FYIPlanet Bewertungen 80

TrustScore 3 von 5

2,9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NEVER RECIVE ITEM. Yeah, you guys are liar and your rip-off.Call your phone number 919-666-2111.It does not work bs. And also I can't check order .Yeah right you take this seriously. Please even th... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I ordered a poster on Black Friday but despite their policy, there was a chance I wasn't going to receive my poster in time for Christmas. After some back and forth with customer service, they were ab... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Only delivered on 2/3 of order. They have no phone number to call and their contact email does not work. 1/10/2022 In their reply to this review they mentioned message must have gone to their... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This piece has made quite a statement in my home and we got tons of compliments. Easy to hang (comes with hangers attached to each canvas) and looks just beautiful. Great delivery, no issues or dama... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Kunstgalerie
  2. Geschäft für Künstlerbedarf
  3. Fotodruck-Service

Vom Unternehmen geschrieben

The World Top Gallery Canvas Wall Art Enter in the search bar your favorite topics to observe the masterpieces never seen elsewhere.


Kontaktinformationen

2,9

Akzeptabel

TrustScore 3 von 5

80 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fantastic

This piece has made quite a statement in my home and we got tons of compliments. Easy to hang (comes with hangers attached to each canvas) and looks just beautiful. Great delivery, no issues or damage to canvases (set of 5).

8. März 2022
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Valued Customer,

It would be us who should deliver our thanks for your patience when shopping with us. We would try to improve the shipping service in the very near future, so as to save more of your previous time.

We are really happy that our product has successfully met your satisfaction.

We look forward to receiving your future orders. Don't forget to apply the discount code of COMEBACK10, which is applicable for as many orders as you want.

Thank you

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They do not have a phone number

They do not have a phone number. They do not respond to emails. They will cancel orders without notice. Worst customer service.

6. März 2022
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Customer,

We deeply apologize for the inconvenience we have caused to you.

As for your issue, we are sure that we have informed you about the case. As we have contacted you to confirm a custom message on your canvas, but you didn't get back to us, so we have no choice but to cancel the order and refund you.

We received the last email from you on Feb 17, and it was replied in the same day. If you missed it, please kindly check your inbox and spam box again.

We really thank you for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is a joke right

This is a joke right. Your products are alot smaller than advertised Your email address doesn"t work the majority of the time. I sent a photo of my product next to an item of the same size and yours was half that size. I recommend that no one shops and I will never order from here again just horrible

21. Februar 2022
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Customer,

We are incredibly sorry for the inconvenience you have experienced while shopping with us.

As for the size problem, we have stated clearly on our website, in addition to the mock-ups so that our dear Customers can have a better overview.

If you have any problem, please contact us via email, so that we can assist you more in this case.

Thank you

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Wonderful service

Wonderful service. Beautiful product. The wrapping for shipping was excellent as it sat in the snow. For most of the day but was packed so we'll, there was no damage.

19. Februar 2022
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Valued Customer,

We are really grateful for your feedback. Please accept our sincerest apology for the late response.

It would be us who should deliver our thanks for your patience when shopping with us. We would try to improve the shipping service in the very near future, so as to save more of your previous time.

We are really happy that our product has successfully met your satisfaction.

We look forward to receiving your future orders. Don't forget to apply the discount code of COMEBACK10, which is applicable for as many orders as you want.

Thank you

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The frame split at the staples

The frame split at the staples and the middle wood brace was crooked. I tried to send photos showing the issue it was difficult see because of the size. I tried to receive either a credit or refund. Offer to return and asked for a return label and was ignored. And still haven't heard anything. I spend almost $200 dollars and should have at least received a return label or credit.
Diana Woodd

18. Februar 2022
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Customer,

We are really sorry for the inconvenience we have caused to you. Please accept our sincerest apology for our late response.

As for your issue, we noted that you had reported your problem to us, but you couldn't provide us the photos for better demonstration of the case, so that we couldn't assist you.

If possible, please contact us via email to resolve the issue as soon as possible.

Thank you

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

So after writing a review and reaching…

So after writing a review and reaching out to my bank I finally got my order even after you couldn't reach out to the company via email. The product I order a much bigger item and got a 5×7 definitely not what I order definitely not worth the price I would strongly suggest people not purchase from this store talk about rip off

7. Februar 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Sarah, as our system recorded your order included a 10x8in canvas wall art, the 10x8 has been sent. If you feel you have been sent a defected item, would you be so kind to send us photos of proof, we would love to help you out in solving this problem.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

It arrived very late but the product is…

It arrived very late but the product is amazing. Customer service does not provide a phone number which we found very weird.

28. Jänner 2022
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Valued Customer,

We are really happy to hear that you are satisfied with our products. We would try to improve the shipping service in the very near future, so as to save more of your previous time.

Due to Covid issues a while ago, our contacts were cut off, but if you have any issues, please contact us via email. We would make sure that you will receive a response within 48 hours.

We look forward to receiving your future orders. Don't forget to apply the discount code of COMEBACK10, which is applicable for as many orders as you want.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Awesome quality!

12. Jänner 2022
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Valued Customer,

It would be us who should deliver our thanks for your patience when shopping with us. We would try to improve the shipping service in the very near future, so as to save more of your previous time.

We are really happy that our product has successfully met your satisfaction.

We look forward to receiving your future orders. Don't forget to apply the discount code of COMEBACK10, which is applicable for as many orders as you want.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast delivery before Christmas :-)

Fast delivery before Christmas :-). Great communication when we had questions. The final canvas print turned out really nicely. Our son loves it and plans to bring it to college with him. :-). Many thanks!

9. Jänner 2022
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Valued Customer,

It would be us who should deliver our thanks for your patience when shopping with us. We would try to improve the shipping service in the very near future, so as to save more of your previous time.

We are really happy that our product has successfully met your satisfaction.

We look forward to receiving your future orders. Don't forget to apply the discount code of COMEBACK10, which is applicable for as many orders as you want.

HAPPY NEW YEAR

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Only delivered on 2/3 of order

Only delivered on 2/3 of order. They have no phone number to call and their contact email does not work.

1/10/2022
In their reply to this review they mentioned message must have gone to their spam box and to resubmit the email and they will make sure they get it. However, I have submitted it several times since then and keep getting this message: "Your message wasn't delivered to ___ because the address couldn't be found, or is unable to receive mail."

1/19/2022
The blanket arrived. I don't know if was simply incredibly late or because of the review but I suspect the latter since the first shipment of pillows also indicated that the blanket was supposed to be with them.

5. Jänner 2022
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Customer,

We are really sorry for the inconvenience we have caused to you. Your previous emails may have accidentally sent to the Spam box, and it was definitely our fault that we didn't check carefully.

We would really appreciate if you can contact us again via email. We will get back to you as soon as possible.

Thank you

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My son loved the gift

My son loved the gift, thank you

28. Dezember 2021
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Valued Customer,

It would be us who should deliver our thanks for your patience when shopping with us. We would try to improve the shipping service in the very near future, so as to save more of your previous time.

We are really happy that our product has successfully met your satisfaction.

We look forward to receiving your future orders. Don't forget to apply the discount code of COMEBACK10, which is applicable for as many orders as you want.

HAPPY NEW YEAR

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Took forever was the wrong size just…

Took forever was the wrong size just terrible couldn’t get anyone on the phone

26. Dezember 2021
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Customer,

We are incredibly sorry for the inconvenience we have caused to you.

As for your problem, we have sent you the information and status of the product via email, please check it again.

Thank you

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great quality

Product as expected. Packed very well

15. Dezember 2021
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Customer,

We are incredibly sorry for the inconvenience we have caused to you. It was our fault that the tracking information wasn't sent to you in time.

We have sent you the information of your package via email, so please check it at your earliest convenience.

Thank you

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Exactly what we expected looks great…

Exactly what we expected looks great but n out wall!

13. Dezember 2021
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Valued Customer,

It would be us who should deliver our thanks for your patience when shopping with us. We would try to improve the shipping service in the very near future, so as to save more of your previous time.

We are really happy that our product has successfully met your satisfaction.

We look forward to receiving your future orders. Don't forget to apply the discount code of COMEBACK10, which is applicable for as many orders as you want.

We wish you a MERRY CHRISTMAS.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Buyer beware

The hunters prayers canvas is not centered around the frame. Words are cut off. The pic on their website even shows it cut off. I wouldn’t have ordered knowing that it would actually be made that way.

7. Dezember 2021
FYIPlanet-Logo

Antwort von FYIPlanet

Dear Valued Customer,

As for your problem, please contact us via email so that we can assist you more in this case. And above all, we really thank you for giving us your feedbacks, so that we can improve the quality and service in the future.

We wish you a MERRY CHRISTMAS.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr