EasyEat Bewertungen 

56
•
TrustScore 4.5 von 5

4,3

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easyeat bowl is really helps my frenchies digestion. Arrived very quickly and so easy to clean. The bowl looks great, name is nice and clear. I will definitely be buying more. Only thing I would chang... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I purchased 2 of the raised slow feeders for my rescue frenchies … one took to it really well and the other not so much. Their digestion was so much better and since changing their food and having the... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This product is exactly what I was looking for! Very robust, feeding inserts to easily wash, with the option for a slow feeder too. Very reasonably priced, along with various colour options availabl... Mehr ansehen

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

The product looks nice aesthetically, but the quality feels very cheap. It’s extremely lightweight and doesn’t have enough grip on the bottom to keep the bowl stable for my dog. It slides and tilts ar... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Zoohandlung

Vom Unternehmen geschrieben

Brand new smart EasyEat feeder offers features no other pet feeder can on the Market. Health benefits such as BOAS, Acid Reflux, Fast eaters, digestion, joint pain and many more. Creating the best feeding times your pet will ever experience. User friendly design with integrated handles, dishwasher friendly, moulded TPE feet to ensure stability and scratch proof on home owners floors. More than one pet is no problem as The EasyEat perfectly stacks and can be neatly stored away. More pets the merrier!! The EasyEat unique design and neutral calming colour connects with your home and fits seamlessly into your home interior, tying all 3 aspects of Health Benefits, User Friendly and Design into one perfect feeder not only for your pets.


Kontaktinformationen

4,3

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

56 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 50 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,3

Alle Bewertungen

(56)

13 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing bowls out with the old ones so…

Amazing bowls out with the old ones so many health benefited with EasyEat! My girls took to the bowls first time and can see the difference no reflux to name a few things I have noticed! Thank you so much easy eat can’t wait for the water insert now!

16. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Happy dog

Simply this is a product that helps my aging Frenchie eat and enjoy his dinner!

16. September 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

These feeders changed my pugs lives…

These feeders changed my pugs lives forever. Not only are they super cute to look at and the personalisation is a massive plus, but they helped all of my pugs digestion, feeding habits, posture and the way they ate. Loved all mines so much that I immediately ordered our new puppy one for as soon as he was able to reach it!

Jaimie Ireland

Order 7756
Order 6395

15. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Overpriced and didn’t help

I was so excited to get this for my rescue chihuahua with IBD (who eats too fast!) but the ‘slow feeder’ didn’t slow her down at all and caused her to be sick and gave her stomach aches.
Had high hopes after seeing all the reviews on social media. Definitely not worth the £45 price tag!! I ended up selling on Vinted and went back to using the Lickimat bowl that works

18. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
EasyEat-Logo

Antwort von EasyEat

Hi Sarah,

We're sorry to hear this didn't work for your dog. We fully believe in our feeder helping dogs as you can see from our reviews, so we do offer a 14 day refund period where you can simply return it for a full refund if you feel it has not worked.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I just purchased two of these

I just purchased two of these, which arrived today. I have been debating about them for a while now as been seeing good reviews and adverts seem like they are very good, but I am a little disappointed the tray is much smaller than I expected, the amount I feed my two dogs can't fit in the inserts and the food falls all over the place so it was very messy after they finished, they are not solid as I thought my male Frenchie drags it all over the place and it fell over. I will just give them away, which is a bit of a pain as they are not cheap.

16. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This product is AMAZING!

This product is AMAZING!! My boy would throw up after every meal but since using this he hasn’t thrown up at all. His posture eating is so much better. I would 100% recommend this easyeat feeders.
And the customer service is second to none, so friendly and helpful.

9. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrific experience

Horrific experience. They sent me a package with the entire food stand missing and just the tray. I’ve emailed them at least 10 times for a refund and they are giving me the run a round. Now they have sent me multiple threateing emails calling me names and demanding I remove my review. the owner of this company is highly unprofessional as the emails he sent me are down right insanity

24. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
EasyEat-Logo

Antwort von EasyEat

Hello,

We received an email from you explaining that the package you received had been damaged and thrown about by the postal service and that you only received the insert, assuming the stand fell out during transit (which we thought was highly unlikely as the 2 part product packaged is connected together). Our team follow the highest process standard when packaging orders however you demanded a refund instead of a replacement.
You sent us an image of the insert on top of the box which was in perfect condition but then sent us a separate image of the box which was damaged, which was a box with a footprint in the middle of it and squished.
We explained due to the circumstances and this being a first for us that we would need to confirm everything with the USPS and gather evidence but assured you of a refund if evidence aligned.
You then proceeded to send us emails threatening us with a 1 star review and threatening to report us to agencies if you did not receive a refund, all within 1 day of bringing this to our attention. We explained again we were waiting for a response from USPS which we received; the protocol is if a parcel is damaged in transit then USPS will put a sticker on the box to say so, your photo did not have a sticker on the box and when requesting other photos you had now thrown the box away.
At the time USPS did not take pictures of delivery and whilst we were still doing our investigations with USPS, you persisted with your threats so we decided to give you a full refund. Shortly after we gave you your refund, we received a picture from a contact at the USPS sorting office before it was due to go out and the package was in perfect condition. Also, if a product does come loose from a package in transit then these lost items are sent to a plant location which we started a search, but they could not find any stand.
We firmly believe you have deceived a small business for a free product. We then sent you an email highlighting further evidence and that you consider the damage you cause with your actions before doing this again to a small business. There was no name calling and no demands to remove your review.
It is a shame Trustpilot can be used as a weapon against small businesses however we have now improved our courier protection with all USA orders requiring photo delivery confirmation.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Too Small

The concept of this is brilliant for Brachy breeds but it is just not big enough. The food goes everywhere and it is not sturdy. My Frenchie knocks it over and it slides all over the place. Expensive mistake as I have now purchased a similar one from a rival Company which is 100% sturdier, does not slide and holds more food.

13. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Order not delivered

I placed my order on 22/01 and it said on the website that it would be shipped within 2 business days. On 01/28 it still hadn't been sent so I got in touch with the team and I said that there was some urgency in receiving my order. They said it would be sent by January 31st at the latest. On February 5th I still hadn't received any email confirming the shipping of my order and so I got in touch again to cancel the order as they didn't meet the deadlines and I already had another solution and didn't need their product. That day they responded that my order had already been sent and it was not possible to cancel but that they would reimburse me 10% for the inconvenience. That refund never happened. Today is 11/02 and I still haven't received my order. I contacted the carrier and the carrier said that the seller gave the incorrect address and did not provide my contact information so that the carrier could contact me. I don't recommend it.

11. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Life changing for my Frenchie!

Genuinely life changing for my French Bulldog!!

Every time we fed our dog he would regurgitate his or in some cases be sick. We tried everything: changing to wet food, giving him frequent smaller meals and changing his feeding times. We used to use a standard raised slow feeding bowl but never thought this was the bowl was the issue until we starting using EasyEats.

I ordered two slow feeding bowls for both of my frenchies and an extra insert to use bowl for water.

Since using his EasyEats bowl, he does not regurgitate his food. At first we was thought it was a coincidence but we have been using this for just under a week and he is a changed dog.

The slow feeding inserts are easy to clean and the product is very well made. Although, one point to add is that my dog is able to eat his food faster then previously, however it is having no negative impact on him so not overly worried about this.

I initially ordered incorrectly selecting the wrong colour inserts, but the customer service team on Instagram was more than helpful with amending my order.

I would definitely recommend this product to other owners of flat faced breeds.

25. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The perfect feeder

The perfect feeder!

We love this product, it’s perfect for our big dog Boo! It is so easy to clean & we love that it can go in the dishwasher, it supports Boo as a flat face breed (Boxer). After her using flat metal bowls for years, I can really notice a difference in the her when she eats, no discomfort and no bowl chasing! Thanks Easyeat ❤️

2. Juni 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best investment for your pet

I came across this company by chance. I read all the reviews and information and decided that this may help our Frenchie. I asked a few questions and received prompt replies. Louis loves his food and sometimes he eats with such enthusiasm he throws up. He doesn’t eat fast it’s more he takes giant bits. I’ve never had a flat faced pup before so I decided to try this. Louis loves his new bowls, I got 2 so he could have one for food and water. It’s a BREEZE to clean and fits into our decor (not that it matters) beautifully! It came faster than expected from the UK! Very well made and we HIGHLY recommend.

17. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful feeder and personalisation looks…

Awful feeder and personalisation looks amateurish.
Feeder itself no good if your dog likes to be playful. My Frenchie who is 19 months old pulled at the tabs on the inset slow feeder part, trying to pull them off and trying to pull the slow feeder insert itself out of the bowl. I had to then remove his food and distill into his old bowl. I then tried the feeder with the food in the recessed feeder bit the insert is meant to be in. He did finally start eating his food though not as eagerly as normal, he then started chewing at the feeder and created significant teeth marks in seconds. Can’t leave your dog alone with this stand in case they chew on the legs and then could swallow the plastic. Nowhere near robust enough. Company refused to refund me, just offered me another stand if I paid p&p to return the other stand to them even though I asked for a refund as I told them no point me having another one that the same will happen with. No joy being offered a refund, my advice from my experience with this is save your hard earned money and buy a ceramic bowl or a ceramic bowl on a feeder stand if you want to raise the height. Out of goodwill alone the company should have offered a refund. Very poor customer care just referring to their T’s & c’s. A bit like ‘computer says nooooo’!
I also had chosen to get the bowl personalised when I ordered it, looked really amateurish like the letters are in a very basic font. They look like ones you can get at Hobby craft as a transfer set that kids use. Black letters also used on a grey feeder look awful, at the very least should have been white.

18. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
EasyEat-Logo

Antwort von EasyEat

Hello Robin,

Thank you for your review.

In our previous conversation you sent us imagery of the damage inflicted to the product. The product was delivered to you in perfect condition and we did not feel as though we could offer a refund based on the fact we delivered the product in perfect condition with no damage.
We offered for you to return the product to our 'return and rescue' campaign where it could be used by a dog in need at one of our rescue charity partners, this will always be available to you and all customers. We also offered you a replacement stand as a gesture of goodwill.

Our T&Cs are in place to protect us as a company and you as a customer, so we have to stick by them to ensure continuity throughout the company. Our terms around damage are very clear and we believe they are fair.

In regards to our personalisation, there is clear imagery on the website of how this looks previous to purchase, we are sorry it did not meet your expectations, we will strive to improve this.
In addition to your refund request it also clearly states on our website we do not offer refunds on personalised items.

Thank you
The EasyEat Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Happy customer, happy dog!

Ordered the easy eat after seeing it on tik tok, read a few reviews / comments and decided to order one. I cannot believe how much it has reduced my boys acid reflux, he’s seems so much happier at meal times. I ordered the beige but will for sure be ordering the green one next time!!! Great product x x

3. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Honestly the best bowl I’ve ever had…

Honestly the best bowl I’ve ever had for my frenchie! So easy to clean and makes feeding time a breeze. He loves it and seems so much happier eating from a raised bowl. Fits in perfectly with the aesthetics of my kitchen, love the style and the design. I’ve had a couple friends comment on how nice it looks and where I got it. I always recommend it! Great service and lovely company owners, thanks so much EasyEat!

1. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr