heySlim Bewertungen 

99
•
TrustScore 4 von 5

4,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Straightforward ordering process. Good app to monitor order progress. Kept informed. Quick approval. Delivery slightly longer than expected. Very well packaged pen. Slight negatives were only 4 needle... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Always take money early medicine not arrive on time even medicine came week before not give patient gap asking for other month medication

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

After reading some of the negative reviews on here I was quite appreciative of placing an order for mounjaro. I’ve been on the medication for a year now and after the price hikes, I’ve swapped supplie... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great service, I got my Mounjaro from them. Quick at dispensing and delivery was speedy. Appreciated.

Unternehmensdetails

  1. Gewichtsabnahme-Coaching

Vom Unternehmen geschrieben

heySlim is a UK, doctor-led weight-management service. We combine secure online consultations with personalised treatment plans, clinical monitoring, and ongoing support. Our GMC-registered clinicians review every case, and licensed pharmacies dispense and deliver medications where appropriate. We’re committed to clear pricing, fast customer support, and safe, evidence-based care. Your feedback helps us improve every step of the journey. Share your experience with heySlim and help others make informed decisions about their health.


Kontaktinformationen

4,1

Gut

TrustScore 4 von 5

99 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Bittet Kunden um Bewertungen

Das Unternehmen lädt seine Kunden ein, Bewertungen zu hinterlassen – ob positive oder negative.

Hat 83 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,1

Alle Bewertungen

(99)

77 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

constantly chasing now I've given up!

constantly chasing now I've given up!

I signed up and needed to get a verification code via text this was not sent. So I reached out to heyslim, had no reply, so I chased up.
They said it was working? tried again, no luck.
Reached out again, no reply......... chased again.
3 days I have tried to place an order the customer service is awful.
Had enough moved onto another supplier, not chasing anymore. This was a online chat which stated the wait time was 1-3 mins and there was only one person in front of me? But yet the next day still no reply?!

21. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
heySlim-Logo

Antwort von heySlim

Dear Suzanne,

It’s clear how frustrating that experience must have been, especially when you were simply trying to get started and couldn’t progress because the verification code never arrived. Having to chase repeatedly, with long gaps in communication, isn’t acceptable and doesn’t reflect the standard we aim to maintain.

Your comments highlight an area where our responsiveness should have been much better, and I’m sorry you were left feeling unsupported at the time.

Kind regards
Ashis

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Smooth first experience

I don’t usually write reviews, however I felt I should share my experience with Hey Slim. I placed my first order on Thursday evening around 11pm and, after placing it, I made the mistake of reading some reviews on here which left me feeling a little worried.

That said, my experience couldn’t have been better. Within a few hours my prescription for MJ was approved, and the medication was delivered in under 48 hours. The whole process was really easy, straightforward, and well communicated throughout.

Overall, I can’t fault the service.

13. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Perfect, highly recommend!

After reading some of the negative reviews on here I was quite appreciative of placing an order for mounjaro. I’ve been on the medication for a year now and after the price hikes, I’ve swapped suppliers a few times. I cannot praise hey slim enough, fast processing, regular updates on the status of my order. From placing my order to my mediation getting delivered, it was less than 48 hours. Please give this company a chance, they have been fantastic.

15. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Regarding my Order #3584

Regarding my Order #3584, I purchased Mounjaro 2.5 mg. After receiving the dispatch email, I never received the parcel, even though the tracking system shows it as delivered.

I reported this issue to customer service, but many days have passed without any resolution. No one has arranged a redelivery or provided a clear solution.

The time when I am supposed to start using the medication is getting closer, and this situation is extremely irresponsible.

18. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Too much hassle

I would have given 5 stars for the fast processing and delivery, but I am fed up with receiving multiple emails and texts from them every single day, without the option to unsubscribe. I’ve tried to block their text messages but I still keep getting them.

28. November 2025
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Really pulled all the stops out 😊

I put a review on here last week about the poor packaging I received from hey Slim.
I'd like to put a very positive review about how they dealt with my issue.
I was contacted after my email by Justin to apologise and to say they took my concerns seriously and a senior pharmacist would be in touch, they were as good as their word, I was told they had been looking at wool packaging and based on recent feedback they were going to review their packaging.
I was promised some needles, they sent me a full box of 100 as a goodwill gesture along with a discount on my next pen.
They really did take on board my concerns which is fantastic as a lot of companies don't care.
I also had a chat with one of the pharmacists and he was really knowledgeable helpful in terms of my dose.
I was able to place my next order early given the Christmas period, ordering again was very simple, I received my pen yesterday wrapped in wool, larger ice pack, still frozen and they'd very kindly put 100 wipes in there too. Excellent service!
❤️

13. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

****Avoid**** LONG DELAY'S*****

Order placed on 28th November. Still showing as "processing". Ive been asked to submit my ID twice, which I have completed swiftly. Trying to speak to a human is nearly impossible as you're faced with an AI bot. Order elsewhere! Not worth the hassle!

Disappointing!!!

11. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Very Slow - No Communication

I ordered on 3rd Dec, it was quickly approved and it has still not been dispatched and no communication as to why not 5 days later. I am now likely to miss my dose of medication this week because of this. I tried to contact support today, but sat as 5th in line with a 9-12 minute wait for over 15 minutes.

Order #2976.

3. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
heySlim-Logo

Antwort von heySlim

Hey Ross,

I’m really sorry for the delay with your order and for the lack of proactive communication.

I’ve located order #2976 and can confirm that we’ve prioritised it for dispatch today with Royal Mail Tracked 24. You’ll receive a separate email with your tracking details as soon as your parcel has been handed over to Royal Mail.

We’ve also reviewed your contact attempt – waiting in a queue that long and not getting clear answers is not the standard we want to provide. We’re currently increasing support capacity and improving our order-status updates so patients aren’t left having to chase us.

I’m sorry again for the stress and inconvenience this has caused, and thank you for bearing with us while we put this right.

Best regards,
Justin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Poor communication.

Ordered MJ two days ago. Received an email asking for proof of prior use to which i replied- have heard nothing back.
Have emailed multiple times and had no response. Called the company all day yesterday and again this morning and getting an automated message to say they are open Monday-Friday 9-5 but cannot answer right now. Really worried I’ve lost my money

5. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
heySlim-Logo

Antwort von heySlim

Hey,

I’m really sorry for the worry and frustration this has caused.

We ask for proof of prior use with Mounjaro when patients choose a non-starter dose because our doctors are required to confirm it’s safe and appropriate before they prescribe. That review should never feel like you’ve been left in the dark, and I’m sorry we’ve fallen short here.

Please be reassured that your order will either be fully processed and dispatched once the clinical checks are complete, or refunded if for any reason we’re unable to proceed.

If you can send us your order number by replying to the original email we sent you, we’ll prioritise your case and get back to you as soon as possible with a clear update.

Thank you for your patience while we sort this out.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Very easy to order from

Very easy to order from, quick reply from yourselves. Accepted as a customer and injection sent out all within a day. Best pharmacy I have dealt with so far.

26. November 2025
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Late and incomplete order. AVOID!

Firstly when I ordered it showed that I would recieve my order within 2 days. Then I received an email saying it was delayed due to "Black Fridag sale". If youre gping to have a sald you should be prepared for the increased orders. So my mediacation was already delayed past when I need to take it. My order then since arrived but is incomplete. They have strangely provided disposal for medical waste but have not provided the necessary needle attachments and wipes. The pen alone is now useless and I still am unable to take my medication and there is no contact support email or form to talk to a representative, just an ai chatbot.

2. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
heySlim-Logo

Antwort von heySlim

Hi there,

I’m really sorry for the experience you’ve had. That’s the last thing we want for anyone in our care.

You’re absolutely right that if we run a Black Friday promotion, we should be prepared for the extra demand. While we did email to explain that orders would be delayed because of the sale, we’re reviewing our planning so this doesn’t happen again.

The missing needle attachments and wipes are a packing mistake on our side, and I completely understand how frustrating it is to receive a pen and sharps bin but not the items you actually need to use it. This isn’t the standard we set for ourselves. We’d like to put this right straight away by sending the missing items out to you as a priority.

Thank you for taking the time to share this – your feedback is helping us fix what went wrong here and improve how we communicate around busy periods.

Justin
on behalf of the heySlim team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

HIGHLY AVOID

HIGHLY AVOID

Bought Mounjaro and deeply regretted it I uploaded all my evidence paid for next day delivery (it didn’t come)
Trying to speak with advisor by emailing,chat and phone no one and I mean no one gets back to you it’s just automated. Massive con of a company !!
Do not waste your money shop a lot more reliable.

28. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
heySlim-Logo

Antwort von heySlim

Hello,

We take feedback like this very seriously, but we are unable to locate an order in our system based on only the information available here. Also, to clarify, we don’t charge for shipping even though we do ship everyting with Royal Mail Tracked 24 hrs.

We would like to get to the bottom of this. Please reach out to us directly at support@heyslim.co.uk with your order reference number so we can look into this immediately.

Best,
Justin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No contact after payment

I registered and paid on 29 November. I uploaded the info they wanted. I also asked for a human to contact me re dosage. Despite being told twice now that an agent will get back to you shortly, I have had no contact at all from anyone - nothing in spam before you ask. I am very concerned as this is a large amount of money to just send to a faceless/voiceless company! I am considering just cancelling the whole lot. Please respond!
After their initial response 18 hours ago I have heard nothing! I think I’m finished with heyslim and wish to cancel. I’m saying this on here as there has been no response to 3 emails I have now sent them!

2. Dezember 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
heySlim-Logo

Antwort von heySlim

Hey Karen,

I’m really sorry about the delay in getting your order shipped.

We’ve had an unusually high volume of new registrations and clinical queries following the Black Friday period, which has created a backlog for our doctors and support team. That being said, you should absolutely have heard from a human by now, particularly after asking for help with dosing.

To reassure you, our team is working through Zendesk messages from that period, including yours, and we’ve just responded.

If you’d prefer not to go ahead, just reply to our Zendesk message and we’ll help you with cancelling your order and discussing next steps.

We know it doesn’t feel good to be left waiting, and we’re actively working through the backlog so that no one is left in this position again.

Best wishes,
Justin
Founder, heySlim

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My account was changed to inactive due…

My account was changed to inactive due to there pricing and me being unwell. They still proceeded to take payment despite this. All staff offline to try and sort why they did this and a refund

29. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
heySlim-Logo

Antwort von heySlim

Hey,

I’m really sorry for this, especially while you were unwell.

I’ve looked into it and the payment was taken when your treatment plan, which had been placed on “pause”, automatically resumed on the date set in our system.

We completely understand that this didn’t match your expectation when you’d made your account inactive.

As confirmed in our direct messages, your payment has now been fully refunded, your order has been cancelled, and your treatment plan has been stopped so you won’t receive any further charges.

We’ve also removed the old “pause” option so that, going forward, plans can only be rescheduled or cancelled, which should prevent this from happening again.

If you’d like to discuss anything further, please get in touch via our help centre on the website and we’ll be happy to help.

Best,
Justin

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I feel this company is a scammer

I feel this company is a scam. They are offering weight loss injections much cheaper than most other companies. I completed the online medical history, was approved and directed to make payment. I completed the payment with Apple Pay and it showed on my online banking that I’d paid but it don’t show on Hey Slim and they were still asking me to make payment and directing me to use my card number. A few hours later my bank showed the payment had been refunded so I paid again with Apple Pay and the same thing happened. There’s no way I was going to enter my card details!!

27. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
heySlim-Logo

Antwort von heySlim

Hey,

This is Justin, one of the co-founders of heySlim. I’m really sorry for the stress and confusion this caused you, and I completely understand why it felt worrying.

I’ve had a look into what you’ve described, and it sounds like this is what happened:

- When you paid with Apple Pay, your bank placed an authorisation hold on the funds.

- Our payment processor then didn’t complete the charge (this can be for a few reasons, for example, a mismatch in security checks or the session timing out), so the authorisation was automatically reversed.

- Because the payment never fully completed on our side, your order in our system still showed as unpaid, which is why you were prompted to pay again.

That’s also why the money appeared as paid at first, then later showed as refunded/released back to you by your bank.

If you’re willing, please reach out to us at support@heyslim.co.uk with the email address you used to sign up. We’ll be happy to provide a full explanation and written confirmation of the payment status from our side.

Best,
Justin

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great company

Great company, very helpful and trustworthy,lovely team. My doctor is always looking after me,gives me the best advices and very helpful. I finally see good results with my weight loss journey and I'm so happy and grateful to Heyslim team. Definitely recommend

22. November 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr