Sig mig en gang hvem finder dog på og proppe frosne æbler i deres is kyllingen er tør og gammel og træt af dage og kød måske ikke lav den så tør næste gang
Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren
Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren
Das sagen Bewerter
Vi fik wienerschnitzel,den var tør og brændt i enden. Sovsen var tyk og bestemt ikke varm. Total smagsløs oplevelse. Personalet var en god oplevelse.
Det hele står og falder på service.. at Bondestuen ikke vil indse at når de har lavet dårligt mad, så dårligt at der stilles tvivl om holdbarhed og om det var pose varer eller ej ikke vil lægge... Mehr ansehen
Jeg var på Bondestuen forleden og havde uforglemmelige oplevelse. Personalet var unge energiske og opmærksomme på manglende sovs eller kartofler til min stegt flæsk. Sovsen var sad lige i skabet med d... Mehr ansehen
Keine Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen
Dieses Unternehmen hat seine Kunden nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.
So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot
Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.
Vi fik wienerschnitzel,den var tør og…
Vi fik wienerschnitzel,den var tør og brændt i enden.
Sovsen var tyk og bestemt ikke varm.
Total smagsløs oplevelse.
Personalet var en god oplevelse.
Sig mig en gang hvem finder dog på og…
Sig mig en gang hvem finder dog på og proppe frosne æbler i deres is kyllingen er tør og gammel og træt af dage og kød måske ikke lav den så tør næste gang
Service er nøgleordet
Service er nøgleordet
Det var ikke lige just Service jeg oplevede på vores besøg, vores afslutning på en fantastisk tur og et valg om at spise der i håb om at få en god oplevelse men nej dårlige madvare eller fejl tilberedning ingen selvindsigt og 35 kr var det der ændrede vores eller hyggelige familie stund til en enormt dårlig oplevelse kan på ingen måde anbefale stedet.
Servicer ikke inkluderet.
Dårlig service og utrolig arrogant betjening..
Maden er dyr og står ikke mål med prisen..
Det hele står og falder på service.
Det hele står og falder på service.. at Bondestuen ikke vil indse at når de har lavet dårligt mad, så dårligt at der stilles tvivl om holdbarhed og om det var pose varer eller ej ikke vil lægge sig ned og enten lave en ny portion eller ikke afregne det dårlig serverede mad..
Og ja vi taler 35 kr. For kartofler som som enten var mishandlet af madmor eller for gamle - vi finder ikke ud af det, de nægtede at tage stilling til det og derfor vil jeg ikke anbefale dette sted..
Hjemmelavet skulle de være. Men ulækkert var det.. og bevares det kan ske, men så afregner man simpelthen ikke kunden for den slags..
Alt andet var ok..
SKAL PRØVES
Jeg var på Bondestuen forleden og havde uforglemmelige oplevelse. Personalet var unge energiske og opmærksomme på manglende sovs eller kartofler til min stegt flæsk. Sovsen var sad lige i skabet med dejlig kogte kartofler. Flæsken var sprødt lige efter min smag. Alt i alt var det en fantastisk oplevse jeg kun kan anbefale andre og prøve.
Det er en restaurant som er…
Det er en restaurant som er undervurderet, vi har brugt dem flere gange tilsvarende vores bekendte.
De modtager udfordringer, vi har nogle spændende dialoger. Det er ikke bare stegt flæsk og persillesovs, et godt italiensk køkken.
Jeg er gastronom, så det er ikke tom snak, vi glæder os til den notie menu i juli
Maden var ikke noget at juble over
Maden var ikke noget at juble over, slet ikke med de priser som de har. Ville vælge et andet sted at nyde min mad.
Bestilte en bøf af oksemørbrad medium
Bestilte en bøf af oksemørbrad medium, men fik en gennemtør bøf. Sovsen var ihvertfald ikke hjemmelavet og glas kartofler på panden. Pris og kvalitet hænger absolut ikke sammen
Skuffende aftenbuffet på Bondestuen
Vi besøgte Bondestuen til deres aftenbuffet og blev desværre skuffede. Udvalget var meget begrænset: kun to slags forretter, to slags kød, kartofler, grøntsager og sovs – samt én dessert.
Det værste var dog, at buffeten hele tiden manglede mad. Der blev ikke fyldt ordentligt op, selvom der kun var omkring 20 gæster i restauranten. Det gav en fornemmelse af, at man skulle skynde sig, hvis man ville nå noget, og det er ikke den oplevelse, man forventer, når man går ud og spiser buffet.
Den mad der var smagte godt, men udvalget levede slet ikke op til prisen. Vi følte ikke, vi fik værdi for pengene – og vi kommer ikke igen.
Holdt min 80 års fødselsdag.
Holdt min 80 års fødselsdag.
Vi fik Italiensk buffet.
Var super tilfreds
Tarveligt
Hej,
Var på Bondestuen og spise….. bestilte plankebøf••••
Det var var så pulvermos omkring….. fred være med det….. ejeren er jo italiener……
Så vi prøvede at bestille pizza ` to go…… i dag…. Tænkte at det kan de vel lave…… men nej.
Samme “ tyrkerlagkage” som alle de andre laver…..
Sku ikke iorden at en italiener ikke kan lave en rigtig pizza……🤯🤔🤔
Fantastisk godt sted
Fantastisk godt sted. Vi var 16 vandrere, som fik en fin modtagelse, så vi følte os meget velkomne. Vi havde bestilt hakkebøf med kartofler og salatbord. Bøffen var på 300 gr. Hertil ovnkartofler, grøntsager og bearnaisesovs eller champingnonsovs. Det smagte så godt, og vi kan varmt anbefale dette sted.
Kommer igen
Super dejligt hyggeligt sted. Når man kommer til Bondestuen i Jyllinge, så kommer man helt tilbage til halvtredserne med italienske musik.
Meget venlige betjening iført hvide flotte skjorter, bare det er oplevelsen værd.
Jeg kan være meget sippet med min bøf, men den planke bøf var bare perfekt.
Min hustru fik rødspætter og persillesovs, hun roser både sovs og rødspætte.
Vores barnebarn på 4 brokkede sig heller ikke.
Det var bare hele tur værd.
Virkelig en skuffende oplevelse
Virkelig en skuffende oplevelse, maden er så dårlig at man bliver syg og kaster op med det samme man har spist.. vil ikke benytte jer.
Den bedste mad og fantastisk service
Den bedste mad og fantastisk service. Tak for mad og på gensyn.!!
Fantastisk mad oplevelse
Fantastisk mad oplevelse. Kan varmt anbefalede at spise hos Bondestuen. Det er min oplevelse, efter gentagende besøg, at service og råvare er i topkvalitet. Ledelsen er imødekommen og hilser altid sine gæste varmt velkommen. Tak til jer og for den gode mad.! - Vi ses snart igen…
Maden lader noget tilbage at ønske!
Imødekommende og service mindet personale.
Vi havde en positiv oplevelse med fiskefileten, som var perfekt. Stegt flæske med kartofler og persillesovs, var en mindre god oplevelse. Det gør ikke noget godt for flæsk, at blive tilberedt i friture, den var sprød, men smagen var meget salt og 70% af flæsken var fedt. Kartoflerne var hårde og ukogte og den dryssede persille, kunne ikke dække de sorte pletter på de fleste kartofler. Persillesovsen var upåklagelig-varm og god smag.
Hyldeblomstsaften var så tynd, at man skulle have en livlig fantasi, for at forestille sig at den havde været i nærheden af en hyldeblomst, vil anbefale at man blander den op fra start med KOLDT vand.
når jeg ringer og siger der skal være…
når jeg ringer og siger der skal være lidt ost på så meget så man ikke kan se det hvorfor for jeg så pizza hvor den er fyldt med ost nu må i lige tage jer sammen
So funktioniert Trustpilot
Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.
Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.
Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.
Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.
Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.
Hier finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.
Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.
Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.








