Aurelleandbloom Bewertungen 419

TrustScore 1 von 5

1,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM COMPANY!!! Do not purchase from them!! I purchased a pair of Taylor Swift pajamas back in December 2024 that I never received, and this company has been charging my credit card $29.99 every two... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I bought my wife a set of Taylor Swift pajamas for Christmas 2024. I just noticed that I’ve been charged $29.99 twice per month since then. Like so many others, I had no idea that this was happening.... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Like sooooo many others, I bought a tiny Taylor Swift piano and they charge me $30 twice a month for some "VIP" membership since December 2024 !!! This is fraud and I will have my brother in law who i... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM NOTICE! - MAJOR HIDDEN FEES!!! CHARGING $29.99 EVERY TWO WEEKS. I ordered a a pair of Taylor Swift pajamas as Christmas gift in Dec 2024 which I didn’t receive until late January of 2025. Charged... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

1,1

Ungenügend

TrustScore 1 von 5

419 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 48 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

It’s a scam

It’s a scam. Like everyone else I ordered the Taylor Swift pjs which finally arrived from China after 6 weeks. Now I’m being charged a “Membership Fee” each month of $29.99. I’m disputing the charges and have sent them an email to cancel all future charges as I will dispute them as well!!

20. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Randy,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the any confusion caused.

Upon reviewing your account, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges. You can expect the funds to reflect in your account within 7-10 business days from the refund date.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.

Warm regards,
Aurelle & Bloom

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

do not order from them!!

do not order from them!!! order took forever to get and they secretly sign you up for a membership VIP $29.99 that I was not told about. trying to get my money back!

21. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Katie,

Thank you for taking the time to leave a review. We deeply regret to hear about the disappointment and inconvenience this situation has caused you. Unfortunately, we have been unable to locate your account in our system with the name provided.

To resolve this as quickly as possible, we kindly encourage you to reach out to our team at support@aurelleandbloom.com with any additional details. Our team is fully committed to assisting you on this matter.

We sincerely apologize for any frustration this may have caused and appreciate your understanding and patience as we work to correct this.

Warm Regards,
Aurelle and Bloom

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company is not transparent

This company is not transparent. They hide their order pricing terms in a way that would never be noticed and trick you into signing up for a VIP membership. I have been charged twice now for a VIP membership that I never agreed to and have no path to cancel because I no longer have my email with my order number from December. The form to cancel the membership requires an order number. I will be filing a complaint with the Better Business Bureau and the Consumer Financial Protection Bureau. I will encourage more consumers to share their reviews with this companies business practices.

19. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Diana,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the any confusion caused.

Upon reviewing your account, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges. You can expect the funds to reflect in your account within 7-10 business days from the refund date.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.

Warm regards,
Aurelle & Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Less than 1 star

Less than 1 star. My card has been charged $29.99 monthly since my purchase without my consent. I am requesting a refund immediately!!!

20. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Michelle,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the any confusion caused.

Upon reviewing your account, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges. You can expect the funds to reflect in your account within 7-10 business days from the refund date.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.

Warm regards,
Aurelle & Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

TOTAL SCAM

TOTAL SCAM! Same story here. Took at least 6 weeks to get PJ’s I ordered. Did not get back to me when reached out, website would not even come up at times. Then today I get a surprise charge to their membership. They say it is in the purchase info but if it is it is clearly not stated or else they wouldn’t have so many people with this issue. Anyway, their PJ’s were cheap quality and uncomfortable.

20. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review. We deeply regret to hear about the disappointment and inconvenience this situation has caused you.

Upon reviewing our records, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges. You can expect the funds to reflect in your account within 7-10 business days from the refund date.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.

Warm regards,
Aurelle & Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never order from Aurelle and Bloom

Update 2/21: They were able to remove me from their "VIP Membership" subscription. They did not refund me and so I paid in total $63 for a cheap pair of pajamas. I would still recommend staying away from this company, or if you do order from them make sure you scroll all the way down on the item page because there are 2 add to cart buttons. 1 automatically signs you up for this VIP program but offers the item at a discount or you pay full price for the item (which the item isnt worth full price). Just stay away from them, you will be happier

I ordered a pajama set for valentines day for my wife on January 13, yet they did not arrive until Feb 15. No where was I warned about shipping time being absurdly long and there "tracking" number showed my product was in CZ for weeks.
Then to make matters worse, I get hit with their surprise VIP membership fee of $30 which is what I paid for the pajamas. After reviewing their website it is a hidden tactic they use and it is automatically charged. Please do not use this company to order any clothes. I will be looking if there are any class action lawsuits open to join.

19. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review. We deeply regret to hear about the disappointment and inconvenience this situation has caused you. Unfortunately, we have been unable to locate your account in our system with the name provided.

To resolve this as quickly as possible, we kindly encourage you to reach out to our team at support@aurelleandbloom.com with any additional details. Our team is fully committed to assisting you on this matter.

We sincerely apologize for any frustration this may have caused and appreciate your understanding and patience as we work to correct this.

Warm Regards,
Aurelle and Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DON’T SHOP WITH THEM

They are shady. If you make a purchase they will continue to charge your card a “membership fee.” Thank goodness my bank recognized it as a fraudulent charge.

DON’T SHOP WITH THEM!

20. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Jess,

Thank you for taking the time to leave a review. We deeply regret to hear about the disappointment and inconvenience this situation has caused you. Unfortunately, we have been unable to locate your account in our system with the name provided.

To resolve this as quickly as possible, we kindly encourage you to reach out to our team at support@aurelleandbloom.com with any additional details. Our team is fully committed to assisting you on this matter.

We sincerely apologize for any frustration this may have caused and appreciate your understanding and patience as we work to correct this.

Warm Regards,
Aurelle and Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was just charged $29.99 after

I was just charged $29.99 after
purchasing nothing from this site. I want
a refund and obviously this is an on going issue. I will report this to the Better Business Bureau if I don’t get my money back and off whatever list I’m on if that’s the case.

18. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Stephanie,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the any confusion caused.

Upon reviewing your account, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges. You can expect the funds to reflect in your account within 7-10 business days from the refund date.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.

Warm regards,
Aurelle & Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

***3rd Review***

***3rd Review***
Here we go again since I don’t get a response unless I post a poor review…
Since the 2/10/25 response saying that a full refund has been processed I’ve had to reach out twice now to advise the full refund has not been processed. Instead of the bot response that looks to be sent to everyone, my email was not read thoroughly or they are just trying to avoid reimbursing my FULL refund.
I explained in both my email and my first write up that I was charged the VIP membership on 12/16/24 and 1/15/25 for $29.99. I have only been refunded 1 payment of $29.99.

Can I please have the rest of my money so I can be done with your company once and for all??!!!

ANB#9026

Tara Dulski

4. Dezember 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Tara,

Thank you for taking the time to leave a review. We are very sorry for any inconvenience caused to you. Our support team has emailed you to assist with this issue, and we kindly encourage you to respond to their email so we can ensure a prompt resolution.

Thank you for your understanding and cooperation. We’re committed to making this right for you and appreciate your patience.

Warm Regards,
Aurelle and Bloo

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered an item in December for…

I ordered an item in December for Christmas, now In February, I am being charged for a vip membership. I do not want this! I thought I had canceled this last month when I was charged. Charging me again is not even right!!!!!!!
Seriously cancel the membership already!!!

19. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Tracy,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the any confusion caused.

Upon reviewing your account, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges. You can expect the funds to reflect in your account within 7-10 business days from the refund date.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.

Warm regards,
Aurelle & Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor quality and being charged for a “membership” on a monthly basis!

I did not knowingly sign up for a membership and am being charged 29.99 a month despite my credit card disputes and request to remove me from the “membership” list. I made a 1 time purchase, and the pajama fabric is so cheap looking and feeling. Do not purchase from this company.

17. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Patrice,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the any confusion caused.

Upon reviewing your account, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.

Warm regards,
Aurelle & Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

After waiting week for my order my post…

After waiting week for my order my post office informed that the company had used fraudulent postage and I have to pay the difference.

18. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Aley,

Thank you for taking the time to leave a review. We deeply regret to hear about the disappointment and inconvenience this situation has caused you. Unfortunately, we have been unable to locate your account in our system with the name provided.

To resolve this as quickly as possible, we kindly encourage you to reach out to our team at support@aurelleandbloom.com with any additional details. Our team is fully committed to assisting you on this matter.

We sincerely apologize for any frustration this may have caused and appreciate your understanding and patience as we work to correct this.

Warm Regards,
Aurelle and Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Total SCAM! BEWARE!

Placed an order in mid December. Never received although I was charged! Now they are charging me for their VIP program, which is hidden in their fine print! Phone number NEVER answers. Now dealing directly with my credit card company! Do NOT purchase from them!

18. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Charlie,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the any confusion caused.

Upon reviewing your account, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges. You can expect the funds to reflect in your account within 7-10 business days from the refund date.

Additionally, our support team has already reached out to assist in regards to the issue with your order.

Thank you for your understanding and cooperation. We’re committed to making this right for you and appreciate your patience.

Warm regards,
Aurelle & Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Never signed up for membership - fraud!

I bought a Christmas gift. I was charged twice for them and then charged a 3rd time for a “VIP” membership that I never signed up for. I will be reporting this fraud to my cc company. This website is a scam.

18. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Nick,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the any confusion caused.

Upon reviewing your account, we can see that you have only been charged once for your order placed through us. Additionally, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges. You can expect the funds to reflect in your account within 7-10 business days from the refund date.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.

Warm regards,
Aurelle & Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

RIP OFF!

I ordered one item from Aurelle and Bloom. On my credit card, I had been charged twice for 2 different amounts. Their phone number claims they are too busy for phone calls. I emailed per their recorded message. After the THIRD try to get an answer, I put this in the hands of the dispute section of my credit card company and the card company refunded what was due. People, look at your statements. This company is a rip off. Bad business news travels faster than good!!

22. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Elizabeth,

Thank you for sharing your feedback with us. We understand how disappointing this situation must be and we apologize for any inconvenience caused to you.

Our support team has already reached out to assist with this issue, and we kindly encourage you to respond to their message so we can ensure a prompt resolution.

Thank you for your understanding and cooperation. We’re committed to making this right for you and appreciate your patience.

Warm Regards,
Aurelle and Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BS charges again!

Somehow, I’m now being charged $29.99?!?! How is it that you’re getting away with this, having done this to so many people?
Refund me and cancel whatever membership you enrolled me in without my permission.

18. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Shannon,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the any confusion caused.

Upon reviewing your account, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.

Warm regards,
Aurelle & Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I made one purchase from this company…

I made one purchase from this company at Christmas and they then started charging me for a VIP membership that I did not authorize. What a scam. Has anyone actually gotten their money credited or do I need to open a fraudulent claim with my credit card?

14. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Meagan,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the any confusion caused.

Upon reviewing your account, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges. You can expect the funds to reflect in your account within 7-10 business days from the refund date.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.

Warm regards,
Aurelle & Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Where is my refund???

Yet another review here to get a response from Aurelle & Bloom. On 6 February, after my previous review about not receiving my order, I was notified that a full refund was processed. On 12 February, I sent an email following up on this as I've not received anything. Do you think they replied? You guessed it. Now on 7 business days, how long does it take to process a refund?

6. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Ronette,

Thank you for sharing your feedback with us. We understand how disappointing this situation must be and we apologize for any inconvenience caused to you.

Our support team has already reached out to assist with this issue, and we kindly encourage you to respond to their message so we can ensure a prompt resolution.

Thank you for your understanding and cooperation. We’re committed to making this right for you and appreciate your patience.

Warm Regards,
Aurelle and Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I cancelled my membership to Aurelle…

I cancelled my membership to Aurelle and Bloom on Dec 17, 2024. I received an email from Pearl Jansen confirming this which I saved. Today I received an email saying their name had changed and I was a member of their club. I did not consent to this charge as I am not a member.
Jean Royal

17. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Jean,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for any confusion. Please rest assured that, upon reviewing our records, we can confirm that your subscription to our VIP Club has already been successfully canceled.

If there is anything further we can assist you with, please don’t hesitate to reach out to our support team. We appreciate your time and value your support.

Warm Regards,
Aurelle and Bloom Support

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fraudulent charges and theft of credit card number

It's quite clear that this company is stealing and defrauding unknowing consumers for a VIP membership none of us authorized. They also changed the name they bill for the “VIP” membership to AurelleVIP. This company is ripping people off and getting away with it. They do not answer their phones. I see a class action lawsuit in the making and am filing a complaint to the Federal Trade Commission for fraud!!

15. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Aurelleandbloom-Logo

Antwort von Aurelleandbloom

Hello Cindy,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the any confusion caused.

Upon reviewing your account, we noticed that your order was placed under a VIP promotional offer, which included enrollment in our Aurelle & Bloom VIP Membership. This membership provides exclusive access to special discounts and offers. Details about the membership were outlined during checkout and confirmed in the order confirmation email.

We understand your concerns and have gone ahead to cancel your membership as requested. Additionally, we have processed a full refund for the associated charges. You can expect the funds to reflect in your account within 7-10 business days from the refund date.

If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to reach out to us—we’re here to help.

Warm regards,
Aurelle & Bloom Support

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr