Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good selection of gear and nice CS(at least in my experience). Unlike some other reviewers I don't mind buying stuff with damaged boxes(I think website lists it as open box and mentions what happened... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT BUY from this seller. I bought skis with bindings and got skis with NO bindings. I contacted the seller and they refused to help at all when I asked for a partial refund, different skis with... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Gritr offers a fantastic range of outdoor gear(I’ve been shopping here for a few years now, since it’s pretty close-by). They have decent selection camping equipment, as well as sports stuff, but thei... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This company appears to falsely portray the items the have in stock, pretend to ship the item, and then blame the shipping carrier. Thankfully I purchased through eBay and will be protected. I pla... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Unternehmensdetails

  1. Geschäft für Outdoor-Kleidung und ‑Ausrüstung

Vom Unternehmen geschrieben

GritrOutdoors.com is your gear guide for life. We see excellent gear as one of the key components to a great experience in each and every outdoor pursuit. So whether you are a hunter, a fisherman, a backpacker or even an adventure racer - our goal is to provide you with information and access to gear choices that will take the mystery out of gear selection.


Kontaktinformationen

2,3

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

24 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Monat

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

bought a new item, but sent a used item

bought a new item, they send me a used scratched up item that did not open close correctly . stay away

1. Oktober 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

We’re truly sorry to hear about your negative experience with your purchase. If you’re still interested in replacing the item, please let us know at info@gritroutdoors.com, we’d be more than happy to assist you. We sincerely apologize for the inconvenience caused and hope you’ll consider giving us another opportunity to serve you better in the future.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Sent wrong item, refused to make it right

DO NOT BUY from this seller. I bought skis with bindings and got skis with NO bindings. I contacted the seller and they refused to help at all when I asked for a partial refund, different skis with bindings, or the missing bindings. Awful customer service. Also, when I ordered they said they’d arrive by the following Tuesday at the latest (from TX to WA). Seller didn’t even ship the item until 2 days after the expected delivery date.

Now I have to go to the trouble to ship the skis. Wasted several weeks of ski season waiting for these and now dealing with returning them. Terrible experience.

4. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Lauren - Thank you for sharing your review. We are sorry to learn that your experience with the delivered item did not meet your expectations. Please rest assured we have addressed this with our internal team to ensure this doesn't happen anymore.
Also, kindly note that according to our investigation, the order was shipped the next day it was placed and you were offered a return for a full refund or a partial refund. We apologize for the inconveniences caused.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Company lies about shipping items they don't have in stock

This company appears to falsely portray the items the have in stock, pretend to ship the item, and then blame the shipping carrier. Thankfully I purchased through eBay and will be protected. I plan to write a negative review everywhere I can. Stay away from this company!

Edit: they’ve issued a canned reply, how likely is it that the company had employees on staff at 12am to ship the item like the tracking data indicates? Companies like this ruin trust in e-commerce. I’m sure they’ll just bury this review by buying more fake reviews.

Edit #2: the shipping data shows the items shipped at 12am, then again at 2:34pm, how is that possible? I guess it’s my word against yours…or more accurately my word against all your hired bots and like farm agents. Dishonest company.

26. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Phil - Thank you for bringing this issue to our attention. Please rest assured that the order was shipped the next day it was placed but was delayed by the carrier - this confirms the tracking number. We have contacted USPS to get more information and will issue a refund if we don't get any update. We apologize for the inconvenience caused.
UPDATE: Kindly note that according to the tracking number the order was shipped at 2:34 pm. We once again apologize for the inconvenience caused and to resolve the issue a full refund was issued.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bought some winchester ammo from them

Bought some winchester ammo from them, they sent me reloads stay away from this sham business nothing but crooks!!!

Update i have contacted you and you just keep on lying do yourself a favor and buy from a reputable business dont make the same mistake I made. They are crooks and they know it.

6. Jänner 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

We are sorry for your experience. Please contact us at info@gritrsports.com to solve the issue.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a helmet from this place and…

Ordered a helmet from this place and got sent a FAKE Kask Utopia, knew the price was too good to be true, on top of having to send the crap back which they don't cover, return shipping is costing me about 40 bucks.

First and last time.

1. Oktober 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Thank you for sharing your feedback. Please be advised that our company only carries authentic items issued to us directly by the manufacturer. Feel free to contact us if you have any questions. Thank you!

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Terrible customer service

After calling them 7 times and emailing twice to return an item, the 30 day return time period is now closed and they won’t accept my return.
First and only time I will purchase from them.

26. September 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Please send us your order number and we'll try to help you out.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I was sent defective items twice by…

I was sent defective items twice by Gritr. I even had to call and email customer service dozens of times with photos for proof of sending it back via USPS. They had delivery issues twice with USPS when trying to accept the defective items of the first and second items!!

They said that they were closed and could not receive the returns because nobody was there to receive them.  USPS "lost" the first return when attempting to deliver it to Gritr because they were not there. And while still politely begging for my refund, I was sent another defective item??

All the negative reviews about this company are right on point, especially about receiving defective or damaged items. I eventually had to file a dispute with my credit card company to get my money back. Overall, I am extremely disappointed with Gritr since I had actually bought some really good items through them. But no more! 
I will never shop online again with Gritr, Webycorp, etc. If a long-standing customer with multiple purchases has to go through this amount of trouble even with all the evidence and is still given the deceptive treatment like I was, Then I can only imagine what kind of "service" a new customer will receive. 

31. Mai 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Quentin - as we've replied to your reviews in google and Yelp, we cannot identify your order by your first name and need an order number to dive deeper into the problem. Please feel free to contact our Customer Service for more information.
We always aim to deliver a great experience and are very gutted when we don’t meet expectations. Once again apologize for the inconvenience caused and thank you for your feedback.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great experience on 1st order

This was my first order from Gritroutdoor and mostly everything went like clockwork. I had my concerns given some of the negative reviews here but as it turns out they were unfounded. First I called the store and the person who answered was polite and tried his very best to be helpful. From the moment I placed my order, Gritr's communication was excellent. USPS delayed delivery for 3 days from some reason but package arrived in good shape. I got a great upland hunting jacket at a super price.

12. März 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Thanks for sharing your experience with Gritr Outdoors. Hope you enjoy your order!

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

In-store Experience

Visiting Gritr is always a pleasure. Their store is well-organized and stocked with a wide range of quality products. The staff is friendly and helpful, making every visit a wonderful experience.

6. März 2024
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Thanks for sharing your experience with Gritr. More to come to our store, so we hope to see you back soon.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Fast and Secure Shipping

Website is easy to navigate, and the shipping is fast and secure. My orders have always arrived in perfect condition and on time

1. März 2024
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Thanks for sharing. Enjoy your purchase!

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Good staff

Those folks sell pretty decent gear, but what really sets them apart is their staff. They are experienced outdoor enthusiasts themselves and provide great advice on choosing gear.

29. Februar 2024
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Thanks for your review. We always aim to deliver a great experience and are happy to have been helpful in your outdoor purchases.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Easy Returns

I had to return a product I bought online. The process was straightforward, and the customer service team was helpful and understanding. They resolved my issue promptly and professionally.

28. Februar 2024
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Thanks for sharing. We always aim to deliver a great experience and appreciate your feedback.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I've been a customer at Gritr Outdoors…

I've been a customer at Gritr Outdoors for a while now, and I am consistently impressed by their prices, especially if you can get an item on sale, then usually the lowest on the market. They are generally cheaper than other stores, at least in my experience.

21. Februar 2024
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Thanks for sharing your experience with us.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

RIPPED OFF BY “CUSTOMER SERVICE!”

Don’t be fooled by these scammers response! Went through the post office process - package was delivered to the wrong house and was not recovered/recoverable. $200+ purchase was insured for $100. Submitted this information to GritrOutdoors.com to ask for replacement and have gotten NO RESPONSE.

PURCHASE FROM GRITROUTDOORS AT YOUR OWN RISK!!

UPDATED 2/28/2024

Note the response above is the same as the response to my initial review. It is a canned response. Gritr Outdoors IS NOT INTERESTED IN MAKING THIS RIGHT. They are interim appearing to actually have customer service. Do not be fooled.

8. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

Eric - UPDATED REPLY: We are very sorry for your negative experience. Please be advised that the order was shipped in a timely manner and delivered to the address on file at the front door or porch on February 10 according to USPS. If the package was delivered to the wrong address, you should contact the Postal Inspection Service and explain them the issue. However, according to our investigation, you have not applied to them yet. Please do so to resolve your issue with the carrier directly.

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Gritr offers a fantastic range of…

Gritr offers a fantastic range of outdoor gear(I’ve been shopping here for a few years now, since it’s pretty close-by). They have decent selection camping equipment, as well as sports stuff, but their main speciality is hunting gear. All of the above is of excellent quality. The store layout makes it easy to find what you're looking for, and the staff is always willing to assist.

22. Februar 2024
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Online Shopping Experience

I recently placed an order online store and was pleasantly surprised by how easy and efficient the process was. The website is user-friendly and intuitive to navigate. The gear I received was top-notch and exactly as described on their site.

21. Februar 2024
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Good selection of gear and nice CS(at…

Good selection of gear and nice CS(at least in my experience). Unlike some other reviewers I don't mind buying stuff with damaged boxes(I think website lists it as open box and mentions what happened to it, so if it's just a damaged packaging - who cares honestly, usually price is more than worth it). Got myself 2 pairs of Muck boots and a Banded jacket, arrived on time with no issues.

30. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Recommend this store

I recently visited this gun store and I was extremely impressed with the level of service and expertise from their staff. From the moment I walked in, I was greeted warmly and made to feel welcome.

The staff took the time to understand my needs and preferences, and they were able to recommend the perfect firearm for me. They also provided detailed instructions on how to operate and maintain the gun, which gave me confidence in my purchase.

What I appreciated most about this gun store was their commitment to safety. The staff made sure I understood the importance of gun safety and provided me with valuable tips on how to handle a firearm safely.

Overall, I had an outstanding experience at this gun store and I would highly recommend it to anyone looking for quality firearms and excellent customer service. I felt like a valued customer and I will definitely be returning for any future firearm purchases. Thank you, Gritrsports, for providing an exceptional experience!

24. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

GANGSTERS

GANGSTERS. They sell open box and used items on AMAZON. They have an F. BBB rating.
And do no list as used or open box. Called the Texas store. They won't honor the items they sell. They try to loop you back to Amazon. Many many many reviews saying the same thing.
🤮🤡 BUYER BEWARE 🤡🤮

16. April 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

BEWARE of terrible customer service

Possibly the worst customer service I have ever experienced. This is because they did not offer any. Had an issue with my order destination and then returning the item. I was unable (even after multiple phone calls and emails, over several weeks) to get a reply. A simple return of the item was impossible, even though within 2 hours of receiving the item, I started contacting them. Beware of this company if ordering online.

4. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
gritroutdoors.com-Logo

Antwort von gritroutdoors.com

We are sorry about your experience. We always aim to deliver a great experience, and we are very gutted when we don’t meet expectations. Apologies for the inconvenience caused, and we hope you'll give us another chance. Thank you!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr