Nej tak... 😐
Nej tak, jeg kommer ikke igen; elendig service, laaang ventetid på maden - som blev forklaret med, at man var "underbemandet" (en lørdag aften).
Ingen vand til vinen; burde man ikke få det automatisk?
Men pommes frites'ene var dælme gode, de får en stjerne alene.








