Gotyshop Bewertungen 

168
•
TrustScore 4.5 von 5

4,6

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent shop to work with. I purchased an Xbox membership with them and had not issues with the purchase. Through my own doing I did not register immediately and when I finally did I had some proble... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Will definitely buy again next year. Order went through right away. The email with the key and detailed steps to activate did come several hours later, however, the potential long wait time was discl... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This is my third time buying a gamepass renewal. Great instructions with videos for an easy installation. Will recommend to all

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Directions can be a bit confusing if you setup a new xbox account and don't setup auto payments before you start the code entering process. In the end, everything worked as planned. Customer service... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet


Kontaktinformationen

4,6

Hervorragend

TrustScore 4.5 von 5

168 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,6

Alle Bewertungen

(168)

38 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Purchased 14 month Xbox Ultimate…

Updating my review below, so this does ultimately work however the instructions were not clear. It took a few iterations of back and forth with the merchant to finally get it installed properly.
-------------
Purchased 14 month Xbox Ultimate GamePass but seller provided codes that were already previously redeemed. Seller has no phone number, just a support email. Already emailed and waiting for seller to respond.

support@gotyshop

4:38 AM (3 hours ago)

to me
Hello,
We'll check it out and get back to you.

-
Sincerely,
Stacy

GotyShop Customer Support
We reply quickly, but please expect a response in 24 hours.

4. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

I don't see any such request to our support team. We need more information, we have sent you a request.

We check every key before delivery, our keys are always delivered to the customer in good condition.

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Too good to be true

After receiving the initial confirmation email that my order was processing, I am now at almost 48 hrs with no code being sent for Xbox game pass. I have emailed Goty Shop as well, but no reply

2. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

We are very sorry to hear about your situation.
Please contact us as soon as possible so that we can resolve your situation support@gotyshop.com

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

It sounded too good to be true and I…

It sounded too good to be true and I was very skeptical about it. I mean, 14 months of game pass for only 65 dollars is insane. I pay more for that in three months… but I’m glad I stuck with it and did this. I didn’t have a pay pal so I made one and did it. The process itself took about 5-7 minutes. I did it late at around 3 A.M my time. I still received a response with all the information needed within the six hour mark. It was only a two hour wait. The information needed to activate the membership was simple af. It was so easy, I kept second guessing the process . The VPN was provided and was easy to access. The setup for the vpn was already given(copy and paste) so you didn’t have to fear incorrect region. The codes were in order so you had nothing to fear about incorrect inputs. The amount of months I paid for was what I got exactly. I have no complaints about this site or transaction I had with them. 100% Legit. I will see them again soon! No I’m not a paid sponsor either. I just wanted to inform all the cheapskates like me or the others who are tight on cash like me at times, this site is legit and very helpful. Game on!

3. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Definitely works!! Just follow the directions carefully.

Worked great to get a game pass subscription at a much lower price. Just read the vpn directions carefully and be sure to follow the steps in order for everything to work correctly. I was worried after the 2nd code because it only showed the core subscription, the customer support emailed me back promptly and ensured after I added the 3rd code that it would work. Sure enough, I added the 3rd code and it automatically updated the subscription to the ultimate package. I’ll definitely be coming back again and again for this big discount on game pass ultimate! Thank you!

3. November 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Only came to this site because of the…

Only came to this site because of the game pass rising prices for lack of games but i ordered 173 dollars worth of game pass and immediately got an email that said something about confirming that i dont have active subscriptions and then they will send the key? I havent received anything back yet but we shall see. If nothing comes back i will contact my bank and update here after i get back to cd keys which is a great site to buy from and they send keys very fast.
Update: we are about 12 hours in and still no key. At this point I would say it's a scam. Do not buy anything from this place. Try cdkeys.com They are a legit place and won't scam you like this place.
Reply;
I don't know what kind of scam you people are running but the email saying I got a refund did not come up until after I commented on here. Nobody said anything about a "sketchy payment." No emails or anything of the sort. Plus I am far from your competitor. I just don't want to see people lose out.

31. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

We have checked your order and see that your order has been canceled and a full refund has been issued. Due to the fact that your payment is listed as risky.
In addition, the value of your order for 24 months of subscription was only 131 dollars, not the amount you specified.
Apparently, this is not an honest attempt of competitors, if you leave a link here.

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

on-going discussion with seller support

I ordered 14 months Game Pass Ultimate and got only 8 months with the keys I received.
I have an on-going discussion with the support.

30. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for letting us know about this.
I see that additional information was requested to help confirm and clarify the situation. You still have not responded to the email or provided the requested information. We have resent the email, please check your email.
We look forward to hearing from you so that we can resolve this situation as soon as possible.

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast service and easy to do

Fast response and easy steps to follow. Very Friendly too :D

31. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Customer service was outstanding and First class service

Customer service was outstanding and they true to they word plus they help you out if you don't understand something. I will be coming back whenever my date is expired. First class service

25. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Had key in my inbox within 30 minutes

Had key in my inbox within 30 minutes. Great experience.

26. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great customer service

Great customer service. Item was delivered quickly.

27. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great purchase great customer service

The keys worked perfectly. I got 14 months of Ultimate, and except for some user error (which their customer service quickly helped me fix), there were no problems. You can't beat the price. I would absolutely say to get it from here.

25. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Amazing Customer Service and User-Friendly Experience

The steps are easy, user friendly. I've never used a VPN before and I was able to do everything off of my Android phone. Literally was able to put my codes in and be all set for Xbox Ultimate Game Pass within 5 minutes. I will absolutely be a returning customer. Awesome email support as well.

25. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I haven’t received the key

I bought the Xbox Game Pass Ultimate 12 Months Key + Extra 2 Month and haven’t received the key, after confirming the email that I don’t have any subscription. Anyone knows how long it will take to get the key? I was reading the reviews and someone received the key within 15 min.

22. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for sharing the information with us. We need to identify your order. We have sent you a request for more information. Or contact us support@gotyshop.com
So that we can resolve your situation as quickly as possible.

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Service all around

I got my order right away. The instructions were easy to follow. The customer service was great. Would definitely be buying from again. Thank you

11. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

All codes worked and delivery of them…

All codes worked and delivery of them was fairly quick.

5. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Everything worked perfect

Everything worked perfect, just follow the instructions that they give you. I even used my own VPN (ExpressVPN) to activate without any problems. I definitely recommend buying from these guys, and I’ll definitely be back here again.

5. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Need to go through a few extra steps…

Need to go through a few extra steps but it certainly worked

5. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

The code did not work

The code did not work. I was contacted and given a refund after a few attempts at emailing the company. It could work for you, but the code did not work for me. I'm updating this because of the refund.

27. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for your feedback.
I see that your order has been cancelled per your request.

We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Only got 23 months instead of 24

Only got 23 months instead of 24. However, I greatly appreciate how patient they were with me while trying to get this subscription installed. Thank you.

27. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for the great review!
We are glad to hear that you had a good experience! We hope to see you soon!

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Complete rip off paid 75.00 for a year

Complete rip off paid 75.00 for a year. I received 1 email from them confirming the order than nothing. I will now have to contact my bank.

25. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
Gotyshop-Logo

Antwort von Gotyshop

Hello,

Thank you for sharing your situation with us.
We checked. Your order has been delivered. The description indicates the delivery time. Your order was delivered within the specified time. Please check your email.
If you have any questions regarding your order, please feel free to write to us, we will be happy to help you.

Regards,
GotyShop Team

Thank you and see you on Gotyshop.com!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr