Jeg er meget begejstret for mine…
Jeg er meget begejstret for mine mobiler fra Flensted Mobiles. Ud over at være æstetisk smukke tilfører de hjemmet en helt særlig stemning med hygge, bevægelse og ro.
Vi har flere forskellige mobiler - også nogle som vi hænger op afhængigt af årstid, højtid eller tradition, og de er blevet en fin og stemningsfuld del af vores hjem.
Jeg kan varmt anbefale andre at anskaffe sig en mobile fra Flensted Mobiles – som et lille kunstværk, der skaber liv og ro i rummet.

Antwort von Flensted Mobiles



