FCP Euro Bewertungen 1 648

TrustScore 4.5 von 5

4,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Ordering was easy. The rear shock kit included all new items to completely replace the OE with OE quality parts. Made replacement a breeze. The front struts also appear to be like OE. I have not insta... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Getting OEM parts that fit the first time and are proper. Your website is among the best I've seen. Time to ship selected item is phenominal. (The US Postal service could take a lesson) Overall, you g... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The availability of numerous different kits targeted for certain tasks is what keeps me coming back. Instead of having to hunt around for all the little washers and bolts I need, everything has been i... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

great website and master inventory. I would appreciate clearer indication of which choice is the OEM product. The ambiguous designation of Genuine BMW is not forthright as "Genuine BMW" has been used... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Kfz-Ersatzteilgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Family-owned since 1986, FCP Euro is the trusted home for European car owners and professionals, delivering quality parts, expert guidance, and a leading lifetime replacement guarantee. Shop parts for your car at fcpeuro.com.


Kontaktinformationen

4,4

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

1648 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 76 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sent the wrong part and cost me extra money and now cost to send the worg part back

Sent the wrong part and I've been on the phone waiting to talk to a rep for over 25 minutes if the have that much trouble with parts they need to hire 20 more customer reps. I entered the year make and modle and the part was displayed and I bought it.
I was out of town and scheduled a moble Mercedes BMW mechanic to meet me in Nevada as I would only be in town for 3 days, opens the box and says it's the worg part I call FCP Euro and wants me to pay to ship the parts back plus I had to Pau the time for the mobile mechanic and they tell me the parts I need are over double the cost. I'll stick with Pelican parts I've had parts for my porsche sent overnight when I was stuck and was dangerous to drive. NO MORE FUCP EURO good luck.

14. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
FCP Euro-Logo

Antwort von FCP Euro

Greg,

We are very sorry for any issues you have experienced with your order or attempting to get in contact with our service team. We have heavily focused on investing in our service team this year to meet and exceed our customers' needs. You will start to see lower wait times over the coming months.

Looking deeper into your order, we do not list the engine mount kit as fitting your 2011 GL550. As a gesture of goodwill, we have sent a return label to your email to cover shipping back to us for a full refund and have added $50 in store credit to your FCP Euro account. If you have any questions or concerns, please reach out to reviews@fcpeuro.com, and we are more than happy to assist.

-FCP Euro

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Truly unbeatable customer service

I’ve had a couple issues with some orders breaking and coming broken, and tried to solve it through my CC, which was my mistake. After some back and forth and miscommunication, I was starting to get very frustrated. FCP euro got back to me and took full responsibility, even though it probably was my fault for going the CC route. Andre helped me and was so helpful and very respectful. Even with me voicing my frustration, not only did they fix my issue immediately, they went above and beyond to make the situation right. I have nothing but great things to say about this company, they blow customer service out of the water of especially to other similar auto parts sites.

1. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Incomplete order

Hi, I order front and rear brake system for my bmw. And I paid extra for a fast shipping. And yes everything was delivered except the most important part the 4 brake disc rotors. I'd been calling all week to try and understand how are they going to resolve and every day I call they say something different, today is friday now i got told i have to wait until Monday for a response of the other team even do I been calling all week. I don't recommend FCP Euro. Last time I'm ordering bmw part from this company.

6. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
FCP Euro-Logo

Antwort von FCP Euro

Carlos,

We sincerely apologize for the difficulties you have encountered with your order and the return process. At FCP Euro, we are dedicated to providing a seamless and hassle-free ordering experience for our customers. Unfortunately, in this instance, we did not meet our own high standards. Upon further investigation, it appears that the rotors included in your order may have been lost or delayed during transit, which resulted in them arriving later than expected.

Additionally, when our team processed your returns, we inadvertently overlooked one set of rotors, which led to the discrepancy in your account. We have since rectified this oversight and have reached out to you via the email address we have on file for your account.

-Andre from FCP Euro

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Still waiting for FCPeuro to”reach out”…

Still waiting for FCPeuro to”reach out” to me from their reply to my review on Feb 28. All they have to do is pay for return shipping and this problem goes away!! Do not purchase from them without double checking that the vehicle make and model hasn’t defaulted during the ordering process.
Same standard response!!! Again “do not purchase from FCPeuro”

28. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
FCP Euro-Logo

Antwort von FCP Euro

Richard,
We are very sorry for the issues you have experienced with your order, and any frustrations you may have had attempting to seek a viable resolution. Our team has reached out to you, under the email we have on file for your account as well as through the PayPal portal.

-FCP Euro

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible communication

Terrible communication - Mr Grayson, Lead Custoemr Service person, doesnt return emails or calls, cant call FCP - asa you cant get through there phone tree to even leave a message....

28. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
FCP Euro-Logo

Antwort von FCP Euro

Joe,
We are disheartened to learn about your negative experience. We apologize for any issues you have encountered while attempting to contact our team and seeking a resolution.

We regret that we had to cancel your order due to an unforeseen supply chain shortage for the BMW Camshaft. Our team is working to have the listing updated to properly reflect the current availability.

If you have any questions or concerns, please feel free to contact reviews@fcpeuro.com. We are standing by to assist.

-FCP Euro

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Unreliable shipping and inventory count

Phone support is 10/10 but you have wait 15+ minutes to get anyone on the phone. There's no live chat.

Shipping times are delayed and unreliable. Inventory counts don't match what's displayed on the website. Don't pay for faster shipping. They can't fulfill the promise.

Used to be the top dog for euro parts. I can no longer recommend them. Please FCP fix your logistics and inventory. Love you guys, you can turn this around.

25. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
FCP Euro-Logo

Antwort von FCP Euro

Stephen,
At FCP Euro, our goal is to provide a hassle free ordering experience. While most orders do ship from stock, there are instances a part has to be sourced in from our supply chain. Any additional sourcing lead times are reflected on our site as “ships in x business days” and are factored into the ETAs quoted at check out.

Regrettably, we encountered an unforeseen delay and we are very sorry for the trouble you have experienced with your order. We understand that accurate ETAs play a vital role in fixing your vehicle in a timely manner, and this order missed the mark.

Our team has refunded your shipping in full. If you have any questions please reach out to reviews@fcpeuro.com and our team is standing by to assist.

-FCP Euro

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

FCP Euro review

I've used FCP for several years now. Great service and selection of both OE and high quality aftermarket parts. The tutorials are also a plus for the DIY crowd.

19. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Parts and shipping are exaggerated

First, they're sight shows parts available which are not; second there's a timely process whereas it takes them 3 days to process, have parts ordered shipped to them,they mail parts to you; but you've paid for express shipment. Then, they CONSISENTLY, send emails with changes for delivery! My delivery date was changed five times until I canceled my order! I'll never recommend nor utilize their sight again!

3. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
FCP Euro-Logo

Antwort von FCP Euro

Hello,
At FCP Euro, our goal is to provide a hassle free ordering experience. While most orders do ship from stock, there are instances a part has to be sourced in from our supply chain. Any additional sourcing lead times are reflected on our site as “ships in x business days” and are factored into the ETAs quoted at check out.

If we do encounter an unforeseen delay when sourcing in a part, as part of our investigation, our team reaches out proactively to provide updates. Even after we sent you these updates, there were further unforeseen delays and we are very sorry for the trouble you have experienced with your order. We understand that accurate ETAs play a vital role in fixing your vehicle in a timely manner, and this order missed the mark.

Per your request our team has canceled and refunded your order in full. If you have any questions please reach out to reviews@fcpeuro.com and our team is standing by to assist.

-FCP Euro

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fcp euro is a great partner

Fcp euro is a great partner! They always have the parts I need in stock, their support goes above and beyond to answer any questions and make sure you have everything you need for your complete job.

13. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I've been ordering service and repair…

I've been ordering service and repair parts for my son's MK7 Golf S now for a couple of years from FCP Euro. So far, they have fulfilled my orders greatly. I do suggest that FCP Euro package brake rotors a bit better. Other than that, it was a good experience all around.

12. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great product

Great product, pricing and communication. FCP Euro is really trying to be your first choice!

12. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr