Forfærdelig oplevelse
Bussen til castel romano outlet kom alt for sent. Ville kun tage printede billetter. Der var ikke plads til alle der havde købt billet. Bussen var ødelagt inden i. Sæder der manglede og ryglæn der var i stykker. Under al kritik at betale så mange penge for en shuttlebus der virker farlig at køre med. Jeg anbefaler alle at finde andre veje til outlet.








