ICE36 UK Bewertungen 

104
•
TrustScore 2 von 5

2,1

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

They impose restrictions on promotions without any warning and based on other accounts I have with family casinos. Avoid these scam casinos at all costs. The customer service is awful and only sends c... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I don't understand why this reviews are soo low. Literally the fastest withdrawals in the casino ever. Funds are in the bank in 5 hours after the withdrawal. Good variety of games. Great selection of... Mehr ansehen

Unternehmen hat geantwortet

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Awful website, no one is around to contact, I can not withdraw my own funds without providing personal details which I do not feel safe to do so. Reading all the bad reviews worries me. I will be c... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

WHAT AN ABSOLUTE SCAM DEPOSITED OVER £700 TO MY ACCOUNT WON £1033 & AFTER MULTIPLE EMAILS, 'LIVE CHAT' CONTACT NOT ABLE TO ACCESS ANY OF IT & NOW THEY'VE LOCKED MY ACCOUNT..STAY WELL AWAY FROM THIS HE... Mehr ansehen

Unternehmensdetails

  1. Spielkasino
  2. auch in
  3. Online-Casino oder -Buchmacher

Vom Unternehmen geschrieben

Welcome to ICE36, an online casino created around entertainment, variety and a smooth, user-friendly player experience. Drawing on many years of experience in the online gaming industry, we understand what players expect from an online casino. Our aim is to provide a safe, fair and enjoyable environment where customers can explore a broad range of gaming options with confidence. The ICE36 platform offers an extensive selection of online slots, live casino games and classic favourites, including blackjack, roulette and baccarat. We work with established game providers and regularly introduce new titles, giving players more choice and helping to keep the gaming experience fresh and entertaining. Whether you prefer to play at home or while on the move, ICE36 is designed to provide a fast and intuitive experience across desktop, tablet and mobile devices. Players can also access a variety of promotions, reliable payment options and helpful customer support every day. Promotional eligibility, game availability and payment methods may vary, and applicable terms and conditions should always be reviewed. ICE36 is owned and operated by Kinetic Digital, with its gaming platform provided by SkillOnNet, one of the online gaming industry's leading platform providers. SkillOnNet Ltd. is licensed and regulated by the UK Gambling Commission, ensuring a secure, fair and responsible gaming environment. At ICE36, we are committed to delivering an exceptional player experience while continually improving our products and services based on customer feedback. Our goal is simple: to offer an entertaining online casino experience within a secure, fair and responsible gaming environment, supported by a team committed to meeting the needs of our players. ICE36 is intended for players aged 18 and over. Please gamble responsibly. Terms and conditions apply.


Kontaktinformationen

Das sollten Sie wissen

2,1

Mangelhaft

TrustScore 2 von 5

104 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

Keine aktuellen Aufzeichnungen über Bewertungseinladungen

Dieses Unternehmen hat Kunden in letzter Zeit nicht zur Bewertungsabgabe eingeladen, daher sind die Bewertungen möglicherweise nicht repräsentativ.

Hat 33 % seiner negativen Bewertungen beantwortet

Antwortet meist innerhalb von 1 Woche

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

2,1

Alle Bewertungen

(104)

4 Bewertungen in den letzten 12 Monaten

Bewertung abgeben
Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bonus cancelled the second I was winning

I have played on multiple casinos, and across the skill and net network however my most recent experience with Ice 36 is one which would make me not play on them again

Having deposit £60 in order to recieve a free spins offer, I was awarded the incorrect free spins for a game I really wasn’t interested in playing, having won £23 in the free spins I continues to play as I would, usually doing a bonus hunt until reaching bonus funds opening and repeating, once my cash balance has gone I’ll dip into the bonus funds

Noticed that on this occasion ice 36 decided after £20 of real play cash the rest of my money was “bonus funds”, thought to my self I’m happy to lose the money so I’ll continue to play, was doing well and had a bonus on fire in the hole which bought my balance up to £270

Decided I’d play another game for the evening then play again the following day, went into fire in the hole 2, about £8 in the game crashed and I was kicked from the site, loaded back in to find my balance was now £0 from £260+ and that my “active bonus” was now cancelled

Have emailed multiple times as they ask you too, have tried live chat and have got no where!! Happy to take my £60 deposit but as soon as I’m up on bonus funds they cancel my bonus! Was quite happy to play the £260 and try wager it out!

Shambles, it’s almost impossible to speak with someone or get a straight answer, have been told it’s been escalated 72 hours ago with no response or reply! Complete frauds

In response to the reply: again I didn’t cancel any bonus! When I came back to the site after being kicked off my bonus was cancelled! Why would I cancel an active bonus with £270 in my balance!!!

8. April 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi Rosie,

We checked this and see the funds you are referring to were bonus funds.

Please note that when you have an active bonus, once you use all your real money balance and you then start to place bets with your bonus balance, then, any winnings that are accumulated from the bonus funds, will then be added to your bonus balance as per our bonus policy until the bonus is redeemed.

As you chose to cancel this bonus, all funds were removed from your account and this process is not reversible, I am sorry for any disappointment this may cause. For further information, you can refer to our bonus policy:

https://www.ice36.com/bonus-policy/

Thank you for your understanding,

The ICE36 Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

This bonus can be wagered only with…

20 depozito bonosu oynamak istiyorum

21. Februar 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

HI Deni,

Please note our bonuses are optional and you can also play without having bonuses. You can opt out of bonuses at any time and standard bonus terms apply to all active bonuses:

https://www.ice36.com/bonus-policy/

Thanks for understanding,

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Steal all your money on the slots

Steal all your money on the slots. It’s impossible to win. STAY WELL AWAY. YOU WONT WIN. FIX

14. Jänner 2024
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi There,

We understand that it can be upsetting when you do not receive the outcome you were hoping for, however, when playing with us, it is important to keep in mind that it comes down to luck.

We are working with the biggest and most respected game providers in the world, we have no possibility to interfere with the content that is being delivered to us by such game providers. Your luck is determined by mathematical equations, the moment you spin the reels, what symbols appear next will be down to the random number generator.

Ultimately, the purpose of the casino is the fun of playing with us. On top of that, you get the excitement of possible winnings on your bets, however, it should never be treated as a certainty.

Thank you for understanding,

The ICE36 Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I still waiting for my 5000 withdraw…

I still waiting for my 5000 withdraw .No one is answering? Can someone give a number where can I contact them?plese

24. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi There,

We are sorry to hear you are still awaiting your withdrawal.

Please join us on chat, facebook, or send an email to support@ice36.com and we will be happy to assist you with this.

Alternatively, please update your review with your username and we will have a member of our support team reach out to you.

Thanks for understanding,

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I won some money almost a month ago

I won some money almost a month ago. It was processed on the 3/11/23 and it’s still not arrived in my account. I have been told that the payment department is investigating what’s happened but no other communication when asked what’s happening. It’s almost impossible to get hold of anyone, they barely reply to emails and the chat is a bot. Their customer service is awful and they don’t care about their customers, I would avoid this site like the plague. I have never been treated this badly by any business before, I have screenshot after screenshot of me trying to get through to anyone and just being ignored! My case has been going on for weeks and doesn’t seem to be any closer to being resolved. They are happy to take your money but don’t want to pay out. Please avoid this site as if you win the chances of you actually receiving your winnings are pretty slim. Awful, awful service!

27. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi Anna,

We are very sorry to hear you are not getting an update regarding your missing withdrawal.

Please can you join us on facebook or alternatively, update your review with your username so we can assist you with this.

Thanks for understanding,

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Stay away

So whilst trying to withdraw, my withdrawal had been processed, it says it can take 2-7 days to reach my bank. Today was the 7th day and the withdrawal has been cancelled and my winnings showing in the gaming account again.

I have uploaded all relevant documents so there’s no reason why the withdrawal would have been cancelled.
Funny how it’s happened on the last day. So now I have to start the process again, so probably going to be at least another 10 days for it to be processed, only for it to be cancelled again.

Absolute joke. Stay well clear of this casino. They don’t want to pay you your winnings

10. November 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi There,

We are sorry to hear you have had issues with your withdrawal.

Please note that once a withdrawal is processed at our side, we are not able to cancel it as it is completed.

It may be in this case that the funds were returned back to us as the withdrawal was unsuccessful, therefore, you would need to request it again, making sure you are entering all the correct details in order for the withdrawal to be successful.

Please update your review with your username and we will have a member of our support team reach out to you to assist you with this matter.

Thank you for understanding,

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Disgusting robbing company still won’t…

Disgusting robbing company still won’t pay me out the winnings but are happy to keep taking

Never ever play with this company as you can’t win

15. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi There Tom,

Thanks for your feedback and we will reply as per your previous reviews.

Please note that as per our terms and conditions, which you agreed to upon registration, All information supplied when you register with the site MUST be accurate, complete, and not misleading in any respect.

Withdrawals can only be made based on the initial registration information provided by you. Incorrect or misleading data in personal details and/or contact details such as phone number or email address will result in all winnings being voided. This is aside from any penalties or actions taken by us due to any breach of these terms and conditions.

https://www.ice36.com/terms/

We are sorry for any disappointment this has caused.

Best Regards,

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

This site is a con

This site is a con. I spent £600 over 12 different games and not a single bonus round. There’s much better sites out there with good RTP. Don’t waste your money, you’ll regret it!

5. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi Kathleen,

We are sorry to hear you didn't win as you expected.

We understand that it can be upsetting when you do not receive the outcome you were hoping for, however, when playing with us, it is important to keep in mind that it comes down to luck.

We are working with the biggest and most respected game providers in the world, we have no possibility to interfere with the content that is being delivered to us by such game providers. Your luck is determined by mathematical equations, the moment you spin the reels, what symbols appear next will be down to the random number generator.

We go to great lengths to ensure fair play and all game outcomes are generated by the Random Number Generator software (RNG) and passed external compliance testing of iTech Labs. The testing is performed against a standard, recognized by highly regulated remote gambling jurisdictions around the world.

Thank you for understanding,

The ICE36 Team

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

I log in and it say Stuart we need more…

I log in and it say Stuart we need more info then takes you nowhere how do you get by that

1. Oktober 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi There Stuart,

We are sorry to hear you are having this issue and would like to look into this further to see how we can solve this.

Please join us on chat, Facebook or send an email to support@ice36.com and we will be happy to assist you.

Thanks for your patience,

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I have sent my birth certificate as ID…

I have sent my birth certificate as ID as I don’t have a passport or drive and it stated that a birth certificate would be accepted so I sent it over and it wasn’t ??? So I emailed support with the birth certificate again and a bank statement but nothing

29. September 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi Tom,

We are sorry to hear you are having issues with verification.

Please note that as an online casino, there are regulations in place that are stated in the terms and conditions that players must verify their identity, address details, and any methods that are used to deposit.

If you do not have a valid photo ID, we can accept a copy of your birth certificate along with a copy of your recent council tax bill to verify your identity. These need to be clear, color copies with all edges included in the picture.

If during the verification, you are waiting to withdraw funds, there are also various options to restrict your account and prevent you from playing in order to protect your funds while you wait for them, these can be found on our responsible gaming page.

If you would like to discuss your concerns further, you can contact us directly by logging into your account and using the chat service, Facebook or send an email to support@ice36.com from your registered email address and we will be happy to assist you.

Thanks for understanding.

The ICE36 Team

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great Casino

I don't understand why this reviews are soo low. Literally the fastest withdrawals in the casino ever. Funds are in the bank in 5 hours after the withdrawal. Good variety of games. Great selection of free spins and bonuses daily. Life chat is a bit annoying as there is no human present. Although casino can be also contacted via e mail. Honestly I think the competition wrote this rabbish reviews as once you join the ICE36 you would stop playing anywhere else.

25. August 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi There!

We are always looking for ways to improve our player's experience so your feedback is extremely valuable to us, thank you for your kind words and for taking the time to leave us a review!

We appreciate your continued support.

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Bad withdrawal …

I was told that my withdrawal would take 2 hours to process but after waiting 3 hours I contacted them through live chat and was told my withdrawal was being processed as we speak but I checked my account and nothing has been done regarding my withdrawal

27. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi Colston,

Thanks for your feedback about your withdrawal.

Please note that when you request a withdrawal, we do aim to process it as quickly as possible, but this depends on checks and verification of the win done by our payments team and can sometimes take a little longer, especially for larger amounts.

I would like to assure you that there is nothing to worry about as it’s a standard process for all withdrawal requests and upon successful review and completion, you will receive an email accordingly to let you know it's been done.

Thanks for understanding.

The ICE36 Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Sour grapes 🍇 resulting in bad losers!

Some of these reviews are laughable a case of sour grapes 🍇.

Ice36 is a multi network casino operated by skills on the net.

I have joined almost all of the sister sites Luna casino masked singer to name a few.

I have had no issues with deposit and withdrawals and would award the company 5 stars had the withdrawal process been quicker.

The only issue I have with this network is the live chat. I don't appreciate talking to a bot . You get multiple choice solutions and could be there for hours waiting to actually speaking to a real person.

The games play well no crashes which is the gamblers nightmare.

So my experience of this site and the sister sites is all positive.

23. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi Adrian!

We are always looking for ways to improve our player's experience so your feedback is extremely valuable to us, thank you for taking the time to leave us a review!

We appreciate your continued support.

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Withhold winnings and terrible customer service

Have taken 5 days and still not processed a withdrawal. Keep emailing me asking for random details over and over again, I reply and provide the details, no one replies. Awful customer service aswell as withholding winnings.

More than happy to take a deposit though. Criminal casino. Will be submitting a complaint to the gambling commission

Before I receive the standard reply from ice36. I have already submitted all documents and have been approved 5 days ago. So please provide a solution instead of the same copy and paste reply

In response to your reply. I have sent approximately 7 emails with no reply so your statement that someone will respond, is incorrect.

I don't believe I have submitted all documents and they have been verified, your website physically tells me they have been verified so again, there is no reason that you should not process the withdrawal.

This has now been 8 days since I processed the withdrawal eith zero hope or sign that you are even remotely going to process it. Again, more than happy to take money within seconds as a deposit.

16. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi There,

We are sorry to hear you have had this experience and have this impression of our site.

There are various ways to contact us including chat or by sending an email to support@ice36.com - someone will always respond once you reach out to us.

Please note that as an online casino, there are regulations in place that are stated in the terms and conditions that players must verify their identity, address details, and any methods that are used to deposit.

Of course, if you believe that you have provided all of these and the account is fully verified but you still cannot withdraw, we would like to look into this further for you.

You can update your review with your username and we will have a member of our support team contact you to resolve this matter.

Thank you in advance.

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Worst casino I've ever used ,would…

Worst casino I've ever used ,would avoid it like the plague if I was you , I play on many casinos and most give you a fair go for your money however this casino has 0 rtp ,stay away

14. Juli 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi Mark,

Sorry to hear you have this impression of our casino.

I understand that it can be upsetting when you do not receive the outcome you were hoping for, however, when playing with us, it is highly important to keep in mind that it comes down to one core factor - luck.

We go to great lengths to ensure fair play and all game outcomes are generated by the Random Number Generator software (RNG) and passed external compliance testing of iTech Labs. The testing is performed against a standard, recognized by highly regulated remote gambling jurisdictions around the world.

We are working with the biggest and most respected game providers companies in the world, we have no possibility to interfere with the content that is being delivered to us by such game providers. Your luck is determined by mathematical equations, the moment you spin the reels, what colourful symbols appear next will be down to the random number generator.

If you would like to discuss your concerns further, please reach out to us on chat or send an email to support@ice36.com and we will be happy to assist you.

Thanks for understanding.

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

My deposit money got…

My deposit money got vanished/disappeared from my account 15 min while I was playing a legion gold slot! total Scam, let alone winning from this site they eat your real money by disappearing them from your real money balance, contacted their poor chat support they come up with response saying your bonus money will get expired, hello I’m talking about the real money balance which I deposited 15 min ago, I have taking the first step by contacting resolver, I can see so many unhappy customers in here, if your issues hasn’t been solved get in touch with resolver and have this type of scam casino sites licence cancelled, do your gambling community a favour act now fellas, follow up on the reply from ice36, a simple answer is needed where none of ice36 rep were able to Convince me, why my £39 real balance disappeared from my account? Then after this review it was re added but attached to a 0.01p balance? Why? Still ice36 didn’t give me a clear answer to this, as I couldn’t reply so I had to give an update in the original review,
I have contacted ice36 a 100 times asking them to add my £39 real money that was vanished from my account, they added the £39 playing smart attached to a £0.01p outstanding bonus I had from the rigged 10 dead free spins I got as level upgrade? my real money balance had nothing to do with that £0.01p bonus, why did ice36 attached the £0.01p bonus to my real money balance? When I cancelled the £0.01p so I could make a withdrawal my relay money balance vanished again? I know how bonus works and you must do the wagering before you can make a withdrawal, but this had nothing to do with my relay money balance, the UK gambling commission has made so easy for scammers site like ice36 and genting casino to obtain a licence to operate, but don’t watch how you operate here in UK? Will do my very best to damage Ice36 reputation at least I get my money back, once it’s been 15 days I will make a claim through my bank by not receiving the service I have paid for, loosing money doesn’t hurt, but getting scammed dose, happy safer gambling fellas

24. Juni 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi There,

We are very sorry to hear about your experience and that you have this impression of our site.

Please note that when you have an active bonus, once you use all your real money balance and start to place bets with your bonus balance, any winnings that are accumulated from the bonus funds, will then be added to your bonus balance as per our bonus policy until the bonus is redeemed.

If this bonus then expires before you have met the wagering requirements, all funds will removed from your account if all funds were in the bonus balance I am sorry for any disappointment this may cause.

For further information, you can refer to our bonus policy:

https://www.ice36.co.uk/bonus-policy/

If you would like to discuss your concerns further, please reach out to us on chat or send an email to support@ice36.com and we will be happy to assist you.

Thanks for understanding.

The ICE36 Team

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

Really do pay out !!

I won’t lie I read these reviews and nearly passed out thinking I wouldn’t receive my funds a significant amount over 2000 pounds - anyhu it came into my account after 4 days ! Then I was like thank god I got it deposited 10 and withdrew 50 this time received it after 2 days - the customer service is limited agreed however they do pay out just don’t accept any bonus and be willing to wait around 4 days for first payout - and they honestly
do these reviews made me so nervous - but they do pay our !

18. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi Sarah!

We are always looking for ways to improve our player's experience so your feedback is extremely valuable to us, thank you for taking the time to leave us a review!

We appreciate your continued support.

Best Regards,

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

SCAM

Hello, your customer service is very bad.....
there's no way to contact you....I'm waiting for a very long time for you to confirm the documments ....
and I could transfer the winnings to my bank account
please fix everything and respect your customers more and make it easy for the customer to contact customer service

15. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi Rima,

We are very sorry to hear about your experience and that you have this impression of the online casino.

There are various ways to contact us including chat and sending an email to support@ice36.com - someone will always respond once you reach out to us.

When contacting by email, you need to make sure you are contacting us from the registered email address that is on your account for security reasons so we are able to assist you.

Please note that as an online casino, there are regulations in place that are stated in the terms and conditions that players must verify their identity, address details, and any methods that are used to deposit.

If during the verification, you are waiting to withdraw funds, there are also various options to restrict your account and prevent you from playing in order to protect your funds while you wait for them, these can be found on our responsible gaming page.

If you would like to discuss your concerns further, you can contact the us directly by logging into your account and using the chat service or sending an email to support@ice36.com from your registered email address and we will be happy to assist you.

Thanks for understanding.

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Do not use

Do not use. Nightmare getting your money.I’ve asked for my account to be closed after they’ve processed my withdrawal, closed my account and still don’t have my money. What a joke

48 hours later and still nothing. Gone to resolver to help me

11. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi Amii,

We are very sorry to hear about your experience and that you have this impression of the online casino.

Please note that as an online casino, there are regulations in place that are stated in the terms and conditions that players must verify their identity, address details, and any methods that are used to deposit.

If during the verification, you are waiting to withdraw funds, there are also various options to restrict your account and prevent you from playing in order to protect your funds while you wait for them, these can be found on our responsible gaming page.

If you would like to discuss your concerns further, you can contact the us directly by logging into your account and using the chat service or sending an email to support@ice36.com from your registered email address and we will be happy to assist you.

Thanks for understanding.

The ICE36 Team

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

DO NOT USE!

DO NOT USE!! COMPANY DID NOT ASK FOR ID VERIFICATION BEFORE I DEPOSITED, I HAD A WIN ON 8TH MAY AND WANTED TO WITHDRAW, I SENT DOCUMENTS WHICH THEY SAID WOULD BE APPROVED BETWEEN 12/48 HOURS MAX, 4 DAYS LATER STILL NO DOCUMENTS APPROVED THE EMAIL AND CHAT SYSTEM IS POOR NOBODY ANSWERS HAD TO GO TO RESOLVER TO GET JUST 1 REPLY FROM EMAIL, NOW HAVE TO GO TO IBAS AS THIS COMPANY SHOULDNT BE ALLOWDD A LICENSE! I HAVE NOW CLOSED MY ACCOUNT AND WONT BE DEPOSITING AGAIN, AVOID AVOID AVOID SAVE YOUR MONEY!

8. Mai 2023
Bewertung ohne vorherige Einladung
ICE36 UK-Logo

Antwort von ICE36 UK

Hi Chole,

We're sorry to hear about your experience, however, rest assured that as a UK-regulated casino, we abide by all laws and regulations, ensuring a trusted and fair gaming experience for all.

We are very clear about the fact that a player cannot withdraw prior to providing documents and we urge you to do so at all available times. Prior to even allowing you to deposit we show a message which you must confirm you read before proceeding.

On top of the above, upon every successful deposit, you also receive a system mail reminding you to upload the necessary documents if you haven’t done it so far. Lastly and in addition to the above, in our Terms and Conditions, we clearly state that prior to withdrawals you need to provide us with the necessary KYC documents.

We can assure you that everything we do is in line with our regulatory bodies, however, should you wish to discuss this further, please reach out to us on chat or send an email to support@ice36.com and we will be happy to assist you.

Thanks for understanding.

The ICE36 Team

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr