Gatehouse Supplies Bewertungen 

742
•
TrustScore 4 von 5

3,9

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We placed an order for an item. We recieved another variant of that item and they swear that we place the order wrong yet they never sent a confirmation order like they claim they did. They refused to... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I am in charge of managing the remote control system for the garage doors in my midrise building. Whenever I need to obtain remotes for people in my building Gatehouse Supplies is there for me. I si... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer service was always responsive and honest. The order took six months to fill, but that was due to the manufacturer. Customer service did not give me any empty promises or try to keep me from... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The gate code worked immediately and hooks to the visors in our car. This is the second set so have bought and the price had escalated significantly but with all the inflation and tariffs, etc it was... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Großhändler für Werkstattausrüstung
  2. auch in
  3. Anbieter von Industrietoren
  4. Unternehmen für Gebäudeautomation

Vom Unternehmen geschrieben

The Gatehouse has been in business since 2003 selling remote controls, gate operators, and replacement parts at wholesale prices. We specialize in manufacturers like Liftmaster, Chamberlain, Linear, Nortek, Nice, Doorking, and Miller Edge. If you do not see what you are looking for please email us and we will be happy to get you information and pricing. Our website is open 24 hours a day 7 days a week for garage door, gate, and commercial door parts.


Kontaktinformationen

3,9

Gut

TrustScore 4 von 5

742 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 75 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 24 Std.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,9

Alle Bewertungen

(742)

20 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

We placed an order for an item

We placed an order for an item. We recieved another variant of that item and they swear that we place the order wrong yet they never sent a confirmation order like they claim they did. They refused to take care of the problem and want push more fees on us. Brandy chooses the path of arguing versus resolution , not a good representative for the company and we will never buy from again.

29. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gatehouse Supplies-Logo

Antwort von Gatehouse Supplies

Hello, and thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about the frustration with your order.
After reviewing the order details, our records show a Black safety edge was selected at checkout, and our system log confirms an order confirmation was automatically sent shortly after the order was placed. We understand mistakes happen, and we want to help make this right.
We reached out to Miller Edge on your behalf. Although this item was custom-made to the specifications on the order, they've agreed to exchange it for the yellow edge. A 25% restocking fee and shipping charges would apply, as these are standard terms for custom returns.
We'd be glad to facilitate this exchange for you whenever you're ready—just reach out to our team, and we'll take care of the rest.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Brandy was rude and useless

Brandy was rude and useless. I ordered a key fob and it’s been 2 weeks and still not here. I contacted them and Brandy said it’s my fault because of the shipping they offered. Pure trash I would look elsewhere

28. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gatehouse Supplies-Logo

Antwort von Gatehouse Supplies

Hello Matthew, I spoke to Brandy, and she told me your order was shipped the same day you placed it. You did choose the least expensive shipping method available, the US Postal Service, which is usually very reliable, but in this case, they have delayed your shipment. This has nothing to do with our company, as we do not control the US Mail. I am very sorry for the delay. I know how frustrating that can be; however, I do not think it was fair to yell at Brandy and call her vile names, which you also used in an email to us. She is a very sweet girl who was just trying to help you. I truly hope your package arrives soon.

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

waste of time.

Ordered a new gate sense probe over a week ago. item still hasn't shipped. chat conversation reviled that the item had to be ordered from the manufacture directly. if that was the case i would have ordered one from them myself.

16. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have spent thousands of dollars with…

I have spent thousands of dollars with this company, purchased 2 gate operators systems (due to hurricane) and multiple motherboards at $500 each (due to lightning), installed them myself and now I need some technical help and NO ONE will help me because I am a resident and not a Liftmaster technician. They told me I have to hire a technician.....won't ever buy another product from this company again.

26. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gatehouse Supplies-Logo

Antwort von Gatehouse Supplies

Hi Karen, We sell over 8000 products from many different vendors. Unfortunately, to offer such low prices, we do not have technical staff, which is why we referred you to the manufacturer. Liftmaster encourages end users to have their parts and products installed by authorised dealers, and they provide technical support to them if needed. Depending on the product, they often do not offer gate or commercial support to end users due to liability issues.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Linear garage door sprocket.

They had parts for a linear garage door opener. Part price was reasonable. Shipping at $7. for usps advantage which took 8 days, for a little sprocket, is a little unreasonable. But if you're one of the only guys with that part, you get to call your own shots. I get it.

12. Jänner 2026
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Hard to get refunded

I ordered a door opener circuit board in September knowing it was on backorder. I finally decided to just to get a new door opener after waiting 3 months...I requested a refund and was told I would see the refund on my card in 3 to 5 days... No refund showed up on my card after 5 days.. No biggy so just kept waiting.. I finally emailed them and told them no refund had posted to my account. I was told indeed I had been refunded on Jan 6th. I emailed them again asking to investigate this because no refund had showed up on my end. I even sent a video of my credit card statement showing no refund had been issued... Day after day went by with no response... I reported fraud to my credit card company who has already processed a refund and now is attempting to get reimbursed from Gatehouse Supplies.

25. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gatehouse Supplies-Logo

Antwort von Gatehouse Supplies

Hi Gaige, Really sorry about this.
The problem is that we change credit card processors between the time you placed the order and the time you requested the refund. When Brandy processed the refund, it showed as processed on our end, so we thought it was handled for you. Please let Brandy know if you don't see the money coming back now.
Again, our apologies.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent and Speedy Customer Service!

I am in charge of managing the remote control system for the garage doors in my midrise building. Whenever I need to obtain remotes for people in my building Gatehouse Supplies is there for me. I simply keep 3 remotes in stock at my place at any given time and I replace them as they get acquired by my neighbors. Gatehouse Supplies always has what I need in stock and they always ship accurately and very quickly to replenish my stock. Thank you Gatehouse Supplies for your excellent and speedy customer service!

12. Dezember 2025
Bewertet mit 2 von 5 Sternen
Gatehouse Supplies-Logo

Antwort von Gatehouse Supplies

Joseph, really sorry about the delays. It took us 2 weeks to get it shipped, which is totally unacceptable. The Liftmaster warehouse is having issues shipping products to us; they assured me they are working on it. Again, my apologies.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Part listing was misleading (wrong item…

Part listing was misleading (wrong item was purchased and sent). Shipping took two weeks. Return process is non-responsive. Very little to add that was positive.

19. Oktober 2025
Gatehouse Supplies-Logo

Antwort von Gatehouse Supplies

James, I'm really sorry that you had an issue. I understand that you thought you were getting the entire rail assembly for $30, but the description indicates that it's just a parts pack and a rail connector, and there is a photo. We are happy to take it back, and I apologize for any confusion you may have experienced.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr