HomeProGym Bewertungen 

627
•
TrustScore 4 von 5

4,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The stackable resistance band set from Home Pro Gym is a game-changer! The bands are incredibly durable and offer adjustable resistance by stacking them together, making them perfect for both beginner... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Excellent site, with high quality products, latest generation accessories, and necessary supplements, for body care and health. Excelente site, com produtos de altíssima qualidade, acessórios de úl... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I work out two or three times weekly at a local gym. However, I wanted an inexpensive way to exercise at home when going to the gym isn't possible. These stackable resistance band sets I got from HPG... Mehr ansehen

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I bought the 150LBS stackable resistance band set from homeprogym and the product they delivered exceeded my expectations. It was of high quality and I have been using it everyday. It also came on tim... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Fachhandel für Sport- und Fitnessgeräte
  2. auch in
  3. Großhändler für Fitnessgeräte

Vom Unternehmen geschrieben

At HomeProGym, we believe your fitness routine should be as dynamic and mobile as your lifestyle. We exist to bridge the gap between commercial gym intensity and total portability, empowering you to master a complete self-serve training experience wherever you are. A quick note from the HomeProGym team: we only recently regained access to this Trustpilot profile after a long period away from it. Most of our current customer feedback has historically been collected through Loox on our website, where you can browse a much larger collection of reviews and customer experiences: https://homeprogym.com/pages/reviews We're now working on keeping both channels properly updated and responding to feedback here as well.


Kontaktinformationen

4,1

Gut

TrustScore 4 von 5

627 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

4,1

Alle Bewertungen

(627)

0 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Attachments are breaking on me

I love the bands themselves, the problem I'm having is that the attachments keep breaking on me. The door anchor it came with broke but I actually blame myself for that. I crushed it in my door and it got progressively worse to the point where I had to replace it. My issue is with the two resistance bars I bought that both broke on me. The first one broke while doing squats and the second one broke while doing upright row. I don't feel like I should be having this issue when I've only had the system for less than 2 months.

15. Jänner 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Pleasure of shopping…

I recently had the pleasure of shopping with this online gym equipment company, and I must say, I was thoroughly impressed with the level of service and the quality of the products I received. From the moment I placed my order, I was kept informed of the status and estimated delivery time, and when my equipment arrived, it was well-packaged and in perfect condition.

The variety of equipment on offer was impressive, and I was able to find everything I needed to fully equip my home gym. The prices were also very competitive, especially considering the high quality of the products.

I would highly recommend this company to anyone in need of gym equipment. The level of service, attention to detail, and quality of the products are all top-notch. I will definitely be shopping with them again in the future.

3. Jänner 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Best home gym equipment ever

Best home gym equipment ever. Excellent customer service had a conversation with an agent before the purchase and he was really helpful. Reasonable price and quality equipment. can be recommended to anyone

31. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

So happy with my stackable resistance band sets

I work out two or three times weekly at a local gym. However, I wanted an inexpensive way to exercise at home when going to the gym isn't possible. These stackable resistance band sets I got from HPG at a reasonable price have proved to be an excellent inexpensive substitute for weights and exercise machines. The bands led me to do exercises that improve the range of motion and stress muscles not used in my gym regimen. Time will tell how durable they are.

2. Dezember 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Exercise over 40

I'm over 40 and it's hard to keep my mid section fit. Been working with the stackable band set and it's wonderful. Would like to try the supplements also.

6. November 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Absolute garbage

Absolute garbage, missing package, costumer service is not helping to retreive it and now i have to go on a hunt because they are not doing their job. Avoid at all cost.

25. Oktober 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Quick response times on emails

Why not just offer lower prices off the bat on your website rather than offer insane 70% discount flash deals post order??? I ordered a tricep rope and 2 extra carabiners along with my resistance band set and after checkout, I get an offer for the reistance band accessory bunder which includes the rope, carbiners, and 2 other items for less than the price of the rope! I emailed customer service right after in attempt to cancel the original pair of carabiners and rope and hope they can do that prior to shipping the product out but I don't have my hopes up as it is saturday now. Kinda leaves a sour taste in your mouth. Will amend review if these guys are able to fix this glaring fault in their pricing system.

EDIT 1 Oct: Wow these guys actually check emails on weekends! They have modified my order as requested. 5 stars for response time so far. Will update review once I get the products

30. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

My honest review for homeprogym.com

I bought a stackable resistance band set from homeprogym and it was absolutely amazing and greatly helped in improving my physique. The product really came on time and the support staff was really helpful in tracking my order. They also offer products at great prices. I really loved their products and highly recommend it.

1. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Ordered a product on 9/9/2021

Ordered a product on 9/9/2021. Have yet to receive it. They say they use UPS for free and fast shipping. I got an email from a different carrier with a tracking number. The other carrier said they never received the product. There is no phone number to contact the business. Only contact is through Email. Not a good way to run a business.

22. September 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

HomeProGym is a great store

HomeProGym is a great store. Super collection of primo fitness products. Fast shipping and delivery. Backed up by superior customer service. They have a lot of great fitness supplements too. Everything you need to max your fitness and health. They are my go to!

14. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Legit!

I was quite skeptical when I purchased from the company since the reviews were conflicting. Several of them came from India under false credentials which I saw after purchasing. The package was coming from the USA and I live in the EU so I had to pay customs; another information I saw after purchasing but it's OK. The equipment I got is indeed high quality and I don't regret the purchase.

13. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I placed an order with this company and…

I placed an order with Home Pro Gym
and all was fine after using my debit card...
A few days later I was looking to place another order and when I pressed the pay option looking for a different payment method they automatically charged my debit card which I gave no permission to leave on file...
I tried to cancel immediately but they said I could NOT!!!
I COULD NOT BELIEVE THIS!!...After trying to cancel on line I called customer sevice by phone and they had none at all and could only "help"
you on line...they delivered my 1st order today and I am having no luck at all canceling the 2nd order which they had the audacity to charge my debit card which was'nt on file for their use...
This company should be ashamed with how they treat their customers and I will do all I can to blemish their name and I am presently confering with my lawyer...
DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY!!!!!!!
Charles Vella

4. August 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HomeProGym-Logo

Antwort von HomeProGym

Hi Charles,

We never store any customers data, nor do we have the capability of doing so. We use an online platform called Shopify, the largest ecommerce platform in the world, who handles all payments through their own payment gateway.

The only reason your card would have been charged after clicking "Pay" would be due to the fact that your browser had stored your debit card details on file, or you had downloaded Shopify's app called "Shop" and selected to keep your card details on file.

As mentioned in our refund policy as well as order confirmation we are unable to cancel an order after it has been sent out to a customer as it is in transit. However we are more than happy to refund you for your order once you have received and returned the the unused item. This is the usual process for every online store including Amazon.

I have followed up with support to ensure that your case is dealt with as quickly as possible after you do receive the item and it is returned to us.

Thanks and take care.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SHOCKING EXPERIENCE

So 18 days ago, I ordered my 450LB Stackable Resistance Band Set. Customs stopped it, checked and due to the low amount declared by HomeProGym, I am unable to now receive my package. I find this beyond frustrating as this is due to no fault of my own and now I am both waiting for the parcel longer than expected AND the worst part is that now I am being penalized by customs because HOMEPROGYM declared a lower value. Support is not getting back to me either. No support on email. No support on Facebook. No support on Instagram. Absolutely shocking experience so far. Order No. #45136. Ticket #2500.

19. Juli 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HomeProGym-Logo

Antwort von HomeProGym

Hi Ru

I believe this issue has been sorted.

Thanks and take care.

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delivery in Canada 3-5 days is a scam

I ordered Hyperburn April 29 with a promise of 3-5 days delivery in all Canada. It is now May 25 and still haven’t received. Total disappointment.
Edit>>>>
I have finally received my Hyperburn today May 27.

25. Mai 2022
Bewertung ohne vorherige Einladung
HomeProGym-Logo

Antwort von HomeProGym

Looks like the item is stuck in transit with UPS. If you reach out to support@homeprogym.com our support team would be more than happy to assist you and reship if necessary. We need to be notified if an item has not arrived in the given timeline, so our support team can investigate.

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr