Bathcenter Bewertungen 141

TrustScore 4 von 5

4,0

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Waterproof shower panels. Delivery was a bit pricey but competitively priced panels and bad reviews of the other company made my choice. Through no fault of Bathcentre the package was damaged by the d... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered basin towel rail valve combo. Did not arrive on time, basin missing, valves incorrect. Had to chase and chase for a replacement , valves arrived finally. Basin took longer faulty basin ! So... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

It's always risky buying stuff like this online but the quality of all the products we bought (over £2000 worth) is superb. Also, customer service have been fantastic and quick to respond to any... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The website offers quality products with quite informative product detail. The prices are reasonable and when i was making my order a discount was offered on other items ( I think it was 10% on mixer... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Badezimmerrenovierung

Vom Unternehmen geschrieben

We have been supplying bathrooms to both Retail and Trade throughout the UK since 2005. Based in Chesterfield, Derbyshire, we are a family run business who value service above all else and now have a combined 40 years experience in the Bathroom retail and trade markets. We are able to sell just about anything which could be required to create the perfect bathroom.


Kontaktinformationen

4,0

Gut

TrustScore 4 von 5

141 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Flimsy plug chain

I bought a bath with taps and waste. Had one bath, pulled the plug out and the chain broke. The link between plug and chain is flimsy/easily bent. I asked for a partial refund and they refused because I didn't photograph it. They deny it is a common problem. I have fixed with a keyring. Not an ideal finish.

4. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Hi Darren, Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about the issue you experienced with the plug chain — it’s never ideal when something doesn’t meet expectations.

We’d like to clarify that, as part of our standard quality-control process, we do require a photo of any reported fault before we’re able to offer a refund or replacement. This is a necessary step for us to verify the issue and to ensure that any product concerns are accurately assessed with our suppliers. Without an image, we’re unfortunately unable to proceed with a partial refund.

We appreciate you bringing this to our attention and are glad you were able to find a workaround, even if not the ideal finish. Thank you again for your review.

— The Bathcenter Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had to buy several things from…

I had to buy several things from bathcentre lately... and all I can say-it was easy, pleasant experience to deal with Ameena! Thanks for your assistance in swapping these bath tubs Ameena! 😉
Highly recommended company! Good luck! 🙌

14. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Hi Roland, Thank you for taking the time to leave such a lovely review! We’re delighted to hear that your recent purchases went smoothly and that Ameena was able to make the process easy and pleasant for you. Swapping items can sometimes be a bit of a hassle, so it’s great to know she was able to assist you quickly and efficiently.

We truly appreciate your recommendation and your kind words. Thanks again for choosing Bathcenter, and we wish you all the best with your projects!

- The Bathcenter Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent customer service

I ordered some mermaid shower panels from Bathcenter, at a very good price. Due to several issues and delays with our bathroom fitting, I had to initially cancel my order and then reorder at a later date. Once the bathroom was finally fitted, I had a spare panel that I needed to return.

For both times of contacting bathcenter about this order, I received excellent customer service. They were very friendly and helpful, and resolved my issues very efficiently. I will definitely use them again in future.

3. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Hi Ajit, Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that you were pleased with both our products and the service you received throughout the process. We understand that bathroom projects can sometimes come with unexpected delays, so we’re always happy to help make things as smooth as possible — whether that means adjusting orders or assisting with returns.

It’s great to know our team were able to support you efficiently and that you felt well looked after each time you got in touch. We truly appreciate your kind words and your recommendation.

Thank you again for choosing Bathcenter — we look forward to helping you with your next project!

— The Bathcenter Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent products

Excellent products. Very helpful and informative staff.
Delivery arrived on time. Really pleased.

5. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Hi Karen. Thank you so much for your 5-star review! We're delighted to hear you’re pleased with our products and that our team could assist you. It’s great to know your delivery arrived on time too. We really appreciate your support and look forward to helping you again!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer Service

The process of ordering online was very easy and my new bath and bath panel were delivered within 2 working days. When I discovered I hadn't ordered the correct bath panel, due to confusion with the information on the Bathcenter web site, Ameena in customer services was very helpful and efficient and resolved everything. I am a very happy customer and would definitely use and recommend the Bathcenter again.

20. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Hi Max, Thank you so much for your lovely review! We’re really pleased to hear your bath and panel arrived quickly and that you found the ordering process easy. I’m especially glad Ameena was able to help resolve the confusion with the panel — she’ll be delighted to hear your feedback. We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you again!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Bought a 20cm panel rad

Bought a 20cm panel rad. Ordered online, though had to wait for a call to organise a delivery slot. Did come next day though, so good service.
Product was good quality.

11. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Hi Ian, Thank you for your review! We're glad to hear your panel radiator arrived the next day and that you're pleased with the quality. We appreciate your feedback about arranging the delivery slot — it helps us improve the process. Thank you again for choosing Bathcenter!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Emailed a query and got a really fast…

Emailed a query and got a really fast response from Martin. Really happy with my new vanity unit!

13. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Hi HP, Thank you so much for your lovely review! We're really pleased to hear Martin was able to help quickly and that you're happy with your new vanity unit. We truly appreciate your feedback and hope you enjoy your new bathroom addition!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Spoke to Melanie who was really helpful…

Spoke to Melanie who was really helpful and helped me return an item that was the wrong size.

13. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Hi Ian, Thank you for your review! We're really glad to hear Melanie was able to help you with your return. We appreciate you taking the time to share your experience and hope to assist you again in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful customer service

Awful customer service, ordered in September and paid in full to be told 1 radiator will take another 4 weeks. It is now November and still no radiator. No heating at all since September and no care whatsoever from the company. I have requested a callback from a manager and to log a complaint and been ignored. Called today as emails ignored, Ameena on the phone was rude, patronising and over talked! I would keep well away from this company!

11. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Hi, I'm sorry to hear you haven't received our usual standard of service, I can see a manager has tried to call you discuss this today, however they have been unable to reach you.

Regards
Bathcenter Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I called to ask if my product could be…

I called to ask if my product could be delivered asap. Mollie assured me she would chase it up and send next day delivery. True to her word the element came next day special delivery. Star ⭐

7. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Many thanks for the great feedback! Regards Bathcenter Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was looking to order around £1,000 of…

I was looking to order around £1,000 of en-suite china and furniture, and wanted to get a technical drawing I could read (that on the website was too faint and pixelated when enlarged).

I used the Chat function, and the Chatbot directed me to email technical@. I did but received no reply, I resent the following day, to no avail.

So I emailed the info@ address provided on the website, only to receive a reply that it was not monitored!

I am not going to risk dealing with a company that does not monitor the inbox to which they direct customers, and have spent my money elsewhere.

Their loss.

29. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Hi Michael, thanks for your review, it appears you have sent the email the wrong address (info@bathcentre.co.uk, as this is the incorrect spelling, these emails are not regularly monitored, we have now located this email and will get the tech drawing over to you shortly. Regards Bathcenter Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor costumer service and suppliers

I ordered a shower wall (Mermaid/Wetwall) on the bath centre, with an advertised delivery time of 1-3 days. This was 18 days ago. I am currently still waiting for this panel to be delivered.
Multiple issues with the supplier and their delivery service. Always promised a delivery estimate of 'today' or 'tomorrow'. The panel never arrives.
The Bath Centre costumer service don't seem to do much about this, they give me the same empty promises of delivery dates that are never successful. No interest in pushing their supplier to deliver on time, a discount on the service, offer a different courier,... nothing. They should definitely cut ties with Wetwall/Shore Laminates and stop selling their items if they are not going to follow up on their poor service.

28. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Hi Ana, we do apologise for the delays with your order. This is being delivered directly by our distributor Shore Laminates. We have been chasing this for you and have updated you with any information passed over to us by Shore laminates. As they are delivering this, we have no control over which courier they use I'm afraid. I can see we did refund your delivery fee last week for you as a goodwill gesture for these delays and have offered to assist further if needed with resolving this issue for you. We do sincerely regret that you have not received our usual standard of service on this occasion. Regards Bathcenter Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Ordered bath and screen and had issues with manufacturer that was arranging delivery over two days and couldn’t give any narrower window than that. Emailed customer support who rearranged delivery for specific day. Got tracking day before then two hour window and delivery my was great. 😊 great customer service. Thank you

1. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Above and Beyond

After recently fitting out a bathroom i had purchased a Narvik vanity unit and ceramic basin from Bathcenter, when fitting the unit with drawers i came across a design fault with the cut out for the basin trap and waste, also the ceramic basin was a bit out of shape.
I emailed them a short video and photos to show defects and within 2 hours from emailing i had received a new draw and ceramic basin. I would highly recommend this company and would not hesitate to order from this company again. Above and beyond service..
Thank You

28. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolutely shocking customer service…

Absolutely shocking customer service sent out a panel that was in 2 pieces although the picture showed it in one had to pay over £200 to change it to the right one come to have a bath and the plug is letting the water out been called a liar and made to send a video to prove what I’m saying is right after spending a lot of money I’m totally not happy

18. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Good Afternoon, I'm sorry to hear your are unhappy with our service. The panels purchased do show these are a 2 part panel. With regards to any faulty item, we do need to see images or a short video of any issue to enable us to report with our manufacturer to enable us to resolve for you. Please be assured we would never accuse someone of lying about an issue but we do require evidence to enable us to send a new item. If you can send in the information requested, we would be happy to look into this further for you. Regards Bathcenter Team.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Outstanding and efficient service

Outstanding and efficient service! We ordered a bath from Italy to be delivered at our home in the UK. Despite difficult internet connections Barry and the service team managed to get the bath to us on the morning of our return. I highly rate Bathcenter and will order more items in the future.

15. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Many Thanks for the great feedback! Regards Bathcenter Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Poor customer service

Ordered a Matt cobalt blue- radiator which was ordered on the 7th July 2025 and am still awaiting?
I’ve emailed, I’ve chased and had no response?
Was then emailed to say it’s arriving on the 8th Aug A MONTH LATER which I said ok to but am still waiting for my product! Customer service is not the greatest and getting hold of anyone is frustrating as tradesman are booked to do jobs that can’t be carried out due to poor communication! Another email sent today 🙏🏽

14. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Good Afternoon Tina, I'm sorry to hear you are unhappy with our service. I have looked at your order and can see you were contacted after placing the order to advise of a stock delay, we didn't hear back from you so contacted you again on 15th July and you agreed to wait for the stock. I can see there was also a further delay with this so the order was then refunded. Apologies we couldn't deliver in time on this occasion. Regards Bathcenter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent service

Well what can I say, easy order process, kept well informed right from initial order to delivery.
Mega quick delivery and lovely bath.
Friendly delivery driver.

7. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bathcenter-Logo

Antwort von Bathcenter

Many thanks for your order! Regards Bathcenter Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr