Beds Are Uzzz Bewertungen 

96
•
TrustScore 4 von 5

4,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

⁹We visited the extensive Hypnos showroom at Princes Risborough and decided on a bed. We were about to order with Beds Are Uzzz online but a query led us to contact their High Wycombe branch (being cl... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

From making an enquiry Alex really looked after us and seemed really fair, all why we placed our Tempur order with this company. Communication via WhatsApp really helped too.

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

In the last year I've bought four Hypnos beds from Southbourne Branch. Steve and Harry could not have been more helpful and a competitive price too. Delivery team assembled beds, disposed of old ones... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered Frank Hudson Bed and 2 bedside tables in January . Took money out from my credit card straight away. Kept postponing delivery date multiple times. Waited till May....Still not delivered . N... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Bettenfachgeschäft
  2. auch in
  3. Matratzengeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

At Beds Are Uzzz we strive to offer the very best customer experience alongside highly competitive prices. Beds Are Uzzz have six stores located around the south of the UK and we have been trading in excess of 40 years.


Kontaktinformationen

4,1

Gut

TrustScore 4 von 5

96 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 2 Wochen

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,1

Alle Bewertungen

(96)

11 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Online store is completely rip off

Online store is completely rip off.
I regret of buying online. Paid few hundreds pounds more.

29. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

**EDIT**

We have requested more information but have not had a response, after investigating this matter internally I was made aware that you visited our Harrow store asking for a discount on multiple items which at the Managers discretion this was agreed. It then came to light that you had previously purchased from us Online and wanted to exchange your mattress under our 40 Night Sleep Trial whilst benefiting from a bulk discount.

Unfortunately this would not be possible but as a gesture of goodwill the customer service agent you dealt with removed the admin charge on your Sleep Trial exchange.

We do state on our website and encourage for our customers to visit or speak to our Sleep Experts In Store - from time to time they do have access to additional discounts hence the ‘Contact Us For Best Price’ messaging throughout our website.

If you need any mattresses or items we sell in the future please let us know and as an additional gesture of goodwill we will award some extra discounts.

Yours Sincerely
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

—————

Hello,

We appreciate all reviews good or bad. To investigate this matter properly, please provide your order number, name & email address.

A team member will investigate this matter and get back to you.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My husband paid £2950 deposit towards a…

My husband paid £2950 deposit towards a bed and headboard with a balance of £7000 to pay , we couldn’t afford to pay the balance due to personal circumstances and he battled for 4 years back and forth with this company who refused to give us back our deposit and after leaving it for almost a year my husband got in touch with them and they offered to refund £1350 of our £2950 of which is a joke especially after keeping our money for so many years I will not rest until we receive our full deposit amount we paid as we are the customer and we have lost out greatly and I will continue to complain to all relevant bodies until full payment is refunded back to us.
Extremely distressed and disappointed with this company beds are uzzz.

13. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Hello Mr Elijah,

Thank you for your review. We respect and appreciate all reviews good or bad. The bed you ordered was a bespoke item that was handmade to order. Due to the nature of the order we do not accept cancellations or refunds. We tried to work with you over about a 12-month period to get your order delivered, we even offered a considerable discount as a gesture of goodwill for you to accept delivery. We have not heard back from you since 2021 and the order remained unpaid despite us making multiple attempts to try and get the matter resolved. When you reached out to us earlier in November this year we explained your order had been cancelled due to the fact we had not heard from you in over 2 years. As a gesture of goodwill, we made a full and final settlement offer and refunded you £1350.00 which you agreed to.

I appreciate this may not have been your desired outcome but we have been very fair with this order and bent on our usual very strict terms and conditions.

Kind Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz Stores

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We have used before never been a…

We have used before never been a problem ordered a mattress topper ( £200 ) promised 3 days delivery had to ask for my money back after 4 phone calls and a 20day wait not even an apology .

5. August 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Thank you for your recent review, we appreciate all feedback good and bad. I have now looked into your order with the additional information you provided and can see that the supplier booked the goods in with us multiple times but failed on all occasions to deliver them.

This is incredibly frustrating for you and us. I am sorry things did not pan out how you expected with this order.

In the interest of keeping a very valued existing customer when you need something again in the future please get in touch with the branch and as a gesture of goodwill, we will sort some additional discount on whatever it is you need to purchase.

Once again please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused with this order.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

No Hassle Experience

After visiting the Hypnos showroom and deciding on the bed we wanted, visited High Wycombe Beds Are Uzzz (at Hypnos recommendation) to place order. Showroom staff helpful and friendly and competitive price quoted for bed. Delivered quicker than expected by courteous delivery team. No hesitation in recommending Beds Are Uzzz

26. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Thank you very much for your positive review. We are pleased to hear you have been happy with the bed and our service - I will pass this on to our team.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick delivery and competitive prices

Ordered online. Cheapest website around for the items I wanted. Delivery was super quick! Delivery was going to be up to 2 weeks but my order arrived within 7 days. Simple and easy transaction.

22. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Efficient and helpful.

We purchased a Tempur mattress on line at a very competitive price. The help when ordering was appreciated and the estimated delivery time was spot on. Delivery to us was at the time stated, so all in all, I would recommend Beds are Uzz.

4. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

7 bed order

Was a bit nervous putting a large order in but this company has been excellent, supplying 7 beds within a tight time frame, delivering and assembling on a specified date.

8. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Hi Emma,

Thank you for your positive review, I am pleased you are happy with the beds and our service.

If you require any further assistance in the future you know where we are.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Timely and good quality service

Delivered the mattress and pillows to schedule and at a competitive price. didn’t let us down!

3. Dezember 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Thank you for your positive review, I will pass this on to all of our team.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

What an outstanding company

What an outstanding company! I went in wanting a Tempur mattress but knowing I couldn’t afford one, Steve listened to me and showed me similar products within my budget. He was so patient as I “faffed around”, answered all of my questions and also directed me to a storage divan bed for my son without trying to “up sell” me anything. I placed the order on a Sunday and it was delivered 9 days later. The delivery team were incredible, took care setting up the bed and removing packaging etc whilst being very friendly and professional.
In an era where customer service is being eroded this company stands out, absolutely exceptional in every way, thank you!

10. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Good Morning,

Thank you for your positive review, it is always great to hear about customer experiences. I will share this with Steve and the team.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fabulous Customer Service 😊

Ordered a Sleepsoul double mattress last Monday, on my bed by the Friday! Shout out to Carl!! Amazing customer service .. I was really impressed. He was very patient with my questions and kept me updated with the delivery date, as I was having my old mattress removed on the same day and didn't want to end up with no mattress at all. Mattress itself was really competitively priced. Overall very happy 😊 thanks Carl!

22. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Good Morning, thank you for your positive review. I am pleased to hear you are happy with your experience!

I will pass this great feedback on to Carl and the rest of the team.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent company to deal with…

Spoke with David at the Bournemouth branch. I told him of my woes with another local company in Christchurch whom believe the sun shines out of their behind.
David took me on a short tour of the stock and guided me to a Sealy Spencer divan set. I told him about my arthritis and he said this bed was the one for me as unlike other beds it is designed to sit on the edge of. It felt a little on the soft side to the touch but to lay on full filled the dream. A delight to sleep on and expertly delivered by the team. I am a little biased towards the end of the process I truly believe a good delivery team is the icing on the cake as to give that polished feeling to a company. This company has it all a sales person that knows his stuff no bull just old school helpful and that starts the journey. Professional and polite delivery team.
I would recommend them to anyone who just wants the right product for them.
Many thanks to beds are uzzz

14. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Don’t buy a bed from anyone else service and product outstanding

Amazing service from this company absolutely 1st class!
Spoke with Matt at the Bournemouth Branch discuses bed type I wanted having been severely let downs by Land of Beds who mis sold our 1st Millbrook bed, anyway ordered a new top of the range Millbrook mattress from beds are uzzz following in depth discussions with Matt. Sadly our first mattress arrived damaged but there was no quibble no hassle a replacement was ordered immediately and it arrived today, perfect! This mattress is absolutely fabulous so comfortable I received exactly what I wanted and ordered therefore I wouldn’t buy a bed or mattress from anyone else - there was no need to try it out in the store first because Matt listened he is so experienced knows his stuff and I got exactly what i ordered a first class quality product with exceptional customer service received - well done beds are uss 1 happy customer.
Thank you so much

14. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Thank you for your positive review, I will pass this on throughout our team.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The best experience ever

The best experience ever! Only them if we decide to go for new bed or mattress. Excellent customer service, everything as promised.

All the best!

18. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Thank you for your positive review, I will pass this on throughout our team.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fabulous service and products!

Fabulous service, amazing bed!
We recently purchased a mattress and divan from Enzo in Maidenhead. Very impressed with the sales process and price matching. When the divan was delivered there was an issue with the size of the bed and the staircases in our house. Enzo was incredibly helpful in arranging the manufacture of the same sized divan but in smaller parts. We are very appreciative of this and would highly recommend both the products and service offered by both Enzo and this company, thank you!!

11. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Hi Laura, Thanks for your positive review. We are pleased you are happy with your bed and the service.

I will share this review with Enzo and the rest of the team.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Superb service and value

Superb service, bought 2 mattresses from this company, the price was excellent and so was the delivery, friendly staff in the Bournemouth branch we’re very helpful as we’re the 2 very happy delivery guys.
I’d definitely buy from them again.

13. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Thank you for your positive review, I will pass this on throughout our team.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

100% satisfied

I've recently moved to Southbourne and needed a new bed for the spare room. The guys in the shop were extremely friendly, knowledgeable and professional. I found a divan with drawers and a headboard for less than my own mattress!! I wish I had known about this shop before I ordered my ridiculously expensive mattress from the other online retailer! The bed looks and feels amazing, my guests never want to leave. Also delivery was included and they took it to the room unpacked it, put it together and cleared all the rubbish. Lead time was really good too - just under a fortnight. I cannot fault this shop - amazing service from start to finish. SHOP LOCAL!!

7. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Beds Are Uzzz-Logo

Antwort von Beds Are Uzzz

Good Morning, thanks for your positive review, I will pass this on throughout our team.

Best Regards
Alex Fellingham
Beds Are Uzzz

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr