Getamrx Bewertungen 

65
•
TrustScore 2.5 von 5

2,7

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I keep getting warm medication sent to me or they missed delivery dates. I have to write a five or they won't let me continue to the site to be able to log the issue

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Horrible! they repeatedly tried pushing thru 135 charge for wat i dont kno i never picked any meds so finally they wrr successful with charging me 135 aftr I had unlocked my card fir less than 10 mins... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I love that you provided support but without being overbearing. I also love that I don't get a million texts a day. The reminder that my card is about to be charged is great! The cost is also reasonab... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM!!! I signed up for GLP1 medicine and their monthly membership. They withdrew the membership money immediately then the next day $685 TWICE for 3month supply after they asked for my banking inform... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

2,7

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

65 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,7

Alle Bewertungen

(65)

65 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Hidden fees, predatory processes

Almost all of their advertising states there is no charge until you select and purchase a product. This is entirely false. There are undisclosed membership fees they will charge you as soon as you add a payment method, which you are required to do before answering any questionnaires about what products may work for you. They will charge you even if you don't medically qualify for their products. They say it's their "policy", and it's not refundable. Don't bother trying to contact any customer service representative as they will all respond with cookie-cutter copy and paste responses without researching or addressing your issue. They don't escalate concerns when asked. This company could not be more shady or predatory on people who are desperate to begin with. I am beyond disgusted by my experience with AM Rx.

21. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Ferran! I am really sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback. We want to clarify a few important points to ensure accurate information for others reading this.

During checkout, we clearly disclose multiple times that there is a $39 charge to begin your membership. This is not hidden, and users must acknowledge this before proceeding.

You do pay a monthly weight loss membership fee to maintain access to a licensed Provider and a dedicated Care Team. This membership also includes coordination with the pharmacy and, if requested, we will work directly with your insurance provider.

If your insurance does not cover your prescription, we offer alternatives. This includes non-GLP medications, which are included at no additional cost with your membership, or GLP medications, which are available for an additional fee.

We strive to provide responsive and helpful support, and we’re sorry if that wasn’t your experience. We’d genuinely like the opportunity to review your case and make things right.

Please reach out to us directly by calling 1 (585) 875-5822, messaging us directly in your account, or by emailing support@getamrx.com. We’re here to help and would appreciate the chance to assist you further.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I wish you could put negative stars

I wish you could put negative stars! This is a whole SCAM!! Do not trust these people. I ordered on March 9 and funds were taken out that day. After a week I began looking for updates. Website was crashed. Customer service told me the prescription was written and otw to pharmacy. Days go by, no update, I call back…now they tell me I’m sorry but the pharmacy didn’t have the medication we are prioritizing it and sending it to a different doctor for another prescription to send to another pharmacy?! Another week goes by I’m still getting the same update “we have escalated it to the pharmacy and you’ll be notified as soon as it ships. I finally said enough on March 25 and said cancel it, I want a refund I’m ordering from a more reputable company. She says ok she’s putting in the refund. Two days later the package arrives at my house they just left it, I didn’t accept it, and I call and they have the nerve to tell me “I’m sorry but once the medication is delivered we can’t give a refund.” This is the biggest scam.

27. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Julie! I am truly saddened to read your review and hear that you did not have the experience that we expect you to. I want to review your account right away to find out what the delay was in providing you with an update. Our team does its best to respond to all contacts within 1-2 business days. I can also see if we have any additional options. Typically, per our terms of use, we are unable to refund an order once it has been filled with the pharmacy, has tracking, and or has shipped.
For additional help, please feel free to email support@getamrx.com with the subject line "Trustpilot - Lydia". I will do everything that I can to assist you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Company is a scam!!

Company is a scam!!! Took money without ever sending product

30. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Stephanie! I am truly sorry to hear that you have yet to receive your order. I understand your concern and would love to help! Please email me directly at support@amrx.com with the subject line "Trustpilot - Lydia". I look forward to helping you!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had a few questions before starting…

I had a few questions before starting and their support team responded clearly and professionally. that gave me confidence to move forward. Overall a positive experience.

12. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Amber! I’m so happy to read your review. I completely understand how important it is to have all your questions answered before starting a program, and I’m glad our team was able to help answer those questions for you!

If there’s ever anything we can help with, please feel free to call 1 (585) 875-5822, message us through your account, or email support@amrx.com. Our team is always here and happy to help!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Wouldn't recommend, they charge before you get into the…

They charge before you get into the site, and then stick it to you. No chance of refund

24. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Lee! Thank you for reaching out. You do pay a monthly weight loss membership fee, which gives you access to a provider and a weight loss coach. It also includes our assistance in working with the pharmacy and, if requested, your insurance. If your insurance does not cover your prescription, we can prescribe a non-GLP medication at no additional cost with your membership, or a GLP medication for an additional fee.

During the signup process, we provide details about what you are signing up for and how the program works. For further assistance, please feel free to email support@amrx.com or call 1 (585) 875-5822. Our team would be happy to help.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This site is a scam like many others

This site is a scam like many others. Just writing to make sure everyone knows it. I like many others ordered a medication, it was never delivered, they said they can't deliver to my state AFTER they approved the medication then said the membership was what I paid for and can't refund me - What?? Insane. I don't know how this is a website that is still up and running on google etc. Stay away.

10. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Roman, I'm truly sorry to hear that you're not having the best experience, and I understand that you need help. I would like to review your account to explore the options available, especially since we are unable to ship to your state.

Currently, we ship to all states, which raises some concerns for me. Please email me directly at support@amrx.com using the subject line "Trustpilot - Lydia." I am committed to helping you resolve this issue. Thank you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Fraudulent Company

I cancelled my membership & asked for my card information & account to be deleted, the next day, they charged me for a supplement. I called multiple times, wrote to them multiple times requesting a refund, each person (Jeff, Jameel, and another female) and they all promised to cancel my order & refund me. They didn’t refund me at all, instead they are shipping me the items I no longer want/need. I called to ask for a manager & the lady said there went any managers, I asked for a supervisor, they don’t have any either. This company is full of scams & terrible scam artist. They start stuttering when you get on the about their fraudulent activities! Am Rx suck!

13. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Brianna! I am truly sorry to hear about your experience with our services. Unfortunately, our team cannot cancel your membership on your behalf; you will need to do this yourself in the "My Profile" section. You can visit the following link: https://app.getamrx.com/patient-portal/manage-memberships/11227687902
Regarding your order, once it is placed, it is automatically sent to the pharmacy for fulfillment. However, our team will do everything possible to cancel the order before it ships. I would like to review your account to ensure everything was handled correctly on our end.
Please email me directly at support@amrx.com, using the subject line "Trustpilot - Lydia." I am committed to helping you resolve this issue. Thank you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I firmly believe this site is a scam

I firmly believe this site is a scam. I was a customer for less than three hours, during which time I was charged three separate times. It was also extremely difficult to reach a live representative, even though I was attempting to cancel both my order and membership due to concerns about transparency.
For example, the company’s own fraud‑related webpage instructs customers to contact, but that email address is no longer valid. When I finally reached a representative, I requested a written transcript of our conversation because I was repeatedly told that a pharmacist had already worked on my prescription—even though the company’s website clearly stated it had only been “ordered” on 4/11/26 and would take approximately 25 days to ship.
Considering the nature of the services involved, these inconsistencies and communication difficulties are highly concerning and unprofessional.

11. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello CNF! Thank you for reaching out regarding your AMRx experience. I am first very sorry to hear that you have had a hard time getting a hold of our team. We have care coordinators available to help you via phone, email, and messages. You can find out contact information here: https://getamrx.com/contact-us

I would like to review these charges right away and come up with a resolution on this issue. Please email me directly at support@amrx.com, using the subject line "Trustpilot - Lydia." I am committed to helping you resolve this issue. Thank you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not buy anything through this place…

Do not buy anything through this place but I’ll tell you I threatened the police and filed a report and AMRx damn sure refunded my 560$ after I started threatening them lol

7. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Megan! I was saddened to read your review and to learn that you’ve had a negative experience with our services. I would like to review your account immediately and help resolve any outstanding issues our team may have overlooked.

Please email me directly at support@amrx.com with the subject line "Trustpilot - Lydia." I am committed to assisting you in resolving this matter. Thank you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not deal with this company they are…

Do not deal with this company they are the worst . I order this never received the meds and they took my money. Now trying to get my money back and they can seem to do it . Be warned do deal with this company !!!!!!

10. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Kathryn! I completely understand your desire for a refund if you didn’t receive your order. I would like to thoroughly review your account to see what our team has done so far and the status of any claims made with the carrier, as they handle the delivery of your order.

Please feel free to email me directly at support@getamrx.com with the subject line "Trustpilot - Lydia." I will do everything I can to help resolve this issue for you. Thank you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Product shipped after note from…

Product shipped after note from provider it would not unless account was reactivated. Script arrived within 72hrs of initial interaction with team even with cancellation and withdrawal prior to script approval.

2. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Ben! If an order was placed prior to cancellation, then we can not guarantee the order can be canceled. I would like to review your account to help enusre that everything was taken properly on our end, and to ensure all options have been reviewed. Please feel free to email me directly. You can do so by emailing support@getamrx.com with the subject line "Trustpilot - Lydia". I look forward to your email and working 1x1 with you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

The dumbest people you will ever speak to

I have never dealt with such incompetent people who couldn’t even get me the medication i needed. I am currently taking 40 units and i switched over to amrx thinking I was going to save money right? WRONG. They took my money and gave me the wrong dosage, so I asked over and over if they could send me the right vial. For almost A WHOLE MONTH they kept saying “we’ll follow up with a provider to get you the correct dosage” guess what? They wanted to charge me for a new vial! It wasn’t my fault that the first provider couldn’t read to save their life and sent me the wrong dosage. The headache these people gave me wasn’t worth staying in the program. I cancelled my subscription before they can charge me. And you know what else? When I tried to cancel through customer service they kept arguing with me about not cancelling. They were incredibly rude! I ended up cancelling through the site which also kept giving me a hard time to cancel, I had to go through 8 pages of “are you sure you want to cancel? We’ll offer you xyz.” It makes you wonder why they are trying so hard to keep their patients. Maybe it’s because they’re scammers who are losing money. I ended up switching to Hers and immediately got approval for the CORRECT DOSAGE. How long did it take? Not even 6 hours. Do NOT use getamrx, they will rob you and lie to you about getting the right medication. Every single person I spoke to or dealt with needs to get fired and the company needs to get sued. Let me know when I can get into that lawsuit.

6. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Emely! I am truly saddened and sorry to hear that this is the experience that you have had while using our weight loss program. I absolutely can not imagine the frustration and confusion this situation must have caused. I want to review your account right away to see where and who can improve to ensure that future patients do not have this same issue. I also want to help resolve any issues with you that have yet to be fixed.
Please email me directly at support@getamrx.com with the subject line "Trustpilot - Lydia". I look forward to your email and working 1x1 with you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I went through this company and they…

I went through this company and they had charged me twice for the monthly membership I canceled my prescription they said they offer a refunds but they said they don't when I talk to somebody that said they won't refund my money so now I will have to go through my bank and do a fraud charge with them do not go through this company they have horrible service and you will not get what you need

6. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Erika! I completely understand your concern with this double charge. I want to review your account and this refund request for you right away. Please email me directly at support@getamrx.com with the subject line "Trustpilot - Lydia". I look forward to your email and working 1x1 with you.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do NOT PURCHASE. THIS SITE IS A SCAM. I have reached out to them 4 times now. After they get all of my name, DOB, EMAIL, they claim they can't hear. " You are breaking up, I can't hear you".

This site is a scam! Do NOT ENGAGE. They don't handle problems and they don't send product! DO NOT ENGAGE. Spread the word to anyone inquiring!!!

16. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Gertrude! I completely understand your concerns regarding your interaction with one of our phone coordinators. I would like to review the call and your account so we can resolve the issue you're facing. Please email me directly at support@getamrx.com with the subject line "Trustpilot - Lydia." I look forward to your email and the opportunity to work with you personally. Thank you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

If I could give zero stars

If I could give zero stars, I would. I'm a victim of this scam! I wish I had done more research on them! They advertise $39 for the weight loss shots, but it is not that's a membership fee & without my consent, they charged an additional $199. Make sure you read the fine print; they have the worst customer service. THEY WILL LITERALLY reach out to you once the order is too late to cancel. They have zero transparency and accountability. My BIGGEST REGRET OF 2026. Take your money elsewhere.

23. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Cecilia, I'm very sorry for the confusion, and I understand how frustrating that must have been. Our weight loss program includes a monthly membership fee, which gives you access to your provider, care team support, free shipping, and certain discounts and benefits. It also includes coordination with the pharmacy and, if requested, with your insurance.

Medication costs depend on your treatment plan and insurance coverage. If your insurance does not cover a prescribed GLP-1 medication, your provider may discuss other options with you, including non-GLP medications included with your membership or GLP-1 medications available for an additional cost.
Your provider determines the prescription based on the medical information you submit during intake and follow-up care. Once a prescription is issued, we send it to our partner pharmacy as quickly as possible to avoid delays.
If you request a cancellation, we will immediately contact the pharmacy. However, if the order has already been filled, we may be unable to cancel or refund it.
If you need any additional help, please call, message, or email us here: https://getamrx.com/contact-us

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was curious to see the pricing of…

I was curious to see the pricing of GLP-1 and I was looking at this website and the next day I had a $670 charge to my account I tried contacting them but it’s like talking to a brick wall and they refused to offer any help. I ended up receiving this product and tried to use it so it wasn’t a complete waste of $670 and I got EXTREMELY SICK I was throwing up for 12 hours straight I couldn’t even keep water or ice chips down. I ended up going to the hospital for severe dehydration and had to get an IV for fluids and electrolytes along with Zofran. I know nausea is a common side effect but this was 100x worse than just nausea. I now have the $670 for a product that made me deathly sick along with my hospital bill. If you’re thinking about using this company RUN!!!!!!!

7. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello Taylor! We’re very sorry to hear about your experience. That sounds incredibly distressing, and we understand how upsetting it must have been to deal with such severe side effects and then require hospital care.

While nausea can be a known side effect for some patients, what you described sounds much more serious, and your health and safety are what matter most. For further support, please reach out to your Zealthy provider as soon as possible so they can review your symptoms, treatment, and next steps with you directly. https://app.getamrx.com/messages

If you are still having severe symptoms or feel unwell, please seek immediate medical attention.

We truly appreciate you sharing this feedback, and we’re sorry again that you went through this.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was just on the phone minutes ago…

I was just on the phone minutes ago with my bank because these mf aren’t going to refund me for the charges they made without authorization. They “sent” the medication without even letting me know.
Honestly, it’s just a scam!! Please be aware that you’ll probably lose your money because bank can’t help.

2. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello! I am truly sorry to hear that you were not able to get this issue resolved directly with our team. I would love to assist you and see what options we have for this unexpected fee. Please feel free to email support@amrx.com with the subject line "Trustpilot - Lydia" and I will be more than happy to assist you. Thank you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Scammers - stay far away!

I agree with other reviewers - stay away from AMRx (aka getAMRx), definitely a SCAM company, which apparently is a shady subsidiary of Zealthy, a more well-known name in GLP-1 circles. The email address they provide on their website doesn't exist, so you'll just get a bounce back if you try to contact them that way. If you call them, they'll assure you that's their email address and ignore your request for a refund of the $39 "membership fee" that they charge you just for the privilege of looking at their website, before even providing them with answers to the questionnaire that a doctor would need to evaluate you (which answers I didn't even give them). Then ZEALTHY starts bombarding you with requests for copies of your medical insurance cards, just so it seems like they're earning the $39 they stole from you. I guess I'll have to ask for a chargeback through my bank, which AMRx will probably dispute by showing that I DID provide my credit card number, but only because they force you to, just to proceed further into their website to find out prices, which is really what we're all looking for. I did NOT check the box that stated that I was accepting their terms and conditions for their recommendation of semiglutide, specifically because I was looking for tirzepatide. When I called though, the rep. kept insisting I had checked that box, which he claimed allowed them to collect the $39. I told him I most certainly had NOT, and if they checked it on my behalf that was fraud. This all fell on deaf ears of course, as I think AMRx exists solely to collect $39 from every poor fool that happens onto their website. SCAM, SCAM, SCAM!!

15. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello! I’m truly sorry to hear that you didn’t have the best experience when signing up for our weight loss program. I completely understand your concerns, especially when it comes to receiving a specific medication.
When filling out the intake forms, you’re able to leave notes for your provider. They will review your request and work one-on-one with you to determine the best treatment plan for your needs.
The $39 fee covers your first month’s membership. Our weight loss program includes a monthly membership that provides access to your provider, care team support, free shipping, and additional discounts and benefits. It also includes coordination with the pharmacy and, if requested, with your insurance. During checkout, you agree to enroll in this service, which is why the charge is applied at that time.

If you need any further assistance, please feel free to email me directly at support@amrx.com with the subject line “Trustpilot - Lydia.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

There’s a reason you can’t find…

There’s a reason you can’t find anything about them except for here

29. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello James! Thank you for reaching out. We’d love to hear more about your AMRx experience. Please feel free to email our team at support@amrx.com or call us at 1 (585) 875-5822. We’re always looking to improve and truly value your insight. Thank you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM!!

SCAM!!! I signed up for GLP1 medicine and their monthly membership. They withdrew the membership money immediately then the next day $685 TWICE for 3month supply after they asked for my banking information again saying my payment didn’t go through. I’ve reached out to them to return my money numerous times with no response. I contacted my bank and have to file a police report and wait up to 60 days to see if I get my money back. I wish I did a little research about this company before giving them my account information to steal my $$.

25. Jänner 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Getamrx-Logo

Antwort von Getamrx

Hello, I’m so sorry to hear about your experience—this is definitely not the experience we want for our patients. I completely understand how concerning unexpected charges can be, and I’d really like to help get this resolved for you as quickly as possible.

We take situations like this very seriously and would like to review your account right away. Please email me directly at support@amrx.com with the subject line “Trustpilot - Lydia,” and I will personally make sure the correct actions are taken on our end.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr