Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Have been playing at this casino for over a year now from india. Had a grear experience from day 1. They have more than 4000 slots and more than 50 slot providers. Great live casino and sportsbook sec... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I have been playing on their platform for the last two to three years and find it far better than the dozens of others I have tried in the course of time. They have thousands of options for slots an... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Deposited in this Bookie and got my account verified with email comfirmation. On asking for withdrawl the whole verification started again. They will ask for useless documents and alot of selfies i... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

One of the best casinos to play. The VIP program gives you a lot of deposit bonuses, cashback, free spins, VIP Cash offers and a dedicated manager. Very quick deposits and withdrawals. I can verify... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Online-Casino oder -Buchmacher

Über Bons.com

Vom Unternehmen geschrieben

One of the leading online casinos offering great bonuses and fast payouts. Huge choice of slots, live games, sports betting.

Uno de los principales casinos en línea que ofrece grandes bonos y pagos rápidos. Gran variedad de tragaperras, juegos en vivo y apuestas deportivas.

豪華なボーナス迅速な出金を提供する人気のあるオンラインカジノの一つ。スロット、ライブゲーム、スポーツベッティングなどの巨大な選択肢

Um dos principais cassinos online que oferece ótimos bônus e pagamentos rápidos. Enorme escolha de slots, jogos ao vivo, apostas esportivas.

Kontaktinformationen

3,1

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

72 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat keine negativen Bewertungen beantwortet

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Playing in Bons was a mistake

Playing in Bons was a mistake, aside from their complicated withdrawal. I play this game through one of the offer walls, yet they still haven't updated my progress. For those who see this on offer walls, they had no intention of paying you.

4. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best site for casinos and sports…

Best site for casinos and sports betting Iam betting since 5years no issue and customer support and bonus provided are very good. Vip manager sanjay ji helped me so much in times by providing good bonus whenever I ask him personally and withdrawals are so fast instantly credited in account, But sometimes it takes 24hours, Overall it's good platform to play and win huge amounts. my username-omkargoud01

30. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fake casino. Don't play. They not give withdrawal

I have I'd in bons casino. I won 1 lakh and my I'd was full verified. I make withdrawal of 10k balance and they never aprove my withdrawal and rejected to submit kyc again. I give them all documents including my bank statement. But they approve my documents and when I ask how much time take for verification they told no timeframe. I waited till 15 days and still no update. Then in frustration I losses all fund then they blocked my I'd and telling that you breach the rule that multiple site betting. I never bet in any other site. I played with real money not bonus. Everyone knows real money bet with multiple site is always loss of money for user and never profitable. Why I can bet multiple site with real money. I complained in antilephone licences provider jurisdiction and they also not help me for this issues and they told it's your mistake. Please don't play in this site.

14. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I recommend this apps

I recommend this apps, my experience in apps BONS is just as easy as 123. Just follow and provide the documents they need just simple as that.
Thank u i recieve my withdrawal twice, for a new member and deposit 100! Payout 1300
Thanks

11. April 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY

I contacted Boniss, to return my purchase as it wasn't good quality. I was advised by Grace to return the item would be at my expense as they are" far away" so it would be too expensive and they offered me £8. I said I wanted a full refund and since that exchange they only send me automated responses. I have sent 20 emails which they refuse to reply to. It turns out this company is based in China.
Please don't make the mistake that I did.

4. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

bouns casino is a scam

bouns casino is a scam, they are taking all the personal data and IDs of the players, they do not give withdrawal after deposit, they will take all the proofs of the players, do not play bouns casino, if it was a real casino then it would not have taken Aadhar card and PAN card along with selfie, they have blocked my account

10. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

bons casino is a scam

bons casino is a scam, ive deposited money and didnt get my credits for weeks. I use a real time payment platform and they keep saying to let me wait becauses they still havn't received my deposit while in fact as i contacted the deposit platform they said the receiver already received it. hopefully this scammers will get caught

25. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT TRUST THIS CASINO!!

DO NOT TRUST THIS CASINO!!! THEIR SCAMMERS!!! JUST LIKE EVERYONE ELSE MY DEPOSIT NEVER SHOWED!! JUST LIKE I TOLD THEM! THEYRE GONNA STEAL MY DEPOSIT!!! I AM SO PISSED OFF!!!

11. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bons.com-Logo

Antwort von Bons.com

Hello,
We understand your frustration and want to assure you that missing deposits are always investigated thoroughly. Although we couldn't locate your account with us.
If your transaction was not credited, please reach out to our friendly support team with the payment details, and we will work to resolve it as quickly as possible. Many players enjoy our platform and successfully deposit and withdraw daily, and we are committed to ensuring a fair and secure experience for all.

Thank you,
Team BONS

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

WORST CASINO SITE EVER

This is the worst casino site i have ever had. All the worst experiences.
Withdrawal - They tried holding my withdrawal request for almost a day (perhaps they expect me to play and lose everything.
Slots - I have encountered after buying bonus on a slot the game crushed and i can no long open the game, no refund to that.
Deposit - I deposited thru Gcash QR but there was suddenly a system error. My 7K was no longer returned.

This site is bullshit.
FYI Filipino people who would attempt to play on this site, this site is not registered on PAGCOR as i have reported this site for them to investigate and got back on me that this site is illegal in Philippines. Do not ever play on this site. Just play somewhere else.

24. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bons.com-Logo

Antwort von Bons.com

Hello Sir,
We’re sorry to hear about your experience. Although we couldn't locate your account with us.
Withdrawals are processed as quickly as possible, and any delays are usually due to security checks or payment provider processing times. Usually our players receive the winnings within 5-20 minutes. Game crashes can happen due to connection issues, but our friendly support team is always available to investigate and help resolve such cases. If your deposit did not reflect, please reach out to support with transaction details so we can check with the provider. Many players enjoy our platform daily, and we strive to provide a fair and transparent gaming experience offering a number of lucrative bonuses and free spins offers.

Thank you,
Team BONS

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Missing deposit

Missing deposit
It's been a month that the bons casino team can't refund a missing deposit.Every time the same reply that they are investigating.What kind of online casino is this! Looks like all the good reviews are fake.

1. November 2024
Bons.com-Logo

Antwort von Bons.com

Hi Desh,
We apologize for the inconvenience you've experienced with your missing deposit. We understand how frustrating this situation is and assure you that our team takes such issues very seriously.

The investigation process can sometimes take longer due to the involvement of third-party payment providers and banks. However, please know that we are doing everything possible to resolve this matter as quickly as we can.

If you have any additional details or concerns, feel free to share them with our support team directly. We value your patience and trust as we work toward a resolution.

Regards,
BONS

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I deposited 1 month in crypto and tell…

I deposited 1 month in crypto and tell me u need to waiting the bank processing the transfer 🤣🤣🤣don't deposit money here because it's a scam the worst casino in the universe by far, it's a deposit not a witdrawal. Already 2 months waiting my money and nothing hapen, they tell me to wait

3. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bons.com-Logo

Antwort von Bons.com

Dear Bicun Bicun,
Unfortunately we couldn't locate your account with us. Please note that all withdrawals, including those made via cryptocurrency, are subject to processing times and compliance checks as per our policies. We understand your frustration and appreciate your feedback. These measures are in place to ensure the security of all transactions.

If there’s a specific issue with your withdrawal, we encourage you to reach out to our support team for assistance. We’re committed to addressing any concerns and providing a fair gaming environment for all players.

Thanks,
BONS.com

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They never pay

Deposited in this Bookie and got my account verified with email comfirmation. On asking for withdrawl the whole verification started again.

They will ask for useless documents and alot of selfies including zoom calls. After all, they refused to payout my winning and deposit. The case is in court already. Do not play with Bon.com

24. September 2024
Bons.com-Logo

Antwort von Bons.com

Hello Sir,
We take verification and security very seriously to ensure compliance with regulations and protect all players.
Many users successfully deposit and withdraw without issues, and our team follows standard procedures for account verification.
If your case is under review, we encourage you to cooperate with our support team to resolve it as soon as possible.
Once completed you will enjoy lucrative bonuses, daily tournaments with prizes, free spin offers and amazing rebate and cashback deals that we offer to our players.

Thank you,
Team BONS

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I deposit 500 rupees from india

I deposit 500 rupees from india. Maximum 4 days before. But this casino give me same answer every day.they say our team see your account soon we solve your problem. But nothing. I think this was froud with me.i have chatting pictures. Money proof.if anyone want see I can show. Please no deposit in bons casino they totally froud.
My experience September 2.2024

2. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bons.com-Logo

Antwort von Bons.com

Dear Sir,

We understand how concerning this situation may be and sincerely apologize for any delays you've experienced. Please rest assured that all deposit and account issues are handled with the utmost priority and in accordance with our policies.

We encourage you to reach out to our support team again and provide any necessary details so we can resolve this matter promptly. Your trust is important to us, and we remain committed to providing a reliable and secure gaming experience.

Kind regards,
BONS.com

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr