Art Gen Bewertungen 

73
•
TrustScore 2 von 5

2,2

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Not good. Over time your money buys fewer and fewer credits. Impossible to see how to reduce payments or cancel your subscription. Image generation frequently fails and then, sometimes, you are... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

the platform looks incredible and you can tell it’s high quality, but honestly, it was just too comprehensive for what i needed. there are so many advanced settings and customization options that i fe... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have cancelled my account RIGHT when I made it and they have charged me every month still to this day and will not give me my money back or let me cancel DO NOT SUBSCRIBE they are scammers, terribly... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Hey, I'm probably not tech-savvy enough to fully use this site, but it is definitely good at what it does. It has a massive amount of tools and deep features, which made it a little too complex and co... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Softwareunternehmen

Vom Unternehmen geschrieben

Art Gen AI is a platform that uses cutting-edge AI to generate high-quality images and videos from text prompts. Our technology allows you to transform your ideas into digital masterpieces through a user-friendly interface with powerful customization options.


Kontaktinformationen

2,2

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

73 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,2

Alle Bewertungen

(73)

73 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I need to cancel my suscription

I need to cancel my suscription, I don't find any option to cancel in the platform.

9. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I regret to hear you've missed the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.
Our support contact is also present in the ToS, and on the website footer.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Learn 2 Burn

Tutorial like introduction.

8. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to write in.

The team and I appreciate the shout-out, and are happy to hear your experience with the site has been nothing but easy-going.
Thank you for highlighting this for other users!

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM

SCAM! SCAM! SCAM!
I am unable to cancel the subscription. It won't give any option to unsusbcribe/cancel your account. Neither they have any support availabl.

DONT BUY THIS PRODUCT!

7. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I are glad that you've located the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

mediocre product

A response via email was provided to let me cancel, but the product itself isn't up to par.

5. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I are glad that you've located the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolute Scam of a company signed up on…

Absolute Scam of a company signed up on the premise that I would be able to cancel five months later I’ve had to shut my bank account and they have taken over $500. This company is disgusting, the way that it runs itself they should be ashamed. One day they will be judged for their actions.

2. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I regret to hear you've missed the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.
Our support contact is also present in the ToS, and on the website footer.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Unable to unsubscribe

I subscribed, but haven't been able to unsubscribe, as it doesn't let you do it on the site. I have emailed, but have not heard back anything yet.

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I are glad that you've located the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Be careful

Be careful, you can't cancel your subscription online. I blocked the payments. SCAM.

1. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I regret to hear you've missed the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.
Our support contact is also present in the ToS, and on the website footer.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a scam

This is a scam. I really wish I had read the reviews beforehand. I’ve been trying to cancel my subscription, but they don’t respond at all. And NO. They haven’t resolved any of my issues.

31. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I regret to hear you've missed the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.
Our support contact is also present in the ToS, and on the website footer.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM! SCAM! SCAM!

STAY AS FAR AWAY FROM THIS COMPANY AS HUMANELY POSSIBLE! I have no active subscription yet they still charged me weekly. I verified I have no subscription and emailed the company and never heard a word. I got a new bank card and same thing. So now I need to cancel my bank account which is absolutely insane.

6. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I regret to hear you've missed the explicit instructions on the cancellation procedure outlined in our Terms of Service.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I can't find a way to cancel this…

I can't find a way to cancel this subscription. Subscibed erroneously. No contact link. No cancelation button

The made this right. Full refund

27. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I regret to hear you've missed the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.
Our support contact is also present in the ToS, and on the website footer.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Useful tool for marketers!

I'm a marketing specialist, and I use ArtGen daily to generate images and videos for my work. I love the variety of models and how easy they are to use! I also appreciate the feature of image2video generation, + you can change the ratio and duration of your video.

I've even recommended the tool to some of my colleagues, and they seem to like it as well.

Looking forward to the music generation feature!
thanks, ArtGen

25. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to write in.

The team and I appreciate the shout-out, and are happy to hear your experience with the site has been nothing but easy-going.
Thank you for highlighting this for other users!

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They make it impossible to cancel , keep stealing money .

I wish I found this plethora of one star reviews before subscribing , it says all over the website "cancel anytime" with no way to actually cancel . Emailed support and got no response so money keeps coming out , will have to escalate to bank and legal authorities. On top of all that , the service just said "error we can't do that" everytime I tried to make a picture or video. Worst website I've come across since using a computer in 2005 , must avoid.

26. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I are glad you have successfully followed the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scam site

Used the title of another better company to get business (Titled their webpage as Runway ML despite being entirely unrelated and a completely different company). Also charged in USD despite selling to an Australian consumer and did not specify that it was in USD. Service quality is low compared to other AIs and offers poor AIs that do not create good results. The cancellation process is intentionally long and tedious by not offering a cancellation button within their site, and instead having to go searching for a way to remove the subscription which involves manually emailing the company. They are intentionally misleading in every capacity and aiming to use the strong names of other sites to mislead unsuspecting consumers in an intentionally deceptive manner. They also communicate in a manner which suggests the victims of their scam are somehow at fault despite setting up their business model to do this intentionally. As well as this, they report negative reviews in an effort to prolong the existence of their scam. Whole site is a scam, stay away.

26. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
Please provide proper context to your claim, as Art-Gen is not posing nor advertising to pose as another website.

The team and I are glad you have successfully the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service, but regret to hear you've found them tedious - they are streamlined to make it as easy as the current systems allow.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I can give 0 stars

If I can give 0 stars, i would. THERE IS NO OPTION TO CANCEL! I have been charged weekly. Please cancel my subscription- ABSOLUTE scam. I have read your reply to others and it is auto generated with no real results. Stop charging my card and make it available on your website to cancel instead if trying to frustrate the customers. This is absolutely fraud!!
AVOID AT ALL COSTS!!

9. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I regret to hear you've missed the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Cool product for reasonable price

I use it a lot for generating images for my Graphic Design job, it's a good tool if you know how to prompt properly. Works pretty fast

18. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to write in.

The team and I appreciate the shout-out, and are happy to hear your experience with the site has been nothing but easy-going.
Thank you for highlighting this for other users!

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful

Bad results, no way to unsubscribe on the page, have to go via support emails

15. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I regret to hear you've missed the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.

Our Support team always tends to our clients' requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Weekly surprise charges, nightmare cancelation

Terrible results, you would getter better results with any other GenAI page. They are very sneaky with charges, they charge you weekly!! And you can't cancel on their page, you have to send an email and wait ages for them to reply. Horrible horrible product.

6. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I regret to hear you've missed the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.

You are billed according to your chosen plan, which can be terminated or altered at by contacting the relevant address as per the ToS as well!

Our Support team always tends to our client's requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM! Unable to Cancel Payments| DO NOT USE!

I used this site once and cancelled after finding something that suited my needs better. Unfortunately, they have continued billing me weekly and I tried using a stop-payment with my bank that didn't work. Ultimately I had to cancel my debit card and request a new one so they couldn't keep billing me. I double checked the website which says I don't have an active subscription but this still happened somehow. Do not use this scam site.

9. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I regret to hear you've missed the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.

You are billed according to your chosen plan, which can be terminated or altered at by contacting the relevant address as per the ToS as well!

Our Support team always tends to our client's requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Videos are awful. Do not sign up

Videos are awful. Once generated you are charged regardless of results. They say "cancel any time" but there is no cancellation function. Avoid at all costs.

8. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.
The team and I regret to hear you've missed the explicit instructions on this procedure outlined in our Terms of Service.

You are billed according to your chosen plan, which can be terminated or altered at by contacting the relevant address as per the ToS as well!

Our Support team always tends to our client's requests, so we can assume that by the time your request was processed by Trustpilot here, your issue has been resolved.

Best regards,
Art-Gen Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

False "satisfaction" claim, horrible service, horrible renderings

My experience with Art-Gen.ai was extremely disappointing. The website is incredibly slow and feels like something from the early days of the internet — navigating it honestly reminded me of a poorly designed 1990s MySpace page. Pages lag, features take forever to load, and the overall platform feels outdated and unfinished.
Customer service was just as bad. Getting help was slow and frustrating, and the responses I received were vague and unhelpful. To make matters worse, they make it surprisingly difficult to cancel the service. The process feels intentionally complicated and far from user-friendly.
They also promote a satisfaction guarantee, but in my experience they do not actually stand behind it. When I attempted to resolve my concerns, that guarantee meant nothing and no meaningful support was provided.
Between the slow website, poor customer support, and the difficulty canceling, this was one of the most frustrating online services I’ve dealt with. Do not end up on this site by accident. They try to get you on their site by using SEO to steal from much better AI sites.

Edit to reply: As I told you via email if you have a 100% satisfaction guarantee and dont stand by it, you are misleading your customers. You have to use the product to be able to be satisfied or not. Your product was by far the worst I've encountered in AI ever which HOW lol. I thought oh I can just use any AI website generator. Obviously not. Yours looked like MySpace 07. Your service and product are horrible, otherwise I wouldnt have taken the time to write my first ever review here on trustpilot. Obviously by your rating... others agree. Don't waste your money here folks!

6. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Art Gen-Logo

Antwort von Art Gen

Hi there!

Thank you for taking the time to reach out.

Our Support team always tends to our clients' requests as soon as possible, and has done so in your case.

The team and I would like to highlight that your request, and subsequent mischaracterization of the service, stems from ineligibility for a refund per the Terms of Service you've accepted.

Attempting to subvert the terms of service is not allowed and will not be supported, even in light of these mistruths.

Best regards,
Art-Gen Support

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr