Intern Bewertungen 74

TrustScore 2.5 von 5

2,4

Wir überprüfen keine spezifischen Behauptungen, da die Meinungen der Bewerter ihre eigenen sind. Wir können Bewertungen jedoch als „verifiziert” kennzeichnen, wenn wir bestätigen können, dass eine geschäftliche Interaktion stattgefunden hat. Mehr erfahren

Um die Integrität unseres Portals zu schützen, überprüft unsere automatisierte Software alle Bewertungen – unabhängig davon, ob sie verifiziert sind oder nicht – rund um die Uhr. Diese Technologie identifiziert und entfernt Inhalte, die gegen unsere Richtlinien verstoßen, wie zum Beispiel Bewertungen, die nicht auf einer wirklichen Erfahrungen basieren. Uns ist bewusst, dass wir möglicherweise nicht alles erfassen, doch Sie können uns jederzeit problematische Inhalte melden, die wir Ihrer Meinung nach übersehen haben. Mehr erfahren

Das sagen Bewerter

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

What on earth is going on!! company goes bust and we get our money back from the bank in March. Today we had a knock at the door from Express 2 man del to try and deliver our furniture. Rejected the d... Mehr ansehen

Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Delays, terrible customer service, poor quality, lies. Cot bed and changing table ordered in October 2020 and received mid February 2021 when our baby was already 3 months old... Also one panel was da... Mehr ansehen

Bewertet mit 3 von 5 Sternen

Love the look of the furniture: Manhattan bed and bookcase by Bellamy. However 10 bolts were missing from bookcase; they were replaced in B&Q but then decided to replace all as they were better than t... Mehr ansehen

Bewertet mit 4 von 5 Sternen

I ordered my desk bed in November it has been constantly deferred and after initial good communication everything stopped. Suddenly though it came last week(March). Credit where credit is due it is re... Mehr ansehen

Unternehmensdetails


Kontaktinformationen

2,4

Mangelhaft

TrustScore 2.5 von 5

74 Bewertungen

5 Sterne
4 Sterne
3 Sterne
2 Sterne
1 Stern

So nutzt dieses Unternehmen Trustpilot

Erfahren Sie, woher die Bewertungen stammen und wie sie ausgewertet und moderiert werden.

Unternehmen auf Trustpilot dürfen keine finanziellen oder anderweitigen Anreize oder Gegenleistungen für das Verbergen von Bewertungen anbieten. Bewertungen spiegeln die Meinung einzelner Nutzer wider und nicht die von Trustpilot. Mehr erfahren

Bewertet mit 2 von 5 Sternen

Really disappointed

Really disappointed. The bed crib was probably the nicest I could find online in terms of design and quality. However the delivery was late, and we were missing items. I’m drilling chasing them for an ETA of the missing items sadly.

27. Jänner 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

I ordered a changing table for my…

I ordered a changing table for my daughter in November before she was born, she is now 7 weeks old and it hasn't arrived yet. It was meant to arrive early December.

When you call up to ask you get through to a reception who can't help but says they will call you back and they never do. When I emailed to enquire I received a very rude response and a link to a tracking site. Whenever I check the site the date of delivery has moved further out.

They have offered me a refund but I'd still be very careful ordering from here as your goods might never turn up and you can't get through to them on the phone. Even if I now get a refund there will be a wait on ordering a table from elsewhere so I'm very much left without what I need.

25. Jänner 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Great furniture and service

Furniture received around the expected delivery date, in excellent condition and well packaged. Friendly delivery team brought the packages inside.

15. Jänner 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Avoid at all cost

I placed an order for a cot bed back in early November 2020. Over 2 months later I am still waiting for the item to be delivered. Emailing customer service is pointless because the email comes back as undelivered. Also getting hold of someone in sales to speak about my order has been impossible. I am told someone will call me back but no one calls or I have been on hold and the call automatically cuts off after a period of time. Whilst I understand there may be a delay in production due to the pandemic each time an estimated dispatch is given, the date is pushed back further. Overall communication is poor and I would not recommend using this company, it is not worth the stress.

11. Jänner 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 5 von 5 Sternen

First order with Interie

Ordered the Pinette cot bed and drawers, really lovely flat packed furniture, easy to put together and looks very solid and stylish once made. Interie were great keeping me up-to-date with the order progress and the estimated delivery was spot on (arrived just over a month from ordering). I would definitely use Interie again + they were a bit cheaper than some of the other websites that sell the same items.

11. Jänner 2021
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 1 von 5 Sternen

Still no delivery after 3 months

I placed an order in Sept 2020, and got an email saying this would be delivered in Oct 2020. I rang customer service 2 weeks later having still not received my order, to be told the wardrobe door was damaged and would be replaced and sent out ASAP. I emailed at the start of Dec to chase this up and got no reply. I rang in the middle of Dec and got told I would get a call back. It's now the end of Dec and I'm still waiting for a response, and the wardrobe. On the website the wardrobe states it is in stock and will be delivered within 7 days, so there really is no excuse except terrible customer service

29. Dezember 2020
Intern-Logo

Antwort von Intern

Hi Dayna, I am really sorry to read your review. I can see that when we originally dispatched your item there was damage reported by the furniture delivery company. We sent a replacement part to the courier for them to deliver. I can see that you have been in touch today to chase delivery which we believed had already taken place. We have raised an investigation with the courier to see where the missing order is and as explained we have dispatched a brand new replacement wardrobe so you don't have to suffer any further delays with the delivery courier.

I really do apologise for the issues you have experienced and we will investigate this to see where things went wrong.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

The bed is just what we were looking…

The bed is just what we were looking for for our son’s room - a house bed with support all the way round. Delivery was really prompt and they updated us along the way. My partner put the bed up single handed with no issues. It looks amazing and is very sturdy. Would definitely recommend the product and the company.

24. Dezember 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Bewertet mit 2 von 5 Sternen

I would not recumbent to purchase the…

I would not recumbent to purchase the item as it states that the cot is partly made of MDF wood and part oak... there is no oak in the cot at all. The instructions are not clear and the parts that fit together are not labelled so you have to figure it out your self. Parts that fit together are scattered between 3 of the boxes so again you have to try and find parts that fit together. The screws were not sorted into bags and again you had to play a jigsaw puzzle with them too. There is significant discolouration of parts that fit together which is very visable. I would personally not purchase this cott again as in my opinion it is overpriced for the lack of instructions, discolouration of parts that fit together and over all it took 7 hours to build purely because the instructions were rubbish and the parts that were meant to fit together were not labelled as well as false description of the cot being made of Oak and MDF wood where in actual fact the cot contained no pieces of Oak wood what so ever.

25. November 2020
Intern-Logo

Antwort von Intern

Hi Karina

Thank you for your review. I am sorry to read you have had some issues putting together the cot bed. The cot bed in question is primarily made from MDF sections as explained on our website - this makes up the sides and gives the grey finish you chose. The cot bed does have elements of oak wood in the leg and base frame structure, I have checked and can see this is correctly mentioned on our website.

Due to the weight of the cot bed (70kg in total) our manufacturer has to send this in 3 boxes to make it safe to carry and also safe to hold the parts. This cot bed is a self-assembly item as advertised on our website.

I am also shocked to read you have have had an issue with discolouration. I have checked you order notes and I can't see that you have contacted us to let us know there is an issue so we have not had the chance resolve this for you. Please do get in touch and we will certainly help and replace those parts for you.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Overall a great experience

Overall I had a great experience with this company, great with keeping me updated with the delivery estimation and if there were any hold ups.
I have two downsides, I was told specifically the day before delivery that I would be put down as a 7.30am delivery as I was going to be out from 8am and the delivery slot was 7.30-9.30am at 7.55 nothing had arrived so I called and when put through to the driver was told I was last and getting the delivery at 9.30 so I had to arrange it to be left with a neighbour of which I told them the address yet they still called to tell me they were outside my address.. this communication definitely needs addressing.
My second may not be a concern to everyone but the amount of unnecessary plastic that was used shocked me a lot in a time we are supposed to be cutting back.

Overall a great experience and would definitely recommend

15. November 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Intern-Logo

Antwort von Intern

Thank you for your review, we are so pleased you are happy with your furniture. Please do share some photos with us on social media, or upload them on the product page on our website for a chance to win a £150 gift card.

I am sorry to read that you ran into a few issues with the delivery courier. We will certainly pass on your feedback to that company.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

Beautiful and good quality

14. November 2020
Bewertung ohne vorherige Einladung
Intern-Logo

Antwort von Intern

Thank you for your review, we are so pleased you are happy with your furniture. Please do share some photos with us on social media, or upload them on the product page on our website for a chance to win a £150 gift card.

Bewertet mit 5 von 5 Sternen

I had never heard of Interie before but…

I had never heard of Interie before but it was the first company who had a more unique wardrobe style that I was after so I decided to give them a go.
I needed delivery for a specific week, and James was fantastic, his customer service skills stopped me from having a minor breakdown (crazy Mum trying to make everything perfect for daughters birthday bedroom surprise!)

Would definitely recommend and use again, the wardrobe is solid and great quality.

Thank you

4. November 2020

So funktioniert Trustpilot

Auf Trustpilot hat jeder die Möglichkeit, Bewertungen abzugeben. Der Verfasser einer Bewertung kann diese jederzeit bearbeiten oder löschen, und die Bewertungen werden angezeigt, solange der jeweilige Nutzer-Account aktiv ist.

Unternehmen können über automatische Einladungen zur Bewertungsabgabe einladen. Diese Bewertungen werden mit dem Hinweis „verifiziert“ versehen, um darauf hinzuweisen, dass es sich um echte Erfahrungen handelt.

Erfahren Sie mehr über die verschiedenen Arten von Bewertungen.

Zum Schutz unseres Portals setzen wir auf eine Kombination aus spezialisierten Mitarbeitern und cleveren Technologien. Erfahren Sie, wie wir gefälschte Bewertungen bekämpfen.

Erfahren Sie mehr darüber, wie Bewertungen auf Trustpilot gehandhabt werden.

Hier ​finden Sie 8 Tipps für das Schreiben von Bewertungen.

Die Verifizierung hilft sicherzustellen, dass es sich bei den Bewertungen, die Sie auf Trustpilot lesen, um Bewertungen von echten Menschen handelt.

Anreize für das Schreiben von Bewertungen anzubieten oder selektiv zur Bewertungsabgabe einzuladen, kann den TrustScore verfälschen. Deshalb verstößt beides gegen unsere Richtlinien.

Erfahren Sie mehr