Called from Spain prior to returning to the UK, and again when landed in the UK. Still had to wait over an hour to collect the car. Very very poor experience. Avoid at all costs! Should not be allowed to trade and rob customers the way that they are.

9. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airport Parking Deals-Logo

Antwort von Airport Parking Deals

Hi, we'd like to investigate the concerns you've raised. Please provide your booking reference number so we can verify the details and review your experience thoroughly.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

better options

drop off easy? collection i actually called the number requested at 12:45am and he answered spoke and literally fell asleep during the call and made my partner listen to him literally snoring .. tyres covered in mud and drivers car matt filthy … just go dirert with stansted as after you pay these guys plus 2 x £13 what’s the point

5. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Warning!

Warning!! It couldn’t be simpler - DON’T USE THESE CLOWNS

You’ll regret it if you do!

4. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airport Parking Deals-Logo

Antwort von Airport Parking Deals

Hi, we'd like to investigate your feedback, but we're unable to identify your booking from this review. Please share your booking reference number so we can look into the matter.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible experience

Horrible experience. All previous negative Trust-pilot feedbacks about this company are real. DO NOT USE THIS COMPANY (for few extra £ you will get away better services ex. Maple Parking who operates on the same terminal). On our return we have to call 20 times to get someone on the line , and wen we asked why our Car have been moved around for few days after we left Heathrow and again few days before our arrival, without our approval, the gentlemen got upset and even hanged up by saying "i will refuse to talk with you till you not calm down", then called again another few times where finally answer, he become very rude and try to explain that the vehicle after picked up, will go first to an hourly parking and after then will be moved to another parking for another period of time (unknown and unexplained by the company when we make the booking) and same thing again two days before our arrival. Wen we said we will call the Police if they will not return our vehicle, the gentleman hung up again the phone saying "you can call them"....then called again few times and he respond again with attitude "did you calm down now?". My vehicle did, while was with them, about 50 miles (47 exactly). Finally he dispatched a driver and brought the vehicle in about 25 minutes after an continued circus for over 40 minutes arguing on the phone. That's not right. Those services should not be encouraged to exist.

31. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airport Parking Deals-Logo

Antwort von Airport Parking Deals

Hi, thank you for your review. We'd like to investigate the issues you've raised. Could you please provide your booking reference number so we can locate your booking and review what happened?

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

One of the worst airport parking…

One of the worst airport parking experiences we’ve had.

We followed the instructions and called the driver 30 minutes before arriving at Heathrow Terminal 4, but we still had to wait 45 minutes for the driver on our way to the airport.

On our return, the situation was even worse. We were left waiting 2½ hours to get our car back, causing a huge amount of stress and inconvenience after a long journey.

To make matters worse, the driver was using his mobile phone while driving our car, which was both unsafe and unprofessional.

Very poor service, long delays, and serious concerns about driver behaviour. I would not recommend Airport Parking Deals and will not be using them again.

24. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airport Parking Deals-Logo

Antwort von Airport Parking Deals

Hi, we're sorry to hear this. Could you please provide your booking reference number so we can investigate your experience and get back to you? Thank you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We were asked to call 30 mins before…

We were asked to call 30 mins before arriving at stanstead - the number wasn’t working we had no way of contacting anyone we called 20 times other people had the same issue - we had to get alternative parking almost lost our flight! Then when I have tried to contact them no one has responded. DO NOT USE THIS COMPANY.

21. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airport Parking Deals-Logo

Antwort von Airport Parking Deals

Hi, we'd like to investigate your feedback, but we're unable to identify your booking from this review. Please share your booking reference number so we can look into the matter.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

There are no option to put 0 star…

There are no option to put 0 star rating. I used Airport Parking Deals at Stanstead airport last week. The service was so horrendous. While dropping the car I was waiting nearly 25 mins. But picking up the car experience was so bad. For the first 25 mins no one picked up the call and the call was cutting automatically. After that someone picked up the call and said it will take at least 45 mins to bring the car. At the end it took more than 2 hours for the driver to come. By the time I was paying the car parking ticket the driver without even saying anything. Another car parking ticket charge of £13 each way is a hidden charge and customer will come to about it only after the booking is completed. Never ever I will use their service again.

27. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airport Parking Deals-Logo

Antwort von Airport Parking Deals

Hi, we'd like to investigate your feedback, but we're unable to identify your booking from this review. Please share your booking reference number so we can look into the matter.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Extremely long waiting times

Extremely long waiting times, nearly 1 hour since I called them and still waiting

30. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airport Parking Deals-Logo

Antwort von Airport Parking Deals

Hi, we're sorry to hear about your experience. We'd like to investigate this further, but we're unable to locate your booking based on this review. Could you please reply with your booking reference number so we can look into the matter and respond accordingly? Thank you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Don't use this company…

An extremely disappointing and highly unprofessional experience.

This is, without a doubt, the worst parking company I have ever used.

When we dropped off our car, we were asked to pay an additional £8 in cash, a charge that is not mentioned anywhere in their booking information. I find this lack of transparency regarding extra fees completely unacceptable.

When we returned to collect our car, we found it parked on Level 5, unlocked and with no key available. To make matters worse, the car had not even been moved from the spot where we had originally left it, which raises serious concerns about how this service is managed.

The most frustrating part was that we had to wait more than three hours for someone to bring the car key. Such a delay is completely unacceptable and demonstrates a total lack of organization and respect for customers’ time.

Based on this experience, I cannot recommend this company. The service provided was far below reasonable expectations, and the lack of professionalism caused us significant inconvenience and unnecessary stress.

28. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Airport Parking Deals-Logo

Antwort von Airport Parking Deals

Hi, we'd like to investigate your feedback, but we're unable to identify your booking from this review. Please share your booking reference number so we can look into the matter.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr