Getamover Bewertungen 

125
•
TrustScore 4 von 5

3,8

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The fact you fill in the details online I wanted the quotes then I do not want people calling trying to pressure me to use them. I will NOT be using any of these companies. Just another way for a comp... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This site helped me source quotes from moving companies in my area, from which I made a selection and completed our move.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

We moved house during the COVID 19 pandemic in May 2020 which left us to find a suitable removal company that were prepared to move us. My husband found Waters removals from Stafford and are now part... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So simple and got multiply removal companies to choose from and contact cor a further quotation and to discuss in more detail, what was required and needed from the company. And if they could meet my... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Online-Marktplatz

Vom Unternehmen geschrieben

Our mission is to connect people and moving companies. With our advanced matching system and wide-reaching network, we save customers time and money on their move. As for moving companies, we offer the benefits of an all-in-one marketing solution to receive requests from customers actively looking for moving services. With more than 15 years of experience and an international team of experts, it is our goal to take the hassle out of moving.


Kontaktinformationen

3,8

Gut

TrustScore 4 von 5

125 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 80 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

3,8

Alle Bewertungen

(125)

42 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

NOT ONLINE QUOTES

The fact you fill in the details online I wanted the quotes then I do not want people calling trying to pressure me to use them. I will NOT be using any of these companies. Just another way for a company to get email and phone number from you. YOU SHOULD STATE UP FRONT THAT ITS NOT ONLINE QUOTES before you ask for my contact.

13. September 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick and efficient

Quick and efficient! Would highly recommend

13. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

Hi,

We're super happy to hear that we could help make your move just a bit smoother! Thank you for taking the time to share your experience!

Kind regards,
Getamover Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thanks for helping me find a reasonably…

Thanks for helping me find a reasonably priced mover—the other quotes I got were absurdly expensive.

1. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

Hi Ayisha,

It is wonderful to hear that your experience was a positive one.

At Getamover, we work hard to make the moving process feel clearer, easier, and more manageable.

The Getamover Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is an appalling service

This is an appalling service. It generated no suitable or relevant solutions merely generated now upwards of 50 calls
from unsolicited services and scams. I found my own move provider through big yellow storage who were able to recommend a local company that were fabulous. I will be putting this review on public websites to warn people from using your site. They claim to only share your data with the companies listed - this is not true! I only had 2 companies listed but yet received over 50 calls from totally irrelevant or unsuitable companies. I had specified a date that was only 3 days from the time I registered clearly stating it had to be that date - I am still getting multiple calls a day 2 weeks later despite emailing getamover to cancel/remove my details. Getamover customer service hasn’t responded to my emails or my multiple requests to remove my data and confirm who they have shared it with - shockingly bad.. would avoid at all costs whether your a provider or a customer as the matching is hugely flawed on both sides - upward of 50 contacts which don’t in any way meet my needs so a waste of everyone’s time and money.

Post Get a Mover response:
To repeat I have already contacted your customer service on the email you quote multiple times requesting my details to be removed and no response. Calls still coming.

To be clear the job I posted was for 3 days time ONLY so why if you were doing your job would I still be getting calls when that window closed weeks ago.

I am not overwhelmed I simply do not wish what is now over 100 unsolicited calls due to your dishonesty. You claim to have only shared with 2 providers which is clearly nonsense. Total lack of integrity and transparency. Your response is consistent with this attitude.

9. Juli 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

Hi Angela,

We are sorry to hear that you felt overwhelmed by the level of contact.

When a quote request is submitted, matched removal companies reach out directly so they can discuss your requirements and provide an accurate quote. Because every move is different, this step is necessary to ensure pricing reflects your specific needs.

If you no longer wish to be contacted, contact customerservice@getamover.co.uk and we will remove your details.

The Getamover Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I signed up with this company to see…

I signed up with this company to see how it worked, but it didn’t seem right to me, so I left after a short time.

About two weeks later, I received a £53 sign-up bonus voucher, which I redeemed. That’s when the problems started.

I never generated any leads, despite the company claiming that I did. Two weeks later, I received an invoice alleging that I had made numerous leads, even though I never clicked on anything or used the platform in that way.

A supervisor then called me and was extremely rude and arrogant. They removed me from the platform but still claimed I had generated these leads. In my opinion, these claims are completely unfounded, and no evidence has ever been provided to support them.

Overall, I had a very disappointing experience and would not recommend this company.

16. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

Dear Mr. Kerdick,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear that your experience with our service did not meet your expectations.

After reviewing your account, we can see that you first took advantage of our free trial, during which we sent you 32 quote requests at no charge so you could evaluate how the platform works.

Once the trial ended, you chose to activate a full membership directly through your account. During this process, you accepted our Terms and Conditions, and your £53 welcome discount was applied to your first invoice.

Following the activation of your membership, your account began receiving leads in line with the service you had chosen. The invoice you later received related to those leads delivered after your full membership had been activated.

We are also sorry to read your comments regarding your interaction with our team. We strive to provide a professional, respectful, and supportive service to all our customers, and it is certainly not our intention for anyone to feel they have been treated discourteously.

We appreciate your feedback, although it appears there may have been a misunderstanding about how the free trial and full membership operate. If you would like to discuss your account further, we would be happy to review everything with you.

Kind regards,

The Getamover Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Getamover is awesome

Getamover is awesome. They helped me get the company that handled my removals and they did it with ease!

27. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

"Hi Michael

It's wonderful to hear that your experience with our website was a good one!

At Getamover, we aim to simplify the moving process, and we're overjoyed to know we succeeded in making your move easier.

Thank you for your trust in us.

The Getamover Team"

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

thoughts on Getamove

I had never used this site before, but when moving decided to check out local removal firms and came across this site. I did use Gilbert & Holle who came through the site and was very satisfied with their service which was excellent.

However, it did suggest another firm who never contacted me and when checking them out they were located a long way from my home so would probably never have wanted to quote.

8. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

"Hi Charlotte,

Thank you for sharing your experience. We are so pleased we could help make moving feel that bit simpler.

That is always our goal at Getamover.

The Getamover Team"

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good communication

Good communication. On time. Great value. Dedicated team.

21. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

"Hi

Thank you for sharing your experience. We are so pleased we could help make moving feel that bit simpler.

That is always our goal at Getamover.

The Getamover Team"

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Real Removals and Installations Ltd

Real Removals and Installations Ltd
Avoid at all costs!
I booked this company for a removal back in March, with the move being arranged in early July. The details of the move were quickly exchanged, everything was agreed and I paid the deposit.
After the end of March, no communication was initiated by Real Removals.
I messaged mid-May, asking if everything was booked and on track and was told it would all be sorted the following week and I would be updated.
Except I received nothing from Real Removals the following week, or the week after.
I contacted the company again at the beginning of June but the mobile number was no longer available.
After searching on the internet, I managed to find another mobile number and called (no answer), then messaged.
I finally got a message back confirming that I would be sent the details "shortly".
I am still waiting for any further communication: my last few calls and messages are being ignored and the move is now in less than a month!
This company seems to be operating a scam (they still have my deposit but seem to have no intention of doing the work as they refuse any communication).
I am aware previous reviews are good (that is why I had chosen Real Removals originally) but they date from months ago and it seems the company has gone down hill and is no longer providing a trustworthy service.
Last time I checked, a recent review had been added, stating Real Removals' service as "shocking". I would go further as service is non-existent in my experience. Beware, this company is run by scammers.

17. Juni 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

"Hi Woody,

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you did not have the greatest experience.

Getamover connects customers with independent removal companies who provide quotes and carry out the moving service. As the move itself is handled by the company you book with, they are responsible for the service provided.

If you’d like us to look into this further, please contact customerservice@getamover.co.uk.

The Getamover Team"

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very helpful

A very good way to find a reliable moving company

30. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

Hi Susan,

Thanks so much for taking the time to share your positive experience with us!

We're thrilled to hear that the platform enabled a successful move and we appreciate your support

The Getamover Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Put me through to an amazing company…

Put me through to an amazing company that far exceeded any expectations.

26. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

Hi Richard,

Thank you for your review. We’re glad to hear that the moving company helped make your move go well.

It’s great to know our platform connected you with the right team.

All the best as you settle into your new home.

The Getamover Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

AnyVan was recommended to me

AnyVan was recommended to me, I choose them and they were very good and did a great job.

5. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

Hi Damir,

Thanks so much for taking the time to share your positive experience with us!

We're thrilled to hear that the platform enabled a successful move and we appreciate your support

The Getamover Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Choosing removal firm

My original removal firm was unable to do the move on the date required and so we had to quickly find another company. Getamover provided a selection of companies all able to do the move on the required day. Quick response with a good selection of removal firms.

6. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

Hi Mrs Rolls,

Thank you for your review. We are happy to hear that the Getamover platform worked well for you and helped you find what you needed.

The Getamover Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Thank you So much HomeGo Removals & Packing Ltd & Getamover

Thank you so much to the Getamover they introduced me to the HomeGo Removals & Packing Ltd who moved my 3 bedroom house from slough to Reading very quickly & reliable if thanks to the Getamover & HomeGo Removals & Packing Ltd Company highly recommend for anyonr who looking for Moving company Cheap price offering simple booking process

17. Mai 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

Hi Taylor,

Thank you for taking the time to share your review. We’re really pleased to hear that HomeGo Removals & Packing Ltd did such a great job with your move.

We’re proud to have companies like them on the Getamover platform.

Wishing you all the best as you settle into your new home.

The Getamover Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy to use!

Easy to use and gave me options to choose from!

28. April 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamover-Logo

Antwort von Getamover

Hi there,

Thanks so much for taking the time to share your positive experience with us!

We're thrilled to hear that the platform enabled you to find moving companies to choose from.

The Getamover Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr