Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Unternehmensdetails

  1. Bekleidungsgeschäft

Vom Unternehmen geschrieben

Higianna blends streetwear style with activewear comfort — flattering, functional, and always accessible.


Kontaktinformationen

3,6

Akzeptabel

TrustScore 3.5 von 5

18 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Hat 100 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Braucht meist mehr als 1 Monat zum Antworten

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order on the 9th

I placed an order on the 9th, reached out on the 20th, and it is now April 1 and nobody has bothered to respond and per their own tracking my order is still showing processing .. I feel like this is a scam

9. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Higianna-Logo

Antwort von Higianna

Hi Amara,

We’re sorry to hear this. One of our customer service team members reached out to you via email a few days ago to explain the situation. We sincerely apologize for the inconvenience and delays caused due to the item being out of stock.

A refund has already been issued to you.

Once again, we truly apologize for the inconvenience caused.

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Well I haven't received

Well I haven't received. My order is hoping I will soon, I placed my order on March 9th 2026, havent heard anything , can I please get help

9. März 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Higianna-Logo

Antwort von Higianna

Hi Carmelita,

We’re truly sorry for the inconvenience caused and the delay you’ve experienced.

We understand your concern regarding your order placed on March 9th, 2026. Please rest assured that we have already initiated a full refund for your order. Depending on your payment provider, it may take a few business days for the refund to be reflected in your account.

We sincerely apologize for any frustration this situation may have caused and truly appreciate your patience and understanding. If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to let us know—we’re here to help.

Warm regards,
Higianna Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Its the service i want

A few pieces I ordered ran a bit small, so I reached out to request a larger size. They responded very quickly and arranged a replacement package completely free of charge. Truly impressed with the customer support!

4. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Happy with everything ✨️

I received the clothes without any delivery delays. The clothes I ordered are true to the images, the quality looks and feels nice, and they fit my body shape well. 🧘‍♀️🤸‍♀️

10. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

à fuir

Vraiment beaucoup trop cher pour un débardeur blanc qui en fait est plus blanc cassé, taille S (la plus petite) et je flotte dedans, prix d'expédition très cher. Même pas une étiquette sur le col du vêtement.
Bref un flop, j'aurais pu trouver le même et de meilleure qualité en France à moitié prix.
Je ne renvoie pas car le prix de retour à Hong Kong est prohibitif.
TRES DECUE !

9. Februar 2026
Bewertung ohne vorherige Einladung
Higianna-Logo

Antwort von Higianna

Bonjour Emilie,

Nous sommes sincèrement désolés de lire votre déception et nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre avis.

Chez nous, nous sommes fiers de proposer des produits de qualité au prix le plus juste, et nous regrettons que le débardeur — notamment la teinte, la coupe et les finitions — n’ait pas répondu à vos attentes. Votre retour est précieux et nous le prenons très au sérieux.

Concernant la taille, la couleur blanc cassé ainsi que les frais d’expédition, nous comprenons parfaitement votre frustration. Ce n’est jamais l’expérience que nous souhaitons offrir.

Nous serions ravis de pouvoir vous aider et de trouver une solution satisfaisante pour vous. N’hésitez pas à nous contacter par email ou à nous envoyer un message privé via notre page Instagram ou Facebook. Notre équipe fera le nécessaire pour vous accompagner et s’assurer que vous soyez pleinement satisfaite de la résolution.

Encore merci pour votre retour, et nous espérons sincèrement pouvoir regagner votre confiance.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This is the most terrible customer…

This is the most terrible customer service I’ve experienced in a very long time! Absolutely no response whatsoever after issues with the order! Stay away!!!

24. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Higianna-Logo

Antwort von Higianna

Hi Claudia,

We’re truly sorry to read this feedback and to learn that you felt unsupported — that’s never the experience we want anyone to have with us.

After reviewing your case, we can confirm that the issue with your order has already been resolved. We understand that the initial delay in communication was frustrating, and for that, we sincerely apologize. Your concerns were important to us, and we’re glad we were able to reach a solution.

If there is anything at all that still feels unresolved, please don’t hesitate to reach out to us directly via our Instagram or Facebook page. We’re always here to help and would genuinely appreciate the opportunity to restore your confidence in us.

Thank you again for your feedback — it helps us improve our service moving forward.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I haven’t recieved my items and I order…

I haven’t recieved my items and I order a week or so ago, no email confirmation or anything, have no idea I spent £150 and worried I’ve lost money

3. Juli 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Higianna-Logo

Antwort von Higianna

Hi Amy,

We’re truly sorry for the worry and inconvenience this has caused you — we completely understand your concern.

Upon checking, your order was successfully delivered on July 15, 2025. Once your order was placed successfully, a confirmation email was automatically generated and sent to you. A second email with your tracking number was also auto-generated and sent as soon as your items were shipped.

Kindly please check your spam or junk folder in case the emails were filtered there.

If you’re still unable to locate the parcel or the emails at sales@higianna.com, please reach out to us directly and we will be more than happy to assist you further. Your order and satisfaction are very important to us.

Thank you for your understanding.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I never got my money back either

I never got my money back either. They emailed me twice sounding so helpful but no money was refunded. Terrible. Don’t buy.

24. Juni 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Higianna-Logo

Antwort von Higianna

Hi Gwen,

We sincerely apologize for the inconvenience caused. As per your request, we’ve processed your refund even though we have not yet received the returned items.

Customer satisfaction is our top priority, and we are continuously working to improve our service. Please don’t hesitate to reach out if you need any further assistance.

Warm regards,
Higianna Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

No money return !!

I returned the clothes and eventhough i wrote the company 4 times, I never got an answer nor my money.
Don't but anything there!!! You'll never get your money back!!

1. März 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Higianna-Logo

Antwort von Higianna

Hi Inka,

We’re very sorry to hear about your experience and truly regret the frustration this caused. We want to assure you that your refund was processed promptly after we received your second email — we apologize if our earlier replies didn’t reach you.

Customer satisfaction is very important to us, and we’re always here to help. If there’s anything else you need or if you'd like us to resend the refund confirmation, please don’t hesitate to reach out.

Higianna Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

The quality is very good and i like the…

The quality is very good and i like the colours!

19. Februar 2025
Bewertung ohne vorherige Einladung
Higianna-Logo

Antwort von Higianna

Hi Agnes,

Thank you so much for your kind words! We're so glad to hear that you love the quality and the colors — your support means a lot to us 💛

Higianna Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

UNITARDS/SHORT JUMPSUITS…

I bought unitards and they are so confortable and make me and my daughter gorgeous....😁🥰

22. Juni 2024
Higianna-Logo

Antwort von Higianna

Hi Giovanna, Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled you and your daughter love our products. Your support means the world to us! 🥰

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I absolutely love the jumpsuits from…

I absolutely love the jumpsuits from Higianna! The colors are vibrant. The pricing is affordable. The quality is excellent. I get a lot of compliments when I wear their products. My only issue is that I wish they had petite lengths, as I myself am on the petite side, which means on some of the jumpsuits I have to roll up the legs. I would still very much recommend Higianna!

21. August 2024
Higianna-Logo

Antwort von Higianna

Thank you so much for your reviews! We're thrilled that you love our our products. Your feedback about offering petite lengths is invaluable, and we'll certainly consider it as we continue to expand our range. We're grateful for your support and hope to keep impressing you with our future collections!

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr