Curveins Bewertungen 

57
•
TrustScore 2.5 von 5

2,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Really like the print of this dress and was perfect to wear to my sons more casual wedding. Wish the gathered elastic started below the boobs a bit more. I also found it kinda low in the front as it s... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The dress was never even worn because it would not zip, took 3 tries before customer service issued a return label, then they said it came back with "minor stains." I am still waiting on a refund. Abs... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I initiated a size exchange with Curveins, which was officially approved by support on September 21, 2026. I was told the replacement dress was sent to the warehouse to be shipped. It has now b... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The company had chosen a delivery carrier that was terrible BUT they answered all my emails, called the carrier and made them send the package through another carrier before they returned the dress. T... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Bekleidungsgeschäft für Übergrößen

Vom Unternehmen geschrieben

Picture this: You, commanding the spotlight, embraced by admirers,celebrating your unique beauty and individuality. This vision fuels our inspiration at CURVElNS. We believe our creationsgo beyond mere clothing-they ignite moments of authentic self-expression and unwavering confidence. CURVElNS is rooted in empowering every body. We curate fashion that celebrates curves and enhances self-assurance.Our commitment blends impeccable craftsmanship with stylishdesigns, ensuring every woman experiences the allure of luxury. Our Mission To provide every plus-size woman with stylish, perfectly fitting, and comfortable high-quality partywear. Join us at CURVElNS and discover how we redefine elegance, oneconfident curve at a time. Curve in, beauty within!


Kontaktinformationen

2,7

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

57 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 96 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,7

Alle Bewertungen

(57)

45 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Reached out multiple times for an order…

Reached out multiple times for an order update the advertised shipment time was for 2 weeks- 10 days in and no response no updates. As a forst tike customer this os important to me since the item is needed for a special event and is time sensitive.

5. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

Hi Roger,

We’re so sorry to hear about the trouble and truly understand how important this order is for your event. We reply to all emails within 24 hours, but we weren’t able to locate your order under your name.

Could you please share the name or email used for the purchase, or your order number? Once we have that information, we’ll look into it right away and get back to you as soon as possible.

Thank you so much for your patience! 💙

Best regards,
The CurveINS Team

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Quality is poor and not as nice as…

Quality is poor and not as nice as website displayed especially for the price point. They also have different versions of return policy. The one that I pull up on the website states a flat 9.99 fee and now that I have initiated a return they are saying it’s an additional $5 per a dress. Will update once return is processed but I fear that is going to be a problem based on this.

23. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

Hi Evanna,

I’m very sorry for the inconvenience you’ve experienced. I understand your concern. To clarify, the return policy does state the flat $9.99 return fee, along with an additional $5 fee per dress. I truly apologize if this was not clear when you reviewed it on our website.

Our support team will make sure your return is processed smoothly, and we’ll do our best to assist you through the process.

Thank you for bringing this to our attention, and again I apologize for the frustration caused.

Best regards,
Curveins

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers

Scammers . Please do not buy from these people. They wouldn’t cancel order and never responded to returning the order. I’m sure it done work anyway

14. August 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

Hi LaToya,

I am very sorry to hear about your experience, and I completely understand your frustration. This must be a misunderstanding. We have already notified our support team, and they will make your case a priority.

At the moment, we are unable to locate your order using only your Trustpilot username. Could you please contact us directly at support@curveins.com
with your order number and the email address used to place the order? Once we receive your message, our support team will respond right away and help resolve the issue for you.

Thank you for bringing this to our attention, and again, I apologize for the inconvenience caused.

Best regards,
Arthur
CurveINS Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My second time buying from Curveins

This is my second purchase from Curveins. Both orders were flawless.

9. Juli 2025
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

Thank you so much for your continued support! We’re thrilled to hear both of your orders were flawless — it truly means a lot to us 💖

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I strongly recommend to NOT buy from…

I strongly recommend to NOT buy from Curveins. They do not honor their return policy by using a tactic of being unresponsive to requests for return information. I believe they do this to stall and get past the 30 day return window. My wife is 2 days away from going past the return window and they have been unresponsive to multiple requests over a week. I do not like businesses that lack integrity. If they elect to not support her return, Curveins WILL be held liable. It needs to happen to protect others in the future. I am okay with using my resources to protect others from bad businesses.

17. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

CURVEINS would like to take this opportunity to reaffirm that we value every customer and every order. We are committed to providing honest and reliable after-sales service.
If any misunderstanding or inconvenience is caused by a mistake on the part of our customer service team—even if the return period has passed—we will still take full responsibility and ensure the issue is properly resolved.
Please feel confident when shopping with us.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

There was a miscommunication that they made right

This is a follow up to below review. After additional contacts with company this was resolved and my card was credited back the full amount including shipping for the miscommunication. They are pretty dresses so I hope they continue to work on their customer service training.
_________

I placed an order and received. When I reached out to customer service, they were all willing to help with an exchange. When I told them I wanted to return, they replied it was too late even though I just got the garments FOUR DAYS earlier. I sent the order and delivery screenshots and they are STILL giving me the runaround. They will not provide a return slip. I guarantee they are trying to wait this out for a few weeks. I have had FOUR emails so far and am beyond fed up. I spent $295.00 on 3 dresses and cannot get them to send me the information that is described in their return policy. They say U.S. company. Sounds like I am not the only one with this issue.

If you have an issue, continue ro reach out to this company to get resolved. As stated above, they did make this right! Thank you!

11. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

Thank you so much for the update, and we are truly sorry for the misunderstanding earlier. We are committed to putting our customers first and resolving any issues with care. Our return policy allows for exchanges and returns within 30 days of delivery, and we will continue doing our best to improve our service. We truly appreciate your patience and understanding! 💛

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I bought a dress and it was delivered…now I'm trying to return it and they won't let me.

I bought a dress and it was delivered today. I decided to return it because I changed my mind and I cannot log into my account and it won't let me change my password to get into my account. Then when I press the forgot my password button, it says I've tried too many times. Not great customer service.

23. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

We’re truly sorry to hear about the trouble you’ve experienced and apologize for the inconvenience. Our support team is already working on resolving this issue for you. We have contacted you directly at support@curveins.com. We will assist you with your return and help you access your account.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Answer your question

Hi there ,
Can’t respond to your answer/response in same place. So new message.
You asked which dress I was interested in for sizing:
It is: Curveins Plus Size V-Neck Floral Ruffle Hem Maxi Dress-color blue
$108.99 USD

If you pull up size chart on page with dress picture you see it doesn’t go to right for waist and hip measurements.

Frances Fredrico

8. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

Hi Frances! Our product team has reviewed the dress and confirmed that due to its design, the hip measurement won’t be an issue. Their initial recommendation is a 1XL, and you can directly refer to the bust and waist measurements for sizing. For easier communication, we suggest sending your bust, waist, and hip measurements to support@curveins.com or office@curveins.com. Feel free to reach out with any questions!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The dress is stunning

The dress is stunning. Fits to size. Even with shipping issues, Customer service was right on it. Helped me. Even reimbursed my priority shipping since it was delayed. All in all, I would highly recommend and buy again!!!

2. Mai 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

Hi Margir,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled the dress fits well and that our team could help with the shipping issue. We can’t wait to see you shop with us again! 💕

Best,
CurveINS Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT ORDER

The dress I ordered was made poorly and too big. When I attempted to return it, they said it was past due and that they would award no flexibility. It was my first order, an order that was pricey. For this price range, I expect better costumer service.

24. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

We apologize for any inconvenience this may cause you.
We offer a 30-day return period from the delivery date (not the order date). This time period provides ample time for returns and exchanges. Unfortunately, extending the return period for all customers is not sustainable.
Thank you for your understanding. Please feel free to contact us if you require further assistance.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT purchase from this company

DO NOT purchase from this company. When I finally received info on how to return a dress that didn't fit, after they received the dress they told me they couldn't accept it because it was covered in white dog hair and it had an odor. Yes, I have a dog...a black dog. But I had carefully checked to make sure the dress was pristine. And my home has no odors. They just don't want to give me my money back. RUN AWAY from this company.

11. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

Sorry for the inconvenience. When our New York warehouse was preparing to store your returned dress, we found that it was covered in dog hair, which has already impacted its resale. Our customer service team has sent you photos for confirmation and have reached out to discuss the matter with you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

High quality!

I’m consistently impressed by the quality of the clothing—true to size and thoughtfully crafted. Shipping is a bit faster compared to other online stores. Definitely worth it! I’m definitely a lifelong customer!

13. August 2024
Curveins-Logo

Antwort von Curveins

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you're impressed with the quality and fit of our clothing, and that our shipping exceeded your expectations. Knowing you're a lifelong customer truly makes our day! We're here for you anytime you need, and we can't wait to continue being a part of your fashion journey!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr